Ruben van Bommel (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 18 feb 2024, 18:05 Erg mooi gesproken, dit is precies hoe het voelt
Ook mee eens
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 18 feb 2024, 14:16 We blijven dit seizoen achter elk teken van leven aanrennen. Ene week is het Lahdo met wat goede acties, dan weer Addai die het goed doet in de kkd, dan vanBommel die een paar goede voorzetten heeft. Even aankijken wie volgende week weer aan de beurt is.
Klopt. En dat zegt genoeg over de situatie waarin AZ verkeert.
We klampen ons vast aan elke strohalm…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 18 feb 2024, 18:20 Klopt. En dat zegt genoeg over de situatie waarin AZ verkeert.
We klampen ons vast aan elke strohalm…….
En dat is niet het type lichaamsbouw waar de Baron van houdt :D
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wel krommetenen TV altijd met Joep Schreuder. Na afloop interview met de beheerste Ruben van Bommel vraag je je af wanneer gaat hij Joep nu schoppen. Als hij voor de zoveelste keer over zijn opa en vader begint? Nee. Zodra hij hem bescheiden noemt? Nee, hij houdt zich in (zelfde verhaal bij het interview met Brobbey).
Heeft de NOS geen geld voor een echte interviewer en sturen ze daarom maar een vrijwilliger?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 25 feb 2024, 20:36 Wel krommetenen TV altijd met Joep Schreuder. Na afloop interview met de beheerste Ruben van Bommel vraag je je af wanneer gaat hij Joep nu schoppen. Als hij voor de zoveelste keer over zijn opa en vader begint? Nee. Zodra hij hem bescheiden noemt? Nee, hij houdt zich in (zelfde verhaal bij het interview met Brobbey).
Heeft de NOS geen geld voor een echte interviewer en sturen ze daarom maar een vrijwilliger?
En het ergste vind ik dat slisje van Joep. Ik zet het geluid altijd onmiddellijk uit als ik die kop zie.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 18 feb 2024, 18:20 Klopt. En dat zegt genoeg over de situatie waarin AZ verkeert.
We klampen ons vast aan elke strohalm…….
Deze week is van Bommel de strohalm!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Inderdaad.
Dat eindeloze geneuzel over zijn vader/opa tekent de leegheid van die persmuskieten. Los van de top 3 heeft alles daarbuiten z'n eigen gimmick, wat ze alsmaar herhalen bij de desbetreffende club/speler. Tenenkrommend.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 25 feb 2024, 22:48 En het ergste vind ik dat slisje van Joep. Ik zet het geluid altijd onmiddellijk uit als ik die kop zie.
Joep Schreuder is een van de interviewers die zelf vaak ook in beeld wil. Een soort Gerri Eickhof.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 07 feb 2024, 22:01 Afscheid nemen van deze druiloor. Kan er echt helemaal niks van. Doelpunt veroorzaakt, en na die gemiste 100% kans nog boos worden op Zeefuik. Die alles goed deed

Wat een ongelooflijke slapjanus.
De ochtend dat je fijn door dit topic kan ploegen.

:wink:
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1823
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 26 feb 2024, 07:31Joep Schreuder is een van de interviewers die zelf vaak ook in beeld wil.
En de geïnterviewde het liefst buiten beeld.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 26 feb 2024, 08:07 De ochtend dat je fijn door dit topic kan ploegen.

:wink:
Volgende week uit tegen Sparta mogelijk weer irritant onzichtbaar.
AZ in een notendop.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 26 feb 2024, 08:07 De ochtend dat je fijn door dit topic kan ploegen.

:wink:
Ook het opportunisme van de zogenaamde 'kenners':
"Het is gewoon een ontzettend goede speler. Ik denk ook dat hij zal eindigen als centrumspits", voorspelt Van Hooijdonk bij Studio Voetbal.
Van der Vaart: "Maar ik ben enorm fan. Hij heeft de snelheid en in zijn snelheid heeft hij de techniek om het allemaal te kunnen doen. Ik vind hem wel beter vanaf de zijkant, spits zal moeten blijken".
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 26 feb 2024, 13:07 Ook het opportunisme van de zogenaamde 'kenners':
Van der Vaart was weer dronken gisteravond, genant
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 26 feb 2024, 12:41 Volgende week uit tegen Sparta mogelijk weer irritant onzichtbaar.
AZ in een notendop.
Dat heb je nu eenmaal met jonge (buiten)spelers.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 26 feb 2024, 13:08 Van der Vaart was weer dronken gisteravond, genant
Ik zat ook al te kijken: wat kletst die jongen nu?
Van Nistelrooij bij ajax. Tuchel bij ajax.
En dan dat Zonnebloem publiek erbij...
Wat een treurnis dat programma.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 26 feb 2024, 13:15 Dat heb je nu eenmaal met jonge (buiten)spelers.
We hebben er wel mee te dealen.
Belachelijk gisteren weer die loftrompet met die zeeën van ruimte die ajax bood.
Hooijdonk zit in hem op termijn een topspits die kan koppen, kappen en draaien, stiftjes en lobjes geven en van der Vaart die in Clasie de ideale Oranje speler naast Frenkie ziet.
Grote kans dat ze volgende week weer gewoon niet thuis geven met die stiftjes en lobjes die ik deze 'artiest' nog nooit heb zien doen. :cry:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 26 feb 2024, 13:07 Ook het opportunisme van de zogenaamde 'kenners':
Ze hebben wel gelijk, Van Bommel is in potentie de beste buitenspeler die we op dit moment hebben. Hij heeft snelheid, diepgang, een goed schot, prima techniek en een aardig overzicht. Dat het nog niet allemaal even stabiel is dat zal, maar hij laat met regelmaat zijn klasse zien.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De scheidingslijn met Van Bommel is dun. Als het 1-1 was geworden zou hij door iedereen vervloekt worden vanwege die kolderieke misser. Maar dat hij in deze selectie altijd de voorkeur moet krijgen op links lijkt me duidelijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 26 feb 2024, 14:08 De scheidingslijn met Van Bommel is dun. Als het 1-1 was geworden zou hij door iedereen vervloekt worden vanwege die kolderieke misser. Maar dat hij in deze selectie altijd de voorkeur moet krijgen op links lijkt me duidelijk.
Bij de staff lijkt dit iig veel minder duidelijk, afgaande op wat Martens daarover zegt.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 26 feb 2024, 14:08 Maar dat hij in deze selectie altijd de voorkeur moet krijgen op links lijkt me duidelijk.
In de wereld van Langedijk was hij al verkocht.
Plaats reactie