Alexandre Penetra (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZ 4 Life schreef: 07 sep 2023, 12:23 Bij Pascal is vrij veel normaal. Die laat dit centrum gewoon staan als ze naar behoren blijven presteren. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij dat niet zou doen.
Nee klopt, geen enkele reden om dat aan te nemen....
Vorig jaar mocht Goes ook in de basis blijven staan ipv een half fitte Beukema die veel fouten maakte, oh nee wacht....
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10221
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 14 sep 2023, 12:08 Nee klopt, geen enkele reden om dat aan te nemen....
Vorig jaar mocht Goes ook in de basis blijven staan ipv een half fitte Beukema die veel fouten maakte, oh nee wacht....
Goes maakte ook veel fouten.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 14 sep 2023, 12:10 Goes maakte ook veel fouten.
Net zoals Beukema. Maar goed is voetballend beter en, waar dit over ging, presteerde gewoon naar behoren.
Dus wat je eerder zei is ongegrond, want er is dus zeker wel een goede reden om aan te nemen dat BMI straks weer in de basis komt te spelen.

Dan hebben we de emotionele bankrekening van Jansen nog niet eens opgerakeld. Dus ik ben er niet zo zeker van.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

SchoorlAZ schreef: 16 sep 2023, 13:51 Net zoals Beukema. Maar goed is voetballend beter en, waar dit over ging, presteerde gewoon naar behoren.
Dus wat je eerder zei is ongegrond, want er is dus zeker wel een goede reden om aan te nemen dat BMI straks weer in de basis komt te spelen.

Dan hebben we de emotionele bankrekening van Jansen nog niet eens opgerakeld. Dus ik ben er niet zo zeker van.
Als Penetra zich zo gaat ontwikkelen als de voortekenen lijken aan te geven dan speelt BMI hem er nooit meer uit.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

SchoorlAZ schreef: 16 sep 2023, 13:51 Net zoals Beukema. Maar goed is voetballend beter en, waar dit over ging, presteerde gewoon naar behoren.
Dus wat je eerder zei is ongegrond, want er is dus zeker wel een goede reden om aan te nemen dat BMI straks weer in de basis komt te spelen.

Dan hebben we de emotionele bankrekening van Jansen nog niet eens opgerakeld. Dus ik ben er niet zo zeker van.
Bij Goes kan je nog het excuus geven dat het een jeugdspeler, dus die zou je makkelijk kunnen wisselen.

Bij een aankoop van miljoenen als die presteert kan ik me geen reden logisch reden bedenken waarom je hem zou wisselen.
Pleeg je roofbouw op de waarde van je selectie zowel kwalitatief als financieel

Verder moet BMI eerst maar weer fit worden en ritme op doen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6592
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

2 gespeeld. 0 tegengoals en betrokken bij meerdere goals. Wat een upgrade.
MB80
Invaller
Berichten: 2285
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SimonPoulsen schreef: 17 sep 2023, 16:42 2 gespeeld. 0 tegengoals en betrokken bij meerdere goals. Wat een upgrade.
Gaf lauritsen af en toe ook een gooi, was mooi om te zien. Beukema en Hatzidiakos waren fysiek minder vernuftig. Doet echt denken aan Hector Moreno 8) :mrgreen:
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Wel eerlijk blijven hè, hij gaf ook af en toe een paar ongelofelijke zaadballen. Maar dat we een upgrade hebben t.o.v. Hatzidiakos lijkt me duidelijk.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10221
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 18 sep 2023, 05:38 Maar dat we een upgrade hebben t.o.v. Hatzidiakos lijkt me duidelijk.
Het is echt ongelooflijk dat we hier vier jaar op hebben moeten wachten ...

viewtopic.php?p=783414#p783414

UP!

Voor een miljoen of drie, vier kan je zo wat knaps halen ... En dan hebben wij gewoon jarenlang lopen kutviolen met Indi en Hatzidiakos.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12560
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 18 sep 2023, 06:27 Het is echt ongelooflijk dat we hier vier jaar op hebben moeten wachten ...

viewtopic.php?p=783414#p783414

UP!

