FC Santa Coloma-AZ (do 10 aug, 19.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Tjongejonge. 0-0 bij rust. Te weinig tempo, te weinig creatieve ideeën, te weinig intensiteit. Santa Coloma zal gerust moe worden de tweede helft en dan zal AZ vast winnen, maar over dit soort ploegen hoort AZ natuurlijk gewoon heen te denderen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Vaak krijg je bij zo'n stream in de rust de hoogtepunten maar die waren er tot nu toe helaas niet.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

pAZcal schreef: 10 aug 2023, 17:45 Zullen we met zijn allen tijdelijk voor een leuk voetballende club worden totdat AZ anders gaat spelen/Janssen weg is?
Het is gewoon echt een Jansen - wedstrijd.

Zogenaamde controle, straks een goal binnen schieten op individuele kwaliteit en dan na de wedstrijd kwebbelen over een lastige wedstrijd en niet "ons niveau" halen ...
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

lowietje schreef: 10 aug 2023, 17:52 Maar ze moeten naar kansen toespelen!
Ze moeten geen kansen weggeven volgende week is de tweede helft. #-o
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 10 aug 2023, 17:48 Wie is de beste speler Antti? :lol:
Ryan of Sugawara?

Het hele middenveld krijgt van mij een 3.

Mijn Bazoertje ook niet best.

Hatzidiakos zijn gebruikelijke 2.

Bij Karlsson zie je tenminste nog altijd enige klasse.

Nou ja. Iedereen speelt gewoon een punt of 3 onder zijn niveau.

Tot overmaat zie je dan Pavlidis ook weer helemaal op de linksback meeverdedigen.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Wat vinden we van Wolfe?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Antti Opdam schreef: 10 aug 2023, 17:52 Het is gewoon echt een Jansen - wedstrijd.

Zogenaamde controle, straks een goal binnen schieten op individuele kwaliteit en dan na de wedstrijd kwebbelen over een lastige wedstrijd en niet "ons niveau" halen ...
Ik snap de sarcasme.

Hij boort met dit voetbal jongens op het tweede plan en talenten alweer de nodigen minuten door de neus. Volgende week moet je waarschijnlijk nog echt aan de bak. Tegen Brann kan ik dat eventueel nog begrijpen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Onze Pascal heeft deze voorbereiding vooral ingezet op "mindset" las ik in het NHD. Mindset "mij niet bellen" gok ik, als ik naar de eerste helft kijk. Op een mislukte vrije trap na één schot richting doel, tien meter naast.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Ik word er droevig van om voor het 183e seizoen onze trouwe Hatzi met die angstige blik in z'n ogen het spel te zien vertragen. En Max, waarom hebben wij geen goede voetballer op het middenveld? Dit kan toch niet zo. We hebben nondejus tientallen miljoenen opgehaald! En die kleurloze linksback uit Noorwegen...
Seizoenkaarthouder
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

DiepeMast schreef: 10 aug 2023, 17:57 Wat vinden we van Wolfe?
Vraag het mij over 4 wedstrijden nog eens.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 10 aug 2023, 17:57 Wat vinden we van Wolfe?
Doet niks verkeerd, maar ook niets aanvallends.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

lowietje schreef: 10 aug 2023, 17:58 Ik word er droevig van om voor het 183e seizoen onze trouwe Hatzi met die angstige blik in z'n ogen het spel te zien vertragen. En Max, waarom hebben wij geen goede voetballer op het middenveld? Dit kan toch niet zo. We hebben nondejus tientallen miljoenen opgehaald! En die kleurloze linksback uit Noorwegen...
Gast al haal de meest creatieve middenvelder die er is hij wordt niet opgestelt door Drs. Pascal
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 10 aug 2023, 17:57 Wat vinden we van Wolfe?
Verdedigend domme overtreding gemaakt en aanvallend had hij die bal strak voorlangs moeten trekken of echt moeten trekken.

Geen goede eerste helft dus.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

lowietje schreef: 10 aug 2023, 17:58 En Max, waarom hebben wij geen goede voetballer op het middenveld?
Bazoer en Mihailovic konden ooit voetballen. Dantas zou het ook moeten kunnen.

Maar die maken allemaal te weinig meters. Of zo.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeTorenburch schreef: 10 aug 2023, 18:01 Gast al haal de meest creatieve middenvelder die er is hij wordt niet opgestelt door Drs. Pascal
Leg mij nou eens uit wat de rol is van Dani in zon wedstrijd. Staat voortdurend vrij tussen de linies, en wordt ook aangespeeld. Een semi-prof met voetbalverstand zou dan opendraaien en gaan voetballen. Dani denkt maar aan 1 ding. Hoe kom ik zo snel mogelijk van die bal af. Mijnans totaal onzichtbaar, moet het spel maken op die positie, anders ongeschikt. En de buitenspelers spelen tam en ongeinteresseerd.



Geen wissels......
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

SimonPoulsen schreef: 10 aug 2023, 18:04 Leg mij nou eens uit wat de rol is van Dani in zon wedstrijd. Staat voortdurend vrij tussen de linies, en wordt ook aangespeeld. Een semi-prof met voetbalverstand zou dan opendraaien en gaan voetballen. Dani denkt maar aan 1 ding. Hoe kom ik zo snel mogelijk van die bal af. Mijnans totaal onzichtbaar, moet het spel maken op die positie, anders ongeschikt. En de buitenspelers spelen tam en ongeinteresseerd.
Ik ga Dani niet beschermen, ik heb vanmiddag al een hele discussie gehad waarom deze gast uit de basis moet.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 10 aug 2023, 18:04 Leg mij nou eens uit wat de rol is van Dani in zon wedstrijd. Staat voortdurend vrij tussen de linies, en wordt ook aangespeeld. Een semi-prof met voetbalverstand zou dan opendraaien en gaan voetballen. Dani denkt maar aan 1 ding. Hoe kom ik zo snel mogelijk van die bal af. Mijnans totaal onzichtbaar, moet het spel maken op die positie, anders ongeschikt. En de buitenspelers spelen tam en ongeinteresseerd.

Geen wissels......
=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

10 fucking euro, ik heb het geluid maar uitgezet, ik verlangde haast naar Marlon zijn commentaar :shock: . Het is precies wat ik verwacht had, scoor je snel dan is het misschien nog leuk, duurt het langer dan krijg je dit :evil:

Pavlidis hoeveel ballen mag je van voeten laten schieten?Maak straks maar de winnende dan is alles weer vergeven.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

SimonPoulsen schreef: 10 aug 2023, 18:04
Geen wissels......
Pascal wisselt eigenlijk altijd vanaf de 60e minuut. Dit staat vast ergens in een boekje vermeld m.b.t. intensiteit of zoiets. Maar goed: wie gaat hij straks wisselen? Poku voor Lahdo? Of toch safe voor Odgaard? Penetra nog tien minuutjes voor Bazoer?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 10 aug 2023, 17:49 Dat is een hele geruststelling. Geen Dundee-scenario.
Als ze zo doorspelen sluit ik een 1-0 ook niet uit.
Plaats reactie