AZ-Go Ahead Eagles (zo 13 aug, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 13 aug 2023, 14:03 Die vrije trap wordt gewoon goed genomen en Ryan zat ook nog wel in de buurt.
Niet iedere bal is te redden, maar niet iedere ingreep hoeft op deze manier.
Het is me even ontgaan wat er vooraf ging aan de ingreep van Hatzidiakos, maar ik zie hem verder niets fouts doen, dus raar hier kritiek te lezen. Topsave ging (niet cynisch) over die latere save.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 13 aug 2023, 14:06 maar ik zie hem verder niets fouts doen..
:lol:
Mooi, die ironie.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Pavlidis, allemachtig....
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Het is niet zwaar, maar hij belemmert het verder spelen van Poku....
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Hoe kom je nu aan Pavlidis als man van de wedstrijd....
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9164
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Assist voor Poku, doelpunt voor Lahdo.
Alle jonge honden los :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 13 aug 2023, 14:22 Hoe kom je nu aan Pavlidis als man van de wedstrijd....
Ja natuurlijk belangrijk met goal en assist. Maar had er 4 moeten maken.

Yuki en Ryan de beste 2 vond ik. Verder niet eens echt bijzonder gespeeld. Maar als je 5-1 wint en koploper bent mag er niet geklaagd worden =D>
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1361
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

DiepeMast schreef: 13 aug 2023, 13:41 Interessante wisselingen. Ik heb Sugawara al linksbuiten zien staan, Pavlidis linksback, Hatzidiakos rechtsbuiten. Bijzonder. Wel apart dit seizoen dat Clasie rechtshalf speelt (speelt vooralsnog erg goed).
Grapje toch? Clasie was zo'n beetje de slechtste man op het veld. Na Makkelie misschien
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 13 aug 2023, 13:57 Tegendoelpunt #1
Blunder Hatzidiakos #1
Wat deed ie fout? Laat ie ‘m lopen scoort die gozer sowieso.
En omdat onze keeper de bal niet tegenhoudt krijgt Hatzi de fout?

Hij heeft goed gespeeld tot het moment dat ie een paar ballen in het niets vooruit schoot.
Wel weer typisch dat jij pas begint te reageren bij een (in jouw ogen) fout.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 13 aug 2023, 14:57 Wat deed ie fout? Laat ie ‘m lopen scoort die gozer sowieso.
En omdat onze keeper de bal niet tegenhoudt krijgt Hatzi de fout?

Hij heeft goed gespeeld tot het moment dat ie een paar ballen in het niets vooruit schoot.
Wel weer typisch dat jij pas begint te reageren bij een (in jouw ogen) fout.
Ach kom nou. Hij was echt weer 1 van de mindere. Onzeker en chaotisch aan de bal en inderdaad een lompe overtreding wat bijna rood was. Dat die gozer hem vervolgens feiloos inschiet, is niet direct zijn fout. Maar wel een indirect gevolg van.

Anderzijds wel 2x gevaarlijk met een voorzet. Een magere 5.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 13 aug 2023, 14:59 Ach kom nou. Hij was echt weer 1 van de mindere. Onzeker en chaotisch aan de bal en inderdaad een lompe overtreding wat bijna rood was. Dat die gozer hem vervolgens feiloos inschiet, is niet direct zijn fout. Maar wel een indirect gevolg van.

Anderzijds wel 2x gevaarlijk met een voorzet. Een magere 5.
Het is maar wat je wilt zien……….
Weet je wie slecht waren? Clasie en Odgaard. Onnoemlijk veel balverlies.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 13 aug 2023, 14:57 Wat deed ie fout? Laat ie ‘m lopen scoort die gozer sowieso.
Hij loopt weer achteruit en timet weer verkeerd. Zoals altijd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zomeravond voetbal tegen een onthutsend zwakke tegenstander.

Positief: de gele kaarten van De Wit en Hatzidiakos. Hoe eerder geschorst, hoe beter.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 13 aug 2023, 14:57 Wat deed ie fout? Laat ie ‘m lopen scoort die gozer sowieso.
En omdat onze keeper de bal niet tegenhoudt krijgt Hatzi de fout?