Voor een miljoen of drie, vier kan je zo wat knaps halen ... En dan hebben wij gewoon jarenlang lopen kutviolen met Indi en Hatzidiakos.
Ja, het was erg lang wachten voordat dit eindelijk eens goed opgelost werd en AZ1 eens serieus aan het voetballen kon gaan
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6592
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Perry schreef: 18 sep 2023, 05:38 Wel eerlijk blijven hè, hij gaf ook af en toe een paar ongelofelijke zaadballen. Maar dat we een upgrade hebben t.o.v. Hatzidiakos lijkt me duidelijk.
Klopt natuurlijk. Maar als je ballen met risico geeft, en er daar daadwerkelijk ook goals of gevaarlijke kansen uitkomen. Mag je van mij ook best af en toe een lange kutbal geven. Zolang het niet op eigen helft raar balverlies oplevert.

Zelfde met Lahdo. Die blijft ook maar bezig. Niet alles lukt, maar zorgt wel voor de dreiging en verassing die AZ zo ontzettend nodig had.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Geweldenaar, echt kwaliteit =D>
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Penetra leek wat teveel respect te hebben voor BMI. Begrijpelijk natuurlijk want hij is veel ouder en heeft een lange staat van dienst, waaronder een halve WK finale, hij is de captain, ligt goed in de groep en spreekt bovendien ook nog Portugees. Maar in het veld is Penetra de man van de inspeelpass en BMI die van het eindeloos breed spelen tussen de CV's. Penetra moet 'm dus niet bij BMI inleveren maar eerder andersom. Hoop dat dat snel duidelijk wordt, mocht BMI blijven staan. Maar laten we hopen dat Bazoer donderdag weer terug is.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Hij moet zich een beetje ingaan houden anders zijn we hem zo weer kwijt.

Wat een heerlijke complete verdediger
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Hij heeft gewoon een contract. Gewoon lekker je best blijven doen hoor. ;)
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Blij met deze aankoop. Echt een goede speler die moeiteloos mee kan.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Sander73 schreef: 05 okt 2023, 22:37 Blij met deze aankoop. Echt een goede speler die moeiteloos mee kan.
Het is natuurlijk veel meer dan 'meekunnen' bij Penetra. Wat mij betreft, is hij de MOTM en vorige wedstrijd was hij dat ook.
Het centrum is echt heel stabiel dit jaar, en dat is genieten na jarenlang naar Panta gekeken te hebben. Ook speelde Goes weer uitstekend.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12560
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SchoorlAZ schreef: 06 okt 2023, 05:34 Het is natuurlijk veel meer dan 'meekunnen' bij Penetra. Wat mij betreft, is hij de MOTM en vorige wedstrijd was hij dat ook.
Het centrum is echt heel stabiel dit jaar, en dat is genieten na jarenlang naar Panta gekeken te hebben. Ook speelde Goes weer uitstekend.
Ja, blij met Penetra. Wel nog even één achteloos balletje terug die op een Pool stuitte benoemen.
Maar dan ook de acrobatiek waarmee hij de bal binnenhield, controleerde en doorpasste.
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2285
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Hector Moreno vibes =D> =D> =D> Doortastend, denkt vooruit en zit een goede mentaliteit in.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10221
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 06 okt 2023, 05:34 Het is natuurlijk veel meer dan 'meekunnen' bij Penetra. Wat mij betreft, is hij de MOTM en vorige wedstrijd was hij dat ook.
Het centrum is echt heel stabiel dit jaar, en dat is genieten na jarenlang naar Panta gekeken te hebben. Ook speelde Goes weer uitstekend.
Ik vind het ook een goede speler.

Maar bij de goals in Mostar en tegen Heracles ging hij zeker niet vrijuit.

(Understatement.)

Er is echt nog wel ruimte voor verbetering.

Gisteren inderdaad wel weer ijzersterk.
Plaats reactie