David Møller Wolfe (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 01 apr 2024, 12:05 Haha, Hadj Moussa vs Dani deed me denken aan dit:
https://youtu.be/kQKrmDLvijo?si=mX_jzfSg4JwxcfaR
:mrgreen:

En dat deed mij weer denken aan dit: https://youtu.be/sOZ5y6V_8kY?si=vyAHJRVeRodsKH_f
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Dit is echt de meest krankzinnige aankoop die ik in jaren heb gezien. Welke scout heeft deze motorisch gestoorde dwaas aanbevolen. Wat deze man allemaal (niet) doet bij de 1-0 is echt ongelooflijk.

Wolfe lijkt niet alleen op Berry, hij heeft dezelfde 'kwaliteiten'.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 04 apr 2024, 06:59 Dit is echt de meest krankzinnige aankoop die ik in jaren heb gezien. Welke scout heeft deze motorisch gestoorde dwaas aanbevolen. Wat deze man allemaal (niet) doet bij de 1-0 is echt ongelooflijk.

Wolfe lijkt niet alleen op Berry, hij heeft dezelfde 'kwaliteiten'.
Overdrijven is ook een vak (dat jij erg goed beheerst overigens).
Beter dan die slappe zak van een Mees de Wit. Onder het lijstje meest krankzinnige aankopen wil ik overigens Leeuwin en (meer recent) Sadiq nomineren.
Wolfe is niet slecht, maar ook niet goed. Ik denk dat we een nieuwe linksback nodig hebben, die kan concurreren met Wolfe. Als die dan weggaat met 2/3 jaar, is Wolfe 24/25 en er hopelijk klaar voor.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 04 apr 2024, 10:12
Wolfe is niet slecht, maar ook niet goed.
Noem eens 3 dingen die hij goed kan
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3317
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 04 apr 2024, 10:34 Noem eens 3 dingen die hij goed kan
lopen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6676
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SchoorlAZ schreef: 04 apr 2024, 10:12 Overdrijven is ook een vak (dat jij erg goed beheerst overigens).
Beter dan die slappe zak van een Mees de Wit.
Knap dat je dat kan concluderen op basis van wat eigenlijk. Heeft nog nooit 2 wedstrijden achter elkaar de kans gekregen. Heeft in een fractie van de speelminuten van Wolfe al een beter rendement. Mees had ook gewoon de voorkeur gekregen nadat hij een sterke voorbereiding had gedraaid, als hij niet geblesseerd was geraakt. Ik zeg niet dat Mees ons nou direct uit de brand gaat helpen. Maar ik vind het wel tamelijk bizar dat Wolfe zo duidelijk de voorkeur krijgt. Wolfe is een hertje dat heel enthousiast rondspringt, maar constant over z'n eigen benen struikelt.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 04 apr 2024, 12:37 Knap dat je dat kan concluderen op basis van wat eigenlijk. Heeft nog nooit 2 wedstrijden achter elkaar de kans gekregen. Heeft in een fractie van de speelminuten van Wolfe al een beter rendement. Mees had ook gewoon de voorkeur gekregen nadat hij een sterke voorbereiding had gedraaid, als hij niet geblesseerd was geraakt. Ik zeg niet dat Mees ons nou direct uit de brand gaat helpen. Maar ik vind het wel tamelijk bizar dat Wolfe zo duidelijk de voorkeur krijgt. Wolfe is een hertje dat heel enthousiast rondspringt, maar constant over z'n eigen benen struikelt.
Ben het niet oneens met je hertje-opmerking, maar Mees is wel echt een slappe zak. Als hij invalt, ontstaat er altijd gevaar aan de linkerkant. Kopduels wint hij, itt Wolfe, ook nooit. Hij komt ook nooit snel op, wat het een hele statische back maakt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12751
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SchoorlAZ schreef: 04 apr 2024, 12:44 Ben het niet oneens met je hertje-opmerking, maar Mees is wel echt een slappe zak. Als hij invalt, ontstaat er altijd gevaar aan de linkerkant. Kopduels wint hij, itt Wolfe, ook nooit. Hij komt ook nooit snel op, wat het een hele statische back maakt.
Ik snap Mees niet. Hij lijkt totaal niet scherp op zijn carriere (en zit bij een slechte zaakwaarnemer) en zijn motivatie zal inmiddels wel flink wegesijpeld moeten zijn (misschien daardoor ook trager opkomen?)
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6676
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SchoorlAZ schreef: 04 apr 2024, 12:44 Ben het niet oneens met je hertje-opmerking, maar Mees is wel echt een slappe zak. Als hij invalt, ontstaat er altijd gevaar aan de linkerkant. Kopduels wint hij, itt Wolfe, ook nooit. Hij komt ook nooit snel op, wat het een hele statische back maakt.
Ik vond Mees aanvallend altijd wel echt een klasse beter dan Bambi. En ben daarom benieuwd hoe hij zich staande zou houden na 10-12 basisplaatsen. Dat maakt nogal een verschil om wedstrijdritme op te doen. Maar blijkbaar gaat dat nooit gebeuren, en is het de zoveelste miljoenen aankoop die zonder serieuze kansen via de achterdeur vertrekt. Wanbeleid.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 04 apr 2024, 12:51 Ik vond Mees aanvallend altijd wel echt een klasse beter dan Bambi. En ben daarom benieuwd hoe hij zich staande zou houden na 10-12 basisplaatsen. Dat maakt nogal een verschil om wedstrijdritme op te doen. Maar blijkbaar gaat dat nooit gebeuren, en is het de zoveelste miljoenen aankoop die zonder serieuze kansen via de achterdeur vertrekt. Wanbeleid.
Beetje de "verdedigende" variant van Myron van Brederode.
In de voorbereiding vond ik hem verdedigend ook heel slap.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 04 apr 2024, 12:54 Beetje de "verdedigende" variant van Myron van Brederode.
In de voorbereiding vond ik hem verdedigend ook heel slap.
Ik vind het ook meer een middenvelder. Tijdens die 2-1 overwinning op ajax in 2022 was hij echt goed.

Heeft door die blessure nooit een echte kans gekregen. Dat hij niet beter is dan Kerkez moge duidelijk zijn, maar een figuur als Wolfe hoef je toch echt niet voor miljoenen uit het buitenland te halen. Meteen ook veelzeggend over die 'befaamde' jeugdopleiding.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 04 apr 2024, 13:01 Ik vind het ook meer een middenvelder. Tijdens die 2-1 overwinning op ajax in 2022 was hij echt goed.

Heeft door die blessure nooit een echte kans gekregen. Dat hij niet beter is dan Kerkez moge duidelijk zijn, maar een figuur als Wolfe hoef je toch echt niet voor miljoenen uit het buitenland te halen. Meteen ook veelzeggend over die 'befaamde' jeugdopleiding.
Zegt werkelijk niks over de befaamde jeugdopleiding. Een goede jeugdopleiding hebben betekent niet meteen dat je op elke positie toppers of zelfs basiswaardige spelers aflevert. Het betekent gewoon dat je een constante stroom van talenten hebt die het eerste (op termijn of direct) beter maken.
Dat we geen goede linksback in Jong AZ hebben spelen, doet heel weinig af aan de jeugdopleiding an sich en is weer onwijs kort bekeken.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16348
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 04 apr 2024, 13:01 Meteen ook veelzeggend over die 'befaamde' jeugdopleiding.
Je brult ook maar wat he………….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 04 apr 2024, 18:47 Je brult ook maar wat he………….
Nee

Ik vind het oprecht belachelijk dat we backs uit Japan en Noorwegen hebben die niet kunnen verdedigen. Deze figuren moet je zelf ook op kunnen leiden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16348
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 04 apr 2024, 19:04 Nee

Ik vind het oprecht belachelijk dat we backs uit Japan en Noorwegen hebben die niet kunnen verdedigen. Deze figuren moet je zelf ook op kunnen leiden.
Dat doet niets af aan het feit dat we een erg goede jeugdopleiding hebben.
Maar ook dat zal je wel weer betwisten…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10280
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 04 apr 2024, 19:04 Nee

Ik vind het oprecht belachelijk dat we backs uit Japan en Noorwegen hebben die niet kunnen verdedigen. Deze figuren moet je zelf ook op kunnen leiden.
Daarover gesproken: wat is er met Daniël Beukers in Groningen gebeurd?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9241
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 04 apr 2024, 19:26 Daarover gesproken: wat is er met Daniël Beukers in Groningen gebeurd?
Gedebuteerd in de KNVB beker, moet verder van Gelderen voor zich dulden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10280
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 04 apr 2024, 20:08 Gedebuteerd in de KNVB beker, moet verder van Gelderen voor zich dulden.
Aha. Jongen leek het toch aardig te doen in de Youth League.

Zo zie je maar hoe samenvattingen kunnen vertekenen en niveaus verschillen ...
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 04 apr 2024, 19:13 Dat doet niets af aan het feit dat we een erg goede jeugdopleiding hebben.
Maar ook dat zal je wel weer betwisten…..
Nee hoor. AZ produceert goede jeugdteams die vaak winnen van andere jeugdteams. Maar individueel valt het allemaal bar tegen.

Waarbij gezegd moet worden dat het lastig is om van een aanvallende 4-3-3 opeens in een afbraakelftal te komen zonder vleugels en nummer 10. Alleen daarom al was de aanstelling (en handhaving) van Jansen onbegrijpelijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10280
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 05 apr 2024, 09:47 Waarbij gezegd moet worden dat het lastig is om van een aanvallende 4-3-3 opeens in een afbraakelftal te komen zonder vleugels en nummer 10. Alleen daarom al was de aanstelling (en handhaving) van Jansen onbegrijpelijk.
Het is wat off topic: maar hoe zien die nummers 10 in de jeugd er eigenlijk uit?

Kunnen die wel voetballen of kiezen ze daar ook voor types De Wit / Til / Henriksen?
Plaats reactie