Jong AZ 2023/24

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
MB80
Invaller
Berichten: 2332
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Weer terug op espn 2. Is er eigenlijk een var?
MB80
Invaller
Berichten: 2332
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Is toch gewoon rood? Dit op Kwakman als je een var hebt? Bizar. Of is mensen slaan wederom weer “grinta” gezeur
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1304
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

MB80 schreef: 09 sep 2023, 20:33 Weer terug op espn 2. Is er eigenlijk een var?
Ja.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3320
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

MB80 schreef: 09 sep 2023, 20:17 Meerdink komt niet in het stuk voor
Addai, smit, etc.. wie komt er wel in het stuk voor?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Die commentator is ook van een bedroevend niveautje hoor. Stop eens met dat naar beneden praten van het spel van AZ.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Hopelijk valt het mee voor Addai. Vervelend als hij er een tijdje uit zou liggen.

Overigens de derde wissel voor een geblesseerde/verkrampte speler.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
MB80
Invaller
Berichten: 2332
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DiepeMast schreef: 09 sep 2023, 20:44 Hopelijk valt het mee voor Addai. Vervelend als hij er een tijdje uit zou liggen.

Overigens de derde wissel voor een geblesseerde/verkrampte speler.
Niet gek want Schouten dekker Goes Meerdink etc zijn nog niet zo lang “fit”. Dus scheelt dat er geen verlenging is. Dan maar hopen op goede penalties
MB80
Invaller
Berichten: 2332
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

De Rode Baron schreef: 09 sep 2023, 20:35 Addai, smit, etc.. wie komt er wel in het stuk voor?
Hopelijk stopt onze top keeper alles zo
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6691
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik vind het onwijs knap dat ze de pingels halen. Ze zijn ook gewoon niet fit. Ze hebben geen moment gevoetbald. Hulde voor de vechtlust achterin. Maar wat een domme passes, eindeloos vastlopen, de drukte in draaien en vrijstaande medespeler compleet over het hoofd zien.

Owusu moet weer opstaan
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ben benieuwd in hoe verre Owusu-Oduru een penaltykiller is. De wedstrijd heeft hij verder goed gespeeld.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Helaas. Niet al te beste penalty's. Owusu maar één keer in de goede hoek. Het is wat het is.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6691
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Jammer boys, het was ook gewoon niet verdiend geweest helaas. Totaal moegestreden.

Niks om je voor te schamen, we hebben genoten vorig jaar.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16362
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De wedstrijd was niet best van AZ-kant, het wervelende uit de CL konden ze niet brengen. De pingels waren erg zwak. Helaas.
We konden geschiedenis schrijven……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

DiepeMast schreef: 09 sep 2023, 20:59 Ben benieuwd in hoe verre Owusu-Oduru een penaltykiller is. De wedstrijd heeft hij verder goed gespeeld.
Dat viel wel flink tegen. Verder een geweldige keeper hoor, en je kiest als keeper toch een hoek, maar 2 van de 4 waren op zich best houdbaar.
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

MB80 schreef: 09 sep 2023, 20:34 Is toch gewoon rood? Dit op Kwakman als je een var hebt? Bizar. Of is mensen slaan wederom weer “grinta” gezeur
Hier had je prima rood voor kunnen geven, maar vond de man wel vrij consequent fluiten - al was dat in dit geval in het voordeel van de hardere partij. Aan de andere kant was er bij AZ ook wel een die snoeihard inkwam, ik geloof Schouten, die er met geel vanaf kwam. In het algemeen vond ik het van beide kanten niet echt hard trouwens.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16362
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

GlennHoddle schreef: 09 sep 2023, 21:25 Hier had je prima rood voor kunnen geven, maar vond de man wel vrij consequent fluiten - al was dat in dit geval in het voordeel van de hardere partij. Aan de andere kant was er bij AZ ook wel een die snoeihard inkwam, ik geloof Schouten, die er met geel vanaf kwam. In het algemeen vond ik het van beide kanten niet echt hard trouwens.
Maar wel gemeen
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

salmonyappi schreef: 09 sep 2023, 21:09 De wedstrijd was niet best van AZ-kant, het wervelende uit de CL konden ze niet brengen. De pingels waren erg zwak. Helaas.
We konden geschiedenis schrijven……..
Dit was jetlagvoetbal en dat kan je ze denk ik niet echt kwalijk nemen. En blijkbaar veel intenser dan het er uit zag gezien de vele krampgevallen bij beide teams. Nou ja, volgend jaar dan maar.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6691
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

GlennHoddle schreef: 09 sep 2023, 21:21 Dat viel wel flink tegen. Verder een geweldige keeper hoor, en je kiest als keeper toch een hoek, maar 2 van de 4 waren op zich best houdbaar.
Onzin natuurlijk. Het is puur geluk welke hoek iemand schiet. Hij heeft allang bewezen een uitstekende penaltykiller te zijn. Maar het kan niet altijd jou kant opvallen.

Was in de wedstrijd uistekend op de hoge ballen overigens. Erg knap.


AZ was fysiek en qua energie totaal niet bij machten.

Lange reis, ander klimaat, Argentijns rennen en vliegen, heel veel jongens zonder wedstrijdritme. Op inzet de pingels gehaald.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5475
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 09 sep 2023, 21:09 De wedstrijd was niet best van AZ-kant, het wervelende uit de CL konden ze niet brengen. De pingels waren erg zwak. Helaas.
We konden geschiedenis schrijven……..
We hebben al geschiedenis geschreven. Eerste Nederlandse club die de Youth League won.
Dit moeten we natuurlijk nooit vergeten.
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

salmonyappi schreef: 09 sep 2023, 21:27 Maar wel gemeen
Dat zeker, maar m.i. heeft CB maar 3 echt gemene overtredingen gemaakt. AZ eentje. Verder wel wat onbeholpen dingen van beide kanten die er hard uitzagen, maar dat was denk ik meer jeugdig niet zo goed dingen inschatten.
Plaats reactie