Ibrahim Sadiq (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Eerste half jaar op de bank gehouden ivm een dure bonusregeling; nu mag hij los en gaan vlammen. :arrow:
we can come an end
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

differentcook schreef: 01 feb 2024, 14:16 Eerste half jaar op de bank gehouden ivm een dure bonusregeling; nu mag hij los en gaan vlammen. :arrow:
Maak je nu een grap of is dit serieus?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Elmpie. schreef: 01 feb 2024, 18:29 Maak je nu een grap of is dit serieus?
Het is gewoon een verzinsel om het een leuke twist te geven :)
we can come an end
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

differentcook schreef: 01 feb 2024, 18:36 Het is gewoon een verzinsel om het een leuke twist te geven :)
Kreeg hoop dat die toch wel kon voetballen:/ :lol: .
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wat een flut aankoop. Nadat Addai eraf ging gebeurde er weinig meer van rechts. Niet dat Addai fantastisch was (wel prima) maar Sadiq is schokkend. Volgende 3-4 miljoen aankoop van Huiberts die niet echt lekker gaat (Odgaard, Mees, Mihailovic) en lijkt te floppen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Heeft alleen maar ruzie gemaakt met Hartman en niks laten zien. Net als Poku aan de andere kant trouwens. Na die wissels was het laatste beetje dreiging weg. Bijzonder dat Lahdo geen minuten kreeg. Hoewel dat natuurlijk ook een hele matige speler is.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Het was vooral te zien dat het wapen dat Sadiq denkt te hebben totaal niet uit de verf kwam: zijn snelheid.
Hij dacht even de bal mooi voor zich uit te spelen en dan Hartman te passeren, maar dat ging mooi niet door.
Vervolgens had hij niet veel anders in zijn arsenaal.

Bij Poku ligt het anders, die kwam er wel langs, maar heeft dan geen voorzet. Sadiq kwam er niet eens langs.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 04 feb 2024, 19:05 Heeft alleen maar ruzie gemaakt met Hartman en niks laten zien. Net als Poku aan de andere kant trouwens. Na die wissels was het laatste beetje dreiging weg. Bijzonder dat Lahdo geen minuten kreeg. Hoewel dat natuurlijk ook een hele matige speler is.
Hij had wat fysieke problemen afgelopen week, werd door Martens gezegd in een interview
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik denk dat Sadiq zondag speeltijd kreeg omdat hij als één van de opties wordt gezien in de spits, nu Pavlidis morgen niet kan spelen. Dan is het wel belangrijk dat hij wat recente wedstrijdervaring heeft. (ik denk overigens niet dat Martens met hem start, al zou dat mogelijk wel kunnen)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 18 feb 2024, 14:37
Terwijl op rechts, begon het jaar goed voor Lahdo (in een matig AZ) maar de blessure zette hem wat terug. Addai/Poku kwanen daardoor allicht wat eerder door dan verwacht... ook door de rare situatie met Sadiq (voldoet hij niet? Was hij geblesseerd?) die als dure aankoop niet aan de bak kwam.
Het voelt bijna als een Mislintatje, de aankoop van deze speler...
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Hoeveel hebben we deze speler nou eigenlijk gezien? Vind toch niet dat we helemaal kunnen oordelen. Heb hem een van de betere goals zien maken van al onze aanvallers dit seizoen, hij kan echt wel dingen.
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wildcat schreef: 20 feb 2024, 10:43 Hoeveel hebben we deze speler nou eigenlijk gezien? Vind toch niet dat we helemaal kunnen oordelen. Heb hem een van de betere goals zien maken van al onze aanvallers dit seizoen, hij kan echt wel dingen.
Die goal tegen Aston Villa... dat is toch ook meteen zijn enige? Enige wat mij persoonlijk op valt is 1) zijn chronische afwezigheid en 2) als hij wel speelt ligt dit mannetje om de haverklap op de grond bij het minste of geringste.

Het is misschien wat rijkelijk snel maar beter verkoop je deze jongen gewoon. Met Poku, Addai, Lahdo en Van Bommel heb je talenten zat. Kan je beter een Jahanbaksh (als die nog meekomt), Idrissi of Karlsson bij wijze van hebben a's ''dure'' jongen die voor de talenten zit. Want Sadiq laat het vooralsnog niet zien, dan zit je financieel en sportief alleen ''echte'' talenten a la Addai en Poku in de weg.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 20 feb 2024, 10:43 Hoeveel hebben we deze speler nou eigenlijk gezien? Vind toch niet dat we helemaal kunnen oordelen. Heb hem een van de betere goals zien maken van al onze aanvallers dit seizoen, hij kan echt wel dingen.
Deels mee eens. Maar ik heb hem ook nog nooit op een mooie actie of aanname kunnen betrappen. Of slimmigheidjes.
Een keer heeft hij een bal goed geraakt. Vind het een hele vervelende, slappe speler.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

MB80 schreef: 20 feb 2024, 21:50 Die goal tegen Aston Villa... dat is toch ook meteen zijn enige? Enige wat mij persoonlijk op valt is 1) zijn chronische afwezigheid en 2) als hij wel speelt ligt dit mannetje om de haverklap op de grond bij het minste of geringste.

