Ruben van Bommel (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 26 feb 2024, 15:30 In de wereld van Langedijk was hij al verkocht.
Klopt. Hij heeft ons de beker gekost. En dat hij in deze selectie de beste optie is zegt helemaal niets.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 26 feb 2024, 13:27 Ze hebben wel gelijk, Van Bommel is in potentie de beste buitenspeler die we op dit moment hebben. Hij heeft snelheid, diepgang, een goed schot, prima techniek en een aardig overzicht. Dat het nog niet allemaal even stabiel is dat zal, maar hij laat met regelmaat zijn klasse zien.
'In potentie de beste buitenspeler' vind ik nog al een uitspraak voor een speler die zichtbaar moeite heeft om zijn mannetje uit te spelen. Die techniek is mij nog nooit opgevallen. Sterker de zwakke Brederode heeft meer balvaardigheid en overzicht dan Bommel maar heeft dan weer geen diepgang, schot en scorend vermogen. Prima dat hij twee keer heeft gescoord tegen een club die de poorten helemaal open zet maar laat hem er ook weer tegen een 'clubje' als Sparta staan. In mijn ogen hebben zowel Addai, Poku als Lahdo meer te bieden dan Bommel, maar goed laat hem maar het tegendeel bewijzen.. ik eet er graag mijn schoen voor op.
Zolang AZ blijft winnen vind ik alles best, maar ik help je hopen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 26 feb 2024, 15:43 'In potentie de beste buitenspeler' vind ik nog al een uitspraak voor een speler die zichtbaar moeite heeft om zijn mannetje uit te spelen. Die techniek is mij nog nooit opgevallen. Sterker de zwakke Brederode heeft meer balvaardigheid en overzicht dan Bommel maar heeft dan weer geen diepgang, schot en scorend vermogen. Prima dat hij twee keer heeft gescoord tegen een club die de poorten helemaal open zet maar laat hem er ook weer tegen een 'clubje' als Sparta staan. In mijn ogen hebben zowel Addai, Poku als Lahdo meer te bieden dan Bommel, maar goed laat hem maar het tegendeel bewijzen.. ik eet er graag mijn schoen voor op.
Zolang AZ blijft winnen vind ik alles best, maar ik help je hopen.
Van Bommel heeft al meer laten zien, zeker in de eerste fase van het seizoen. Hij is alleen niet constant. Van Bommel heeft ook een goede functionele techniek, het is geen trukendoos, maar hij heeft een prima balbehandeling. Van Bommel heeft ook een prima overzicht als je kijkt naar zijn passing, die is veel beter dan die van Van Brederode.

Als ik kijk naar de huidige buitenspeler met Van Brederode, Van Bommel, Poku, Addai, Sadiq en Lahdo dan vind ik Van Bommel op dit moment de meeste potentie hebben. Lahdo is echt een blinde beuker, waarbij op goed geluk nog wel eens het een en ander lukt. Poku is een ruwe diamant, maar ik vind het lastig in te schatten in hoeverre hij echt door gaat breken. Addai ben ik ook fan van, maar die loopt in zijn ontwikkeling nog iets achter op Van Bommel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef: 27 feb 2024, 10:20 Van Bommel heeft al meer laten zien, zeker in de eerste fase van het seizoen. Hij is alleen niet constant. Van Bommel heeft ook een goede functionele techniek, het is geen trukendoos, maar hij heeft een prima balbehandeling. Van Bommel heeft ook een prima overzicht als je kijkt naar zijn passing, die is veel beter dan die van Van Brederode.

Als ik kijk naar de huidige buitenspeler met Van Brederode, Van Bommel, Poku, Addai, Sadiq en Lahdo dan vind ik Van Bommel op dit moment de meeste potentie hebben. Lahdo is echt een blinde beuker, waarbij op goed geluk nog wel eens het een en ander lukt. Poku is een ruwe diamant, maar ik vind het lastig in te schatten in hoeverre hij echt door gaat breken. Addai ben ik ook fan van, maar die loopt in zijn ontwikkeling nog iets achter op Van Bommel.
En wat is je (tussen)oordeel over Van Brederode?
Ik heb steeds gevonden dat de Baron spelers als Van Bommel en Mijnans op verkeerde gronden en te snel afserveerde. Hoop dat de tijd ons (en vooral ook hem) dit ook zal leren.