Hij heeft goed gespeeld tot het moment dat ie een paar ballen in het niets vooruit schoot.
Wel weer typisch dat jij pas begint te reageren bij een (in jouw ogen) fout.
Wat deed ie fout?

Uhm even nadenken.. GEPASSEERD WORDEN MISSCHIEN??? #-o
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DonnyDelano schreef: 13 aug 2023, 14:56 Grapje toch? Clasie was zo'n beetje de slechtste man op het veld.
Wat een onzin. Eerste helft zat hij er constant goed tussen. Verdeelde het spel. Speelde gewoon erg goed.

De Wit was wat ongelukkig. Hatzidiakos maakt natuurlijk een vreemde overtreding.

Erg verrast over Van Bommel. Direct fel en aanwezig. Fijn om als concurrent achter Karlsson te hebben.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 13 aug 2023, 15:04 Het is maar wat je wilt zien……….
Weet je wie slecht waren? Clasie en Odgaard. Onnoemlijk veel balverlies.
Zeker. Panta, Dani en Odgaard de 3 minste.

Ryan en Yuki de beste.
Van Bommel lekker fel, geluk dat je dan een paar keer op de goeie plek staat dwing je dan af.
Pavlidis ups and downs, had al topscorer kunnen zijn.
De rest hobbelde mee. Je vraagt je wel eens af hoe het kan eindigen als je echt een goede wedstrijd speelt, als je vandaag al 5-1 wint. Maar we zullen wel verwend zijn :o .

Blijft zoeken met Mijnans op de plek van Reijnders. Al iets actiever dan tegen Andorra gelukkig. Zou graag die Dantas eens zien, misschien donderdag?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

salmonyappi schreef: 13 aug 2023, 15:04 Het is maar wat je wilt zien……….
Weet je wie slecht waren? Clasie en Odgaard. Onnoemlijk veel balverlies.
Ja, ik stond er versteld van hoeveel balverlies Clasie leed. Dat zijn we niet van hem gewend.
Odgaard heeft heel 2023 nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Benieuwd of die ooit nog een acceptabel niveau gaat halen. Hopelijk gaat hij, nu Poku en van Bommel er bij zijn, daarvoor niet eindeloos krediet krijgen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1361
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

DiepeMast schreef: 13 aug 2023, 15:31 Wat een onzin. Eerste helft zat hij er constant goed tussen. Verdeelde het spel. Speelde gewoon erg goed.

De Wit was wat ongelukkig. Hatzidiakos maakt natuurlijk een vreemde overtreding.

Erg verrast over Van Bommel. Direct fel en aanwezig. Fijn om als concurrent achter Karlsson te hebben.
Clasie verloor de bal constant, zodra hij onder druk werd gezet. Hij was echt heel matig vandaag vond ik.

De Wit had pech dat hij snel tegen geel aanliep (leek mij wat overdreven). Bommel inderdaad prima
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9164
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Vind de bijdrage van Moller Wolfe onderbelicht. Dat viel mij reuze mee en de wisselwerking met van Bommel verliep goed.

Voorlopig zou ik de tandems Moller Wolfe - van Bommel en Sugawara - Poku wel willen zien ontwikkelen.


Slechtste man op het veld met grote afstand was voor mij Odgaard. De dingen die wel goed gingen werden gewoon afgewisseld met te grote missers.

Pavlidis had ik niet man of the match gemaakt, maar je ziet wel dat hij bijdragen blijft leveren zodra er meer combinaties worden gezocht.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

DonnyDelano schreef: 13 aug 2023, 15:53 Clasie verloor de bal constant, zodra hij onder druk werd gezet. Hij was echt heel matig vandaag vond ik.
Ja liep zich vast of was heel slecht in zijn passing. 1 van zijn slechtste wedstrijden tot nog toe.

Bazoer was goed, straalde rust uit. Viel me ook op dat hij direct de neiging heeft om open te draaien en naar voren te denken. Bevalt me wel.

Verder heb ik het idee dat Ryan echt een seniore rol lijkt te pakken. Was bij de eerste 2 goals ook direct bij de rest van het team om het doelpunt mee te vieren.

Verder vooral onder de indruk van Poku. Hoop dat hij veel speeltijd gaat krijgen dit seizoen. Dat gaat een hele goede worden als hij de kans krijgt.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Plaats reactie