Jaren geleden was “Ik ga op vakantie en neem mee…” een van de leukste items op AZFanpage. Supporters namen AZ overal mee naartoe en stuurden het bewijs op. De vlag over een balkon aan de Middellandse Zee, de sjaal voor een buitenlands café, het shirt op een bergtop. Bij elkaar werd het een vrolijk archief van AZ over de hele wereld.
Het hoefde niet eens je eigen spullen te zijn. Een AZ-sjaal achter de bar in een kroeg, een nummerbord met AZ erop, het logo op de gekste plek. Alles wat je opviel telde mee. Juist dat maakte het leuk.
Nu is het item terug. Ga je deze zomer op pad, hou je ogen open. Kom je AZ tegen, leg het vast en stuur je kiekje in. De mooiste inzendingen komen in de nieuwe galerij hieronder, naast het oude archief.
Insturen doe je met een gratis account. Dat is zo aangemaakt en het houdt de spam buiten de deur.

