AZ-Excelsior (zo 10 maa, 12.15u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 10 mar 2024, 14:12 Ik las na de goals dat jullie allemaal op het commentaar van Langedijk zitten te wachten.
Ik kan wel vast voor hem spreken: “Leuk hoor scoren tegen en winnen van de slechtste club uit de historie van de Eredivisie……heel knap”.
Mooi dat Langedijk vervangen kan worden (met nog iets meer zwartgalligheid/levensmoeheid graag), mocht onverhoopt hem iets overkomen.
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2285
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Belic begint steeds beter te draaien, geeft de burger moed. Leuk voor Smit dat hij inviel (had eigenlijk Kwakman verwacht) maar de wedstrijd was wel “klaar” qua stand en na het invallen van mees (pfff erg matig), Brederode en Sadiq was de stootkracht voor meer wel weg.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Luijckx zei na afloop dat “Pavlidis weer een goede wedstrijd speelde”. Nou, op zijn goal na vond ik hem erg zwak, en vooral traag. Veel slechte passes, totaal niet alert genoeg. Ik had Zeefuik echt verwacht (met 4-0 voor….???). Jammer.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller
Berichten: 2285
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

salmonyappi schreef: 10 mar 2024, 15:29 Luijckx zei na afloop dat “Pavlidis weer een goede wedstrijd speelde”. Nou, op zijn goal na vond ik hem erg zwak, en vooral traag. Veel slechte passes, totaal niet alert genoeg. Ik had Zeefuik echt verwacht (met 4-0 voor….???). Jammer.
Meningen kunnen verschillen. Vond pavlidis juist erg actief, was overal op het veld net als mijnans. Of je dat van pavlidis moet verwachten is een tweede maar vond hem goed spelen vandaag, met wat meer mazzel maakte hij er 2-3.
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 240
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

salmonyappi schreef: 10 mar 2024, 15:29 Luijckx zei na afloop dat “Pavlidis weer een goede wedstrijd speelde”. Nou, op zijn goal na vond ik hem erg zwak, en vooral traag. Veel slechte passes, totaal niet alert genoeg. Ik had Zeefuik echt verwacht (met 4-0 voor….???). Jammer.
Volledig mee eens! Tuulk staat hij er voor de goals en hij heeft er weer 1 gemaakt maar in de combinatie was t drama! En ja hij werkt hard maar dat zou ik ook kunnen. Voor de duidelijkheid ik ben fan van hem maar de laatste weken is t allemaal net iets minder.
Vakkie P
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

De berichten hierboven vind ik juist meer slaan op Mijnans. Terecht man of the match, want goals is waar het om draait, maar verder vond ik het vrij pover allemaal.

Verder vooral genoten van het duo Belić Dantas, en het foutloze optreden van Bazoer =D>
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 10 mar 2024, 15:29 Luijckx zei na afloop dat “Pavlidis weer een goede wedstrijd speelde”. Nou, op zijn goal na vond ik hem erg zwak, en vooral traag. Veel slechte passes, totaal niet alert genoeg. Ik had Zeefuik echt verwacht (met 4-0 voor….???). Jammer.
Dan vrees ik dat je niet goed hebt opgelet.

-Zet een weergaloos blok bij de 1-0 van Dani de Wit. Zonder dat blok wordt het nooit een goal
-Schiet de bal van Sugawara echt knap binnen
-Uitstekende actie/assist voorafgaand aan het schot van Dantas op de lat
-Gewoon een assist op de 4-0 van Mijnans met een lekker balletje. Alleen op papier krijgt hij die niet omdat de keeper de bal even aanraakt.

En dan had ie nog een paar goede schoten en n assist op de afgekeurde goal van Dani.


Tuurlijk er gaat genoeg fout. En soms laat hij zich te ver uitzakken omdat hij even geen ballen krijgt. Maar als je als spits zo beslissend bent. Speel je gewoon een prima wedstrijd.





En inderdaad. onderbelicht. Maar Bazoer was echt goed vandaag.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1252
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Sanctify schreef: 10 mar 2024, 16:59 Volledig mee eens! Tuulk staat hij er voor de goals en hij heeft er weer 1 gemaakt maar in de combinatie was t drama! En ja hij werkt hard maar dat zou ik ook kunnen. Voor de duidelijkheid ik ben fan van hem maar de laatste weken is t allemaal net iets minder.
Zag hem toch weer wat assists geven, maar de bal is niet zo aan het touwtje als eerder, alhoewel ik hem langzamerhand weer zie verbeteren. Beetje geluk nog denk ik. Hij blijft afhankelijk en van van Bommel kwam wederom helemaal niets, volledig onzichtbaar. Pavlidis moet het dan hebben van bijv. Sugawara
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 10 mar 2024, 17:15 Verder vooral genoten van het duo Belić Dantas, en het foutloze optreden van Bazoer =D>
Clasie werd niet gemist.

8)
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 10 mar 2024, 19:22 een weergaloos blok bij de 1-0 van Dani de Wit.
Overdrijven is ook een vak.

Hij maakt zich in die situatie gewoon breed en dat is wel het minste dat je kan doen.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1252
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Antti Opdam schreef: 11 mar 2024, 08:27 Clasie werd niet gemist.

8)
Dat is inderdaad zo, had ik niet verwacht.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Rjansen17 schreef: 11 mar 2024, 16:43 Dat is inderdaad zo, had ik niet verwacht.
Tegen Excelsior met 8 geblesseerden merk je dat niet zo…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie