Studio neus

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
1.hertha appollo bollo
Supporter
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 jan 2004, 16:49
Locatie: Heerhugohovenkamp

o als je nooit je eigen spelers moet afvallen ,moet je ook je eigensupporters in hun waarde laten.
valt me tegen van co ook als het zo is zet je dat nog niet in het programmaboekje van je tegenstander!
dicker manner ficken besser!!!
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

1.hertha appollo bollo schreef:o als je nooit je eigen spelers moet afvallen ,moet je ook je eigensupporters in hun waarde laten.
valt me tegen van co ook als het zo is zet je dat nog niet in het programmaboekje van je tegenstander!
Ik denk eerder dat dit een sterk staaltje van woorden toevoegen aan iemand anders zijn uitspraken is. Denk nou na, Adriaanse zou nooit zoiets zeggen. Dat doe je niet. Hij heeft zelf gezegd dat hij De Hout een puur stadion en dat hij het helemaal niet erg vindt om daar te blijven spelen. De redenen voor het nieuwe stadion weten we allemaal, maar terzijde.

Dit is gewoon door iemand van Vitesse erin gezet, punt uit.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

bonenplukker schreef:[..]


Ik denk eerder dat dit een sterk staaltje van woorden toevoegen aan iemand anders zijn uitspraken is. Denk nou na, Adriaanse zou nooit zoiets zeggen. Dat doe je niet. Hij heeft zelf gezegd dat hij De Hout een puur stadion en dat hij het helemaal niet erg vindt om daar te blijven spelen. De redenen voor het nieuwe stadion weten we allemaal, maar terzijde.

Dit is gewoon door iemand van Vitesse erin gezet, punt uit.
Dikke kans dat je gelijk hebt.
Maar mocht het wel zo zijn dat Co dit gezegd laat het hem dan zeggen in het programmaboekje van AZ, want als hij het over de supporters heeft van AZ waaronder ik val, heb ik het liever dat hij het rechtstreeks tegen mij en de anderen zegt d.m.v het programmaboekje van AZ.
Gebruikersavatar
AZFanatic
Dagjesmens
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 sep 2004, 09:59
Locatie: wieringerwerf
Contacteer:

Opa vakkie K schreef:[..]
Dan mag hij gelijk ff zijn excuses aanbieden aan de AZ-supporters. Ik las nl. gisteravond het programmaboekje bij Vitesse, en tot mijn verbazing stond er in een interview met Adriaanse: ''In tegenstelling tot jullie(Vitesse) hebben wij maar een klein verrot stadionnetje met 7000 man met supporters die je bijna nooit hoort!'' :evil: Ik neem aan dat dit door de makers van dit boekje uit zijn verband is getrokken, zo niet: Adriaanse ga je :oops: ! Zoiets zeg je toch niet over je eigen supporters!? :?:
Dit heeft Co echt niet gezegd, weet ik zeker! Hij is altijd vol lof over ons AZ supporters, dus dan gaat ie dit echt niet zeggen! Lijkt mij
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

AZ Westside schreef:[..]


Dit heeft Co echt niet gezegd, weet ik zeker! Hij is altijd vol lof over ons AZ supporters, dus dan gaat ie dit echt niet zeggen! Lijkt mij
Dat is niet zo. Als 10 mensen Ramzi uitfluiten dan is het hele publiek tegen Ramzi, stond op AZ.nl en hij heeft dat nog eens herhaald bij voetbal insite.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

AZ 4 Life schreef:[..]

Het gaat ongetwijfeld weer de hele avond over de joden zeker gezien de wedstrijd van vanmiddag. Ze hoeven het van mij echt niet elke keer over AZ te hebben maar zowel in voetbalinsite als in studio-jood gaat het hoofdzakelijk over ajax en af en toe is over Feyenoord of PSV. Er zijn meer clubs in Nederland!
Wat ik veel schandaliger vind, is dat het AZ Magazine op TVNH vrijdag voor de helft over die godvergetentyphusteringkankersylviemeisiseenhoerenclub ging. Van Studio Neus verwacht je niets anders, maar zelfs die stinkende 10 minuten op TVNH werden erdoor vernaggeld. Of om het iets genuanceerder uit te drukken: het is godverdebloedkanker om te kotsen!


PS Dat Ikedia komt, lijkt mij na de uitzending van gisteren wel duidelijk. Ben benieuwd of dat de enige versterking is. Ook goed nieuws: uit 100% betrouwbare bron vernomen dat ajaks geen interesse heeft in Landzaat. Dat gerucht kan definitief geschrapt worden.
HHW'er
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:19
Locatie: Heerhugowaard

Als Ikdeia zou komen, gaat Adriaanse weg tegelijkertijd weg, dus ik denk niet dat het Adriaanse echt veel zal boeien. Hij hoeft hem tenslotte niet te trainen. Het zal hem wel beien maar lang niet zoveel als ie zou blijven.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

HHW'er schreef:Als Ikdeia zou komen, gaat Adriaanse weg tegelijkertijd weg, dus ik denk niet dat het Adriaanse echt veel zal boeien. Hij hoeft hem tenslotte niet te trainen. Het zal hem wel beien maar lang niet zoveel als ie zou blijven.
hij zou deze winterstop komen, begreep ik
Gebruikersavatar
Ap4AZ
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jan 2004, 20:24
Locatie: MO04

HHW'er schreef:Als Ikdeia zou komen, gaat Adriaanse weg tegelijkertijd weg, dus ik denk niet dat het Adriaanse echt veel zal boeien. Hij hoeft hem tenslotte niet te trainen. Het zal hem wel beien maar lang niet zoveel als ie zou blijven.
Wie zegt dat Co aan het eind van het seizoen vertrekt? Zie vandaag het NHD. (www.nhd.nl)
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

TO-9-US schreef: Ja, en ? Lampjes-Afzichtelijk groot lichaamsdeel wat niet geschend mag worden aangezien dan het aangezicht geschaad wordt is een actuele wedstrijd. Het vertrek van v. G zal een nieuw tijdperk inluiden, of het er nu slechter of beter van wordt, het is een verandering, het brengt iets nieuws, en is dus nieuws.

Wat willen jullie dan nu weer over AZ horen ? Het gaat goed, we draaien makkelijk mee in de Top 5. <---Zie je die punt ? Dat kan je letterlijk nemen; punt uit dus.

He Co, vertel nog eens over de verandering die AZ onder jouw leiding heeft ondergaan.
Helemaal mee eens. Wanneer zien jullie nou eens in dat Co Adriaanse niet meer zozeer wordt uitgenodigd als trainer van AZ, maar gewoon als trainer van het jaar met een gepeperde mening die hij goed over kan brengen? En op dit moment is er toch ook helemaal geen nieuws rondom AZ? Waar moeten ze het in hemelsnaam dan nu weer over moeten hebben?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

HHW'er schreef:Als Ikdeia zou komen, gaat Adriaanse weg tegelijkertijd weg, dus ik denk niet dat het Adriaanse echt veel zal boeien. Hij hoeft hem tenslotte niet te trainen. Het zal hem wel beien maar lang niet zoveel als ie zou blijven.
Ik denk juist dat de kans redelijk groot is dat Co blijft. Hij zei een week of 2 geleden in voetbalinsite dat ze er in de winterstop over zouden gaan praten. Hij gaf tevens de indruk dat hij een extra jaar zeker nog wel zag zitten. Hij zei onder andere: Goeie spelersgroep, leuk stadion (advies: programmaboekje vitesse niet serieus nemen), goeie staf, goeie prestaties. Ook zou het een beetje af hangen van de positie rond de winterstop, aangezien die ongetwijfeld goed zal zijn ga ik uit van een langer verblijf. Hij zei gister trouwens ook nog dat sommige trainers heel lang bij een club konden blijven dus misschien zit Co hier over 15 jaar nog wel :D Trouwens stem even allemaal op Co op vi.nl:

Wie vind jij op dit moment de beste trainer in Nederland?

29% Co Adriaanse
7% Foeke Booy
29% Ruud Gullit
23% Guus Hiddink
5% Ronald Koeman
5% Gertjan Verbeek
8027 antwoorden
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

BarryMO9 schreef:[..]


Wat ik veel schandaliger vind, is dat het AZ Magazine op TVNH vrijdag voor de helft over die godvergetentyphusteringkankersylviemeisiseenhoerenclub ging. Van Studio Neus verwacht je niets anders, maar zelfs die stinkende 10 minuten op TVNH werden erdoor vernaggeld. Of om het iets genuanceerder uit te drukken: het is godverdebloedkanker om te kotsen!


PS Dat Ikedia komt, lijkt mij na de uitzending van gisteren wel duidelijk. Ben benieuwd of dat de enige versterking is. Ook goed nieuws: uit 100% betrouwbare bron vernomen dat ajaks geen interesse heeft in Landzaat. Dat gerucht kan definitief geschrapt worden.
Barry, waarom kom je niet lekker in Alkmaar wonen jongen? :wink:
...-
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

BarryMO9 schreef:[..]


godvergetentyphusteringkankersylviemeisiseenhoerenclub
Dit is het woord van het jaar!!
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Om dit topic maar weer even nieuw leven in te blazen.

Ik heb vanavond genoten van de uitzending van Studio Voetbal. Heerlijk hoe het verlies van 020 bijna werd doodgezwegen. Waar je toch stiekem gehoopt had op het neersabelen van alles en iedereen dat iets met 020 te maken heeft bleef het slechts beperkt tot het roepen van 1 á 2 commentaren.

Verder een sterke uitspraak van Hugo Borst die Ugur Yildirim aanspoorde om morgen tijdens de training van het Nederlands elftal Wesley Sneijder doormidden te schoppen.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

bonenplukker schreef:Om dit topic maar weer even nieuw leven in te blazen.

Ik heb vanavond genoten van de uitzending van Studio Voetbal. Heerlijk hoe het verlies van 020 bijna werd doodgezwegen. Waar je toch stiekem gehoopt had op het neersabelen van alles en iedereen dat iets met 020 te maken heeft bleef het slechts beperkt tot het roepen van 1 á 2 commentaren.

Verder een sterke uitspraak van Hugo Borst die Ugur Yildirim aanspoorde om morgen tijdens de training van het Nederlands elftal Wesley Sneijder doormidden te schoppen.
Persoonlijk heb ik liever dat hij van Bommel doormidden schopt :D Als het kan mag hij ook nog even op de enkel van Bouma gaan staan. Maar goed het was inderdaad opvallend hoe weinig er aan ajax werd besteed. Wel werd N'Kufo er even tussenuit gehaald en ze vroegen zich af waarom hij nog niet bij een topclub zat, gelukkig ik ben niet de enige die gek is :wink:
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

AZ 4 Life schreef:[..]

Persoonlijk heb ik liever dat hij van Bommel doormidden schopt :D Als het kan mag hij ook nog even op de enkel van Bouma gaan staan. Maar goed het was inderdaad opvallend hoe weinig er aan ajax werd besteed. Wel werd N'Kufo er even tussenuit gehaald en ze vroegen zich af waarom hij nog niet bij een topclub zat, gelukkig ik ben niet de enige die gek is :wink:
Ik moet zeggen dat hij zich positoef ontwikkeld heeft na de winterstop. Maarja, als je in een paar seizoenen vier keer tegen de joden scoort doe je al snel iets goeds. Maar inderdaad het is een aardige spits. Echter blij ik wel van mening dat hij té wisselvallig is. Yildirim zei het zelf ook dat N'Kufo tegen Heerenveen slecht speelde.

Ach, misschien een leuke opvolgert voor Nelisse, er komt immers een plekje vrij op de bank. Ik ben alleen bang dat hij niet echt voor rust in de tent zorgt. En een onruststokert kunnen we missen als kiespijn.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

bonenplukker schreef:[..]


Ik moet zeggen dat hij zich positoef ontwikkeld heeft na de winterstop. Maarja, als je in een paar seizoenen vier keer tegen de joden scoort doe je al snel iets goeds. Maar inderdaad het is een aardige spits. Echter blij ik wel van mening dat hij té wisselvallig is. Yildirim zei het zelf ook dat N'Kufo tegen Heerenveen slecht speelde.

Ach, misschien een leuke opvolgert voor Nelisse, er komt immers een plekje vrij op de bank. Ik ben alleen bang dat hij niet echt voor rust in de tent zorgt. En een onruststokert kunnen we missen als kiespijn.
Hij wisselt inderdaad goede periodes af met mindere maar dat ligt ook voor een deel aan het team om hem heen. Want zeg nou eerlijk hoe goed presteerde Twente nou als team voor de winterstop? Slecht dus, en over die onrust ja ik weet het niet bij Twente heeft hij toch nooit echt voor problemen gezorgd tot nu toe. Maar goed ik zie hem in ieder geval graag komen want hij is ontzettend balvast, sterk, goed in de kaats en heeft een prachtige actie. Ik durf zelfs te beweren dat hij in dit AZ beter zal renderen als Stijn.
Gebruikersavatar
Maarten-Of-Martin
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 27 nov 2004, 16:10
Locatie: Schagen

AZ 4 Life schreef:[..]

Hij wisselt inderdaad goede periodes af met mindere maar dat ligt ook voor een deel aan het team om hem heen. Want zeg nou eerlijk hoe goed presteerde Twente nou als team voor de winterstop? Slecht dus, en over die onrust ja ik weet het niet bij Twente heeft hij toch nooit echt voor problemen gezorgd tot nu toe. Maar goed ik zie hem in ieder geval graag komen want hij is ontzettend balvast, sterk, goed in de kaats en heeft een prachtige actie. Ik durf zelfs te beweren dat hij in dit AZ beter zal renderen als Stijn.
erg gewaagde uitspraak. Ten eerste heeft hij bij Twente zeker voor onrust gezaaid want het mietje begint gelijk te janken zodra hij op de bank moet zitten. Oftewel we kunnen hem bij AZ niet gebruiken. Sterker nog, je zegt dat hij meer rendeert, maar Stijn heeft op dit moment een hoger rendement. Dan zeg je dat FC Twente niet goed draait maar jouw zogenaamde topspits speelt een niveau hoger dan zijn temagenootjes dus zou zich hieraan moeten onttrekken. Doet hij niet dus is het geen goede spits. Hij komt op mij ook wat egocentrisch over trouwens.
NORIT!!
Gebruikersavatar
Vennie
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 dec 2003, 05:02
Locatie: Alkmaar

Maarten-Of-Martin schreef:[..]

Hij komt op mij ook wat egocentrisch over trouwens.
Hoe kom je hier nou bij? :D
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Maarten-Of-Martin schreef:[..]


erg gewaagde uitspraak. Ten eerste heeft hij bij Twente zeker voor onrust gezaaid want het mietje begint gelijk te janken zodra hij op de bank moet zitten.
Zo'n rel is dat waarschijnlijk niet geweest want het is mij ontgaan (correct me if i'm wrong) Ik heb hem alleen een paar keer op de bank zien zitten na een aantal blessures.
Sterker nog, je zegt dat hij meer rendeert, maar Stijn heeft op dit moment een hoger rendement.
Lees mijn zin goed, ik zeg dat ik denk dat hij is DIT AZ beter zal renderen dan Stijn nu doet. Stijn is getalenteerd maar zo geweldig speelt hij nu ook weer niet. Tenminste hij laat af en toe zijn klasse zien maar veel te weinig als je het mij vraagt.
Dan zeg je dat FC Twente niet goed draait maar jouw zogenaamde topspits speelt een niveau hoger dan zijn teamgenootjes dus zou zich hieraan moeten onttrekken. Doet hij niet dus is het geen goede spits.
Dat is dus onzin, als hij geen goede ballen krijgt, geen goeie voorzetten krijgt en zijn teamgenoten niet goed bewegen dan word het voor een spits heel moeilijk. In een redelijk draaiend Twente steekt hij er met kop en schouders boven uit. Gister deed hij dat en ook vorige week tegen Feyenoord (he toen draaide Twente voor geen meter). Die jongen is bijna niet van de bal te krijgen en dat zou voor dit AZ heel goed zijn aangezien wij veel bijsluitende mensen hebben. Verder heeft hij natuurlijk een fantastische individuele actie dus hij zou ook in een iets verdedigender team uit de voeten kunnen.
Hij komt op mij ook wat egocentrisch over trouwens.
Ja en..? Is dat erg voor een spits. Zo egocentrisch als Sneijder is hij nog niet dus ik kan er mee leven.
Plaats reactie