Jong AZ 2023/24

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Loetje1990
Herry en/of Berry

salmonyappi schreef: 06 nov 2023, 11:52 Je weet toch dat keepers geen fouten mogen maken?! Antti is daar heel alert op :wink:
Misschien moet Antti zelf op goal staan, want de uitslag had erger kunnen zijn verlies
Heeft ie ook commentaar op spitsen die niet scoren?
Loetje1990
Herry en/of Berry

Antti Opdam schreef: 06 nov 2023, 11:58 Die eerste bal (1-1, minuut 56) moet/kan hij gewoon klemmen. (Ondanks geleuter van de verslaggever.)
Klemmen? Zo een ketser hoe wou je het doen? Doe eens voor? 2-2 is mooi tegen een vvv hoor
Bombaman
Oude garde

Loetje1990 schreef: 06 nov 2023, 11:09 Dat hij 15 ballen tegenhoudt niet gezien?
Welke ketser bedoelde je? Waar dekker fout stond of de tweede? Erg benieuwd
Het is wel grappig dat jij alleen op het forum reageert op het moment dat er "kritiek" is op Owusu.

Niks mis mee hoor, maar het verraadt wat mij betreft wel e.e.a.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Antti Opdam
Algemeen directeur

Loetje1990 schreef: 06 nov 2023, 12:06 Klemmen? Zo een ketser hoe wou je het doen? Doe eens voor?
Stap naar rechts, omvallen en twee handen achter de bal.

Dit is een lage bal van 20 meter, laag, diagonaal, eindigend anderhalve meter van de paal.

Laat Ryan zo'n bal gaan wordt het halve forum (+ Wim Kieft) gek.
Loetje1990
Herry en/of Berry

Bombaman schreef: 06 nov 2023, 13:19 Het is wel grappig dat jij alleen op het forum reageert op het moment dat er "kritiek" is op Owusu.

Niks mis mee hoor, maar het verraadt wat mij betreft wel e.e.a.
Zou zeggen lees Twitter eens
Antti Opdam
Algemeen directeur

Loetje1990 schreef: 06 nov 2023, 14:46 Zou zeggen lees Twitter eens
Dat is best een groot en duister medium.

Waar moeten we kijken?
SimonPoulsen
Co

Antti Opdam schreef: 06 nov 2023, 13:42 Stap naar rechts, omvallen en twee handen achter de bal.

Dit is een lage bal van 20 meter, laag, diagonaal, eindigend anderhalve meter van de paal.

Laat Ryan zo'n bal gaan wordt het halve forum (+ Wim Kieft) gek.
Ja dat heb ik ook al vaker gezegd. Je moet dingen wel in perspectief blijven zien. We zijn allemaal fan van de talenten in jong-AZ. En ze verdienen kansen. Maar je moet ook koesteren dat je met Ryan naast een goed basisniveau ook de kennis en ervaring hebt voor die gasten op de training. Ryan heeft weinig echte blunders, maar vaker van die ballen die ertussen vallen of net wel/niet houdbaar zijn. Dan moet je dezelfde meetlat bij Owusu toepassen. Ik lees te vaak dat mensen zeggen dat Owusu nu al veel beter zou zijn, dat is gewoon nog niet zo. Wat volstrekt normaal is. Durf hem gewoon bekerkeeper te maken tegen alles buiten de top 8, als de ambitie is om hem binnen 1-2 jaar in het eerste te krijgen.
AZ 4 Life
Harde Kern

SimonPoulsen schreef: 06 nov 2023, 16:19 Ja dat heb ik ook al vaker gezegd. Je moet dingen wel in perspectief blijven zien. We zijn allemaal fan van de talenten in jong-AZ. En ze verdienen kansen. Maar je moet ook koesteren dat je met Ryan naast een goed basisniveau ook de kennis en ervaring hebt voor die gasten op de training. Ryan heeft weinig echte blunders, maar vaker van die ballen die ertussen vallen of net wel/niet houdbaar zijn. Dan moet je dezelfde meetlat bij Owusu toepassen. Ik lees te vaak dat mensen zeggen dat Owusu nu al veel beter zou zijn, dat is gewoon nog niet zo. Wat volstrekt normaal is. Durf hem gewoon bekerkeeper te maken tegen alles buiten de top 8, als de ambitie is om hem binnen 1-2 jaar in het eerste te krijgen.
Eens. Ze moeten Owusu ook gewoon vast onder de lat zetten bij Jong AZ. Dan krijg je ook een veel beter beeld. Vorige week zag ik ineens die Deen weer onder de lat staan blunderen, terwijl zowel Westerveld als Owusu fit waren. Dat snap ik dan niet. Deen gaat het nooit halen, die staat in de pikorde achter zowel Owusu en Westerveld. Laat hem dan ook niet keepen bij Jong en focus je op de ontwikkeling van de talenten die wel perspectief hebben.
pAZcal
Kristen

AZ 4 Life schreef: 07 nov 2023, 13:40 Eens. Ze moeten Owusu ook gewoon vast onder de lat zetten bij Jong AZ. Dan krijg je ook een veel beter beeld. Vorige week zag ik ineens die Deen weer onder de lat staan blunderen, terwijl zowel Westerveld als Owusu fit waren. Dat snap ik dan niet. Deen gaat het nooit halen, die staat in de pikorde achter zowel Owusu en Westerveld. Laat hem dan ook niet keepen bij Jong en focus je op de ontwikkeling van de talenten die wel perspectief hebben.
Ik denk dat iedereen hier op het forum het daar wel mee eens is. Ik wel in elk geval.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

AZ 4 Life schreef: 07 nov 2023, 13:40 Eens. Ze moeten Owusu ook gewoon vast onder de lat zetten bij Jong AZ. Dan krijg je ook een veel beter beeld. Vorige week zag ik ineens die Deen weer onder de lat staan blunderen, terwijl zowel Westerveld als Owusu fit waren. Dat snap ik dan niet. Deen gaat het nooit halen, die staat in de pikorde achter zowel Owusu en Westerveld. Laat hem dan ook niet keepen bij Jong en focus je op de ontwikkeling van de talenten die wel perspectief hebben.
Ook eens, je ziet wat speelminuten doen met de keepers die AZ weggestuurd heeft.
Als er echt geloof is in zowel Owuso-Oduro als Westerveld, dan moet er één in Jong AZ iedere wedstrijd keepen en kun je de ander verhuren. Als achtervang voor het eerste kan je ook nog altijd ergens een veteraan met een tijdelijk contract ophalen die als echte noodstop bij een blessure kan dienen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Antti Opdam
Algemeen directeur

pAZcal schreef: 07 nov 2023, 16:46 Ik denk dat iedereen hier op het forum het daar wel mee eens is. Ik wel in elk geval.
Deze houd ik erin.

Ik ben doorgaans ook van mening dat iedereen mijn mening wel zal delen.

De praktijk is doorgaans wat weerbarstiger en duurt het doorgaans een half jaar tot jaar totdat we die status bereikt hebben.

Behalve met Vindahl. Toen duurde iets te langer.

Tot niet.

8)
AZ 4 Life
Harde Kern

DeZuivelDuivel schreef: 07 nov 2023, 21:17 Ook eens, je ziet wat speelminuten doen met de keepers die AZ weggestuurd heeft.
Als er echt geloof is in zowel Owuso-Oduro als Westerveld, dan moet er één in Jong AZ iedere wedstrijd keepen en kun je de ander verhuren. Als achtervang voor het eerste kan je ook nog altijd ergens een veteraan met een tijdelijk contract ophalen die als echte noodstop bij een blessure kan dienen.
Helemaal eens. Ze hebben allebei vlieguren nodig.
Loetje1990
Herry en/of Berry

Hobie was geblesseerd vandaar
differentcook
Fanpage-junk

Wat saai zeg. Jong AZ staat voor tegen Helmond Sport, die een man minder hebben inmiddels, en men speelt maar wat rond, zo goed als geen drang naar de goal van de tegenstander.
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 10 nov 2023, 20:44 Wat saai zeg. Jong AZ staat voor tegen Helmond Sport, die een man minder hebben inmiddels, en men speelt maar wat rond, zo goed als geen drang naar de goal van de tegenstander.
Zit Pascal in de dug-out?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Langedijk
Gewoon Dirk

https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... op-de-voet

Hij staat nu op 32 wedstrijden in de KKD. De professor kan hem dus op gaan stellen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Drommedaris
Supporter

Langedijk schreef: 11 nov 2023, 09:49 https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... op-de-voet

Hij staat nu op 32 wedstrijden in de KKD. De professor kan hem dus op gaan stellen.
Nav de interesse van Manchester United heeft Jansen zich hier toevallig zojuist over uitgesproken: "Jayden is een groot talent en het is fijn om met die jongen te mogen werken. Je voelt aan alles dat het een talent is. Hij moet zich nu eerst de spelstijl van AZ1 eigen maken. Daarnaast moet hij afleren dingen te doen die hij leuk vindt, des te vaker hij dingen doet waar hij een hekel aan heeft, des te dichter hij bij een basisplaats komt. Die bal hoeft bijvoorbeeld echt niet naar Pavlidis, ik stel Ryan niet voor niets op. Natuurlijk heeft hij Odgaard nog voor zich, maar hij klopt aan de deur. En de kans geven aan talenten uit de jeudopleiding zit in het DNA van deze club. Ik verwacht daarom zeker dat hij in het seizoen 2026-2027 zijn debuut kan gaan maken."
Langedijk
Gewoon Dirk

Drommedaris schreef: 11 nov 2023, 10:57 Nav de interesse van Manchester United heeft Jansen zich hier toevallig zojuist over uitgesproken: "Jayden is een groot talent en het is fijn om met die jongen te mogen werken. Je voelt aan alles dat het een talent is. Hij moet zich nu eerst de spelstijl van AZ1 eigen maken. Daarnaast moet hij afleren dingen te doen die hij leuk vindt, des te vaker hij dingen doet waar hij een hekel aan heeft, des te dichter hij bij een basisplaats komt. Die bal hoeft bijvoorbeeld echt niet naar Pavlidis, ik stel Ryan niet voor niets op. Natuurlijk heeft hij Odgaard nog voor zich, maar hij klopt aan de deur. En de kans geven aan talenten uit de jeudopleiding zit in het DNA van deze club. Ik verwacht daarom zeker dat hij in het seizoen 2026-2027 zijn debuut kan gaan maken."
:mrgreen:

Een trieste constatering dat cynisme het dichtst bij de werkelijkheid zit
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Bertje
Reservespeler

Langedijk schreef: 11 nov 2023, 09:49 https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... op-de-voet

Het verbaast me echt dat dit talent geen kans krijgt. :roll:
Antti Opdam
Algemeen directeur

Drommedaris schreef: 11 nov 2023, 10:57 Nav de interesse van Manchester United heeft Jansen zich hier toevallig zojuist over uitgesproken: "Jayden is een groot talent en het is fijn om met die jongen te mogen werken. Je voelt aan alles dat het een talent is. Hij moet zich nu eerst de spelstijl van AZ1 eigen maken. Daarnaast moet hij afleren dingen te doen die hij leuk vindt, des te vaker hij dingen doet waar hij een hekel aan heeft, des te dichter hij bij een basisplaats komt. Die bal hoeft bijvoorbeeld echt niet naar Pavlidis, ik stel Ryan niet voor niets op. Natuurlijk heeft hij Odgaard nog voor zich, maar hij klopt aan de deur. En de kans geven aan talenten uit de jeudopleiding zit in het DNA van deze club. Ik verwacht daarom zeker dat hij in het seizoen 2026-2027 zijn debuut kan gaan maken."
:lol:
Plaats reactie