AZ-West Ham United FC (do 18 mei, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6516
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

De eerste kaarten staan alweer op marktplaats....
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

dirkjan schreef: 02 mei 2023, 08:03 De eerste kaarten staan alweer op marktplaats....
Schandalig. Ik hoop dat AZ hier tegen kan optreden.
Mast
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 aug 2006, 16:49
Locatie: Utrecht

Als het maar voor de reguliere verkoopprijs is lijkt het me geen probleem. Ik ben alleen bang dat dit bij het overgrote deel van de aangeboden kaarten niet het geval is :-(
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10223
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ik vond de kaarten ook wel merkwaardig goedkoop (31,50 voor Vak S).

Ik was best bereid het (drie)dubbele te betalen ...
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 02 mei 2023, 11:35 Ik vond de kaarten ook wel merkwaardig goedkoop (31,50 voor Vak S).

Ik was best bereid het (drie)dubbele te betalen ...
Dat kan natuurlijk niet, dan is het voor Jan Modaal onbetaalbaar.

Je gaat die € 63 nu doneren aan een goed doel neem ik aan?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10223
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 03 mei 2023, 07:16 Dat kan natuurlijk niet, dan is het voor Jan Modaal onbetaalbaar.

Je gaat die € 63 nu doneren aan een goed doel neem ik aan?
Nee.

Niet al het geld dat ik (potentieel) overhoud doneer ik aan een goed doel.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden ... _niet_uit)

Voor Jan Modaal is het natuurlijk ook prima betaalbaar. Het is dan alleen een kwestie van kiezen. Of op vakantie naar Bali of dure sigaretten of halve finale Conference League.

Waarschijnlijk kan het - voor de meeste AZ supporters - allemaal wel uit.

Hoe het ook zij: ik vind het goedkoop voor zo'n evenement.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2619
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 03 mei 2023, 09:19 Nee.

Niet al het geld dat ik (potentieel) overhoud doneer ik aan een goed doel.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden ... _niet_uit)

Voor Jan Modaal is het natuurlijk ook prima betaalbaar. Het is dan alleen een kwestie van kiezen. Of op vakantie naar Bali of dure sigaretten of halve finale Conference League.

Waarschijnlijk kan het - voor de meeste AZ supporters - allemaal wel uit.

Hoe het ook zij: ik vind het goedkoop voor zo'n evenement.
Precies! Eventjes stoppen met Noord-Hollandse hobby's zoals bier zuipen en pillen slikken. Dan kan Jan Modaal vast ook een kaartje kopen.
Langedijk wil altijd toegang voor 5 euro. AZ moet gewoon centjes verdienen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 03 mei 2023, 14:17
AZ moet gewoon centjes verdienen.
Waarom is het niet duurder dan? Verdienen ze meer centjes.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10223
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 03 mei 2023, 15:41 Waarom is het niet duurder dan? Verdienen ze meer centjes.
Dat vind ik dus ook merkwaardig.

Zou AZ ooit serieus hebben gekeken naar de prijselasticiteit van kaartjes bij grote wedstrijden?
vriend
Basisspeler
Berichten: 2619
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 03 mei 2023, 15:41 Waarom is het niet duurder dan? Verdienen ze meer centjes.
Omdat AZ bang is voor jouw vernietigende commentaren. Huiberts is ook al panisch op zoek naar een nieuwe rechtsback.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2619
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 03 mei 2023, 16:34 Dat vind ik dus ook merkwaardig.

Zou AZ ooit serieus hebben gekeken naar de prijselasticiteit van kaartjes bij grote wedstrijden?
Vast wel. Maar men zal ook het imago van een vriendelijke club willen koesteren.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 03 mei 2023, 19:13 Huiberts is ook al panisch op zoek naar een nieuwe rechtsback.
2 jaar te laat

Anders waren ze (met een fatsoenlijke keeper) kampioen geworden
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik heb eergisteren helaas net de boot gemist, was vergeten een alarm te zetten voor de verkoop en bedacht me om 10.45uur weer dat ik kaarten moest kopen. Tevergeefs uiteraard, nu helaas aan het kijken of er nog andere mogelijkheden zijn zoals misschien een Ticketswap en een Marktplaats die helaas voor meer dan 100 euro gaan..

Mocht er iemand iemand kennen die verhinderd is of iets, dan houd ik mij aanbevolen voor 2 kaartjes, eventueel 1. :oops: [-o<
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10223
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

vriend schreef: 03 mei 2023, 19:19 Vast wel. Maar men zal ook het imago van een vriendelijke club willen koesteren.
Dat denk ik dus ook.

Opdat supporters zich wel realiseren dat dit een cadeau is ...
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

vriend schreef: 03 mei 2023, 14:17 Precies! Eventjes stoppen met Noord-Hollandse hobby's zoals bier zuipen en pillen slikken. Dan kan Jan Modaal vast ook een kaartje kopen.
Langedijk wil altijd toegang voor 5 euro. AZ moet gewoon centjes verdienen.
Ik heb 34,50 betaald voor vak R (inclusief 25% korting scc houders). Dat is een hele redelijke prijs wat mij betreft. Goed van de club om geen woekerprijzen te hanteren. Daarnaast is het nou ook weer niet bijna gratis ofzo.

Wat ik wel frappant vond was het aantal tickets dat een scc houder extra mocht bestellen (5). Best veel en daarnaast kreeg je op deze kaarten ook nog eens 25% korting. Dat laatste had ik dan weer niet gedaan als AZ zijnde. Enfin, mooi om te zien dat er een run op kaarten was en de wedstrijd enorm leeft. Dat was namelijk alweer een tijdje geleden!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

AZ fanatic 4-life schreef: 04 mei 2023, 09:27 Wat ik wel frappant vond was het aantal tickets dat een scc houder extra mocht bestellen (5). Best veel en daarnaast kreeg je op deze kaarten ook nog eens 25% korting. Dat laatste had ik dan weer niet gedaan als AZ zijnde. Enfin, mooi om te zien dat er een run op kaarten was en de wedstrijd enorm leeft. Dat was namelijk alweer een tijdje geleden!
Misschien hebben ze dit gedaan om het hebben van een seizoenkaart aantrekkelijker te maken. Met de seizoenkaartverkoop van seizoen 23-24 in het vooruitzicht?
knaldiebal
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 okt 2009, 19:40

Mocht iemand nog kaarten te koop hebben / over hebben stuur me dan een berichtje. Ben bereid 100EUR p/k te betalen. Gewoon kwestie van vraag en aanbod dus ik oordeel daar niet over. Wil graag naar de wedstrijd toe en eigen fout dat ik te laat was dus betaal graag voor de service als iemand nog over heeft.
MB80
Invaller
Berichten: 2287
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Goes Kerkez en Karlsson erin, het leven moeten we niet ingewikkelder maken. Brederode mees en beukema eruit.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Antti Opdam schreef: 03 mei 2023, 16:34 Dat vind ik dus ook merkwaardig.

Zou AZ ooit serieus hebben gekeken naar de prijselasticiteit van kaartjes bij grote wedstrijden?
Jazeker.
Tegen ajax kostte het ineens het dubbele. Waar het normaal een gulden was moest er ineens f 2 ,- betaald worden. Verloren ze 'm ook nog met 0-5. En Cruijff deed niet eens mee.
Bijlagen
kaartje1973a.jpg
kaartje1973a.jpg (67.4 KiB) 1436 keer bekeken
Plaats reactie