Aston Villa FC-AZ (do 9 nov, 20.00u (Eng)/21.00u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik ben ooit in Villa Park geweest. Mooi stadion met een gigantische tribune achter beide doelen.
Birmingham is een grote stad, typisch voor Engeland. Grauw en grijs. Een verlopen industriestad. Black Sabbath vindt er zijn oorsprong.

Tot zover de toeristische informatie.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Het zou me echt verbazen als AZ een punt of meer weet weg te halen bij de huidige nummer vijf van de premier league. Als je echter nog iets wilt bereiken in deze poule, zul je helaas risico's moeten gaan nemen. Dichthouden en op de counter spelen lijkt één van de weinige opties. Dat betekent dus snelle buitenspelers opstellen, maar dan nog...
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DiepeMast schreef: 08 nov 2023, 09:13
risico's moeten gaan nemen
Je weet wie de ‘trainer’ is?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 08 nov 2023, 09:13 Het zou me echt verbazen als AZ een punt of meer weet weg te halen bij de huidige nummer vijf van de premier league.
Normaliter gaan we nu gewoon twee kansloze nederlagen van 3-0 tegemoet.

Ik sla deze over.

Zondag schakel ik - helaas - wel in.

Met Jansen aan het roer is AZ het kijken/aanzien niet meer waard.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Ik zie AZ hier toch ook geen resultaat halen. Zij hebben op iedere positie een betere speler en om dan zo’n ploeg kapot te spelen heb je een team met goed positie spel nodig wat dit ook nog eens in hoog tempo kan spelen. Die twee elementen moet je een uitzondering daargelaten helaas al drie jaar met een lampje bij ons zoeken. Daarnaast mist dit AZ simpelweg de kwaliteit om Villa op een andere manier te verrassen.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

Zojuist de voorbeschouwing met BMI en Jansen bekeken:

Over de tegenstander: Aston Villa draait goed, dat voel je aan alles als je hier bent.

Hoe voelt het om hier te zijn: heel bijzonder, we zijn in het walhalla van het voetbal, met heel veel liefde wordt het veld hier verzorgd.

Wat is er anders in vergelijking met de 4-1 verloren thuiswedstrijd: niet veel, we benaderen een wedstrijd altijd met een positief gevoel.

Jansen over de 1-4 nederlaag: het is belangrijk dat we die wedstrijd hebben ervaren. We hadden ons huiswerk vantevoren goed gedaan en als je dan de wedstrijd speelt dan ga je het pas echt voelen.

De misser van Pavlidis was belangrijk omdat je het gevoel terug had kunnen krijgen dat je weer meedoet.

De les is hard geweest, we hebben het gevoeld en ervaren.

BMI, je hebt afgelopen weekend 65 minuten gespeeld, hoe voelt het: ja, het voelt goed.


Het lijkt me duidelijk dat AZ uit is op revanche vanavond en met een geniaal tactisch plan en het mes tussen de tanden het veld op zal stappen.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 373
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Deze strijder gaat het voor ons doen vanavond.
strijder.jpg
strijder.jpg (127.67 KiB) 1067 keer bekeken
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Drommedaris schreef: 09 nov 2023, 00:38
Het lijkt me duidelijk dat AZ uit is op revanche vanavond en met een geniaal tactisch plan en het mes tussen de tanden het veld op zal stappen.
Ze hadden er net zo goed 2 sprekende poppen meer kunnen zetten.

Het ging eigenlijk geweldig in de thuiswedstrijd. Het tactische plan werkte goed, en zonder die misser van Pavlidis was er een resultaat gehaald.

Verlos die man uit zijn lijden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

Langedijk schreef: 09 nov 2023, 07:59 Verlos die man uit zijn lijden.
En ons.

Avondwedstrijd, europacup, aansprekende tegenstander, engelse sfeer, ik zou er naar uit moeten kijken. Maar het boeit me allemaal nog maar weinig. Weet niet eens of ik zal gaan kijken. Geen zin om weer 90 minuten aan saai, inspiratieloos en kansloos voetbal kwijt te zijn.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Op de mensen in Birmingham na, is er iemand die wèl zin heeft in vanavond?
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Mjah, we gaan met een groepje kijken, wat meestal ontaard in slap ouwehoeren zonder echt veel van het voetbal mee te krijgen, dus ja, ik heb er wel zin in 8)
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 373
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Perry schreef: 09 nov 2023, 09:09 Op de mensen in Birmingham na, is er iemand die wèl zin heeft in vanavond?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Perry schreef: 09 nov 2023, 09:09 Op de mensen in Birmingham na, is er iemand die wèl zin heeft in vanavond?
Nee

Je streepje op de e staat trouwens de verkeerde kant op :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Perry schreef: 09 nov 2023, 09:09 Op de mensen in Birmingham na, is er iemand die wèl zin heeft in vanavond?
Het is wel schrijnend hoor, dat dit gevoel overheerst bij de meerderheid inclusief mijzelf. Afgelopen jaren ging je tegen welke ploeg je ook speelde. Toch altijd wel de wedstrijd in met het gevoel, ik hoop dat onze jongens zich kunnen laten zien op het hoogste podium. En we in een flitsende omschakeling toch stiekem een resultaat kunnen halen, en in thuiswedstrijd vaak zelfs nog dominant zijn aan de bal. Zo werden jongens als Koopmeiners, Wijndal, Reijnders, Kerkez en Karlssons bekend bij de internationale clubs. En nestelde ze zich in het nationale elftal van hun land. Waar is dat AZ gebleven? Het voetbal van Jansen is zo ontzettend grauw. Dit is groepsfase wedstrijd 16 onder Jansen. Er zat niet één leuke wedstrijd bij.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 09 nov 2023, 12:24 Het is wel schrijnend hoor, dat dit gevoel overheerst bij de meerderheid inclusief mijzelf. Afgelopen jaren ging je tegen welke ploeg je ook speelde. Toch altijd wel de wedstrijd in met het gevoel, ik hoop dat onze jongens zich kunnen laten zien op het hoogste podium. En we in een flitsende omschakeling toch stiekem een resultaat kunnen halen, en in thuiswedstrijd vaak zelfs nog dominant zijn aan de bal. Zo werden jongens als Koopmeiners, Wijndal, Reijnders, Kerkez en Karlssons bekend bij de internationale clubs. En nestelde ze zich in het nationale elftal van hun land. Waar is dat AZ gebleven? Het voetbal van Jansen is zo ontzettend grauw. Dit is groepsfase wedstrijd 16 onder Jansen. Er zat niet één leuke wedstrijd bij.
Tja. Het is super pijnlijk en dodelijk.

In alle opzichten.

Als je niet overwintert zou je - onder normale omstandigheden - echt afscheid moeten nemen van de trainer.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier veel van verwachten wbt AZ
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Hopelijk doet Aston villa rustig aan…. En ga je er niet 5-0 of meer af. Lahdo geschorst dus dat wordt zeuren met Odgaard of Sadiq.

Timmer de boel maar dicht en bidden in de loopgraven :mrgreen:
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Bommel en Sadiq op de vleugels. Mijnans mag gewoon nog een wedstrijd aankloten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DonnyDelano schreef: 09 nov 2023, 18:50 Bommel en Sadiq op de vleugels. Mijnans mag gewoon nog een wedstrijd aankloten.
En BMI als CV:
we can come an end
Plaats reactie