AZ-West Ham United FC (do 18 mei, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 22 mei 2023, 15:46 Nee, dit is gewoon de reactie van een amateursporter. Die vindt dat '1 punt tegen NEC genoeg was'. We hebben het over topsport.
Je staat half februari eerste. Dan is een 4e plaats teleurstellend.
Ik ontken niet dat ik ook teleurgesteld ben, maar ik probeer het wat objectiever te bekijken.

En wederom haal je het uit de context: 1 punt was genoeg voor de 4e plek. Daarmee zeg ik niet dat ik geen 3e wil worden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 22 mei 2023, 15:55 En wederom haal je het uit de context
Context? Je gaf er zelf geen context bij.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 22 mei 2023, 16:33 Context? Je gaf er zelf geen context bij.
Laat maar. Als je “1 punt is genoeg voor de 4e plaats” niet snapt en in je eigen meninkje blijft hangen komen we niet verder. Ander onderwerp.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 22 mei 2023, 20:57 Laat maar. Als je “1 punt is genoeg voor de 4e plaats” niet snapt en in je eigen meninkje blijft hangen komen we niet verder. Ander onderwerp.
Het geeft precies de sportieve ambitie aan die jij bij AZ wilt zien. Alsof je met een gelijkspel & 4e plek tevreden moet zijn als je ook nog derde kan worden.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 23 mei 2023, 05:01 Het geeft precies de sportieve ambitie aan die jij bij AZ wilt zien. Alsof je met een gelijkspel & 4e plek tevreden moet zijn als je ook nog derde kan worden.
Je snapt het echt niet hè?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 23 mei 2023, 07:31 Je snapt het echt niet hè?
Ik snap genoeg: '1 punt is genoeg!'
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 23 mei 2023, 09:30 Ik snap genoeg: '1 punt is genoeg………
……voor de 4e plek. Daarmee zeg ik toch niet dat ze geen derde mogen worden? Maar lekker gelul in de ruimte :lol: . Ze hebben gewonnen :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 23 mei 2023, 09:34 ……voor de 4e plek. Daarmee zeg ik toch niet dat ze geen derde mogen worden? Maar lekker gelul in de ruimte :lol: . Ze hebben gewonnen :wink:
”1 punt is genoeg……… Hoe ze verder spelen zal me nu even een worst zijn. Twente staat alweer 0-1 voor.”

Je was natuurlijk wel degelijk meer met de club onder ons bezig dan met de club boven ons

Deze ronde gaat op punten naar Ferry :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 23 mei 2023, 09:47 Deze ronde gaat op punten naar Ferry :wink:
Op één punt?
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 23 mei 2023, 09:47 Je was natuurlijk wel degelijk meer met de club onder ons bezig dan met de club boven ons
:lol:
de vrijheid om de realiteit naar believen te buigen die artiesten vaak zo onbekommerd nemen
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 23 mei 2023, 09:47 ”1 punt is genoeg……… Hoe ze verder spelen zal me nu even een worst zijn. Twente staat alweer 0-1 voor.”

Je was natuurlijk wel degelijk meer met de club onder ons bezig dan met de club boven ons

Deze ronde gaat op punten naar Ferry :wink:
Tsjonge jonge. Ik zeg toch de hele tijd dat 1 punt genoeg is om Twente voor te blijven. Alleen zegt Ferry dat ik daarmee geen ambitie heb, maar ik beweer nergens dat ik geen drie punten zou willen. Gewoon een feitelijke opmerking lezen is hier echt onmogelijk ; iedereen gooit zijn eigen interpreteersausje er overheen en vergeet te lezen wat er sec staat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
knaldiebal
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 okt 2009, 19:40

Nou ze staan er goed op bij opsporing verzocht, Wie herkent er iemand!?
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

knaldiebal schreef: 23 mei 2023, 19:07 Nou ze staan er goed op bij opsporing verzocht, Wie herkent er iemand!?
Middeleeuws programma. Juist dit programmma zou je terug moeten kunnen kijken. Programma's die niet teruggekeken kunnen worden... [-X

Lineaire tv is een concept van vorige eeuw. Needless to say: ik heb niemand herkend.
____________
Hoc est nihil
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1361
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Grifo schreef: 24 mei 2023, 08:07 Middeleeuws programma. Juist dit programmma zou je terug moeten kunnen kijken. Programma's die niet teruggekeken kunnen worden... [-X

Lineaire tv is een concept van vorige eeuw. Needless to say: ik heb niemand herkend.
Het grootste deel van de foto's is zo onduidelijk dat het me al zou verbazen als die mensen worden herkend door hun eigen ouders
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

DonnyDelano schreef: 24 mei 2023, 10:17 Het grootste deel van de foto's is zo onduidelijk dat het me al zou verbazen als die mensen worden herkend door hun eigen ouders
Via de site van opsporingverzocht zijn de beelden nog wel te zien. Ik snap ook niet dat er heden niet betere beelden getoond kunnen worden. Die laatste foto, daar kan je toch niemand in herkennen?
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Grifo schreef: 24 mei 2023, 11:00 Via de site van opsporingverzocht zijn de beelden nog wel te zien. Ik snap ook niet dat er heden niet betere beelden getoond kunnen worden. Die laatste foto, daar kan je toch niemand in herkennen?
AZ-20 is moeilijk, maar als je erbij was of de persoon en zijn kleding kent, dan is het mogelijk, evt. via foto's/stills van anderen die deze persoon op hun beelden herkennen
Er lijkt hier gebruik gemaakt te zijn van software die gezichten blurt.
Nog maar 6 foto's op de site

Afbeelding
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 24 mei 2023, 11:05 AZ-20 is moeilijk, maar als je erbij was of de persoon en zijn kleding kent, dan is het mogelijk, evt. via foto's/stills van anderen die deze persoon op hun beelden herkennen
Er lijkt hier gebruik gemaakt te zijn van software die gezichten blurt.

Afbeelding
Deze is minderjarig en expres blur gemaakt, hij mag zichzelf nog melden. Hij heeft een WHU speler geschopt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Grifo schreef: 24 mei 2023, 08:07 Needless to say: ik heb niemand herkend.
Ik herkende dat jochie met die snottebel en dat beginnende dons op z’n bovenlip en Myfirstsony in zijn hand……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: 24 mei 2023, 11:05 AZ-20 is moeilijk, maar als je erbij was of de persoon en zijn kleding kent, dan is het mogelijk, evt. via foto's/stills van anderen die deze persoon op hun beelden herkennen
Er lijkt hier gebruik gemaakt te zijn van software die gezichten blurt.
Nog maar 6 foto's op de site

Afbeelding
Ah, ik bedoelde niet een geblurde foto, maar de laatste in de rij op de site (niet in de video). Je kan enkel een postuur en huids- / haarkleur opmaken. Meer niet. AZ-26 is de verdachte.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1360
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

AZ-23 was de “held” die een supporter met een riem op zijn blote rug aan het geselen was.
Plaats reactie