Onze bonenstaken:
Afbeelding
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ 4 Life schreef: 27 feb 2024, 10:20 Van Bommel heeft al meer laten zien, zeker in de eerste fase van het seizoen. Hij is alleen niet constant. Van Bommel heeft ook een goede functionele techniek, het is geen trukendoos, maar hij heeft een prima balbehandeling. Van Bommel heeft ook een prima overzicht als je kijkt naar zijn passing, die is veel beter dan die van Van Brederode.

Als ik kijk naar de huidige buitenspeler met Van Brederode, Van Bommel, Poku, Addai, Sadiq en Lahdo dan vind ik Van Bommel op dit moment de meeste potentie hebben. Lahdo is echt een blinde beuker, waarbij op goed geluk nog wel eens het een en ander lukt. Poku is een ruwe diamant, maar ik vind het lastig in te schatten in hoeverre hij echt door gaat breken. Addai ben ik ook fan van, maar die loopt in zijn ontwikkeling nog iets achter op Van Bommel.
Poku is in principe geen buitenspeler. Hij is veel beter als centrumspits.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 27 feb 2024, 10:20 Poku is een ruwe diamant, maar ik vind het lastig in te schatten in hoeverre hij echt door gaat breken.
Ik weet het niet met Poku. Had diep in de tweede helft een uitbraak aan de linkerkant van het veld. Liep samen met Pavlidis op het doel af. En loopt zich dan vanuit zijn eigen gebrek aan overzicht en gebrek aan controle van de bal vast.

Over Bommeltje: de media zien het helemaal in hem zitten: "Ruben van Bommel ontwikkelt zich razendsnel bij AZ: ‘En hij is nog zo jong, kun je nagaan hoeveel rek er nog in zit’
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 27 feb 2024, 10:29 En wat is je (tussen)oordeel over Van Brederode?
Ik heb steeds gevonden dat de Baron spelers als Van Bommel en Mijnans op verkeerde gronden en te snel afserveerde. Hoop dat de tijd ons (en vooral ook hem) dit ook zal leren.

Onze bonenstaken:
Afbeelding
Mijnans ben ik nog niet kapot van moet ik zeggen. Van Brederode vind ik gewoon tekort komen, zijn rendement is veel en veel te laag. Daarnaast zie ik onvoldoende ontwikkeling. Bij Van Bommel zie ik vanaf de eerste dag al dingen die me kunnen bekoren. Dat is echter nog verre van stabiel, maar bij MVV zag ik die dingen al.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

AZ 4 Life schreef: 28 feb 2024, 15:30 Mijnans ben ik nog niet kapot van moet ik zeggen. Van Brederode vind ik gewoon tekort komen, zijn rendement is veel en veel te laag. Daarnaast zie ik onvoldoende ontwikkeling. Bij Van Bommel zie ik vanaf de eerste dag al dingen die me kunnen bekoren. Dat is echter nog verre van stabiel, maar bij MVV zag ik die dingen al.
Van Bommel kan zeker nog uitgroeien tot een uitstekende speler. Hij heeft iets en dat bedoel ik positief uiteraard.
Geef hem de tijd. Die tijd heeft van Brederode al gehad.
Dat gaat hem niet worden.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De PR machine draait door. Beetje gênant wordt het.

Ze noteren nu mislukte dribbels en schoten als een prestatie.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

En daarmee passeert hij Wouter Goes dus voor deze uitverkiezing?

:lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZ 4 Life schreef: 28 feb 2024, 15:30 Mijnans ben ik nog niet kapot van moet ik zeggen. Van Brederode vind ik gewoon tekort komen, zijn rendement is veel en veel te laag. Daarnaast zie ik onvoldoende ontwikkeling. Bij Van Bommel zie ik vanaf de eerste dag al dingen die me kunnen bekoren. Dat is echter nog verre van stabiel, maar bij MVV zag ik die dingen al.
Precies, Van Bommel moet je mee door en Brederode mee stoppen. Net als Goes ipv BMI. Van Bommel heeft genoeg potentie om nuttig te zijn voor AZ al vraag ik mij af of hij volgend jaar “de linksbuiten” van AZ gaat zijn, als in of AZ niet een top aankoop gaat doen als concurrent van hem.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 27 feb 2024, 10:29 Onze bonenstaken
Onze Bonenstaken konden gisteren ook weer niet het verschil maken tegen een clubje als Sparta. Waar hebben we het over.
Het is gewoon armoedig als je ziet dat op de vleugels niemand meer zijn mannetje uit kan spelen en we voorin geheel tandeloos zijn geworden.
Als er in het nieuwe seizoen niet drastisch in de selectie wordt geinvesteerd door onze Max de Verkoper, ben ik bang dat FC Twente (zeker als daar mogelijk voorronde CL behaald kan worden) onze rol van ambitieuze uitdager voor de traditionele gaat overnemen en AZ, met de categorie Bommels en Mijnantjes, zich meer in het kringetje van FC Utrecht, Nec, Sparta, Heerenveen gaat begeven. Man, man, wat zijn wij afgegleden met dit soort spelers en dat zie ik Max niet zomaar herstellen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 03 mar 2024, 13:40 Onze Bonenstaken konden gisteren ook weer niet het verschil maken tegen een clubje als Sparta. Waar hebben we het over.
Het is gewoon armoedig als je ziet dat op de vleugels niemand meer zijn mannetje uit kan spelen en we voorin geheel tandeloos zijn geworden.
Als er in het nieuwe seizoen niet drastisch in de selectie wordt geinvesteerd door onze Max de Verkoper, ben ik bang dat FC Twente (zeker als daar mogelijk voorronde CL behaald kan worden) onze rol van ambitieuze uitdager voor de traditionele gaat overnemen en AZ, met de categorie Bommels en Mijnantjes, zich meer in het kringetje van FC Utrecht, Nec, Sparta, Heerenveen gaat begeven. Man, man, wat zijn wij afgegleden met dit soort spelers en dat zie ik Max niet zomaar herstellen.
We gaan het zien Baron, ik denk dat je nog wel terug moet komen op je woorden (met name mbt Van Bommel)
Dat vergt een iets langere adem (dan je waarschijnlijk zou willen/gewend bent)
Het is FC Twente ook geraden om de uitdager te worden, ze hebben er de structurele omstandigheden voor
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 03 mar 2024, 15:47 Het is FC Twente ook geraden om de uitdager te worden, ze hebben er de structurele omstandigheden voor
Hetzelfde geldt natuurlijk ook min of meer voor Heerenveen, Vitesse en Utrecht.

En met een beetje visie zouden zelf Groningen, NAC en NEC hiertoe in staat moeten kunnen zijn.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Antti Opdam schreef: 04 mar 2024, 04:35 Hetzelfde geldt natuurlijk ook min of meer voor Heerenveen, Vitesse en Utrecht.

En met een beetje visie zouden zelf Groningen, NAC en NEC hiertoe in staat moeten kunnen zijn.
En ADO Den Haag.

Beetje het niveau waarop Van Bommel afgelopen weekend weer presteerde. Het is nog erg wisselvallig allemaal.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 03 mar 2024, 15:47 We gaan het zien Baron, ik denk dat je nog wel terug moet komen op je woorden (met name mbt Van Bommel)
Dat vergt een iets langere adem (dan je waarschijnlijk zou willen/gewend bent)
Ik vraag me af als we de mogelijkheden hebben, om buitenspelers die op 'het niveau AZ' binnen de eredivisie te hebben geëxcelleerd te kunnen terughalen, zoals Karlsson, Idrissi, Cerny of zelfs nog een Jahanbakshh we niet stappen vooruit zijn dan te blijven aanmodderen met de Bommels en Poku's. Die moet je eigenlijk net als Addai en Lahdo, geleidelijk met af en toe een invalbeurtje kunnen brengen. Zolang we het van deze spelers voorin 'moeten', dus echt 'moeten' hebben, zie ik AZ in de top van de eredivisie geen rol meer te zijn weggelegd. Waar het de laatste seizoenen toch best een stempel heeft gedrukt.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