Het is misschien wat rijkelijk snel maar beter verkoop je deze jongen gewoon. Met Poku, Addai, Lahdo en Van Bommel heb je talenten zat. Kan je beter een Jahanbaksh (als die nog meekomt), Idrissi of Karlsson bij wijze van hebben a's ''dure'' jongen die voor de talenten zit. Want Sadiq laat het vooralsnog niet zien, dan zit je financieel en sportief alleen ''echte'' talenten a la Addai en Poku in de weg.
Die goal ja. Was wel dodelijk effectief, iets wat ik van Poku, Addai en van Brederode nog niet heb zien doen en die hebben alle meer gespeeld. Die laatste twee hebben zelfs nog amper een schot op doel gegeven. Hij wordt inderdaad wel enorm snel afgeschreven, als ie nou nooit iets gepresteerd had dan was het anders.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 21 feb 2024, 08:26 Deels mee eens. Maar ik heb hem ook nog nooit op een mooie actie of aanname kunnen betrappen. Of slimmigheidjes.
Een keer heeft hij een bal goed geraakt. Vind het een hele vervelende, slappe speler.
Zn eerste wedstrijd vond iedereen hem goed, inclusief het forum hier. Daarnaast die geweldige goal, zo maken wij ze nooit, sterker nog we maken ze uberhaupt amper. Heeft echt heel weinig gespeeld, dus zn ratio is niet zo beroerd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 21 feb 2024, 16:04 Zn eerste wedstrijd vond iedereen hem goed, inclusief het forum hier. Daarnaast die geweldige goal, zo maken wij ze nooit, sterker nog we maken ze uberhaupt amper. Heeft echt heel weinig gespeeld, dus zn ratio is niet zo beroerd.
Dat is wat ik vaak bedoel met dat geluk een grote rol speelt in ieders carriere.

Zon Moller Wolfe heeft 2x de mazzel dat op exact de juiste momenten Mees de Wit wegvalt. Waardoor hij een hele sloot aan matige wedstrijden mag spelen zonder consequenties. Waar een andere na z'n eerste paar minuten direct wordt weggeschreven "want heeft het niet laten zien". Bij de een blijkt dat terecht te zijn, waar de ander na een aanloopje wel de draad oppakt. Ik zou Sadiq nog steeds wel eens op links willen zien voor een serie wedstrijden. Hij heeft nu eigenlijk louter gespeeld tegen de topteams puur om te counteren. Of hij moet echt dusdanig slecht zijn ook op de trainingen dat niemand er vertrouwen in heeft. Maar dan mag Huiberts zich wel eens heel erg gaan schamen.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 21 feb 2024, 16:04 Zn eerste wedstrijd vond iedereen hem goed, inclusief het forum hier. Daarnaast die geweldige goal, zo maken wij ze nooit, sterker nog we maken ze uberhaupt amper. Heeft echt heel weinig gespeeld, dus zn ratio is niet zo beroerd.
Vanaf het moment dat ik zijn beelden zag, had ik er geen geweldig gevoel over. Dat zegt echter niet zoveel, maar ik heb hem nog niet op enige kwaliteit kunnen betrappen. Maar we zullen zien, ik kan hem nog niet helemaal wegzetten als miskoop. Het zegt echter wel wat dat hij genegeerd wordt door zowel Jansen als Martens.
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SchoorlAZ schreef: 21 feb 2024, 17:05 Vanaf het moment dat ik zijn beelden zag, had ik er geen geweldig gevoel over. Dat zegt echter niet zoveel, maar ik heb hem nog niet op enige kwaliteit kunnen betrappen. Maar we zullen zien, ik kan hem nog niet helemaal wegzetten als miskoop. Het zegt echter wel wat dat hij genegeerd wordt door zowel Jansen als Martens.
Zou Max dan helemaal zelf spelers kopen, zonder inspraak van Jansen? Onzin.
Sadiq is gewoon de volgende flop in het rijtje Fredje Friday, Mihailovic, Witry, Ondrej Mihalik...
een Mees, Odgaard en Vindahl staan ook nog onder contract en kunnen ook dat rijtje in.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

MB80 schreef: 21 feb 2024, 21:12 Zou Max dan helemaal zelf spelers kopen, zonder inspraak van Jansen? Onzin.
Sadiq is gewoon de volgende flop in het rijtje Fredje Friday, Mihailovic, Witry, Ondrej Mihalik...
een Mees, Odgaard en Vindahl staan ook nog onder contract en kunnen ook dat rijtje in.
Ik vind het ook nog wat aan de vroege kant voor een finaal oordeel, maar de seinen staan op rood. Eigenlijk al bij de transfer. Dit leek weer zo'n transfer uit de categorie 'alle pogingen voor andere spelers faalden, maar we hebben echt nog iemand nodig, zullen we, nu vlak voor de deadline, de reserveoptie dan toch maar nemen?'
we can come an end
Plaats reactie