David Møller Wolfe (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co

Antti Opdam schreef: 15 jun 2024, 08:15 Ik meen zelfs dat we daar ooit een topic voor hadden ...

Voorzetje in Komkommertijd (waarbij ik wel heb gekozen voor spelers die enige tijd een basisplaats hebben gehad; anders wordt het flauw):

Verhulst

Van Rhijn - Reijnen - Hatzidiakos - Gorter

Viktor Elm - Rienstra

De Wit

Hupperts - Friday - Dos Santos

Wissels: Krul, Witry, Indi, Clasie, Overtoom, Sowah

Op de tribune: Vlaar

Trainer: Van den Brom met Jansen als assistent

(Ps. Clasie is natuurlijk een beetje gimmick. Als daar teveel mensen over gaan klagen mag je ook Bel Hassani of Vejinovic nemen.)
Avdic en Johnson komen toch ook zeker in aanmerking.
Jop van der Linden was ook een dieptepunt (die wedstrijd tegen Lyon was een pure klucht)
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

SimonPoulsen schreef: 15 jun 2024, 11:34 Avdic en Johnson komen toch ook zeker in aanmerking.
Jop van der Linden was ook een dieptepunt (die wedstrijd tegen Lyon was een pure klucht)
Ik zat ook aan Jop te denken, maar ik keek even zijn statistieken terug en dan heeft het blijkbaar erger gevoeld dan het was.
Een centrumverdediger die in 24 duels 5 keer scoort heeft misschien verschrikkelijk gespeeld... maar het is wel beperkt gebleven. Hatzidiakos had 10x zoveel duels nodig om 6 x te scoren.

Dat is natuurlijk geen ultieme maatstaf voor een verdediger, maar toch benoemenswaardig.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co

DeZuivelDuivel schreef: 15 jun 2024, 11:39 Ik zat ook aan Jop te denken, maar ik keek even zijn statistieken terug en dan heeft het blijkbaar erger gevoeld dan het was.
Een centrumverdediger die in 24 duels 5 keer scoort heeft misschien verschrikkelijk gespeeld... maar het is wel beperkt gebleven. Hatzidiakos had 10x zoveel duels nodig om 6 x te scoren.

Dat is natuurlijk geen ultieme maatstaf voor een verdediger, maar toch benoemenswaardig.
Joppie nam vrije trappen. Dat was dan ook zn enige kwaliteit.
Hatzdiakos heeft het wereldrecord meekomen met corners en niet 1 maal binnenkoppen. rond de 2/3 duizend corners.
Elmpie.
Fanatic

DeZuivelDuivel schreef: 15 jun 2024, 11:39 Ik zat ook aan Jop te denken, maar ik keek even zijn statistieken terug en dan heeft het blijkbaar erger gevoeld dan het was.

Bij Jop moet ik altijd denken aan die halve dwarslaesie tegen augsburg.

Vond Jan Wuytens eerlijk gezegd nog slechter.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SimonPoulsen schreef: 15 jun 2024, 11:34 Avdic en Johnson komen toch ook zeker in aanmerking.
Avdic heeft te weinig gespeeld. Friday vind ik wel slechter dan Johnsen.

Aan Jop heb ik ook gedacht. Maar die had nog een redelijke traptechniek.

Letschert zou een goede aanvulling kunnen zijn.
differentcook
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 17 jun 2024, 06:27 Avdic heeft te weinig gespeeld. Friday vind ik wel slechter dan Johnsen.

Aan Jop heb ik ook gedacht. Maar die had nog een redelijke traptechniek.

Letschert zou een goede aanvulling kunnen zijn.
Ricardo van Rhijn speelde bij AZ ook veel 'ongelukkige' wedstrijden en kwam niet bijster gedreven over.
En het was raar dat Rochet zoveel wedstrijden heeft mogen keepen (na AZ is het blijkbaar beter gegaan met hem, net als Vindahl, het zal de keepertrainer zijn).
Leon Bergsma, maar die heeft in AZ1 maar twee wedstrijden gespeeld.
Piet Velthuizen was helemaal een dieptepunt.
Rens van Eijden ook geen hoogvlieger.
Derrick Luckassen kreeg in mijn herinnering om de wedstrijd een rode kaart.
Laatst gewijzigd door differentcook op 17 jun 2024, 07:19, 3 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Antti Opdam
Gewoon Dirk

differentcook schreef: 17 jun 2024, 07:10 Ricardo van Rhijn speelde bij AZ ook veel 'ongelukkige' wedstrijden en kwam niet bijster gedreven over.
En het was raar dat Rochet zoveel wedstrijden heeft mogen keepen (na AZ is het blijkbaar beter gegaan met hem, net als Vindahl, het zal de keepertrainer zijn)
Van Rhijn staat bij mij dan ook in de basis.

Rochet vond ik ook een matige keeper, maar natuurlijk lang niet zo slecht als Verhulst. Die ik misschien zelfs wel de slechtste keeper vind die ik ooit bij AZ heb gezien. Een Ruitenbeek sla ik bijvoorbeeld al een stuk hoger aan.
MB80
Invaller

Hup Bologna, koop Wolfe nou… maak er meteen een combi deal van met Kasius voor samen 8 miljoen? :lol:

Een transfervrije Ouwejan is niet goed (moet je niet willen) maar wel beter dan Wolfe ter vergelijking. Zegt meer over Wolfe, punt is meer dat AZ progressie kan maken door afscheid te nemen van Wolfe en kasius om vervolgens gewoon degelijke backs te halen. Hoeven geen schrikbarende bedragen te kosten… El Karaouni en Rooij bijvoorbeeld.
Metalingus
Oude garde

Joppie was helemaal niet zo slecht als hier wordt en werd voorgedaan. Tegen Augsburg was het echt slecht maar meestal stond hij toch wel aardig te verdedigen door goed positie te kiezen en was goed aan de bal. Ik heb veel slechtere spelers gezien.
salmonyappi
Harde Kern

MB80 schreef: 19 jun 2024, 19:35 Hup Bologna, koop Wolfe nou… maak er meteen een combi deal van met Kasius voor samen 8 miljoen? :lol:

Een transfervrije Ouwejan is niet goed (moet je niet willen) maar wel beter dan Wolfe ter vergelijking. Zegt meer over Wolfe, punt is meer dat AZ progressie kan maken door afscheid te nemen van Wolfe en kasius om vervolgens gewoon degelijke backs te halen. Hoeven geen schrikbarende bedragen te kosten… El Karaouni en Rooij bijvoorbeeld.
Ouwejan wil ook echt zelf niet terug hoor. Wel veel beter dan Wolfe trouwens.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller

salmonyappi schreef: 19 jun 2024, 20:56 Ouwejan wil ook echt zelf niet terug hoor. Wel veel beter dan Wolfe trouwens.
Want Ouwejan doet het zo lekker met Schalke in de tweede Bundesliga? Vorig jaar om te janken in de Bundesliga, weliswaar bij een bagger team maar stelt alsnog teleur. Eén AZ is het niveau van hem.. Dan zijn we nog aardig voor Thomas.
salmonyappi
Harde Kern

MB80 schreef: 20 jun 2024, 08:00 Want Ouwejan doet het zo lekker met Schalke in de tweede Bundesliga? Vorig jaar om te janken in de Bundesliga, weliswaar bij een bagger team maar stelt alsnog teleur. Eén AZ is het niveau van hem.. Dan zijn we nog aardig voor Thomas.
Thomas kan weinig doen aan het wanbeleid van Schalke. Ze hebben een compleet team verkocht en nieuw ingekocht en dat is nooit een geoliede machine geworden. Trainerswissels die ook geen goed hebben gedaan. Schalke heeft zelfs even onderaan de 2e Bundesliga gestaan……Ouwejan op zich is een goede speler, heeft een goede vrije trap en corner (iets wat AZ volledig ontbeert momenteel). Maar hij heeft het wel naar zijn zin in het buitenland.
MB80
Invaller

salmonyappi schreef: 20 jun 2024, 09:44 Thomas kan weinig doen aan het wanbeleid van Schalke. Ze hebben een compleet team verkocht en nieuw ingekocht en dat is nooit een geoliede machine geworden. Trainerswissels die ook geen goed hebben gedaan. Schalke heeft zelfs even onderaan de 2e Bundesliga gestaan……Ouwejan op zich is een goede speler, heeft een goede vrije trap en corner (iets wat AZ volledig ontbeert momenteel). Maar hij heeft het wel naar zijn zin in het buitenland.
Goede corner…. Goede vrije trap…. Maar kan hij verdedigen? Zelfde ziekte hier op dit forum met sugawara, die kan ook corners en vrije trappen nemen…. Maar is veelal zijn man kwijt…
Langedijk
Fanpage-junk

MB80 schreef: 20 jun 2024, 20:12 Goede corner…. Goede vrije trap…. Maar kan hij verdedigen? Zelfde ziekte hier op dit forum met sugawara, die kan ook corners en vrije trappen nemen…. Maar is veelal zijn man kwijt…
En de ene nog slechter dan de andere

En ook Ouwejan heeft zelden uit een vrije trap gescoord of een assist gegeven uit een corner. Het is een vrij degelijke pion op een 5-mans middenveld. Niets meer, niets minder.

Maar hij wil zelf niet terug, dus iemand anders zal de enorme leegte moeten opvullen die deze Noorse geweldenaar zal achterlaten
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MB80
Invaller

Langedijk schreef: 20 jun 2024, 21:26 En de ene nog slechter dan de andere

En ook Ouwejan heeft zelden uit een vrije trap gescoord of een assist gegeven uit een corner. Het is een vrij degelijke pion op een 5-mans middenveld. Niets meer, niets minder.

Maar hij wil zelf niet terug, dus iemand anders zal de enorme leegte moeten opvullen die deze Noorse geweldenaar zal achterlaten
Ik zei ook dat hij vrije trappen en corners neemt hè, niets over dat hij het goed kan :lol:

Het is bizar dat een links- en rechtsback (zie Ouwejan en sugawara) beoordeeld worden op corners of vrije trappen (of Wolfe op assists) terwijl de basis is dat zij allen niet kunnen verdedigen in een 4 mans verdediging…laten we verdedigers halen die kunnen verdedigen….
salmonyappi
Harde Kern

MB80 schreef: 21 jun 2024, 06:39 Ik zei ook dat hij vrije trappen en corners neemt hè, niets over dat hij het goed kan :lol:

Het is bizar dat een links- en rechtsback (zie Ouwejan en sugawara) beoordeeld worden op corners of vrije trappen (of Wolfe op assists) terwijl de basis is dat zij allen niet kunnen verdedigen in een 4 mans verdediging…laten we verdedigers halen die kunnen verdedigen….
Ach kom. Als ze echt alleen maar kunnen verdedigen is de kritiek hier weer dat ze alleen maar kunnen verdedigen. Een paar extra kwaliteiten kan geen kwaad.
pAZcal
Kristen

salmonyappi schreef: 21 jun 2024, 19:07 Ach kom. Als ze echt alleen maar kunnen verdedigen is de kritiek hier weer dat ze alleen maar kunnen verdedigen. Een paar extra kwaliteiten kan geen kwaad.
Jammer dan. Dat moet maar voor lief genomen worden.
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 20 jun 2024, 21:26
En ook Ouwejan heeft zelden uit een vrije trap gescoord of een assist gegeven uit een corner.
Bij AZ niet, bij Schalke wel; neemt de meeste vrije trappen. Hij heeft heus een goede hoor.
Langedijk
Fanpage-junk

salmonyappi schreef: 22 jun 2024, 19:16 Bij AZ niet, bij Schalke wel; neemt de meeste vrije trappen. Hij heeft heus een goede hoor.
En dan kom je nu natuurlijk met cijfers over het aantal vrije trappen waaruit hij gescoord heeft

Tip: goed zoeken!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 22 jun 2024, 21:49 En dan kom je nu natuurlijk met cijfers over het aantal vrije trappen waaruit hij gescoord heeft

Tip: goed zoeken!
Dat heb jij ongetwijfeld al gedaan.
Plaats reactie