Kristijan Belić (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 273
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

Hahaha, zelfs in een onbeduidend oefenpotje weet hij een gele kaart te pakken.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3165
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Die kan je gewoon opschrijven als om de 5 wedstrijden geschorst. Is wel handig, kan je de jeugd ook elke 5 wedstrijden een keer een hele wedstrijd laten spelen. #omdenken
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10234
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

dirkjan schreef: 18 apr 2024, 04:41 Die kan je gewoon opschrijven als om de 5 wedstrijden geschorst. Is wel handig, kan je de jeugd ook elke 5 wedstrijden een keer een hele wedstrijd laten spelen. #omdenken
:lol:

Zit wel wat in.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

dirkjan schreef: 18 apr 2024, 04:41 Die kan je gewoon opschrijven als om de 5 wedstrijden geschorst. Is wel handig, kan je de jeugd ook elke 5 wedstrijden een keer een hele wedstrijd laten spelen. #omdenken
Dan kan Patrick Pothuizen zich zorgen gaan maken :lol:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

dirkjan schreef: 18 apr 2024, 04:41 Die kan je gewoon opschrijven als om de 5 wedstrijden geschorst. Is wel handig, kan je de jeugd ook elke 5 wedstrijden een keer een hele wedstrijd laten spelen. #omdenken
Dat is nog bezien vanuit een positieve invalshoek. Vrees dat het niet lang zal duren voordat hij twee gele kaarten in één wedstrijd zal pakken en aldus jouw schema van om de 5 wedstrijden een schorsing in de war zal sturen. Bovendien wordt een speler na het bereiken van de 10e gele kaart voor twee wedstrijden geschorst en voor elke volgende gele kaart na de tiende opnieuw voor twee wedstrijden (of ik moet mij wel sterk vergissen). Als Belic zijn huidige gemiddelde van kaarten pakken dus voortzet zal hij waarschijnlijk niet meer dan 20 wedstrijden per seizoen voor AZ kunnen spelen.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3165
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik zette het ook wat (erg) dik aan, met om de 5 wedstrijden. Hij heeft er nu in 11 wedstrijden 5 gepakt. In dat opzicht valt het dus mee.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6606
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het gaat er mij meer om wat voor kaarten je pakt. In de 60e minuut een counter neutraliseren is oke. Maar elke kaart voor lomp iemand neertrappen moet je hem heel snel afleren, zeker op de andere helft. Kerkez kwam ook binnen als een wildebras.

mooie job voor Vlaar.
MB80
Invaller
Berichten: 2290
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SimonPoulsen schreef: 18 apr 2024, 11:49 Het gaat er mij meer om wat voor kaarten je pakt. In de 60e minuut een counter neutraliseren is oke. Maar elke kaart voor lomp iemand neertrappen moet je hem heel snel afleren, zeker op de andere helft. Kerkez kwam ook binnen als een wildebras.

mooie job voor Vlaar.
Of geel voor klagen zoals tegen Heracles. Onnodig.
Helemaal wanneer zijn spel al meer gele kaarten levert…
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6606
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

8/12 duels gewonnen (3 overtredingen)
6 tackles en 3 intercepties (met afstand het meeste van het veld)
30/34 passes aangekomen
3 crossballen
1 kans gecreëerd
5x balverlies 8x bal heroverd


Onzichtbaar goed gisteren. De geroemde Proper en Chery niet gezien.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2623
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Wat me opvalt bij Belic is dat hij nog steeds niet in staat is om 90 minuten te spelen. Vlak voor zijn wissel tegen NEC was hij duidelijk aan het einde van zijn Latijn. Trainen in Servië stelt blijkbaar niet veel voor. Of hij moet beter doseren.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9181
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hij pakt wat veel kaarten, maar dit is het soort speler waarvoor ik AZ volg.
Levert in ieder geval strijd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2263
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 29 apr 2024, 09:47 8/12 duels gewonnen (3 overtredingen)
6 tackles en 3 intercepties (met afstand het meeste van het veld)
30/34 passes aangekomen
3 crossballen
1 kans gecreëerd
5x balverlies 8x bal heroverd


Onzichtbaar goed gisteren. De geroemde Proper en Chery niet gezien.
Goede aankoop van AZ, hoop dat dit geen uitschieter is maar het begin van goede scouting.
Plaats reactie