PEC Zwolle-AZ (zo 24 sep, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16270
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 24 sep 2023, 16:54 Ik was helemaal niet geinteresseerd in de eerste zin en waarom een verbetering van jouw eerder post als reactie op mijn opmerking over die laatste zin?
Laat maar. Je bent soms dodelijk vermoeiend………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 24 sep 2023, 16:56 Laat maar. Je bent soms dodelijk vermoeiend………
Laat ik nu net dezelfde ervaring met jou hebben.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9170
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 24 sep 2023, 16:36 Even los van de waardeloze tegenstanders die we hebben gehad: de eerste 5 potjes winnen is toch echt zelden vertoond door AZ.
Prima begin van het seizoen in de competitie. Daarmee extra jammer dat het in Europa zo moeizaam gaat.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6594
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 24 sep 2023, 17:02 Prima begin van het seizoen in de competitie. Daarmee extra jammer dat het in Europa zo moeizaam gaat.
Grootste winst is dat je uberhaupt nog europees speelt natuurlijk.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 24 sep 2023, 17:02 Prima begin van het seizoen in de competitie. Daarmee extra jammer dat het in Europa zo moeizaam gaat.
De groepsfase is gehaald en de eerste wedstrijd is daarin 3-4 verloren. Ik denk niet dat dan dit de passende beschrijving is,
In zo'n groepsfase kun je je een verliespartij veroorloven (vorig jaar begon het ook slecht)
Laatst gewijzigd door differentcook op 24 sep 2023, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 24 sep 2023, 17:16 De groepsfase is gehaald en de eerste wedstrijd is daarin 3-4 verloren. Ik denk niet dat dan dit de passende beschrijving is,
In zo'n groepsfase kun je je een verliespartij veroorloven (vorig jaar begin het ook slecht)
=D>

Jij bent toch altijd de komische noot op dit forum. Heerlijk, die ironie.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 24 sep 2023, 17:18 =D>

Jij bent toch altijd de komische noot op dit forum. Heerlijk, die ironie.
Dank je! :D Als iedereen een Ferry zou zijn, dan zou het forum anders wel onverteerbaar, tergend triest worden
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 24 sep 2023, 17:22 Dank je! :D Als iedereen een Ferry zou zijn, dan zou het forum anders wel onverteerbaar, tergend triest worden
Is je zuurbad leeg?
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Langedijk schreef: 24 sep 2023, 16:39 Punten in de tas, maar wat een vreselijk voetbal zeg

De Wit kan echt helemaal niets met een bal
Wolfe voegt werkelijk niets toe
Sugawara weer dramatisch > Kasius viel goed in
Van Brederode opnieuw geen man voorbij gekomen
Bizar slechte invalbeurt van Odgaard
Bazoer + Penetra ruim voldoende
Kijk eens aan. Je schrijft dat 5 van de 11 spelers, in ieder geval er niks van kunnen/brandhout zijn. Geen tijd meer om er nog meer af te branden ? En dan toch met 3-0 winnen. Waar moet het elftal van PEC dan wel niet uit bestaan, positivo ?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

salmonyappi schreef: 24 sep 2023, 16:36 Even los van de waardeloze tegenstanders die we hebben gehad: de eerste 5 potjes winnen is toch echt zelden vertoond door AZ.
1980 verspeelden we in de tiende pas voor het eerst een punt.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wildcat schreef: 24 sep 2023, 16:13 Waarom komt BMI er in? Ik vermoed dat dit slecht nieuws gaat zijn dit seizoen voor een van onze CV’s.
Denk dat Jansen BMI als linksback in liet vallen als een teken aan de CV's dat ze, zolang ze goed blijven presteren, niet voor hun plaats hoeven te vrezen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1362
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Roadman schreef: 24 sep 2023, 17:53 Kijk eens aan. Je schrijft dat 5 van de 11 spelers, in ieder geval er niks van kunnen/brandhout zijn. Geen tijd meer om er nog meer af te branden ? En dan toch met 3-0 winnen. Waar moet het elftal van PEC dan wel niet uit bestaan, positivo ?
Voor een aanzienlijk deel uit afdankers van AZ. Vast geen toeval!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11184
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Roadman schreef: 24 sep 2023, 17:53 Kijk eens aan. Je schrijft dat 5 van de 11 spelers, in ieder geval er niks van kunnen/brandhout zijn. Geen tijd meer om er nog meer af te branden ? En dan toch met 3-0 winnen. Waar moet het elftal van PEC dan wel niet uit bestaan, positivo ?
Kijk, hij duikt weer op na een overwinning. Er staan nog een paar moeilijke vragen voor je open, geef daar eerst nog even antwoord op. Maar dan ben je altijd weer vertrokken.

