SK Brann-AZ (do 31 aug, 19.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

differentcook schreef: 31 aug 2023, 20:46 Afbeelding
Yuki heel blij, Pavlidis kijkt na het leegdrinken van een fles wat er in godesnaam in zit.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

differentcook schreef: 31 aug 2023, 20:11 Heb niets met schamen voor dingen die ik zelf niet gedaan heb
De identificatie van de supporter met zijn club.
Spreek je ook nooit over "we" als je het over AZ hebt?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Lahdo is beter dan Messi

Sushi, Kaas, Zweedse balletjes, Gyros
Ik verwacht een rondje vanuit AZ
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

GlennHoddle schreef: 31 aug 2023, 20:49 Yuki heel blij, Pavlidis kijkt na het leegdrinken van een fles wat er in godesnaam in zit.
haha, ik verwacht er niet veel van :-)
AZ heeft voor mij een imago van zuinigheid. Gaat van transferbeleid, naar chinees op deadline day en systeemplafond en goedkoop dak(lassen) en alles goedkoop in het stadion.
we can come an end
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

lowietje schreef: 31 aug 2023, 20:49 Staan ze daar hoor met flessen drank …
Heeft Pavlidis nou zwembandjes ?
of de meest gespierde lever aller tijden.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZA'dam schreef: 31 aug 2023, 20:51 De identificatie van de supporter met zijn club.
Spreek je ook nooit over "we" als je het over AZ hebt?
Misschien hier op het forum als dat de manier is waarop er over gesproken wordt. Maar het gaat echt niet door naar schaamte of trots
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

MB80 schreef: 31 aug 2023, 19:11 Sadiq scoort bij Hacken, hopelijk bedenkt hij zich niet…
Na vanavond zal Lahdo toch voorlopig wel eerste keus op rechts blijven, met zijn goal en twee asists. Vond van hem ook het meeste dreiging uit gaan, los van die drie acties.
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

differentcook schreef: 31 aug 2023, 20:52 haha, ik verwacht er niet veel van :-)
AZ heeft voor mij een imago van zuinigheid. Gaat van transferbeleid, naar chinees op deadline day en systeemplafond en goedkoop dak(lassen) en alles goedkoop in het stadion.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar gezien de prijzen van drank in Noorwegen kan ik ze niet echt verwijten dat ze een dozijn flessen kutcava hebben gekocht voor 300 euro. Overigens hadden ze ook niet beter verdiend na dit resultaat.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZA'dam schreef: 31 aug 2023, 20:55 Na vanavond zal Lahdo toch voorlopig wel eerste keus op rechts blijven, met zijn goal en twee asists. Vond van hem ook het meeste dreiging uit gaan, los van die drie acties.
Ja, hij heeft snelheid is dynamisch en heeft vooral goede schoten op goal. Ook af en toe wat stoeien met de bal
Laatst gewijzigd door differentcook op 31 aug 2023, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

GlennHoddle schreef: 31 aug 2023, 20:56 Dat ben ik helemaal met je eens, maar gezien de prijzen van drank in Noorwegen kan ik ze niet echt verwijten dat ze een dozijn flessen kutcava hebben gekocht voor 300 euro. Overigens hadden ze ook niet beter verdiend na dit resultaat.
Die zijn toch om mee te spuiten en niet om te drinken? Zou me verbazen als er ook glazen zouden zijn :-)
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

AZA'dam schreef: 31 aug 2023, 20:55 Na vanavond zal Lahdo toch voorlopig wel eerste keus op rechts blijven, met zijn goal en twee asists. Vond van hem ook het meeste dreiging uit gaan, los van die drie acties.
dat mag ik hopen. Wat we dan met Odgaard moeten is weer een tweede.
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

AZA'dam schreef: 31 aug 2023, 20:58 Die zijn toch om mee te spuiten en niet om te drinken? Zou me verbazen als er ook glazen zouden zijn :-)
dat is ook wel weer zo, maar mijn eigen ervaring is dat er na het spuiten nog zo'n 75% in die fles zit en dat je dat dan toch maar samen opdrinkt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

GlennHoddle schreef: 31 aug 2023, 20:58 dat mag ik hopen. Wat we dan met Odgaard moeten is weer een tweede.
Zoals vanavond, reservespits. Al ben ik ook nog altijd benieuwd naar hem achter spits
we can come an end
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Man wat een opluchting en wat ben ik blij dat we naar de poulefase gaan. Wedstrijd erbarmelijk niveau wat zorgwekkend is voor de komende periode. Maar goed daar nog maar even niet aan denken. Voor nu overheerst opluchting maar moet het 120+ minuten opgebouwde negatieve gevoel nog wel ff shaken.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

fcvictorie schreef: 31 aug 2023, 20:24 Tuurlijk, het was erg slap en vooral het stoppen met voetballen na de 0-2 en 1-3 tekent het gebrek aan overtuiging en mentaliteit. Maar het is ook wel kwaliteit natuurlijk.

Achterin is het erg instabiel. Zowel bij Hatzidiakos als Bazoer weet je dat ze altijd wel in zijn voor een paar rare momenten. Nu is Penetra gehaald die hopelijk snel een basisplek verovert en komt Martins Indi dus dat scheelt.
Op het middenveld is er vooralsnog geen vervanger voor Reijnders. Nu Clasie is weg gevallen heb mis je twee rustpunten. Nu verlies je constant de bal.
Voorin mis je Karlsson die altijd dreigend was en uit het niets iets kon creëeren. Lahdo doet het goed op rechts maar van Bommel is nog erg bleu.
Denk dat we ervan uit mogen gaan dat het de bedoeling is dat Clasie en Dantas straks vaste krachten op het middenveld zijn. Wie de derde wordt is dan nog de vraag maar ik geloof dat jongens als Mijnans en Goudmijn er echt voor de breedte bij zijn gehaald.

Hopelijk zal Pavlidis vanaf morgen zich ook weer volledig op zijn prestaties bij AZ gaan richten want hij speelt niet erg sterk, tot nu toe in 23/24.

En zoals je al aangeeft zal na het vertrek van Panta hopelijk Penetra ook snel tonen dat hij in de basis hoort. Hij had in ieder geval een goede start vanavond met het benutten van de beslissende.
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

differentcook schreef: 31 aug 2023, 21:03 Zoals vanavond, reservespits. Al ben ik ook nog altijd benieuwd naar hem achter spits
Daar lijkt mij ook niet echt een meerwaarde, al is hij natuurlijk uit vorm. Op 10 moet hij ook wel wat kunnen in theorie.
Maar ik heb een tijdje gedacht dat alles bij hem er vooral lomp uitzag en daardoor leek te worstelen met de bal (a la Pavlidis en Koevermans), inmiddels bekruipt me het idee dat hij gewoon echt lomp is en toevallig bij RKC wat leuks liet zien op de top van zijn kunne.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Ze verloren volledig hun hoofd in de wedstrijd, maar laten we eerlijk zijn: penalties perfect genomen. Niet vaak vertoond.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

lowietje schreef: 31 aug 2023, 21:18 Ze verloren volledig hun hoofd in de wedstrijd, maar laten we eerlijk zijn: penalties perfect genomen. Niet vaak vertoond.
Nou, er zaten ook wel een aantal houdbare bij, als de keeper beter (of gelukkiger) had gehandeld
we can come an end
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

differentcook schreef: 31 aug 2023, 21:20 Nou, er zaten ook wel een aantal houdbare bij, als de keeper beter (of gelukkiger) had gehandeld
Welke dan? Los van dat de keeper natuurlijk eens een goede hoek had kunnen gokken leken de ballen van AZ me redelijk goed in de hoek.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

GlennHoddle schreef: 31 aug 2023, 21:28 Welke dan? Los van dat de keeper natuurlijk eens een goede hoek had kunnen gokken leken de ballen van AZ me redelijk goed in de hoek.
Mijnans en Mihailovic?
we can come an end
Plaats reactie