David Møller Wolfe (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 14 jan 2024, 09:57 Wolfe draaft wel continue naar voren maar er komt niets uit. Wat een verschil met Kerkez.. zucht
Overigens die Kasius (Volendam niveautje) is op rechts ook niet veel beter, daar kunnen we de zelfde stempel op plakken.
Blind naar voren rennen zonder enig rendement en verdedigen kunnen ze niet.
Ben het hier wel deels mee eens. Wolfe laat zien geen slimme speler te zijn, daarnaast verliest hij onwijs veel duels, terwijl hij toch redelijk lang is.
Goed meevoetballen kan hij ook niet echt helaas. Verdedigend is het echt ongelooflijk slecht van de beide backs, ja. Dat is wel heel knap, dat je backs hebt die zó slecht kunnen verdedigen.

Enorm verschil met Kerkez inderdaad. Ik hoop toch dat hij zich nog kan ontwikkelen en/of dat Mees een stuk beter is (verwacht het niet helaas).
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 14 jan 2024, 09:57 Wolfe draaft wel continue naar voren maar er komt niets uit. Wat een verschil met Kerkez.. zucht
Overigens die Kasius (Volendam niveautje) is op rechts ook niet veel beter, daar kunnen we de zelfde stempel op plakken.
Blind naar voren rennen zonder enig rendement en verdedigen kunnen ze niet.
De Rode Baron is goed in vorm dezer dagen.

Helemaal eens.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 14 jan 2024, 15:01 De Rode Baron is goed in vorm dezer dagen.

Helemaal eens.
Nood gedwongen helaas, de klad zit in de reclamewerkzaamheden.
Zeeën van tijd, alleen komt er hier niets meer binnen :(
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 14 jan 2024, 15:58 Nood gedwongen helaas, de klad zit in de reclamewerkzaamheden.
Zeeën van tijd, alleen komt er hier niets meer binnen :(
Je kan altijd nog rechts- of linksback worden in het eerste van AZ.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SchoorlAZ schreef: 14 jan 2024, 16:17 Je kan altijd nog rechts- of linksback worden in het eerste van AZ.
Of je bij dat zaakwaarnemers kantoor aansluiten in Portugal, daar is Max ook wel gevoelig voor.
Sorry hoor, maar Huiberts heeft er de laatste 2 seizoenen echt een zooitje van gemaakt.
De ene versterking is nog erger dan de andere, en dan niet in positief opzicht!
Gisteren deed Arno Vermeulen (jongen van de streek) ook al zijn beklaag dat zijn aankopen niet echt gelukkig te noemen zijn, juist in een seizoen waar je er had moeten staan.
Als een club als FC Twente daar nu van kan profiteren heb je hard gefaald.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Hij speelt redelijk stabiel de laatste tijd, aanvallend en vooral zijn voorzetten zijn erg onder de maat.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik vind het maar pover wat hij laat zien in 3 dominante wedstrijden tegen laagvliegers. Je kunt vanBommel wel elke keer makkelijk wisselen, maar deze knaap heeft nauwelijks dreiging naar voren. En van enige samenwerking/ondersteuning met de buitenspeler is geen sprake. Sowieso vrij mager rendement over alle competities gezien.

0.08 g/a per 90 min
Kerkez noteerde 0.26 per 90.

Mees de Wit verkopen en een sterke concurrent erbij, de lat moet omhoog.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 31 mar 2024, 00:30 Ik vind het maar pover wat hij laat zien in 3 dominante wedstrijden tegen laagvliegers. Je kunt vanBommel wel elke keer makkelijk wisselen, maar deze knaap heeft nauwelijks dreiging naar voren. En van enige samenwerking/ondersteuning met de buitenspeler is geen sprake. Sowieso vrij mager rendement over alle competities gezien.

0.08 g/a per 90 min
Kerkez noteerde 0.26 per 90.

Mees de Wit verkopen en een sterke concurrent erbij, de lat moet omhoog.
Vond hem juist wel goed deze wedstrijd. Maar het is natuurlijk wel tegen een degradatiekandidaat. Hij mist gewoon veel overzicht en techniek.
Verdedigend lijkt hij wel beter. Dat was ook wel nodig. Wat mij betreft is het dan een mager 6je.

