Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

SimonPoulsen schreef: 30 mar 2024, 12:07 Ik denk dat we vooral moeten waken voor het feit dat het allemaal wel goed komt op basis van prestaties in het verleden. De laatste paar jaar verloopt het (inkomende) technisch beleid gewoon matig tot slecht. Tevens zijn er enorm veel belangrijke pionnen uit de organisatie vertrokken. Kopiëren (psv/ajax feyenoord en ook Utrecht) is altijd makkelijker dan vooroplopen (wat AZ probeert).

Zon penaltyserie tegen Brann alleen al dit seizoen, loopt dat verkeerd af kost dat je minstens 10-20 miljoen. En niet voor het eerst dat Europees voetbal op de wip stond in de laatste jaren. Prima om de succesvolle jaren van Huiberts te blijven benoemen, en ze zijn elders terecht jaloers. Maar AZ zal toch ook zeer kritisch moeten zijn op de eigen gang van zaken de laatste pak en beet 3 jaar. En koesteren dat het vooralsnog in de cruciale Europese wedstrijden onze kant op is gevallen.
Uitstekende reactie, helemaal mee eens. AZ is als club de afgelopen drie jaar stilgevallen en heeft gewoon matig gepresteerd. Met uitzondering van de halve finale ConL die afgezien van de goede wedstrijden tegen Lazio ook met horten en stoten tot stand kwam. Prima dat het enkele jaren wat minder gaat maar het is nu wel echt zaak om weer stappen vooruit te gaan maken. AZ is met de verkoop van sterkhouders en het hopen op talenten een ezel gebleken die zich twee keer aan dezelfde steen heeft gestoten. Dit seizoen en drie jaar geleden. De schade is door gebrek aan concurrentie en veel kunst en vliegwerk (strafschoppen tegen Brann bijv.) de afgelopen drie jaar beperkt gebleven. Maar dat blijft natuurlijk niet zo. ajax zal waarschijnlijk volgend seizoen weer een stap omhoog maken en Twente lijkt me ook een blijvertje. AZ zal echt stappen moeten zetten om zich daartussen te kunnen blijven spelen. Betere spelers, betere trainers etc. De lat moet omhoog, fors omhoog.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

On topic, graag.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Rjansen17 schreef: 30 mar 2024, 07:50 Mooi stuk in de Gazzetta dello sport over AZ als leverancier van opmerkelijke spelers in de serie A. Maar nu: Zeefuik langdurig geblesseerd, Meerdink, Odgaard ,verhuurd. Van Bommel presteert niet, Lahdo veel, ook nu weer, geblesseerd. Wij hebben een groot spitsen probleem. Als Pavlidis wegvalt...... Ik vraag mij af of AZ hem wel voor 10 mio moet laten gaan. Om nu alles op de schouders van Poku
te leggen? Feijenoord schakelt ook alweer met Moussa
Lijkt me niet dat AZ alles gaat gooien op Poku, Meerdink of Zeefuik.. Dat zou totaal onverantwoord zijn, zeker zonder scorende vleugels. Ik verwacht dat ze sowieso een directe vervanger gaan halen voor Pavlidis. Die Wind uit Denemarken werd al genoemd, ik denk dat je in die categorie moet denken. Of je haalt Boadu op in Monaco.

En om inderdaad even on topic te blijven, AZ zal echt wel meer vangen voor Pavlidis, zeker als hij topscorer wordt. Het enige dat hij tegen zich heeft is dat hij slechts derde spits is van Griekenland. Achter Iaonnidis en Giakoumakis.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 28 mar 2024, 10:45 Is dat nou echt zo? Ook daar heb je 3 a 4 clubs die ver boven de rest uitsteken. En van de rest hoor je weinig, ook in Europa.
Duitse clubs komen de laatste jaren toch wel redelijk ver in Europa? Recent nog met Eintracht Frankfurt als ik het me goed herinner. Maar kijk oprecht eens even naar de clubs in de Bundesliga. Nee, ik zal het nog sterker vertellen, neem ook de clubs uit de 2. Bundesliga mee, dat zijn prachtige clubs om tegen te spelen. Alle clubs uit de Bundesliga en 2. Bundesliga zijn mooier om tegen te spelen dan elke club uit het rechterrijtje hier.

Ik las laatst zelfs dat er meer publiek kwam in de stadions in de 2. Bundesliga dan in de Bundesliga. Dat geeft aan hoe groot die clubs zijn. Volle stadions van 30.000 man zijn geen uitzondering in de 2. Bundesliga, laat staan op het hoogste niveau. En dan hebben wij hier RKC, Excelsior, Volendam, Fortuna, Almere City FC, PEC Zwolle en Heracles voetballen. Nu zitten die laatste twee stadions nog wel redelijk vol, maar qua omvang kan je een PEC Zwolle of Heracles ook niet afzetten tegen een ploeg uit de 2. Bundesliga.

Moet je natuurlijk wel de kanttekening maken dat wij met Groningen, NAC en Willem II nog wel wat aardige clubs in de KKD hebben, maar op dit moment hebben wij gewoon de zwakste eredivisie ooit. Met werkelijk trieste clubs in het rechterrijtje.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 28 mar 2024, 11:13 Mee eens.

