David Møller Wolfe (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 08 okt 2023, 22:38 Pavlidis lijkt ook gewoon eind 30 qua voorkomen, maar wat kan ons het schelen als hij er 30 inschiet.

Zelfde met Wolfe. Zal mij een zorg zijn hoe hij het doet. Maar zeker aanvallend moet hij meer gaan brengen
Wolfe heeft gisteren toch behoorlijk veel gebracht aanvallend
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6593
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 09 okt 2023, 08:47 Wolfe heeft gisteren toch behoorlijk veel gebracht aanvallend
Ja, voor het eerst.
Daarom hoop ik dat hij het vol kan houden.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12560
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

“Ondanks dat de linksback geen bekende naam is op het internationale toneel, heeft Møller Wolfe zijn voorganger al in zeer korte tijd doen vergeten in Alkmaar.”

Toen ben ik gestopt met lezen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6593
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 17 okt 2023, 13:23 “Ondanks dat de linksback geen bekende naam is op het internationale toneel, heeft Møller Wolfe zijn voorganger al in zeer korte tijd doen vergeten in Alkmaar.”

Toen ben ik gestopt met lezen
"journalistiek" tav AZ in een notendop
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Na 1 goede wedstrijd zijn we Kerkez nog niet vergeten. Wat een gekkigheid.
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

Langedijk schreef: 17 okt 2023, 13:23 “Ondanks dat de linksback geen bekende naam is op het internationale toneel, heeft Møller Wolfe zijn voorganger al in zeer korte tijd doen vergeten in Alkmaar.”

Toen ben ik gestopt met lezen
Die site verkondigt sowieso alleen maar onzin.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10221
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Het was lastig kiezen tegen Aston Villa, maar ...

Slechtste man van het veld?

(Die derde en vierde goal ... :oops: )

En dat sjokken bij de eerste en tweede goal ...

Zag je trouwens ook bij Mostar uit (derde en vierde goal) ...

Hij voelt geen enkele urgentie om bij balverlies terug te sprinten of keihard in te grijpen ...

Wat een dweil.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ speelt met 2 backs die niet kunnen verdedigen. En met 2 vleugelspelers die geen man voorbij komen. Een houthakker op 10, met daarachter een dramatische Mijnans.

Best een lekker elftal
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Zet toch Kasius op de linksback. Twee klassen beter in alles.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Mousa Sidi schreef: 27 okt 2023, 11:35 Zet toch Kasius op de linksback. Twee klassen beter in alles.
Dat snap ik ook niet, goede invalbeurten gehad en het is nou niet of Moller Wolfe de sterren van de hemel speelt. Dat vind ik in z’n algemeenheid toch echt wel het irritantste aan Jansen. Dat eindeloze krediet dat sommige spelers krijgen terwijl ze gewoon al maanden niet leveren.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Als ik het hoofd en de motoriek van deze jongen zie, moet ik altijd aan andere sporten denken. Sporten zonder bal, dat sowieso.

Wanneer is Mees weer fit...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9167
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 10 nov 2023, 09:10 Als ik het hoofd en de motoriek van deze jongen zie, moet ik altijd aan andere sporten denken. Sporten zonder bal, dat sowieso.

Wanneer is Mees weer fit...
Alsof Mees de Wit het benodigde niveau heeft :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6593
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 10 nov 2023, 09:49 Alsof Mees de Wit het benodigde niveau heeft :roll:
Mees maakte een sterke indruk in de voorbereiding, ook vaak betrokken bij goals. Allicht een betere optie. Deze paniekvogel brengt aanvallend helemaal niks, en is defensief een gigantische zwakte. Witry was beter.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9167
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 10 nov 2023, 10:32 Mees maakte een sterke indruk in de voorbereiding, ook vaak betrokken bij goals. Allicht een betere optie. Deze paniekvogel brengt aanvallend helemaal niks, en is defensief een gigantische zwakte. Witry was beter.
Mees de Wit maakte vorig seizoen een zwakke indruk en had nooit gehaald moeten worden, zeker ook niet voor het bedrag dat voor hem betaald is. Eerst voorbij gestreefd door Kerkez (logisch) en vervolgens dusdanig niet goed genoeg bevonden dat Moller Wolfe gehaald werd.

