Excelsior-AZ (za 4 nov, 18.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1421
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

differentcook schreef: 04 nov 2023, 19:46 Verloren, verloren, gelijk, wat een serie
Was te verwachten
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

AlkmaarForever schreef: 04 nov 2023, 19:46 Een Odgaard die 65 minuten mag kloten, van Brederode die dat ruim 80 minuten hetzelfde mag doen.

Je kunt het toch niet meer verkopen aan je publiek.
Hoeveel corners hebben we dit jaar al benut, ook zo kansloos. Totaal geen progressie onder Jansen.
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6627
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

"Moeten dit analyseren" aldus Bruno
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1832
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Waarom neemt die kleine Japanner alle vrije trappen eigenlijk, vanwege een paar verdwaalde assists vorig seizoen ??
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1832
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 04 nov 2023, 19:49"Moeten dit analyseren" aldus Bruno
Een 24 uur rouwen dus.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12616
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AlkmaarForever schreef: 04 nov 2023, 19:49 Waarom neemt die kleine Japanner alle vrije trappen eigenlijk, vanwege een paar verdwaalde assists vorig seizoen ??
Yuki heeft de beste trap, met afstand. Hij is ook de raak-de-kaas-master
we can come an end
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1832
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 04 nov 2023, 19:51Yuki heeft de beste trap, met afstand.
Dat laat hij dan bar weinig zien.
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

differentcook schreef: 04 nov 2023, 19:51 Yuki heeft de beste trap, met afstand. Hij is ook de raak-de-kaas-master
Dat zegt alles over het niveau van de rest.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Zo’n gek resultaat is dit niet. Excelsior doet het dit seizoen goed, genoeg clubs hebben het lastig op Woudestijn. Anderzijds is het spel van AZ dit seizoen een stuk minder vergeleken met afgelopen seizoen. Buiten Pavlidis heeft AZ geen ster spelers die een wedstrijd kunnen beslissen. Het is allemaal een tandje minder ondanks dat de nodige aankopen zijn gedaan. De voortekenen waren al duidelijk, zie de Europese voorronde wedstrijden. Normaal gesproken zou een top vier eindklassering geen probleem mogen zijn. Maar er mist klasse om voor de bovenste plekken te strijden.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1365
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ik durf 'm wel aan: we eindigen onder ajax dit seizoen
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Wat een ongelofelijk slechte wedstrijd van de kant van AZ.

Tegen een Excelsior dat deze week nog 'voluit' moest voor de beker.

Geen enkele uitgespeelde kans.

Geen plan A. Geen plan B.

Buitenspelers die weer nagenoeg een hele wedstrijd mogen aankloten.

Een nummer 10 die voetballend niets klaarspeelt.

Een traag verdedigingsduo.

Een linksback en rechtsback die niet kunnen verdedigen.

Een middenveld zonder fysiek (verdedigend) en creativiteit.

Geen leider die de boel op sleeptouw neemt.

Gelukkig red Ryan ons bij 0-0 nog een keer.

Al drie jaar niet bij Excelsior kunnen winnen.

En geen enkel perspectief op beter.

Je kunt de basis voor donderdag en zondag al weer uittekenen.

Donderdag pak op de broek in Birmingham.

Zondag pak op de broek in Rotterdam.

Hoe vinden we zelf dat het gaat?

Pascal. Max. Robert...
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

AlkmaarForever schreef: 04 nov 2023, 19:46 Een Odgaard die 65 minuten mag kloten, van Brederode die dat ruim 80 minuten hetzelfde mag doen.

Je kunt het toch niet meer verkopen aan je publiek.
Ja, ongelofelijk. Dat die Odgaard überhaubt in de basis mag starten. En dat je Lahdo, van Bommel en Sadiq op de bank hebt zitten maar Bredero en Odgaard toch zó lang laat staan. Maar er waren er wel meer die erg slecht waren natuurlijk. In de laatste 20 minuten waren er nog voldoende kansen op een goede aanval maar telkens liep het al fout voordat het zover kwam.
Zelfs als je 'm 0-1 gewonnen hadden zou ik me nog zwaar kut voelen na zo'n wanprestatie. En je voelt je ook zo machteloos als iedereen ziet wat er gebeuren moet maar de trainer doet niks.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DonnyDelano schreef: 04 nov 2023, 20:04 Ik durf 'm wel aan: we eindigen onder ajax dit seizoen
Dit weekend zakken we sowieso 2 plaatsen op de ranglijst.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5447
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DonnyDelano schreef: 04 nov 2023, 20:04 Ik durf 'm wel aan: we eindigen onder ajax dit seizoen
Ah, je was eerder dan ik.

Ik ben wel echt blij dat ik de wedstrijd niet heb hoeven aanzien. Als het zo doorgaat, hebben we straks geen fans meer over.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

DonnyDelano schreef: 04 nov 2023, 20:04 Ik durf 'm wel aan: we eindigen onder ajax dit seizoen
Dat lijkt me erg overdreven. Zo’n inzinking als ajax zal AZ niet krijgen. De Eredivisie is dit jaar te zwak. We eindigen gewoon in de top vier.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

AZA'dam schreef: 04 nov 2023, 20:09 Dit weekend zakken we sowieso 2 plaatsen op de ranglijst.
Dat lijkt me onmogelijk aangezien alleen Twente na dit wekend boven AZ kan staan.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

fcvictorie schreef: 04 nov 2023, 20:19 Dat lijkt me erg overdreven. Zo’n inzinking als ajax zal AZ niet krijgen. De Eredivisie is dit jaar te zwak. We eindigen gewoon in de top vier.
We verliezen punten van NEC en Excelsior. Het maakt niet uit hoe zwak de Eredivisie is. AZ is ook zwak.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12616
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Was de wedstrijd tegen Aston Villa een psychologisch tikkie?
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 04 nov 2023, 20:27 Was de wedstrijd tegen Aston Villa een psychologisch tikkie?
Welnee. Anders is het een flink misplaatste houding van de selectie en de technische staf.
Het is en blijft flinterdun. Winnen van ajax. Punten verliezen tegen Excelsior en NEC.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Ferry schreef: 04 nov 2023, 20:26 We verliezen punten van NEC en Excelsior. Het maakt niet uit hoe zwak de Eredivisie is. AZ is ook zwak.
Op dit moment gaat het wat lastiger maar dat kan ook zo omslaan. Dit AZ heeft ook al de nodige potjes gewonnen en staat vijftien verliespunten voor op ajax. Dat is wel even andere koek. Zeker ook omdat ze daar in Amsterdam totaal geen indruk maken en ook de nodige punten gaan verspelen.
Plaats reactie