Lequincio Zeefuik (2029)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Loetje1990
Herry en/of Berry
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 jul 2023, 15:13

Wildcat schreef: 08 feb 2024, 13:54 En nu is ie ze alsnog voorbij


Voorbij nog lang niet hele andere jeugdopleiding gehad
Misschien dat Daal zelfs verder is mentaal
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 07 feb 2024, 07:58 Het is allemaal framing en context. Waar de media graag aan meehelpen. De harde feiten staan echter haaks op het beeld dat geschetst wordt.

In de tijd dat Vlaar het Nederlands elftal haalde was er amper tot geen zinvol alternatief en was hij - net als Indi - alleen houdbaar in een driemansverdediging. Tegenwoordig zou hij niet eens geselecteerd worden.

Zijn clubloopbaan is - een seizoen of twee daargelaten - gewoon niet bijzonder geweest. Het was hoogstens in de (sub)top van Nederland.

En wat voor het hele rijtje pseudo - vedetten (Clasie, Indi, Ryan en Vlaar) geldt:

- De middenmoot / onderkant van de Premier League was - toentertijd - zeker niet beter dan de top van Nederland (ajax, PSV).
- Ze hebben - jaren geleden - een seizoen of twee/drie in de marge mogen meehobbelen op dat niveau.
- Daarna mochten ze - min of meer - transfervrij weg.
- Ze hebben nergens een relevante prijs (een lokale beker daargelaten) gepakt of in de top iets significants bijgedragen.

Als gezegd: er zijn letterlijk duizenden spelers met een beter of indrukwekkender CV. Zeker als je vergelijkbare competities en landen pakt.

Zelfs een Daryl Janmaat kan waarschijnlijk op meer relevante ervaring bogen.

Maar deze mannen spelen de vedette voor de camera en staan vooral heel stoer te kijken en te wijzen. Vervolgens houden de media en pers hun de hand boven het hoofd. Tot het écht niet meer gaat.

In de praktijk hebben dus (bijvoorbeeld) een Van der Wiel, Luuk de Jong of - van mij part - een Elia al meer laten zien dan deze zelfbenoemde leiders bij elkaar.

Ik trap er niet en ik hoop Zeefuik ook niet. Die hoeft echt geen niveau Messi of Ronaldo te halen. Maar ik hoop dat hij op iets mikt als Hasselbaink of Van Hooijdonk.
Als jij denkt dat Van der Wiel een soort mentorfiguur kan zijn moet je dat vooral denken. Iedereen die bij PSG meehobbelt pakt namelijk titels, dat is niet zo moeilijk.

Royston Drenthe is vast ook een lievelingetje van je dan, die heeft immers ook een titel op zak bij Real Madrid.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Loetje1990 schreef: 08 feb 2024, 16:46 Voorbij nog lang niet hele andere jeugdopleiding gehad
Misschien dat Daal zelfs verder is mentaal
Carriere technisch is hij ze al voorbij, heeft de meeste wedstrijden in de eredivisie gespeeld en nu bij AZ ook al in het eerste aan het spelen en een A-contract.

Voor zo een Daal en Kwalman is dat maar de vraag of zij uberhaupt ooit in de eredivisie zullen gaan spelen bijv.
Loetje1990
Herry en/of Berry
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 jul 2023, 15:13

Wildcat schreef: 09 feb 2024, 00:02 Carriere technisch is hij ze al voorbij, heeft de meeste wedstrijden in de eredivisie gespeeld en nu bij AZ ook al in het eerste aan het spelen en een A-contract.

Voor zo een Daal en Kwalman is dat maar de vraag of zij uberhaupt ooit in de eredivisie zullen gaan spelen bijv.
Owusu-Oduro heeft ook een A contract

Kwakman gaat 100% doorgeschoven worden van de zomer naar AZ1 kan niet anders

Daal weet ik niet,
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 08 feb 2024, 15:14 Dat heb ik je een paar dagen geleden nog verteld.
Toen je CL typte?

Ik doe mijn eigen huiswerk wel even:

Clasie heeft in zijn hele roemrijke loopbaan 6 kwalificatiewedstrijden in de CL gespeeld. Met Feyenoord. Drie keer uitgeschakeld.

Ron Vlaar 0.

Matthew Ryan 2. Bij Kopenhagen.

Indi 15.

Weliswaar 8 jaar geleden maar toch.

Met goed fatsoen kan je dus eigenlijk alleen zeggen dat Indi enige tijd (een seizoen of twee/drie) op Europees topniveau gepresteerd heeft. En het niveau dat Zeefuik zou moeten nastreven. Al is het maar een seizoen of twee.