Sadiq viel best goed in hè? Je weet wel, de vervanger van Karlsson die volgens jou 100% zeker niet zou komen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12562
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 24 sep 2023, 18:54 Kijk, hij duikt weer op na een overwinning. Er staan nog een paar moeilijke vragen voor je open, geef daar eerst nog even antwoord op. Maar dan ben je altijd weer vertrokken.
Zo is het inderdaad.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6594
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZA'dam schreef: 24 sep 2023, 17:56 Denk dat Jansen BMI als linksback in liet vallen als een teken aan de CV's dat ze, zolang ze goed blijven presteren, niet voor hun plaats hoeven te vrezen.
Ik zag het meer als een teken naar Wolfe :lol:
Ondanks dat we geen linksbacks hebben, zetten we er liever een niet fitte trage routinier in die al 1 jaar geen bal heeft geraakt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16270
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 24 sep 2023, 19:15
Ondanks dat we geen linksbacks hebben, zetten we er liever een niet fitte trage routinier in die al 1 jaar geen bal heeft geraakt.
Wat natuurlijk onzin is. Hij werkt al heel lang aan herstel en conditie, ook met een bal. Chargeren is ook een vak.

Wat niet wegneemt dat ik hetzelfde dacht, maar dan wat betreft wedstrijdritme en het moment van zijn comeback (met nog 20 minuten in een bibberend elftal).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16270
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Gek eigenlijk dat ik bijna bang ben om een positief bericht te posten…….

Als je tegen de algehele teneur (waardeloze spelers, waardeloze trainer, slecht aankoopbeleid, waardeloos en laf voetbal) ingaat word je als debiele positivo weggezet en heb je geen verstand van voetbal.
Als je blij bent dat ze hebben gewonnen mag dat niet omdat het wel met erg slecht en laf voetbal tot stand is gekomen, en omdat ze nog geen serieuze tegenstanders hebben gehad.

En als je zegt dat je zelf ook ziet dat het nog veel beter kan en er andere/betere keuzes kunnen worden gemaakt wordt dat genegeerd omdat je eerder in de post iets positiefs hebt gezegd.

Ondanks dat alles staan we gedeeld eerste met 15 uit 5, een doelsaldo van 15-2, hebben we de topscorer van de eredivisie (tot nu toe) in huis.
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen dit alles superslecht te noemen…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9170
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 24 sep 2023, 17:16 De groepsfase is gehaald en de eerste wedstrijd is daarin 3-4 verloren. Ik denk niet dat dan dit de passende beschrijving is,
In zo'n groepsfase kun je je een verliespartij veroorloven (vorig jaar begon het ook slecht)
Moeizaam.

M o e i z a a m.

Moeizaam - 4 definities

1) wat veel inspanning kost vb: moeizaam kwam het gesprek op gang (2) 1) Arbeidsintensief 2) Bezwaarlijk 3) Ellendig 4) Krampachtig 5) Met grote inspanning


We hebben de groepsfase bereikt, maar dat is niet gemakkelijk gegaan met eclatante overwinningen. De openingswedstrijd is vervolgens schrijnend weggegeven.


Ook als je wint kan dat toch moeizaam gaan.


Terug on topic:
Ik ben positief gestemd over het verloop van de competitie tot nog toe.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 24 sep 2023, 22:58 Ondanks dat alles staan we gedeeld eerste met 15 uit 5, een doelsaldo van 15-2, hebben we de topscorer van de eredivisie (tot nu toe) in huis.
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen dit alles superslecht te noemen…..
Supergoed wil ik het dan weer niet noemen.
Go Ahead, RKC, Vitesse, Sparta en PEC. Het is mooi dat we dit zonder puntverlies zijn door gekomen.
Veldspel vind ik echter niet om naar huis te schrijven. En het oogt weinig stabiel allemaal.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9170
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 24 sep 2023, 16:27 Dat honderd keer kappen van v Brederode kost ons geregeld grote kansen.
Als ie gewoon naar voren voetbalt laat hij nog wel eens iets leuks zien ook.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie