AZ-FC Utrecht (zo 19 mei, 14.30u)
Heb het gezegd, Martens is nauwelijks beter dan Jansen, wat een afschuwelijke wissels. Kasius, Martins Indi en Dantas, hoe verzin je het. Na de winterstop was het beter dankzij Belic, niet Martens. Waar blijft de trainer van AZ-niveau?
We verkloten het weer, zoals gewoonlijk
Geven een 3-0 voorsprong uit handen.
We hebben met dit elftal ook niets in de Champions League te zoeken.
Geven een 3-0 voorsprong uit handen.
We hebben met dit elftal ook niets in de Champions League te zoeken.
Laatst gewijzigd door The Friar op 19 mei 2024, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Op het veld en daarbuiten.
- differentcook
- Harde Kern
Wat had je in de rust gezegd (na ook die opgaande lijn van de laatste wedstrijden)?
Kan hij wat doen aan zo'n stomme bal van Bazoer of overtreding van Dani?
In Voltreffer Vick, Leeuwenhart and FugAZi we trust
we can come an end
we can come an end
- SjaakTrekhaak
- Invaller
Wat een spektakel. Aangezien Twente won, had het toch niet uitgemaakt. Ik heb genoten.
The future is on sale
- differentcook
- Harde Kern
Klopt niet. AZ was niet kansloos. Een groot gedeelte van beide wedstrijden was het zelfs zo dat AZ op plek drie stond.
In Voltreffer Vick, Leeuwenhart and FugAZi we trust
we can come an end
we can come an end
- SjaakTrekhaak
- Invaller
De wissels presteerden overigens wel echt dramatisch vandaag. DMW heeft volgens mij vrijwel niets goed gedaan. Kasius idem. Vanaf het moment dat BMI erin kwam, was het achterin chaos. Dantas werd er gruwelijk uitgerend bij het 2e of 3e doelpunt; net alsof je een kindje zag rennen achter een volwassene. Poku weinig kunnen laten zien maar daarin valt hem weinig blaam te treffen.
The future is on sale
Ik denk dat hij probeert te zeggen: gezien het spel van Twente en het spel van AZ heeft het voor AZ er nooit echt in gezeten.differentcook schreef: ↑19 mei 2024, 16:35 Klopt niet. AZ was niet kansloos. Een groot gedeelte van beide wedstrijden was het zelfs zo dat AZ op plek drie stond.
De verwachting was er altijd wel dat Twente de betere ploeg zou zijn in Zwolle.
-
- Gewoon Dirk
Hoe die Martens indi weer een paar keer door zn hoeven zakt. Bazoer die compleet labiel door het ijs zakt. Mooi afscheid voor jullie held De Wit. Te lachwekkend voor woorden allemaal.
Pavlidis is de enige reden dat we dit jaar Europees voetbal halen. Bizarre prestatie hoe je in dit elftal topscoorder van Nederland kan worden. Je wordt gewoon weggespeeld door Utrecht, en toch weet onze griekse held gewoon 3 goals te forceren.
Pavlidis is de enige reden dat we dit jaar Europees voetbal halen. Bizarre prestatie hoe je in dit elftal topscoorder van Nederland kan worden. Je wordt gewoon weggespeeld door Utrecht, en toch weet onze griekse held gewoon 3 goals te forceren.
-
- Invaller
Exact, maar dat kan ons grote intellect (kuch), niet begrijpen.
Er werd gewoon weer tamelijk zwak gespeeld. Veel inleveren. Of zoals die corner die Mees de Wit zomaar weggaf in de eerste helft terwijl hij ongehinderd terug naar Bazoer wilde spelen. Of driehoekjes waarbij de bal gewoon over de zijlijn werd gekaatst. Of zoals Bazoer die zonder te kijken een tegenstander alleen voor de keeper zet. Zwak begin van de tweede helft ook, 0,0 fighter spirit (behalve Dani dan). En toch vierde en bijna derde van de Eredivisie. Dat zegt wel wat over het niveau in Nederland.
En waarom Bazoer wisselen? Om BMI nog een afscheid te geven. Dat hij niet voor niks zich terug geknokt heeft van z'n vele blessures?
En waarom Bazoer wisselen? Om BMI nog een afscheid te geven. Dat hij niet voor niks zich terug geknokt heeft van z'n vele blessures?
- salmonyappi
- Harde Kern
AZ sluit het seizoen geheel in stijl af. Dani ook (met onnodig harde overtredingen) en Bazoer met z’n onvergeeflijke blunder (hoezo routinier……) 3-0 voorsprongen weggeven is ze niet vreemd
. Uiteindelijk maakte het niet veel uit omdat Twente toch won. We hebben even 3e gestaan en Pavlidis was even alleen topscorer. Maar uiteindelijk een typisch AZ-slot.
Het waren weer bibberende kutjochies die compleet werden weggespeeld.
Klaar. Ik ben héél benieuwd naar de acties van Max in de zomer.
Ik ga deze post vast een keer “uppen” (van Antti geleerd): ik verwacht erg weinig aankopen. We gaan het weer intern oplossen!
Het waren weer bibberende kutjochies die compleet werden weggespeeld.
Klaar. Ik ben héél benieuwd naar de acties van Max in de zomer.
Ik ga deze post vast een keer “uppen” (van Antti geleerd): ik verwacht erg weinig aankopen. We gaan het weer intern oplossen!

Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Blij dat deze martelgang eindelijk voorbij is. En dan moeten de mensen in het stadion ook nog blijven zitten voor het rondje door de spelers. Wat een geestelijke armoede op die Ben Side door De Wit toe te zingen.
Gelukkig hoeven we diverse schandvlekken in dit elftal nooit meer te zien.
Gelukkig hoeven we diverse schandvlekken in dit elftal nooit meer te zien.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
-
- Invaller
Hoe vaak kun je een voorsprong van 3 doelpunten verschil weggeven in een paar seizoenen?
-
- Gewoon Dirk
Dani de Wit is de blanke Lamkal Ze.
-
- Invaller
Dat was me een lamzak hé! Maar je hebt gvd nog gelijk ook, zelfde categorie
-
- Gewoon Dirk
Twente helemaal blij.
Hele dikke kans dat ze Benfica loten met die coefficient van hun
Hele dikke kans dat ze Benfica loten met die coefficient van hun