Maar ik bedoel meer aan te geven dat hij dat niveau (Heidenheim) waarschijnlijk sowieso wel aan kan, omdat hij daar nu al op speelt ...
Ah zo! Eens dan inderdaad. En als je dan ook nog eens de randvoorwaarden neemt zoals salaris, entourage en sterkte van de competitie in de breedte, dan is een stap naar bijvoorbeeld de middenmoot van de Bundesliga (Werder Bremen oid) een hele logische.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12613
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Pavlidis verwoordt de huidige ambitie van AZ1:
https://www.azfanpage.nl/pavlidis-topsc ... gue-ticket
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2338
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Speelde ook echt weergaloos goed. By far de beste spits van de eredivisie, in rechtstreekse duels met alle topploegen was hij zo veel beter en draagt hij zo veel meer bij dan zijn counterparts.

Wat een voetballer, lichtpuntje dit seizoen. =D>
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6625
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Plaatsvervangende schaamte dat zon speler tussen zulke kneuzen moet spelen.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Je hebt eigenlijk één boodschap voor deze man en dat is ; vlucht nu het nog kan.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16283
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Sander73 schreef: 06 apr 2024, 21:30 Je hebt eigenlijk één boodschap voor deze man en dat is ; vlucht nu het nog kan.
Gaat ie ook wel doen.
Voor dat geld kunnen wij weer een “groeibriljantje” kopen…..

(Vergeef me mijn cynisme, maar ik zie het even somber in de komende tijd)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Jammer natuurlijk dat hij na de winterstop zijn niveau van daarvoor niet meer weet te halen. Dan was hij zeker topscorer geworden (zal Luuk de Jong nu wel gaan worden). Ook had AZ dan een paar puntjes meer gehad. En dan had hij zeker de 0-1 gescoord in de openingsfase tegen PSV. Dat scheelt vele miljoenen aan transferinkomsten waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2338
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZA'dam schreef: 06 apr 2024, 23:52 Jammer natuurlijk dat hij na de winterstop zijn niveau van daarvoor niet meer weet te halen. Dan was hij zeker topscorer geworden (zal Luuk de Jong nu wel gaan worden). Ook had AZ dan een paar puntjes meer gehad. En dan had hij zeker de 0-1 gescoord in de openingsfase tegen PSV. Dat scheelt vele miljoenen aan transferinkomsten waarschijnlijk.
Speelde vandaag beter dan in de meeste wedstrijden voor de winterstop tegen een betere tegenstander.

Zou mooi zijn als hij topscorer wordt want dat verdient hij, het is 100x knapper wat Pavlidis doet dan wat Luuk de Jong doet bij PSV. Die kan bijna op de penalty stip blijvrn staan en krijgt 5 panklare ballen die ampet te missen zijn per wedstrijd
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11194
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wildcat schreef: 07 apr 2024, 06:34
Zou mooi zijn als hij topscorer wordt
PSV speelt alleen nog tegen middenmoters en laagvliegers. De Jong gaat echt wel topscorer worden.

Pavlidis heeft dat overigens aan zichzelf te danken. Ook hij krijgt ondanks de malaise kansen genoeg.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12613
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Een doelsaldo van 1-op-1 zou mooi zijn voor hem. Moet hij (en de rest) nog wel even gas geven
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6625
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 07 apr 2024, 08:03 PSV speelt alleen nog tegen middenmoters en laagvliegers. De Jong gaat echt wel topscorer worden.

Pavlidis heeft dat overigens aan zichzelf te danken. Ook hij krijgt ondanks de malaise kansen genoeg.
Gimenez deJong Brobbey allemaal missen ze legio dikke kansen. Luuk maaide gister ook nog tot 2x toe finaal over een bal op de doellijn in de eerste helft. Ik denk dat scouts (die dan toch vooral tegen psv komen kijken), best wat positieve dingen hebben opgeschreven na gister.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12613
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Als oud-topspits herkent Marco kwaliteit:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... -ajax.html
we can come an end
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

[tweet]https://x.com/oreidomercado1/status/1779470922736419171
[/tweet]
Benfica zou 18mio geboden hebben. AZ wil 30.

Waarom werkt insluiten niet? =P~
Laatst gewijzigd door SjaakTrekhaak op 15 apr 2024, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12613
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SjaakTrekhaak schreef: 15 apr 2024, 10:31 [tweet]https://x.com/oreidomercado1/status/177 ... fmG4IHYNoA
[/tweet]
Benfica zou 18mio geboden hebben. AZ wil 30.

Waarom werkt insluiten niet? =P~
misschien moet je in de url het vraagteken en wat daarna komt weghalen?
Benfica lijkt me wel een club waar Pavlidis blij van kan worden
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9201
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

In het midden uit komen op ongeveer 25 miljoen en een doorverkoop en je hebt het maximale eruit gezien zijn contractduur, Misschien een Zan Jevsenak die ze mee sturen (hoewel mensen hier om Tengsted zullen roepen).

Benfica is goed in onderhandelen, maar hier moet wel uit te komen zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6625
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 15 apr 2024, 18:42 In het midden uit komen op ongeveer 25 miljoen en een doorverkoop en je hebt het maximale eruit gezien zijn contractduur, Misschien een Zan Jevsenak die ze mee sturen (hoewel mensen hier om Tengsted zullen roepen).

Benfica is goed in onderhandelen, maar hier moet wel uit te komen zijn.
Schjelderup!

Overigens is Dantas ook nog van benfica. Die hoef ik dan weer niet
Plaats reactie