Ik ben om: Zeefuik mag wel naar Indi luisteren. Ook omdat die gisteren jarig was.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 08 feb 2024, 18:02 Als jij denkt dat Van der Wiel een soort mentorfiguur kan zijn moet je dat vooral denken. Iedereen die bij PSG meehobbelt pakt namelijk titels, dat is niet zo moeilijk.
:?

Die jongen heeft 39 (!) CL wedstrijden gespeeld. Dat is Clasie + Ryan + Vlaar + Indi + 16 extra wedstrijden.

Los van alle andere wedstrijden die hij gespeeld heeft. Waaronder interlands, bekertoernooien etc.

Als we nu eens sec naar sportieve prestaties (en niet naar gewichtige blikken en dooddoeners in de media zouden) kijken zou hij meer recht van spreken hebben dan dit hele clubje bij elkaar.

Dat hij is uitgekomen voor zijn angst- en paniekaanvallen siert hem ook alleen maar.

Maar goed: bijna alles draait - blijkbaar - om beeldvorming.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bertje schreef: 08 feb 2024, 15:16 Hij heeft bijna alles gespeeld toch bij Volendam?
De mindere geluiden zijn meer onvrede over zijn transfer.
(Leuker: weer over ONZE Lekkie praten.)

Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat Volendam - supporters niet zo stuk van hem waren ...
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 09 feb 2024, 07:03 Ik ben om: Zeefuik mag wel naar Indi luisteren. Ook omdat die gisteren jarig was.
Kijk. En ik maar denken dat je nooit je mening wijzigde.
Zo leren we beiden nog iets vandaag. :lol:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 09 feb 2024, 07:09 :?

Die jongen heeft 39 (!) CL wedstrijden gespeeld. Dat is Clasie + Ryan + Vlaar + Indi + 16 extra wedstrijden.

Los van alle andere wedstrijden die hij gespeeld heeft. Waaronder interlands, bekertoernooien etc.

Als we nu eens sec naar sportieve prestaties (en niet naar gewichtige blikken en dooddoeners in de media zouden) kijken zou hij meer recht van spreken hebben dan dit hele clubje bij elkaar.

Dat hij is uitgekomen voor zijn angst- en paniekaanvallen siert hem ook alleen maar.

Maar goed: bijna alles draait - blijkbaar - om beeldvorming.
Nee, het draait erom dat iedereen hier wel begrijpt dat het hebben van ervaring + een bepaalde persoonlijkheid belangrijk is. Niet beide.
Van der Wiel is geen leidersfiguur die zijn stempel drukt (zoals Henderson dat bijvoorbeeld bij ajax doet of Clasie hier). Dat is een fundamenteel stuk van de hele discussie die je mist.

Je gaat Royston Drenthe, Balotelli, Elia, Nainggolan, Theo Janssen (en zo kan ik nog wel even doorgaan) ook niet terughalen om als goed voorbeeld te dienen voor je jeugdspelers omdat ze veel Champions League ervaring hebben. Sterker nog, je wilt de meeste van die jongens weghouden bij jonge talenten die een goede mentaliteit hebben.

Als ander voorbeeld kan je ook kijken naar Steven Bergwijn. Dat is toch ook een slappe zak? Ik heb veel liever dat onze jeugdspelers naar Clasie, Vlaar, Indi en Ryan luisteren dan naar Bazoer, Bergwijn, Nainggolan, Janssen of zelfs een topvoetballer als Hazard. Leuk hoor, dat die jongen wat bewezen heeft, maar die zuipt gewoon bier na z'n training.

Tadic had óók alleen maar in de middenmoot gespeeld in Engeland (ook Southampton), niks gewonnen daar en daarvoor Twente en Groningen. Toch kwam hij binnen als een grote meneer, en hij heeft het ook waargemaakt. Nadat hij weg is gegaan is de mentaliteit enorm verslapt. Je gaat echt te veel voorbij aan hoe belangrijk het is om spelers te hebben met een winnaarsmentaliteit. Ook als ze niet veel CL-wedstrijden gespeeld hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 09 feb 2024, 07:20 Nee, het draait erom dat iedereen hier wel begrijpt dat het hebben van ervaring + een bepaalde persoonlijkheid belangrijk is. Niet beide.
Van der Wiel is geen leidersfiguur die zijn stempel drukt (zoals Henderson dat bijvoorbeeld bij ajax doet of Clasie hier). Dat is een fundamenteel stuk van de hele discussie die je mist.

Je gaat Royston Drenthe, Balotelli, Elia, Nainggolan, Theo Janssen (en zo kan ik nog wel even doorgaan) ook niet terughalen om als goed voorbeeld te dienen voor je jeugdspelers omdat ze veel Champions League ervaring hebben. Sterker nog, je wilt de meeste van die jongens weghouden bij jonge talenten die een goede mentaliteit hebben.

Als ander voorbeeld kan je ook kijken naar Steven Bergwijn. Dat is toch ook een slappe zak? Ik heb veel liever dat onze jeugdspelers naar Clasie, Vlaar, Indi en Ryan luisteren dan naar Bazoer, Bergwijn, Nainggolan, Janssen of zelfs een topvoetballer als Hazard. Leuk hoor, dat die jongen wat bewezen heeft, maar die zuipt gewoon bier na z'n training.

Tadic had óók alleen maar in de middenmoot gespeeld in Engeland (ook Southampton), niks gewonnen daar en daarvoor Twente en Groningen. Toch kwam hij binnen als een grote meneer, en hij heeft het ook waargemaakt. Nadat hij weg is gegaan is de mentaliteit enorm verslapt. Je gaat echt te veel voorbij aan hoe belangrijk het is om spelers te hebben met een winnaarsmentaliteit. Ook als ze niet veel CL-wedstrijden gespeeld hebben.
Dit is ongeveer allemaal beeldvorming en perceptie.

Mentaliteit is moeilijk tot niet meetbaar.

Het gaat er mij om dat je door goede sportieve prestaties recht van spreken krijgt. Clasie kan dan nu wel de grote leider spelen (!), maar de feiten zijn dat hij bij Southampton, Feijenoord en Brugge gewoon weg mocht en hij twee jaar op de bank heeft gezeten achter Koopmeiners en Midtsjo. Over zijn verdere prestaties bij AZ verschillen we van mening.

Misschien (...) kan hij heel leuk verhaaltjes vertellen, maar - sec - sportief gezien heeft hij gewoon niet heel veel recht van spreken. En ik vermoed ook niet dat Zeefuik een poster van Clasie boven zijn bed had hangen of een vergelijkbare loopbaan ambieert.

- maar goed, ik val in herhaling; hoewel het wel van enig belang is omdat Zeefuik de potentie heeft om een échte topper te worden en nu mogelijk verzandt in een moeras van pseudo-toppers -
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 09 feb 2024, 07:20 Nee, het draait erom dat iedereen hier wel begrijpt dat het hebben van ervaring + een bepaalde persoonlijkheid belangrijk is. Niet beide.
Van der Wiel is geen leidersfiguur die zijn stempel drukt (zoals Henderson dat bijvoorbeeld bij ajax doet of Clasie hier). Dat is een fundamenteel stuk van de hele discussie die je mist.

Je gaat Royston Drenthe, Balotelli, Elia, Nainggolan, Theo Janssen (en zo kan ik nog wel even doorgaan) ook niet terughalen om als goed voorbeeld te dienen voor je jeugdspelers omdat ze veel Champions League ervaring hebben. Sterker nog, je wilt de meeste van die jongens weghouden bij jonge talenten die een goede mentaliteit hebben.

Als ander voorbeeld kan je ook kijken naar Steven Bergwijn. Dat is toch ook een slappe zak? Ik heb veel liever dat onze jeugdspelers naar Clasie, Vlaar, Indi en Ryan luisteren dan naar Bazoer, Bergwijn, Nainggolan, Janssen of zelfs een topvoetballer als Hazard. Leuk hoor, dat die jongen wat bewezen heeft, maar die zuipt gewoon bier na z'n training.

Tadic had óók alleen maar in de middenmoot gespeeld in Engeland (ook Southampton), niks gewonnen daar en daarvoor Twente en Groningen. Toch kwam hij binnen als een grote meneer, en hij heeft het ook waargemaakt. Nadat hij weg is gegaan is de mentaliteit enorm verslapt. Je gaat echt te veel voorbij aan hoe belangrijk het is om spelers te hebben met een winnaarsmentaliteit. Ook als ze niet veel CL-wedstrijden gespeeld hebben.
Precies dit, dank je.
Antti Opdam schreef: 09 feb 2024, 07:30 Dit is ongeveer allemaal beeldvorming en perceptie.

Mentaliteit is moeilijk tot niet meetbaar.