Los van het feit dat Wolfe tegen kan vallen, maakt dat Mees de Wit echt geen betere speler.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10221
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 10 nov 2023, 10:37 Eerst voorbij gestreefd door Kerkez (logisch) en vervolgens dusdanig niet goed genoeg bevonden dat Moller Wolfe gehaald werd.
Er moest toch sowieso een linksback bij?

(Terugkijkend: niet zijnde Wolfe.)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6593
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 10 nov 2023, 10:37 Mees de Wit maakte vorig seizoen een zwakke indruk en had nooit gehaald moeten worden, zeker ook niet voor het bedrag dat voor hem betaald is. Eerst voorbij gestreefd door Kerkez (logisch) en vervolgens dusdanig niet goed genoeg bevonden dat Moller Wolfe gehaald werd.

Los van het feit dat Wolfe tegen kan vallen, maakt dat Mees de Wit echt geen betere speler.
Ja deze redenatie gaat niet op. Mees de Wit was de beoogde basisspeler. Heeft nog niet eens 3 wedstrijden als linksback gespeeld vorig jaar. Hij is in ieder geval aanvallend een stuk beter dan Wolfe.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 10 nov 2023, 10:37 Mees de Wit maakte vorig seizoen een zwakke indruk en had nooit gehaald moeten worden, zeker ook niet voor het bedrag dat voor hem betaald is. Eerst voorbij gestreefd door Kerkez (logisch) en vervolgens dusdanig niet goed genoeg bevonden dat Moller Wolfe gehaald werd.

Los van het feit dat Wolfe tegen kan vallen, maakt dat Mees de Wit echt geen betere speler.
Ik vind Mees meer een middenvelder dan een linksback. Maar hij heeft in ieder geval mentaliteit. Die sliding tegen ajax toen, dat zie ik die slapjanus Wolfe niet doen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9167
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 10 nov 2023, 10:54 Ja deze redenatie gaat niet op. Mees de Wit was de beoogde basisspeler. Heeft nog niet eens 3 wedstrijden als linksback gespeeld vorig jaar. Hij is in ieder geval aanvallend een stuk beter dan Wolfe.
Backs die aanvallend goed zijn en verdedigend niks bijdragen vinden jullie niks toch :roll:

Die redenatie gaat zeker wel op, als hij beter was geweest had hij er gewoon gestaan.

Dit is typisch zo'n gevalletje: Pispaal gevonden en daar omheen argumenteren. In plaats van beide situaties in perspectief te plaatsen.

Als de conclusie is dat Moller Wolfe het niet is, moet AZ gewoon de markt op.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6593
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 10 nov 2023, 11:13 Backs die aanvallend goed zijn en verdedigend niks bijdragen vinden jullie niks toch :roll:

Die redenatie gaat zeker wel op, als hij beter was geweest had hij er gewoon gestaan.
"jullie". Geen idee wat je daarmee bedoelt. Ik ben niet zo anti-yuki zoals sommigen hier hoor. Al vind ik wel dat hij meer moet brengen, overlapt veel te weinig dit jaar. Zal wel moe zijn van die overtochten naar de cornervlag. Enfin.

Wolfe brengt op beiden vlakken niks, dus dan is de keuze snel gemaakt. Ik zag gewoon dat Mees de Wit stappen had gemaakt in de voorbereiding. Zag er beter uit dan eerst. Dan heb ik dus de hoop dat hij beter is dan paniekvogel Wolfe. Die elke vorm van motoriek en spelinzicht mist. Waar scout Huiberts toch telkens die lui?
Plaats reactie