Een concurrent voor hem op linksback is inderdaad nodig aankomende zomer.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het lijkt gewoon niet op voetbal bij deze man. Een soort Bambi op stelten. Verdedigend matig en aanvallend zelden een goede voorzet. Ten opzichte van Kerkez echt 3 klassen minder.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Klopt, lijkt mij een aardige gast, doet zijn best, maar heeft gewoon ons gewenste niveau niet.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 31 mar 2024, 00:30 Ik vind het maar pover wat hij laat zien in 3 dominante wedstrijden tegen laagvliegers. Je kunt vanBommel wel elke keer makkelijk wisselen, maar deze knaap heeft nauwelijks dreiging naar voren. En van enige samenwerking/ondersteuning met de buitenspeler is geen sprake. Sowieso vrij mager rendement over alle competities gezien.

0.08 g/a per 90 min
Kerkez noteerde 0.26 per 90.

Mees de Wit verkopen en een sterke concurrent erbij, de lat moet omhoog.
Had van Bommel Sugawara achter zich gehad dan had hij mogelijk meer gescoord.
Moller Wolfe is niet 'slecht', maar het past ook niet helemaal bij het aanvalsspel van AZ.
Ik mis toch vooralsnog helaas de 'power' en de voorzet.

Het helpt ook niet dat hij blijkbaar graag naar binnensnijd als back, dan staat van Bommel of welke linksbuiten dan ook altijd verder van het doel als daarvoor ruimte moet komen en laat van Bommel nou net vooral goed zijn in schieten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 31 mar 2024, 10:57 Had van Bommel Sugawara achter zich gehad dan had hij mogelijk meer gescoord.
Moller Wolfe is niet 'slecht', maar het past ook niet helemaal bij het aanvalsspel van AZ.
Ik mis toch vooralsnog helaas de 'power' en de voorzet.

Het helpt ook niet dat hij blijkbaar graag naar binnensnijd als back, dan staat van Bommel of welke linksbuiten dan ook altijd verder van het doel als daarvoor ruimte moet komen en laat van Bommel nou net vooral goed zijn in schieten.
Veel moet beter inderdaad maar veel met van Brederode spelen in het begin maakt ook veel kapot in je debuutseizoen. Kwam ook uit de tweede divisie van Noorwegen dus vraag mij af of hij echt de eerste keus was of Mees (veelal afwezig) dat eigenlijk was.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 31 mar 2024, 20:50 Veel moet beter inderdaad maar veel met van Brederode spelen in het begin maakt ook veel kapot in je debuutseizoen. Kwam ook uit de tweede divisie van Noorwegen dus vraag mij af of hij echt de eerste keus was of Mees (veelal afwezig) dat eigenlijk was.
Wolfe heeft het voordeel dat hij niet helemaal door het ijs gezakt is en er dus zeker nog ontwikkelmogelijkheden zijn.
Alleen vraag ik mij af of hij de vereiste power ooit gaat ontwikkelen. Het is in ieder geval vooralsnog geen Svensson zoveel is zeker.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Hij had tegen Vitesse dat pingelaartje toch aardig onder controle.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 01 apr 2024, 09:26 Hij had tegen Vitesse dat pingelaartje toch aardig onder controle.
Of dat pingelaartje is gewoon een getruukte hype.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 01 apr 2024, 10:19 Of dat pingelaartje is gewoon een getruukte hype.
Haha, Hadj Moussa vs Dani deed me denken aan dit:
https://youtu.be/kQKrmDLvijo?si=mX_jzfSg4JwxcfaR
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 01 apr 2024, 10:19 Of dat pingelaartje is gewoon een getruukte hype.
Feyenoord schijnt er in te trappen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

vriend schreef: 01 apr 2024, 12:25 Feyenoord schijnt er in te trappen.
Dat zegt meer over Feyenoord dan over de kwaliteiten van dat jochie :lol:
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

differentcook schreef: 01 apr 2024, 12:05 Haha, Hadj Moussa vs Dani deed me denken aan dit:
https://youtu.be/kQKrmDLvijo?si=mX_jzfSg4JwxcfaR
:lol:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5437
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 01 apr 2024, 12:05 Haha, Hadj Moussa vs Dani deed me denken aan dit:
https://youtu.be/kQKrmDLvijo?si=mX_jzfSg4JwxcfaR
Hahahaha. Mooie vergelijking.
Plaats reactie