Het gaat er mij om dat je door goede sportieve prestaties recht van spreken krijgt. Clasie kan dan nu wel de grote leider spelen (!), maar de feiten zijn dat hij bij Southampton, Feijenoord en Brugge gewoon weg mocht en hij twee jaar op de bank heeft gezeten achter Koopmeiners en Midtsjo. Over zijn verdere prestaties bij AZ verschillen we van mening.

Misschien (...) kan hij heel leuk verhaaltjes vertellen, maar - sec - sportief gezien heeft hij gewoon niet heel veel recht van spreken. En ik vermoed ook niet dat Zeefuik een poster van Clasie boven zijn bed had hangen of een vergelijkbare loopbaan ambieert.
Ben jij ook zo iemand die vind dat je alleen maar over voetbal mag praten als je prof geweest bent? Die denkt dat alleen goede voetballers goede trainers kunnen worden?

SchoorlAZ heeft 'm helemaal in de smiezen: Ik heb een hekel om ajaxcieden te gebruiken en stiekem vind ik ze allebei niet geweldig. Maar er is toch een verschil tussen bitterbal van der Vaart die zijn zoontje naar een profcariere aan het begeleiden is vanaf dag 1 en rustig voetbalanalist is gaan spelen en zelfs is gaan trainen en Wesley Sneijder die eerst op het dak van de auto van Yolanthe is gaan springen en vervolgens allemaal gekke avontuurtjes na zijn profloopbaan heeft doorlopen? (En iedereen dacht nog dat hij zo'n goede mentaliteit had als speler).

Er is toch een verschil in mentaliteit tussen spelers als Balloteli en Drenthe die eigenlijk legendarisch hadden kunnen zijn gezien hun potentie, maar in plaats daarvan hun loopbaan met de ene na de andere misser het slop in hebben gevoetbald? Of een actueler voorbeeld: Het is alsof je nu mensen discipline gaat laten leren van Mohamed Ihattaren. En dan bedoel ik dus ook echt nu niet op een moment dat ie ooit nog tot bezinning komt, want dat kan, maar dat moment is niet nu.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 09 feb 2024, 09:48 Ben jij ook zo iemand die vind dat je alleen maar over voetbal mag praten als je prof geweest bent? Die denkt dat alleen goede voetballers goede trainers kunnen worden?
Nee.

Maar het helpt natuurlijk wel voor je kredietwaardigheid.

Of dacht je dat Gullit, Van Basten, Van der Vaart en Sneijder telkens aan die tafels hadden gezeten als ze enkel 4e klasse amateurs hadden gespeeld?

Je moet je geloofwaardigheid op EEN manier afdwingen. Dan wel met successen uit het verleden. Dan wel uit het heden. Dan wel door het uiten van hele zinnige teksten.

In welke categorie vallen Vlaar, Indi, Clasie, De Wit en Ryan volgens jou?

Het zijn écht pseudo - vedetten én pseudo - leiders.

Al zie ik de Clasie de laatste twee wedstrijden zowaar een keer voorop gaan in de strijd. Het is voetballend - onder de streep - nog steeds niet veel, maar toch ...

PS. Hebben we hier een beter topic voor? Hier heb ik het het liefst over de aankomende sensatie.

Lekkie de Mini Lukaku.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 09 feb 2024, 10:41 Of dacht je dat Gullit, Van Basten, Van der Vaart en Sneijder telkens aan die tafels hadden gezeten als ze enkel 4e klasse amateurs hadden gespeeld?
Die zitten daar voornamelijk omdat ze publiek trekken door hun bekendheid, niet primair om hun voetbal knowhow
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 09 feb 2024, 10:41 Nee.

Maar het helpt natuurlijk wel voor je kredietwaardigheid.

Of dacht je dat Gullit, Van Basten, Van der Vaart en Sneijder telkens aan die tafels hadden gezeten als ze enkel 4e klasse amateurs hadden gespeeld?

Je moet je geloofwaardigheid op EEN manier afdwingen. Dan wel met successen uit het verleden. Dan wel uit het heden. Dan wel door het uiten van hele zinnige teksten.

In welke categorie vallen Vlaar, Indi, Clasie, De Wit en Ryan volgens jou?

Het zijn écht pseudo - vedetten én pseudo - leiders.

Al zie ik de Clasie de laatste twee wedstrijden zowaar een keer voorop gaan in de strijd. Het is voetballend - onder de streep - nog steeds niet veel, maar toch ...

PS. Hebben we hier een beter topic voor? Hier heb ik het het liefst over de aankomende sensatie.

Lekkie de Mini Lukaku.
Ho ho je pakt voor het gemak er even telkens een paar bij die ik er zelf niet bij haal.
In BMI zie ik het niet en Clasie vind ik ook problematisch. Maar captain Vlaar was toch écht andere koek en Ryan zal zowel voor Australië als voor AZ óók op wat meer respect mogen rekenen.

Ryan kan nog de 100 interlands aan tikken, voor een C land natuurlijk, maar toch eentje dat nog wel eens de groepsfase op een WK heeft overleeft of kan overleven. Met dat soort argumentatie kan Erling Braut Haaland nooit een recht van spreken hebben omdat ie voor Noorwegen voetbalt en moeten Nederlanders geen uitspraken doen over WK's want die hebben we immers nog nooit gewonnen. Dan mogen alleen Fransozen, Italianen, Spanjaarden, Brazilianen, Argentijnen, Duitsers en geloof het of niet Uruguayanen iets over voetbal zeggen. Daar zijn er immers ook honderden van met een dergelijke ervaring ten opzichte van welke Nederlandse voetballer dan ook maar ook geleeft heeft. óók Cruijf had dan blijkbaar zijn mond moeten houden over voetbal.


Maar het ging ook over coachen, begeleiden, de mentorrol. Vlaar en Ryan hebben altijd iets van een leiderschapskwaliteit gehad, iets wat mensen (vraag het de jongens van AZalerts maar meen ik) ook bij een talent als Goes menen te ontwaren. Dat heeft dus niks met je voetballende kwaliteit te maken. Het voorbeeld van Jordan Henderson van SchoorlAZ was dan ook op dat front wederom een voltreffer. Wie denkt dat die speler 100 doelpunten gaat maken, die heeft het mis, maar wat hij brengt is van een hele andere aard en misschien nog wel veel moeilijker te krijgen in het voetbal.

Ik zal je dan ook wat verklappen: terwijl de wereld kwijlde over Messi en Ronaldo, mijmerde ik weg bij Andrea Pirlo (die overigens bijvoorbeeld de stap naar het trainerschap onverwachts niet helemaal heeft weten te voltrekken vooralsnog om dan in dat soort taal te blijven hangen).

Dit is overigens ook waarom ik het jammer vind dat wij geen échte spitsentrainer hebben. Dat zou zo'n jongen als Zeefuik wel kunnen gebruiken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 09 feb 2024, 13:38 Met dat soort argumentatie kan Erling Braut Haaland nooit een recht van spreken hebben omdat ie voor Noorwegen voetbalt
We zijn nu op een hele merkwaardige trein gestapt, want ik had geen interlands, maar CL (voorheen: EC 1) - wedstrijden als criterium gepakt. Dan kan Haaland best goed mee. En Cruijff ook.

Ryan en Vlaar daarentegen ...

Hoe het ook zij: ik wil het nu hier over Lekkie de Mini Lukaku hebben.

Zal hij zaterdag weer gaan vlammen of niet?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 09 feb 2024, 15:15
Zal hij zaterdag weer gaan vlammen of niet?
Ik hoop in ieder geval dat hij geen enkele bal meer afgeeft aan Van Bommel

Lekker voor eigen succes gaan
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Antti Opdam schreef: 09 feb 2024, 07:11 (Leuker: weer over ONZE Lekkie praten.)

Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat Volendam - supporters niet zo stuk van hem waren ...
Hij heeft ook al een koosnaam.
ONZE Lekkie. :lol:

( De palingboeren zijn er ziek van dat hij weg is en doen nu net of Lekkie er niets van kan.)
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Loetje1990 schreef: 09 feb 2024, 06:25 Owusu-Oduro heeft ook een A contract

Kwakman gaat 100% doorgeschoven worden van de zomer naar AZ1 kan niet anders

Daal weet ik niet,
Doorgeschoven worden zal best, maar ook echt veel gaan spelen is zeer twijfelachtig. Owusu lijkt er het beste op te staan maar Zeefuik is gewoon verder dan die andere.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Lekkere invalbeurt weer.

Doorkoppen, trekken, sleuren.

Het wachten is op zijn eerste basisplaats (met Pavlidis op 10 om hem heen).

8)
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 12 feb 2024, 07:26 Lekkere invalbeurt weer.

Doorkoppen, trekken, sleuren.

Het wachten is op zijn eerste basisplaats (met Pavlidis op 10 om hem heen).

8)
Die invalbeurt kwam veel te laat. Martens vond het eerst nog nodig om Van Brederode en Poku te brengen, 2 rommelaars die niets met een bal kunnen.

Odgaard had gisteren trouwens ook een lekkere invalbeurt. Die hadden we wel kunnen gebruiken.

:?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie