David Møller Wolfe (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 05 apr 2024, 07:14 Aha. Jongen leek het toch aardig te doen in de Youth League.

Zo zie je maar hoe samenvattingen kunnen vertekenen en niveaus verschillen ...
Het leek ook wel wat in de wedstrijden in de Youth League zelf
Antti Opdam schreef: 05 apr 2024, 10:38 Het is wat off topic: maar hoe zien die nummers 10 in de jeugd er eigenlijk uit?

Kunnen die wel voetballen of kiezen ze daar ook voor types De Wit / Til / Henriksen?
In de jeugd zaten in de afgelopen jaren juist veel 'lichtgewichten'. Fedde de Jong, Thijs Oosting, Mohamed Taabouni durf ik alle drie in meer of mindere mate wel als lichtvoetige en technische spelers te beschrijven. Nu zie je daar een Kees Smit spelen bijvoorbeeld, maar die is nog jong dus die kan zich fysiek nog ontwikkelen idem voor Oerip. Over die nieuwe IJslandse jongen Tómas Johannessen weet ik niks, maar het zou mij verbazen als dat een bikkel is/gaat worden, daar staan de IJslandse aanvallende spelers niet zo om bekend.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Ongelooflijk...
De keren dat ik hem een bal heb zien blokken, zijn op 1 hand te tellen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2338
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Valt me op dat hij aan de bal bijna altijd net zo lang wacht tot zijn tegenstander de bal kan blokkeren wat vaak ook gebeurd
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6655
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 06 apr 2024, 21:03 Valt me op dat hij aan de bal bijna altijd net zo lang wacht tot zijn tegenstander de bal kan blokkeren wat vaak ook gebeurd
Dat is veelal niet eens bewust. Dat is gewoon zijn lachwekkende motoriek en handelingssnelheid.
Plaats reactie