FC Santa Coloma-AZ (do 10 aug, 19.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6591
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Die tegenstander was gewoon beter. ongelofelijk. Goudmijn en Mihailovich brachten wel iets meer voetbal.

Maar deze idiote trainer stelt zondag gewoon weer dezelfde 11 op.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1218
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

sportfan schreef: 10 aug 2023, 18:55 Dit zijn gewoon full profs ...
Niveau lager maar zo slecht zijn ze ook niet.
:lol: :lol:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9167
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Nou... de wedstrijd letterlijk doodgespeeld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

1 schot op doel in 90 minuten

Zonde dat het nog beloond wordt ook. Zo verandert het nooit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6591
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 10 aug 2023, 19:01 1 schot op doel in 90 minuten

Zonde dat het nog beloond wordt ook. Zo verandert het nooit.
Mihailovic werd gewoon aangeschoten door yuki, dat kun je geen schot op doel noemen.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1360
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Zou die bal op 1000 meter hoogte minder weerstand hebben? Elke bal in de diepte of over de hele was te hard.
Kan uiteraard ook gewoon kwaliteit zijn, maar t viel me gewoon op.
Verder heel veel beroerde keuzes, als t al niet uit voorzichtigheid breed of terug was dan was t weer allemaal net niet.
Blij dat ik een gratis stream had gewonnen, dit was geen tien euro waard.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wedstrijdje om snel te vergeten. Plicht gedaan. Volgende week afmaken. Vervelende voorrondes.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Eerste pot van het seizoen, verre uitwedstrijd in een niet zo inspirerende omgeving. Ik zou er allemaal niet te veel waarde aan hechten. Wedstrijd gewonnen, dat is het belangrijkste. Thuis hopelijk wat meer vermaak en goals. Volgende ronde zal het een stuk lastiger worden, dan moet de ploeg er staan.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Zonder bal een lichte voldoende (ze hadden de bal meestal binnen 5 tellen weer terug). Met bal een dikke onvoldoende! Alleen na de wissels even wat gezien dat op voetbal leek, maar ook dat zakte snel weg. Zaadpot tegen een zaadtegenstander.

Dikke onvoldoendes voor Lahdo, Karlsson, Pavlidis, de Wit, Mijnans, Clasie, Wolfe, Hatzidiakos en Bazoer. Alleen Sugawara en Ryan haalde een voldoende van de basis. Van de wissels stak Goudmijn er met kop en schouders bovenuit mooie harde inspeelpass, Poku viel mij ook positief op en fijn dat onze Amerikaan gescoord heeft.

Zo snel mogelijk vergeten.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6591
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 10 aug 2023, 19:10 Zonder bal een lichte voldoende (ze hadden de bal meestal binnen 5 tellen weer terug). Met bal een dikke onvoldoende! Alleen na de wissels even wat gezien dat op voetbal leek, maar ook dat zakte snel weg. Zaadpot tegen een zaadtegenstander.

Dikke onvoldoendes voor Lahdo, Karlsson, Pavlidis, de Wit, Mijnans, Clasie, Wolfe, Hatzidiakos en Bazoer. Alleen Sugawara en Ryan haalde een voldoende van de basis. Van de wissels stak Goudmijn er met kop en schouders bovenuit mooie harde inspeelpass, Poku viel mij ook positief op en fijn dat onze Amerikaan gescoord heeft.

Zo snel mogelijk vergeten.
Ik heb exact dezelfde rapportcijfers. Vooral panta wolfe mijnans deWit Karlsson en Pavlidis waren enorm slecht.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9167
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 10 aug 2023, 17:52 Het is gewoon echt een Jansen - wedstrijd.

Zogenaamde controle, straks een goal binnen schieten op individuele kwaliteit en dan na de wedstrijd kwebbelen over een lastige wedstrijd en niet "ons niveau" halen ...
Pwoah, rake klappen in deze post.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

AZA'dam schreef: 10 aug 2023, 19:06 Wedstrijdje om snel te vergeten. Plicht gedaan. Volgende week afmaken. Vervelende voorrondes.
Voorrondes…. Ik kan me de groepsfase van vorig jaar nog herinneren met zes stuk voor stuk armoedig slechte wedstrijden. Gelukkig tegen nog armoedigere tegenstanders waardoor het resultaat het slechte spel veelal verbloemde. De paar goede wedstrijden in de knock out fase (Anderlecht thuis en Roma uit en thuis) waren echt een uitzondering. Wat dat betreft is dit seizoen gewoon een voortzetting op het inspiratieloze spel van vorig jaar.

Geen enkele honger, drive of urgentie. Je zag het in de dito oefenwedstrijden al aankomen. Ook naïef om te denken dat dat ineens zou kunnen verbeteren onder deze trainer.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16267
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Sander73 schreef: 10 aug 2023, 19:55.

Geen enkele honger, drive of urgentie. Je zag het in de dito oefenwedstrijden al aankomen. Ook naïef om te denken dat dat ineens zou kunnen verbeteren onder deze trainer.
Precies. We weten wat voor een seizoen ons te wachten staat…….. :(
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 10 aug 2023, 21:34 Precies. We weten wat voor een seizoen ons te wachten staat…….. :(
Her historische kampioenschapsseizoen 2023-2024? 😉
vriend
Basisspeler
Berichten: 2618
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik heb me prima vermaakt met die verhaspeld Nederlands pratende Engelse commentator. Hoe kom je als provider aan zo'n vent?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Echt zielig. Gelukkig boeit (toch?) het de m/v die hier achteraan reizen het íets minder dat het voetbal kut is. Hopelijk een mooie dag, dagen, gehad, jullie waren te zien.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1253
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

De les van vorig seizoen was ook dat dit soort drama wedstrijden juist tegen dit soort tegenstanders werden gespeeld, ongemotiveerd, op hoogte, heel warm 3 dagen later in dit geval zondag as. zag je dan een heel ander AZ, dat wordt zondag tegen Go Ahead een gedreven AZ. Vooral benieuwd weer er op rechts buiten gaat spelen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Rjansen17 schreef: 11 aug 2023, 06:01 De les van vorig seizoen was ook dat dit soort drama wedstrijden juist tegen dit soort tegenstanders werden gespeeld, ongemotiveerd, op hoogte, heel warm 3 dagen later in dit geval zondag as. zag je dan een heel ander AZ, dat wordt zondag tegen Go Ahead een gedreven AZ. Vooral benieuwd weer er op rechts buiten gaat spelen.
Bedoel je met ongemotiveerd een niet aansprekende tegenstander? Dat onze jongens ongemotiveerd waren gaat er bij mij namelijk niet in. Ze waren zo ongelukkig in het samenspel aan de bal dat het gewoon slecht was. Maar de arbeid die ze in het spel zonder bal op mat hebben gelegd was wel voldoende.

In het interview na de wedstrijd spreekt Djordje dat AZ echt diep moest gaan. Zou het dan toch zwaarder zijn dan we hier denken die hoogte en hitte? De vorige wedstrijd hadden onze gasten een 2-0 achterstand weggepoetst. Ik voorspel dat we er thuis overheen knallen.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

FugAZi schreef: 11 aug 2023, 06:33 Bedoel je met ongemotiveerd een niet aansprekende tegenstander? Dat onze jongens ongemotiveerd waren gaat er bij mij namelijk niet in. Ze waren zo ongelukkig in het samenspel aan de bal dat het gewoon slecht was. Maar de arbeid die ze in het spel zonder bal op mat hebben gelegd was wel voldoende.

In het interview na de wedstrijd spreekt Djordje dat AZ echt diep moest gaan. Zou het dan toch zwaarder zijn dan we hier denken die hoogte en hitte? De vorige wedstrijd hadden onze gasten een 2-0 achterstand weggepoetst. Ik voorspel dat we er thuis overheen knallen.
Dat zou inderdaad nog een legitieme reden kunnen zijn. Wat dat betreft is dit dan een wedstrijd waar de ploeg goed aan z’n conditie heeft kunnen trainen. Ook ik ga er vanuit dat we zondag en volgende week donderdag een ander AZ zien. Hoop doet immers leven.

Daarna de wedstrijd uit naar RKC voordat AZ op 24 augustus aan de play offs begint. Dan heeft AZ met de wedstrijd van gisteravond vier wedstrijden extra in de benen. Hopelijk maakt dat het verschil tegen Brann of Arouca.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16267
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Sander73 schreef: 11 aug 2023, 06:56 Dat zou inderdaad nog een legitieme reden kunnen zijn. Wat dat betreft is dit dan een wedstrijd waar de ploeg goed aan z’n conditie heeft kunnen trainen. Ook ik ga er vanuit dat we zondag en volgende week donderdag een ander AZ zien. Hoop doet immers leven.
We moeten altijd wel veel hoop hebben de laatste jaren :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie