AZ-NEC (zo 29 okt, 16.45u / wo 6 dec, 19.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 02 nov 2023, 10:57 Zelfde denk ik, leek me vrij duidelijk
Helaas, van der Ende was nog al zeker van wat hij had gezien.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DonnyDelano schreef: 02 nov 2023, 11:17 Ik weet het niet eigenlijk, vooral gevoelsmatig. Maar het lijkt al beoordeeld te zijn, dus geen issue meer
Klopt. Dat wordt dus de eerste verliespartij in de eredivisie, helaas……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 02 nov 2023, 11:19 Helaas, van der Ende was nog al zeker van wat hij had gezien.
Daarom is hij ook geen scheids meer :-)
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 02 nov 2023, 11:21 Daarom is hij ook geen scheids meer :-)
Maar toch.. hoezo is dit al door de VAR beoordeeld? Alle aandacht ging meteen naar Dost terwijl inderdaad Kasius met zijn handen in de lucht grijpt van onbegrip toen Manschot meteen naar Dost liep. Ik vertrouw dat zooitje in zeist niet, Eenhoorn moet zijn mouwen weer eens opstropen 8)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 02 nov 2023, 11:26 Maar toch.. hoezo is dit al door de VAR beoordeeld? Alle aandacht ging meteen naar Dost terwijl inderdaad Kasius met zijn handen in de lucht grijpt van onbegrip toen Manschot meteen naar Dost liep. Ik vertrouw dat zooitje in zeist niet, Eenhoorn moet zijn mouwen weer eens opstropen 8)
Sinds zondag heeft men alle tijd gehad :D
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 02 nov 2023, 11:39 Sinds zondag heeft men alle tijd gehad :D
Dat begrijp ik, maar als dit onder de aandacht is ontsnapt en de wedstrijd is stil gelegd, gaat de VAR zich er zelf toch niet over buigen als er niet tegen werd geprotesteerd.
Het is nu volgens mij pas onder de aandacht gekomen door dat van der Ende hier wat van heeft gezegd in het AD. Vervolgens heeft het AD contact opgenomen met de KNVB en die gaven aan dat er nog geen beslissing is genomen.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

SimonPoulsen schreef: 02 nov 2023, 08:22 Lahdo zou nog veel beter kunnen spelen. Als hij eens wat steun zou krijgen van die tamme Sugawara. Die al zn energie stopt in zn overtochten naar de diagonale hoekvlag. Karlsson had zovaak profijt van Kerkez/Wijndal die dan net even die 2 meter extra ruimte creeert doordat tegenstanders moeten kiezen. Dat kan net genoeg tijd zijn voor een schot of een voorzet.
Ben het met je eens, maar hij kan ook nog beter door meer over de bal heen te kijken. Ook tegen NEC staan er ploeggenoten vrij voor de goal waarbij hij voor eigen succes gaat. Tot 2x aan toe in de 1e helft.
Leuk dat je zelf beslissend wil zijn maar een assist is ook goed.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 02 nov 2023, 12:20 Dat begrijp ik, maar als dit onder de aandacht is ontsnapt en de wedstrijd is stil gelegd, gaat de VAR zich er zelf toch niet over buigen als er niet tegen werd geprotesteerd.
Het is nu volgens mij pas onder de aandacht gekomen door dat van der Ende hier wat van heeft gezegd?
Lijkt me sterk. Was toen al wel iets dat opviel (mij iig wel, maar ik denk ook zat anderen)
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 02 nov 2023, 12:23 Lijkt me sterk. Was toen al wel iets dat opviel (mij iig wel, maar ik denk ook zat anderen)
AD heeft contact opgenomen met Zeist naar aanleiding met het interview met van der Ende. Die kregen te horen dat er nog geen beslissing was genomen.
Nu ineens komen ze met het statement dat de VAR wel die situatie heeft beoordeeld.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 02 nov 2023, 12:27 AD heeft contact opgenomen met Zeist naar aanleiding met het interview met van der Ende. Die kregen te horen dat er nog geen beslissing was genomen.
Nu ineens komen ze met het statement dat de VAR wel die situatie heeft beoordeeld.
Nu komt ook het persbericht uit over de hervatting. Goed moment om er dus even naar te kijken en dat meteen mee te nemen.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik kan mij niet voorstellen dat ze dat tijdens het Dost-incident hebben bekeken en besloten……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 02 nov 2023, 12:23 Lijkt me sterk. Was toen al wel iets dat opviel (mij iig wel, maar ik denk ook zat anderen)
Niemand van mijn “vak”-genoten heeft het gezien…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 02 nov 2023, 12:32 Niemand van mijn “vak”-genoten heeft het gezien…….
Vak J wel blijkbaar:
dirkjan schreef: 30 okt 2023, 10:50 Er waren er een paar die op J zaten die zelfs dachten dat het daarom afgefloten werd.
En ook die commentator in het verslag hierboven viel het bijvoorbeeld op.
Was bij de wedstrijd opgevallen en voor het uitsturen van het persbericht even beoordeeld lijkt me
Laatst gewijzigd door differentcook op 02 nov 2023, 13:00, 5 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Tijd voor Eenhoorn om zijn knuppel weer in het Zeistse hoenderhok te gooien.
Dit zaakje stinkt!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

De Rode Baron schreef: 02 nov 2023, 12:37 Tijd voor Eenhoorn om zijn knuppel weer in het Zeistse hoenderhok te gooien.
Dit zaakje stinkt!
Zonder dollen, als er een mogelijke strafschop uit kan komen dan moet AZ hier wel degelijk om vechten. Het is maar één punt. Maar één punt kan heel veel verschil maken uiteindelijk.

Afbeelding
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 02 nov 2023, 12:31 Ik kan mij niet voorstellen dat ze dat tijdens het Dost-incident hebben bekeken en besloten……..
KNVB had dit toch ook bevestigd tegenover het algemeen dagblad.
Citaat: Het AD heeft contact opgenomen met de KNVB, die nog geen beslissing heeft genomen. "De VAR kan de overtreding nog beoordelen", zegt een woordvoerder van de bond.
Heel vreemd dat laatste van die woordvoerder om dan nu, nu het volop onder de aandacht komt, de KNVB aangeeft dat de VAR het wel heeft beoordeeld.
Hier zou ik als ik Eenhoorn was even boven op zitten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Nog 330 seconden, minimaal, om wat te doen aan de achterstand
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Pure pech dat de overtreding precies op dat moment werd gemaakt. KNVB wil zich natuurlijk een klacht van NEC besparen dat de verdedigers niet meer geconcentreerd waren. Dit is de weg van de minste weerstand.

Ben er ook wel blij om. AZ verdiende helemaal niets in deze wedstrijd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 02 nov 2023, 15:18 Nog 330 seconden, minimaal, om wat te doen aan de achterstand
Nou Jansen heeft weken de tijd voor het bedenken van een slotoffensief. De afgelopen 3 jaar is het niet gelukt iets te bedenken. Dus 5 weken is wel erg kort dag.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 02 nov 2023, 16:37 Nou Jansen heeft weken de tijd voor het bedenken van een slotoffensief. De afgelopen 3 jaar is het niet gelukt iets te bedenken. Dus 5 weken is wel erg kort dag.
Je kunt echt iets specifieks bedenken voor de situatie (wat totaal anders kan zijn dan voor een gehele wedstrijd die op 0-0 begint) en ik ben benieuwd wat het gaat worden. Zoals gezegd is het minste wat je kunt doen hele goede hoekschoppen trainen.
we can come an end
Plaats reactie