AZ-Aston Villa FC (do 26 okt, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

We moeten ook weer niet in de val trappen van scorebordanalyses, maar foutjes van AZ worden wel te makkelijk verzilverd en AZ heeft teveel kansen nodig. Misschien wordt Aston Villa in de tweede helft wel wat minder scherp; moeten we allicht daar op hopen.
we can come an end
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

fcvictorie schreef: 26 okt 2023, 17:32 Ten opzichte van vorig seizoen mis je toch een hoop kwaliteit. Er is geen speler op de vleugels met individuele klasse zoals Karlsson. Van Brederode, Lahdo, Sadiq en van Bommel zijn lichtgewichten. Alles moet van Pavlidis komen die vandaag zijn dag (nog) niet heeft. Zelfde op het middenveld, met Reijnders kon je onder de druk uit voetballen. Met Mijnans lukt dat niet en De Wit is ook geen speler die in de opbouw je verder helpt. De enige aankoop die echt een toegevoegde waarde heeft is Penetra.
Eens, je mist voorin behoudens Pavlidis gewoon volwassen slagkracht en klasse. Sadiq wellicht ooit (al denk ik dat niet, en momenteel sowieso niet). Van Brederode wordt hem sowieso nooit. De Wit acceptabel tegen de Heerenveens en NECs maar voor dit niveau natuurlijk onzin. Mijnans rommelt als altijd maar wat aan en is simpelweg ook niet goed genoeg voor AZ. Sugawara heb ik nooit begrepen wat mensen daar op structurele basis in zien. Keeper ook vrij matig bij de eerste goal trouwens.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Kasius erin voor Sugawara. Ondanks dat ik een fan ben van Mijnands, hem wisselen, speelt op het randje met al een gele kaart. Dantas erin voor hem erin. Kan gif brengen op het middenveld.

Ik moet zeggen dat ik Ryan nog steeds niet een superkeeper vind. Het eerste doelpunt leek houdbaar.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Deze energievretende en niet belonende manier van spelen vergt wel veel van de mentale weerbaarheid van de spelers. Nog een tegengoal en men zal wel breken
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

RoycosoepieAZ schreef: 26 okt 2023, 17:46 Kasius erin voor Sugawara. Ondanks dat ik een fan ben van Mijnands, hem wisselen, speelt op het randje met al een gele kaart. Dantas erin voor hem erin. Kan gif brengen op het middenveld.

Ik moet zeggen dat ik Ryan nog steeds niet een superkeeper vind. Het eerste doelpunt leek houdbaar.
Ging wel door de benen van iemand, zag hem laat denk ik.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

sister of mercy schreef: 26 okt 2023, 17:40 AZ kan aardig voetballen tegen een ploeg uit Andorra of Heerenveen maar tegen dit soort ploegen laat je het af weten met lichtgewicht op de flanken. En met Jansenvoetbal kom je er ook. niet. Lekker AVL lekker laten voetballen en overal te laat komen. Dat je deze wedstrijd verliest is niet zo erg, maar dat je geen vuist kan maken, dat is dus het nadeel van een opleidingsclub.
Dit AZ bakte er behoudens twee krappe overwinningen twee keer geen kloot van tegen een club uit Andorra. En ook tegen Heerenveen was het een groot deel van de wedstrijd armoedig. Maar je hebt gelijk, dat is exact wat je nu terug ziet. De nonchalance en lamlendigheid waar AZ het hele seizoen al regelmatig mee weg komt wordt in dit soort wedstrijden keihard afgestraft.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

AZ wordt gewoon kinderlijk weg gezet. Aston Villa is gewoon een maatje te groot =D>
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Klaar. 2e nederlaag.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Had Penetra niet beter kunnen blijven staan?
we can come an end
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Die Dantas loopt ook goed mee met zijn directe tegenstander, not. Slappe hap dit.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Wat een lachwekkende keeper hebben wij.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1824
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Je staat nu met 2 langzame CV'S achterin en 2 lilliputters op het middenveld, dat kan toch niet.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Ik vind Ryan daar weer niet goed uit zien. Veel te zacht naar buiten gewerkt.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Tot zover de Premier League ambities van deze wondertrainer/coach.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 26 okt 2023, 17:48 Deze energievretende en niet belonende manier van spelen vergt wel veel van de mentale weerbaarheid van de spelers. Nog een tegengoal en men zal wel breken
Wat lul je nou.

Leverden ze maar eens energie.

En voetbal
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 26 okt 2023, 17:59 Tot zover de Premier League ambities van deze wondertrainer/coach.
Bij Glasgow Rangers hadden ze dat ook al snel door
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Echt ALLES komt van Pavlidis. De rest speelt iedere bal terug, breed of naar de verkeerde kleur. Ook totaal geen diepte bij de rest. En eindeloos buitenspel lopen.

Armoedig
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Er loopt te veel middelmaat rond bij AZ. In de matige Eredivisie met al die kleine clubs kom je daar mee weg. Tegen een serieuze tegenstander zoals Aston Villa komen de tekortkomingen aan het licht. In de eerdere Europese wedstrijden was het toch ook niet overtuigend van AZ zijde.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1824
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Wat een afstraffing.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

SimonPoulsen schreef: 26 okt 2023, 18:00 Echt ALLES komt van Pavlidis. De rest speelt iedere bal terug, breed of naar de verkeerde kleur. Ook totaal geen diepte bij de rest. En eindeloos buitenspel lopen.

Armoedig
Pavlidis steekt er met kop een schouders boven uit inderdaad.
Plaats reactie