AZ-FC Santa Coloma (do 17 aug, 20.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 18 aug 2023, 09:23 Een speler die al meer dan een half jaar uit vorm is en al heeft aangetoond niet goed genoeg te zijn, elke week in de basis opstellen als rechtsbuiten is behoorlijk gokken. Of eigenlijk is het geen gokken, maar wanprestatie.

Dan kun je 2 dingen doen, die speler vervangen voor een goede nieuwe aankoop (dat kost geld, dus doet Max niet) of de 2 talenten de kans geven.
Ja het een sluit het ander niet uit. Ik snap Huiberts niet helemaal deze window. Vooral veel aankopen op de groei gekocht terwijl je al een sloot aan talenten hebt klaarstaan. Maarja welke kwaliteitspeler wil ook komen als je weet dat Odgaard hatzidiakos en Dani de Wit toch altijd spelen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 17 aug 2023, 21:42 Ik meen dat je pas bij 3 geschorst bent.
Dat is alleen interessant als gele kaarten worden geschrapt na de voorrondes. Ik heb geen idee of dat zo is maar dan zou het inderdaad weinig uitmaken. Tenzij een van die 3 spelers in beide wedstrijden tegen Brann geel pakt, dan zou die dus geschorst zijn voor de (eventuele) 1e poulewedstrijd
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bertje schreef: 18 aug 2023, 06:09 Hij heeft zich lekker geprofileerd.
:roll:
Meer dat hij zou worden beschouwd als een basisspeler
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 18 aug 2023, 06:39 Niet onaardig. Je had er geld op moeten zetten.
Ik heb Kansino leeggetrokken. AZ moet op zoek naar een nieuwe sponsor.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef: 18 aug 2023, 13:41 Ik heb Kansino leeggetrokken. AZ moet op zoek naar een nieuwe sponsor.
Sowieso nodig voor januari 2025 (dus denk na dit seizoen)
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DonnyDelano schreef: 17 aug 2023, 21:40 Stel, je speelt thuis tegen 11 postbodes/bakkers/schilders uit Andorra. Je speelt met 3 middenvelders, die alle drie tegen een onnodige gele kaart aanlopen. Dan moet je je als Jansen zijnde toch ook helemaal scheel ergeren?! Straks kost het 1 van de 3 een schorsing als het er echt om gaat
Hopen dat het Dani is dan.
MO7 schreef: 17 aug 2023, 22:09 onrespectvol
In Nederland heet dat respectloos. ;)
salmonyappi schreef: 17 aug 2023, 22:31 Heeft er niets mee te maken. Hij heeft Panta zelden gewisseld.
Naïef.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ik vond het team uit Andorra niet eens zo slecht, veel ervaren spelers waarvan meerdere spelers en de coach lijntjes hebben naar de Spaanse topclubs en goede spel opvatting.

Ik vond het wel een ok wedstrijd zo op de camping in Slovenië, ik heb mij er wel mee vermaakt.

Basis en invallers allemaal wel een (ruime) voldoende, Pavlidis ondanks zijn missers een dikke 8, Mijnans ook zoiets en Yuki stak er ook bovenuit. extra genoten van van Bommel.

Bazoer had een mooie sliding en zijn rust viel mij op maar ik heb eigenlijk alleen balletjes breed van hem gezien en een verdwaalde lange bal die niet aankwam. Ik hoop dat hij wel meer gaat laten zien in de opbouw. Ook vond ik onze Noor wat minder dan de vorige wedstrijden, best wel slordig maar hij had ook een hele strakke pass die er wel bovenuit stak. Clasie heeft alweer in zijn 3e officiële wedstrijd grotere fouten gemaakt dan de laatste 15 wedstrijden van vorig seizoen, draait zo weer de verkeerde kant op en verliest de bal. Wat een missers van de Wit :roll:


Dit wisselbeleid vind ik wel erg lekker zo, het spel zonder bal is zo ongelooflijk sterk met het loopvermogen van Pavlidis, de Wit, Odgaard en Mijnans dat tegenstanders zich echt opgejaagd moeten voelen. Je ziet dat er daardoor daarna echt ruimte is voor de wissels, die een hele andere dynamiek geven. Op zich best tevreden en verwachtingvol :D
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 18 aug 2023, 18:40 Ik vond het wel een ok wedstrijd zo op de camping in Slovenië, ik heb mij er wel mee vermaakt.
Oh, van Praag doorgereisd naar Slovenie?
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 18 aug 2023, 18:44 Oh, van Praag doorgereisd naar Slovenie?
Ja via Budapest en Zagreb, we staan nu bij de plaats Koper en dan zondag naar Venetië, daarna in een kleine week terug hoppen via Frankrijk naar NL.
De komende 2 wedstrijden (RKC en Brann) nog van de camping :D
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 18 aug 2023, 20:02 Ja via Budapest en Zagreb, we staan nu bij de plaats Koper en dan zondag naar Venetië, daarna in een kleine week terug hoppen via Frankrijk naar NL.
De komende 2 wedstrijden (RKC en Brann) nog van de camping :D
Klinkt goed!
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

lowietje schreef: 17 aug 2023, 20:03 Dat Bazoer eraf wordt gehaald in plaats van Panta is echt bizar.
Wellicht om het aantal minuten van eigen jeugdspelers kunstmatig zo hoog mogelijk te houden? Daar profileert AZ zich tenslotte wel mee.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 19 aug 2023, 17:42 Wellicht om het aantal minuten van eigen jeugdspelers kunstmatig zo hoog mogelijk te houden? Daar profileert AZ zich tenslotte wel mee.
Wat is er kunstmatig aan?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 18 aug 2023, 16:05 In Nederland heet dat respectloos. ;)
Volgens OnzeTaal is het acceptabel, dus zeg maar sorry.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 19 aug 2023, 17:44 Wat is er kunstmatig aan?
Oké, verkeerd woord gebruikt wellicht. Misschien was i"geforceerd" een betere omschrijving geweest. Ik bedoel dat ze misschien zo op bepaalde statistieken sturen dat dit keuzes zou kunnen beïnvloeden. Maar het kan ook gewoon zijn dat het zo simpel is als een rechter verdediger willen wisselen voor een andere rechter verdediger.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

MO7 schreef: 19 aug 2023, 19:51 Volgens OnzeTaal is het acceptabel, dus zeg maar sorry.
Verloedering. Anglicisme = uitholling van de Nederlandse taal. Je ziet ook al dat mensen om de haverklap onnodige spaties zetten, omdat ze dat gewend zijn vanuit het Engels.

Ik vond deze wedstrijd trouwens best vermakelijk. Jammer dat er zo veel niet in ging. Jammer dat De Wit zo veel kansen om zeep mocht helpen voor hij eruit gewisseld werd.
Het had no zo veel mooier kunnen zijn.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 19 aug 2023, 22:21 Verloedering. Anglicisme = uitholling van de Nederlandse taal. Je ziet ook al dat mensen om de haverklap onnodige spaties zetten, omdat ze dat gewend zijn vanuit het Engels.

Ik vond deze wedstrijd trouwens best vermakelijk. Jammer dat er zo veel niet in ging. Jammer dat De Wit zo veel kansen om zeep mocht helpen voor hij eruit gewisseld werd.
Het had no zo veel mooier kunnen zijn.
Dat eruit mag eruit.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie