AZ-West Ham United FC (do 18 mei, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1241
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

SimonPoulsen schreef: 18 mei 2023, 21:02 Binnen de beperkte mogelijkheden van AZ niet overdienstelijk. Maar eigenlijk geen één echte grote kans gehad over 2 wedstrijden, dan verdien je het niet helaas.

AZ heeft geen planB, en Huiberts verzuimt ieder jaar weer om zeker in de voorhoede minstens 1 speler van niveau op de bank te hebben. Zo sta je met Poku bij celtic te ballen, hier weer met Brederode, en dat is al heel vaak gebeurd.

Zonde. Want zo goed is dat laffe west ham niet. Volgende pot lekker schouten laten debuteren. Clasie is op.
Ben ik wel eens, te weinig stootkracht voorin. Natuurlijk is het wegvallen van Odgaard daar debet aan, maar aangezien die volledig uit vorm is en geen rechtsbuiten missen wij inderdaad een volwassen speler voorin. Wanneer krijgen wij eindelijk weer eens een echte rechtsbuiten.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1241
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

DiepeMast schreef: 18 mei 2023, 21:08 Dit was inderdaad een beetje vreemd. Maar zal wel beoordeeld zijn met de gedachte dat de bal van zeer dichtbij komt of zoiets. Overigens vond ik de worsteling waarbij Pavlidis eerder onderuit werd gehaald meer ruiken naar een penalty.

Uiteindelijk jammer. AZ kreeg wat kansjes, maar kwam er niet doorheen. Clasie heeft top gespeeld, net als Hatzidiakos. Je mist echter op dit moment een speler die de ploeg echt bij de hand neemt. Mss dat Karlsson en/of Dani dat weer kunnen, maar dan zullen ze eerst weer 100% wedstrijdfit moeten worden.
Clasie zeker, Hatzediakos had in de 2e helft 1 x een volledige black out waardoor Westham een 100 procent kans kreeg.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bertje schreef: 19 mei 2023, 05:54 Gemiste kans :roll:
Jansen bedoelt natuurlijk zijn eigen ‘prestatie’. 60 minuten rondspelen als je moet scoren. 0 serieuze kansen in 190 minuten.

Wanneer gaan alle voetbalclubs eens capuchons, hoodies, petjes en mutsen verbieden? Je kunt aan de kleding al zien wat die imbecielen komen doen.

En zoals salmontappi al aangaf: de spelers moet eens kappen om die figuren als eerste) te bedanken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Wat een marginale achterlijke supporters lopen er bij jullie rond seg!? Bah!!!!
Met een groep een paar enkelingen aanvallen is echt wel stoer. Als het 1 op 1 is schijten ze waarschijnlijk in hun broek!
Laatst gewijzigd door Guy op 19 mei 2023, 06:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1241
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

En nu........ Nec uit en psv thuis verliezen en je kunt zo maar 5e worden.....
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Rjansen17 schreef: 19 mei 2023, 06:18 En nu........ Nec uit en psv thuis verliezen en je kunt zo maar 5e worden.....
Welnee, Twente wint niet 2 keer
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 19 mei 2023, 06:43 Welnee, Twente wint niet 2 keer
Maar wel even van ajax graag…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Het zat er geen moment in voor AZ. Je kan zeuren over de speelwijze maar ik denk dat dit maximaal was voor AZ. Beetje hopen op een toevalstreffer zoals in Londen. Maar WHU was nooit in paniek. Ik vond het verschil in baltempo en -behandeling schrikbarend groot.
Het toont ook aan waarom eredivisiespelers tegenwoordig niet slagen in de PL. De stap is gewoon te groot.

Aan de hersenlozen die zich supporter noemen ga ik geen woorden vuil maken.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 19 mei 2023, 08:31 Beetje hopen op een toevalstreffer zoals in Londen.
Als je niet schiet, kun je ook niet scoren. Of zullen ze echt gehoopt hebben op een eigen doelpunt, wat nog bijna lukte.

Situatie met Pavlidis was trouwens gewoon een strafschop. Die gozer maakt een sliding maar raakt de bal niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Jammer dat het niet gelukt is. Ze hebben er gisteren wel echt voor gestreden, maar heeft niet mogen baten. Heb evengoed een leuke dag gehad en geen trauma aan overgehouden, óók een winst. Fragmenten uit 5-5-5 heb ik zeker 10 jaar niet kunnen kijken. De tranen en vodka waren niet genoeg toen om de kater van die wedstrijd weg te spoelen. Dat zal ik nu niet hebben.

Wel jammer, straks maar de trein naar en van Praag annuleren. Volgend seizoen beter.

En hopelijk zonder Hatzidiakos. Prima jongen hoor, maar het niveau dat ie gisteren liet zien was echt treurig. Straks haalt ie Martens en Jaliens nog in in de statistieken als speler met meeste Europese wedstrijden, dat moet toch niet gebeuren... :p
Laatst gewijzigd door Grifo op 19 mei 2023, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
____________
Hoc est nihil
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 19 mei 2023, 08:39 Situatie met Pavlidis was trouwens gewoon een strafschop. Die gozer maakt een sliding maar raakt de bal niet.
Maar hij kon hem ook niet geven. Pavlidis ging erg makkelijk naar de grond, ondanks dat het wel een (lichte) overtreding was. Beide kanten op: de VAR was er sowieso afgebleven denk ik.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Grifo schreef: 19 mei 2023, 09:25
En hopelijk zonder Hatzediakos. Prima jongen hoor, maar het niveau dat ie gisteren liet zien was echt treurig. Straks haalt ie Martens en Jaliens nog in in de statistieken als speler met meeste Europese wedstrijden, dat moet toch niet gebeuren... :p
Ik vond hem eerlijk gezegd nog 1 van de betere, op die rare blunder na. Verder natuurlijk veel te zwak voor het niveau dat AZ zou moeten nastreven. Net als 5 of 6 teamgenoten gisteren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Rjansen17 schreef: 19 mei 2023, 06:18 En nu........ Nec uit en psv thuis verliezen en je kunt zo maar 5e worden.....
Dat is inderdaad de worst case scenario. Verliezen van PSV zou zo vreemd niet zijn, dat kan gewoon. Winnen van NEC uit, kort na zo'n mokerslag (en slijtageslag) zal ook zeker niet makkelijk worden. Één puntje zou in ieder geval al genoeg zijn voor de vierde plaats.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 18 mei 2023, 21:22 Deze keer zat de keeper van West Ham naast de bal, maar dit leidde niet tot een strafschop voor AZ.
Kan ik dit nog ergens terugzien?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 19 mei 2023, 09:54 Kan ik dit nog ergens terugzien?
Ik had dit bij een herhaling van de live uitzending op TV gezien, weet niet of het goed getoond wordt in een samenvatting. Er wordt niet zozeer in het gezicht van Meerdink gedrukt, maar de keeper en verschillende spelers belemmeren hem wel.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Grifo schreef: 19 mei 2023, 09:29 Maar hij kon hem ook niet geven. Pavlidis ging erg makkelijk naar de grond, ondanks dat het wel een (lichte) overtreding was. Beide kanten op: de VAR was er sowieso afgebleven denk ik.
Als iemand je aan je schouder trekt en een been voor je looplijn komt mag je wel eens vallen ...

Bij Feyenoord of West Ham (of Argentinië) gaat zo'n bal direct op de stip.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 18 mei 2023, 21:08 Clasie heeft top gespeeld, net als Hatzidiakos.
Alleen op basis van die tegengoal verdienen ze beide een zware onvoldoende.

Als je de samenvatting terugkijkt zijn ze overigens (samen) goed voor twee/drie kansen tegen. Hatzdiakos die zich links vastloopt en Clasie die zich twee keer makkelijk laat afbluffen.

Clasie was geweldig aan de bal, maar verdedigend was hij nutteloos.

Van Hatzdiakos moeten we nu echt afscheid gaan nemen. Dat moet overigens al jaren. Maar nu écht.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 19 mei 2023, 10:06 Alleen op basis van die tegengoal verdienen ze beide een zware onvoldoende.
Die tegengoal maakte niet meer uit. Kost alleen ongeslagen reeks. Sugawara verzuimt daar ook gewoon om een sliding moeten maken.

Clasie was al een tijdje geblesseerd. Had allang vervangen moeten worden door Mihailovic.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Langedijk schreef: 19 mei 2023, 06:15 Jansen bedoelt natuurlijk zijn eigen ‘prestatie’. 60 minuten rondspelen als je moet scoren. 0 serieuze kansen in 190 minuten.

Wanneer gaan alle voetbalclubs eens capuchons, hoodies, petjes en mutsen verbieden? Je kunt aan de kleding al zien wat die imbecielen komen doen.

En zoals salmontappi al aangaf: de spelers moet eens kappen om die figuren als eerste) te bedanken.
Precies!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 19 mei 2023, 09:31 Ik vond hem eerlijk gezegd nog 1 van de betere, op die rare blunder na. Verder natuurlijk veel te zwak voor het niveau dat AZ zou moeten nastreven. Net als 5 of 6 teamgenoten gisteren.
Hij heeft drie van die passes gegeven. De laatste van die serie leidde het tegendoelpunt in. De tweede leverde West Ham een grote kans op en de eerste werd gelukkig door een teamgenoot op tijd gecorrigeerd.
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie