Jong AZ 2023/24

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16279
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Prima winst, met 10 man (na 3 minuten) tegen VVV. 7e plek voor onze jonkies, knap!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 508
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

vriend schreef: 08 apr 2024, 23:38 Ik blijf het herhalen: Mastoras is een geweldenaar. Zo makkelijk. Zo soepel. Saibari-achtig, alleen wat defensiever. Bij de selectie halen.
Het grootste talent van AZ. Kan met zijn 17 jaar nu Clasie al (bijna) vervangen. Was gisteren tegen VVV weer Motm. Ze speelden erg goed met 10 tegen 11. VVV werd met 10 man overlast.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6624
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mastoras, Smit en Addai weer erg sterk. Enorm knap dat je die pot gewoon wint met 10 man.

Schouten valt me tegen dit seizoen (mede door blessures). Hele lompe overtreding
vriend
Basisspeler
Berichten: 2626
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik wil niet afdingen op deze prima overwinning maar dat VVV kon er geen reet van. Een basisplaats voor Sedlacek zegt genoeg.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9195
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 23 apr 2024, 09:06 Ik wil niet afdingen op deze prima overwinning maar dat VVV kon er geen reet van. Een basisplaats voor Sedlacek zegt genoeg.
Mwah Sedlacek doet het daar al een tijdje redelijk de rest van de Jong AZ'ers die daarheen zijn gegaan zijn inmiddels weer uitgefilterd.

Lathouwers en Dirks houden er vooral de bank en de tribune warm en Allouch hebben ze ergens aan de steppe gesleten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9195
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 23 apr 2024, 08:23 Mastoras, Smit en Addai weer erg sterk. Enorm knap dat je die pot gewoon wint met 10 man.

Schouten valt me tegen dit seizoen (mede door blessures). Hele lompe overtreding
Schouten is dan ook van het middenveld naar achteren gehaald en dat gaat hem blijkbaar niet al te best af.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6624
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 23 apr 2024, 17:14 Schouten is dan ook van het middenveld naar achteren gehaald en dat gaat hem blijkbaar niet al te best af.
Dat heeft een reden. Namelijk dat hij keihard is voorbijgestreefd door anderen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9195
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 23 apr 2024, 17:56 Dat heeft een reden. Namelijk dat hij keihard is voorbijgestreefd door anderen.
Mastoras stond daar dus eerst achter, volgens mij is die ook een tijdje op de back geprobeerd.
Het goochelen met posities gaat helaas niet alle spelers goed af.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2626
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Het NHD is ook wakker. Vandaag een interview met Mastoras.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6595
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Jong AZ loopt alweer tegen een goal aan in de laatste paar minuten...
Nu tegen tien man van MVV
Plaats reactie