AZ-Feyenoord (zo 4 feb, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6566
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Jongens, we moeten een goal maken...!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

RoycosoepieAZ schreef: 04 feb 2024, 15:10 Wat ben je weer positief #-o Je kan ook niet verwachten dat het meteen 100 % beter gaat. Al met al is het beter dan onder Pascal !
Wat gaat er beter dan? Geen kans gecreëerd in de tweede helft en nog steeds een bouwvakker op 10. Zelfs een dramatisch Feyenoord blijft eenvoudig op de been.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9175
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 04 feb 2024, 15:12 Jongens, we moeten een goal maken...!
van Brederode en Zeefuik gaan het doen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

De balletjes gaan weer lekker achteruit en breed met nog 6 min te gaan
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6566
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 04 feb 2024, 15:15 van Brederode en Zeefuik gaan het doen.
We hebben in 20 minuten geen aanval gehad; geen kans gecreerd. Nu vol opportunistisch op die lange Zeefuik.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12570
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Neem even lekker de tijd Bazoer voor die kutbal
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat een armoede dat niemand een vrije trap of corner kan nemen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Iemand anders maar ff de vrije trappen laten nemen #-o
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Kut Arbitrage :roll:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6566
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

RoycosoepieAZ schreef: 04 feb 2024, 15:20 Kut Arbitrage :roll:
Ik denk ook dat het aan de arbitrage ligt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12570
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Plaats twee is nu normaal gesproken wel buiten bereik :|
Jammer dat Bijlow gewisseld werd, had met hem misschien kansrijker geweest?
Hopelijk betekent deze wedstrijd een ommekeer voor AZ
Laatst gewijzigd door differentcook op 04 feb 2024, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Waaarom kunnen wij verdomme niet scoren!!!!!!!! Wat een tering armoede, hoe wil je ooit iets winnen?????
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6566
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Tja, wat kan je zeggen. Dat de Technisch Directeur in de winterstop de woorden Champions League in de mond heeft genomen is natuurlijk redelijk lachwekkend. Dan heb je geen idee hoe je selectie er werkelijk voor staat.

Lichtpuntjes: Goes vond ik opvallend volwassen opbouwen. En ook de korte invalbeurt van Belic.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Geen slechte wedstrijd qua inzet en drive. Je voetbalt echter nog steeds nauwelijks kansen bij elkaar wat zeer zorgelijk is. Hopelijk valt woensdag het kwartje wel goed.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hoopvolle 1e helft, dramatische 2e. Nutteloze wissels en geen kans gecreëerd tegen een onthutsend zwak Feyenoord. Een raadsel waarom De Wit weer 90 minuten mag blijven staan. Nog steeds geen voetballer op 10.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Wildcat schreef: 04 feb 2024, 15:26 Waaarom kunnen wij verdomme niet scoren!!!!!!!! Wat een tering armoede, hoe wil je ooit iets winnen?????
Als je dat wilt moet je spelers halen die kansen kunnen creëeren. Dat is niet gedaan. Actie …… gevolg.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 04 feb 2024, 15:28
Lichtpuntjes: Goes vond ik opvallend volwassen opbouwen. En ook de korte invalbeurt van Belic.
Goes speelde prima, alleen zijn dieptepasses waren zwak. Belic moet altijd spelen in plaats van De Wit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ze bleven ook in de slotfase achterin de bal lang rondspelen. Leek te weinig gevoel van urgentie te zijn. En Goes kan goed voetballen maar als je hoog tempo wilt spelen moet je niet bij hem zijn.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9175
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 04 feb 2024, 15:28 Tja, wat kan je zeggen. Dat de Technisch Directeur in de winterstop de woorden Champions League in de mond heeft genomen is natuurlijk redelijk lachwekkend. Dan heb je geen idee hoe je selectie er werkelijk voor staat.

Lichtpuntjes: Goes vond ik opvallend volwassen opbouwen. En ook de korte invalbeurt van Belic.
Ik vond het schot van Zeefuik ook nog wel interessant, hij stond er toch als een beer naast sommige Feyenoorders.
Maar dat zegt nog niet veel.

Ik vond Penetra overigens belangrijker in de opbouw althans in de tweede helft was Goes meer ballen rond het spelen terwijl het Penetra was die ballen naar voren aan het spelen was, afgewisseld met Bazoer. Penetra hield zich dit keer overigens ook staande op rechtsback.
Poku liet zich meer zien, maar staat gewoon op de verkeerde plek, dus ik ga hem niet afrekenen op zijn zwakke voorzet. Blijkbaar moet ik niet alleen dit forum, maar ook Martens daar van gaan overtuigen :lol: :wink:

Ben het wel met je eens dat Max zichzelf mag aankijken na deze transferperiode. Sadiq probeert van alles maar het lukt niet en Van Brederode is inmiddels... ook een linksback? die had je écht gewoon moeten verhuren en daarvoor in de plaats een fatsoenlijke flankspeler erbij halen. Maar goed hoeveel vertrouwen hebben we er nog in dat Huiberts dat kan?

Ik denk dat AZ met een poging voor een Hauge toch mogelijk echt ander spel had moeten kunnen laten zien.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12570
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZA'dam schreef: 04 feb 2024, 15:38 Ze bleven ook in de slotfase achterin de bal lang rondspelen. Leek te weinig gevoel van urgentie te zijn. En Goes kan goed voetballen maar als je hoog tempo wilt spelen moet je niet bij hem zijn.
Dat viel me ook op en deed denken aan het spel onder Jansen. Maar ik bedacht tot ze in die fase, waarbij ook de backs gewisseld waren, extra gefocussed moeten zijn om geen countergoal tegen te krijgen en dus zorgvuldig op balbezit moeten zijn ipv de bal er zomaar in te pompen. (dat dat het idee is)
we can come an end
Plaats reactie