Studio neus

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
AZ 4 Life
Harde Kern

salmonyappi schreef: 20 feb 2022, 23:58 Studio Neus in de persoon van Pierre v. H. vindt Max de beste optie om technisch directeur van ajax te worden ……… 🤬

En bij de vraag aan Pi-air wie de meeste kans maakt in de topper AZ-Feyenoord zegt ie natuurlijk Feyenoord……..Malacia - Sinstera vind ie beter dan Wijndal - Karlsson. Zeer overtuigende mening 🥴
Hahahaha
differentcook
Harde Kern

Studio Voetbal vanavond, wat een grap :lol:
Ben benieuwd of Vd Vaart en V Hooydonk de rest van het jaar nog samen aan tafel gaan zitten en of V Hooydonk een rechtszaak aan zijn broek krijgt
In Voltreffer Vick, Leeuwenhart and FugAZi we trust
we can come an end
pAZcal
Co

differentcook schreef: 13 aug 2023, 22:53 Studio Voetbal vanavond, wat een grap :lol:
Ben benieuwd of Vd Vaart en V Hooydonk de rest van het jaar nog samen aan tafel gaan zitten en of V Hooydonk een rechtszaak aan zijn broek krijgt
Wat heb ik gemist?
differentcook
Harde Kern

pAZcal schreef: 13 aug 2023, 23:27 Wat heb ik gemist?
Wil je het precies weten, dan is het terug te zien.
Rafael leek gedronken te hebben en was opvallend fel en ruzie-achtig, Pierre beschuldigde Steijn van duistere zaken en Sjoerd liet alles op zijn beloop (of moedigde het aan)
we can come an end
pAZcal
Co

Interessant. Het was dus eindelijk een keer spektakel als ik het goed begrijp.
differentcook
Harde Kern

pAZcal schreef: 13 aug 2023, 23:49 Interessant. Het was dus eindelijk een keer spektakel als ik het goed begrijp.
Een raar type spektakel. Misschien wilden ze het programma aan het begin van het nieuwe seizoen een boost geven met wat stennis?
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 13 aug 2023, 23:34 Wil je het precies weten, dan is het terug te zien.
Rafael leek gedronken te hebben en was opvallend fel en ruzie-achtig, Pierre beschuldigde Steijn van duistere zaken en Sjoerd liet alles op zijn beloop (of moedigde het aan)
Je gaat inderdaad denken dat ie heeft gedronken. Ik ben echter bang dat dit gewoon Rafael is. Het blijft een eenvoudige kamper die aardig kon voetballen………Pierre voelde zich trouwens aardig in het nauw gedreven nadat hij zich bepaalde uitspraken deed ontlokken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Langedijk
Harde Kern

Dat hier mensen naar kijken verbaast mij nog het meeste
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 14 aug 2023, 16:47 Dat hier mensen naar kijken verbaast mij nog het meeste
Als voetbal kijken je hobby is houd je alles een beetje bij.
Gisteren was echter wel (nog meer dan anders) een verschrikkelijke uitzending, met Pi-air en ons kampertje……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
differentcook
Harde Kern

Natuurlijk kon een reactie niet uitblijven
https://www.nu.nl/voetbal/6276519/ajax- ... neemt.html
we can come an end
De Rode Baron
Barry

Ik zag afgelopen weekend Pierre v Hooydonk met zijn vriendin op de tribune zitten. Ik denk dat zoontje Sydney het met minder moet doen.
'At your service '
AlkmaarForever
Invaller

De Rode Baron schreef: 19 aug 2024, 16:28Ik zag afgelopen weekend Pierre v Hooydonk met zijn vriendin op de tribune zitten. Ik denk dat zoontje Sydney het met minder moet doen.
Zal z'n zoon niet ouder zijn dan dat kind ?? :lol:
differentcook
Harde Kern

AlkmaarForever schreef: 19 aug 2024, 17:45 Zal z'n zoon niet ouder zijn dan dat kind ?? :lol:
Ze is ~47
we can come an end
De Rode Baron
Barry

differentcook schreef: 19 aug 2024, 18:09 Ze is ~47
Ziet er behoorlijk patent uit. Tenminste van wat ik daar op de tribune zag zitten, kan natuurlijk van wat dichterbij anders uit vallen. 8)
'At your service '
Antti Opdam
Harde Kern

Vanavond onze held Jordy Clasie.

Zal wel wat gratis complimenten krijgen en opmerkingen als "je kan nog drie jaar door!"

Plus onzinnige suggesties over Oranje.
MO7
Beheerder

Stoken over het contract van Clasie. Het niveau is weer bedroevend.
Probably too old for this shit.
Ferry
Algemeen directeur

Ik vond het wel grappig dat Van Hooijdonk AZ wel ziet als kanshebber voor plek II. Zeker omdat ajax, Feyenoord en Twente instabiel zijn. Clasie bleef daar echter ver van weg. Was dat omdat hij wist dat het team misschien toch niet zo goed is? Of omdat de AZ organisatie inmiddels niet meer doet aan topsport en doelstellingen?
Voltreffer Vick
Reservespeler

Ferry schreef: 16 sep 2024, 10:39 Ik vond het wel grappig dat Van Hooijdonk AZ wel ziet als kanshebber voor plek II. Zeker omdat ajax, Feyenoord en Twente instabiel zijn. Clasie bleef daar echter ver van weg. Was dat omdat hij wist dat het team misschien toch niet zo goed is? Of omdat de AZ organisatie inmiddels niet meer doet aan topsport en doelstellingen?
Of omdat hij slim genoeg is om je verre te houden van dit soort inhoudsloze opmerkingen.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Ferry
Algemeen directeur

Voltreffer Vick schreef: 16 sep 2024, 15:52 Of omdat hij slim genoeg is om je verre te houden van dit soort inhoudsloze opmerkingen.
Inderdaad, stel je voor dat je captain eens wat zinnigs zegt.
Voltreffer Vick
Reservespeler

Ferry schreef: 16 sep 2024, 16:32 Inderdaad, stel je voor dat je captain eens wat zinnigs zegt.
Zoals na vijf wedstrijden roepen dat je minimaal tweede wordt. Als je dat zinnig wil noemen......
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Plaats reactie