De Rode Baron schreef: 06 mar 2024, 13:30 Ik vraag me af als we de mogelijkheden hebben, om buitenspelers die op 'het niveau AZ' binnen de eredivisie te hebben geëxcelleerd te kunnen terughalen, zoals Karlsson, Idrissi, Cerny of zelfs nog een Jahanbakshh we niet stappen vooruit zijn dan te blijven aanmodderen met de Bommels en Poku's. Die moet je eigenlijk net als Addai en Lahdo, geleidelijk met af en toe een invalbeurtje kunnen brengen. Zolang we het van deze spelers voorin 'moeten', dus echt 'moeten' hebben, zie ik AZ in de top van de eredivisie geen rol meer te zijn weggelegd. Waar het de laatste seizoenen toch best een stempel heeft gedrukt.
Ik denk dat je in de basis bij AZ op de flank 1 topper mag verwachten (Karlsson, Idrissi, Cerny) en een eredivisie zekerheidje Jahanbasksh of iemand van zijn niveau. Daarachter de talenten als Lahdo en van Bommel. Waarbij je Addai en Poku verhuurd. Het jaar (of 2) erop selecteer je door.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 06 mar 2024, 13:30 Ik vraag me af als we de mogelijkheden hebben, om buitenspelers die op 'het niveau AZ' binnen de eredivisie te hebben geëxcelleerd te kunnen terughalen, zoals Karlsson, Idrissi, Cerny of zelfs nog een Jahanbakshh we niet stappen vooruit zijn dan te blijven aanmodderen met de Bommels en Poku's. Die moet je eigenlijk net als Addai en Lahdo, geleidelijk met af en toe een invalbeurtje kunnen brengen. Zolang we het van deze spelers voorin 'moeten', dus echt 'moeten' hebben, zie ik AZ in de top van de eredivisie geen rol meer te zijn weggelegd. Waar het de laatste seizoenen toch best een stempel heeft gedrukt.
Het zijn golfbewegingen. Elke club heeft dat en kent dat. Net zo goed als clubs als Eagles, NEC, e.d. opeens subtop kunnen draaien, kunnen ze ook opeens degraderen met een slecht jaar. Zo kan AZ ook opeens top drie draaien of 10e worden. Gelukkig komt er altijd weer een top van een golf; nu even een dalletje…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeTorenburch schreef: 06 mar 2024, 13:59 Ik denk dat je in de basis bij AZ op de flank 1 topper mag verwachten (Karlsson, Idrissi, Cerny) en een eredivisie zekerheidje Jahanbasksh of iemand van zijn niveau. Daarachter de talenten als Lahdo en van Bommel. Waarbij je Addai en Poku verhuurd. Het jaar (of 2) erop selecteer je door.
Ik denk dat dat de insteek van Huiberts ook was. Hij schijnt o.a. geinformeerd te hebben bij Cerny. Helaas heeft hij gefaald met het aantrekken van een zekerheidje op de flanken en ik denk dat hij uiteindelijk zo bij Sadiq is aanbeland als noodoptie hiervoor
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 06 mar 2024, 14:22 Ik denk dat dat de insteek van Huiberts ook was. Hij schijnt o.a. geinformeerd te hebben bij Cerny. Helaas heeft hij gefaald met het aantrekken van een zekerheidje op de flanken en ik denk dat hij uiteindelijk zo bij Sadiq is aanbeland als noodoptie hiervoor
Je hebt én geen uitblinker én geen zekerheidje. De twee spelers die de backup zouden moeten zijn staan in de basis. Dat vind ik een zware miscalculatie van Huiberts. Zeker omdat hij in de winter heeft geweigerd dit te repareren.
Plaats reactie