West Ham United FC-AZ (do 11 mei, 20.00u (Eng)/21.00u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Vannacht al geboekt
Eindhoven - Stansted met (Matthew) Ryanair
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 21 apr 2023, 08:47 Vannacht al geboekt
Eindhoven - Stansted met (Matthew) Ryanair
020 - Gatwick toen West Ham 3-1 maakte :P
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Vliegtickets in de pocket. Gelukkig geen Gent. Ook een natte droom voor een aantal AZ supporters met een warm hart voor West Ham!
_________________
"I don't know that!"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wanneer start de kaartverkoop? En loopt dat via AZ?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 22 apr 2023, 12:16 Wanneer start de kaartverkoop?


Als AZ van West Ham de info heeft gekregen over het aantal kaarten en de prijs. Gewoon AZ.nl even in de gaten houden de komende tijd.
AZuid-Scharwoude schreef: 22 apr 2023, 12:16En loopt dat via AZ?
Ja.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Dank je Forza!
MB80
Invaller
Berichten: 2262
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Te hopen dat Karlsson en Pavlidis fit zijn. Dani zou een mooie bonus zijn maar reken er niet op.

Het idee dat Brederode-Meerdink-Lahdo de voorhoede zijn in Londen en tegenover Rice, Zouma en Aguerd zijn is niet een heel comfortabel idee.

West ham won 0:4 van het weekend en lijkt vrij zeker van lijfsbehoud. Had nog gehoopt dat west ham in een dip kwam zodat de Conference League plan B was voor hen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12541
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jansen zal topgemotiveerd zijn; dit is zijn snelste weg om manager in de PL te worden.
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2262
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

differentcook schreef: 24 apr 2023, 10:30 Jansen zal topgemotiveerd zijn; dit is zijn snelste weg om manager in de PL te worden.
Nog een reden om te hopen voor een top overwinning voor AZ, win-win-win. Kan Jansen meteen daar blijven.
AncoH
Steward
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2023, 05:22
Locatie: Leerdam

Hoi!

Ik ben nieuw op dit forum ... Ik zou graag met mijn zoon naar West Ham uit gaan. Weten jullie of er iets wordt georganiseerd vanuit AZ of iets dergelijks?
Zou graag georganiseerd gaan om niet tussen dwaze Engelsen ereecht te komen ;-)

Hoor graag van een van julie ...

Groet, Anco
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AncoH schreef: 25 apr 2023, 05:26 Hoi!

Ik ben nieuw op dit forum ... Ik zou graag met mijn zoon naar West Ham uit gaan. Weten jullie of er iets wordt georganiseerd vanuit AZ of iets dergelijks?
Zou graag georganiseerd gaan om niet tussen dwaze Engelsen ereecht te komen ;-)

Hoor graag van een van julie ...

Groet, Anco
Normaal gesproken wordt er geen reis georganiseerd naar Europese uitwedstrijden, maar moet je zelf reis en verblijf regelen. Wat betreft de reputatie van Engelse supporters, dat is vooral als die in het buitenland zijn. Ik ben zelf bij Newcastle, Arsenal en Manchester United geweest, en in geen van die gevallen heb ik ook maar enige last gehad van vervelende Engelse fans. Dat zal bij West Ham dus ook niet het geval zijn als je je zelf ook normaal gedraagt.
AncoH
Steward
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2023, 05:22
Locatie: Leerdam

Forza AZ schreef: 25 apr 2023, 06:52 Normaal gesproken wordt er geen reis georganiseerd naar Europese uitwedstrijden, maar moet je zelf reis en verblijf regelen. Wat betreft de reputatie van Engelse supporters, dat is vooral als die in het buitenland zijn. Ik ben zelf bij Newcastle, Arsenal en Manchester United geweest, en in geen van die gevallen heb ik ook maar enige last gehad van vervelende Engelse fans. Dat zal bij West Ham dus ook niet het geval zijn als je je zelf ook normaal gedraagt.
Ah, top. Heb jij enig idee hoe iedereen gaat? Vliegtuig? Hotel ergens? Etc. ?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12541
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AncoH schreef: 25 apr 2023, 05:26 Hoi!

Ik ben nieuw op dit forum ... Ik zou graag met mijn zoon naar West Ham uit gaan. Weten jullie of er iets wordt georganiseerd vanuit AZ of iets dergelijks?
Zou graag georganiseerd gaan om niet tussen dwaze Engelsen ereecht te komen ;-)

Hoor graag van een van julie ...

Groet, Anco
AZ-ers kunnen ook dwaas zijn hoor! :wink: :lol:
we can come an end
AZEindhoven
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2023, 08:48

AncoH schreef: 25 apr 2023, 05:26 Hoi!

Ik ben nieuw op dit forum ... Ik zou graag met mijn zoon naar West Ham uit gaan. Weten jullie of er iets wordt georganiseerd vanuit AZ of iets dergelijks?
Zou graag georganiseerd gaan om niet tussen dwaze Engelsen ereecht te komen ;-)

Hoor graag van een van julie ...

Groet, Anco
Als je echt voornemens bent om te gaan kan ik je adviseren om vast via Ryanair vliegtickets te boeken. Zelf baal ik dat ik afgelopen donderdag niet direct tickets heb kunnen kopen doordat ik nog in onzekerheid zit qua werkverlof. Toen waren tickets Eindhoven - Londen €43 retour (woensdag heen, vrijdag terug). Inmiddels betaal ik voor datzelfde ticket €223.

Zojuist op de site van Ryanair zelf gekeken. Ook daar zijn de prijzen rond die koers, echter kan ik nu nog op woensdag heen en op zaterdag terug. Dan betaal je zo'n €86 voor een retourtje p.p. Wellicht leuk als je er een stedentripje van wil maken met je zoon! Ikzelf wacht nog even mijn werkgever en de kaartverkoop van AZ af... :(
Laatst gewijzigd door AZEindhoven op 25 apr 2023, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AncoH schreef: 25 apr 2023, 07:01 Ah, top. Heb jij enig idee hoe iedereen gaat? Vliegtuig? Hotel ergens? Etc. ?
Ik zou zeggen: begin met de vliegtickets, de rest komt later. Je kunt vanaf Schiphol nog steeds voor ca. € 130 retour met easyJet naar Luton of Stansted. Ruim een uur met OV en je bent er.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... t-top.html

De beste spelhervattingen tegen de slechtste. Dat wordt interessant.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Hotel en treintickets geboekt, en de helft minder lang onderweg dan naar de thuiswedstrijd :D
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Kaartverkoop voor de voorrangsregeling is inmiddels gestart. 27,50 voor een kaart valt alleszins mee voor Engelse begrippen.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Vanaf vrijdag 28 april 10.00 uur kunnen alle AZ Seizoenkaarthouders een voucher bestellen.

Vanaf vrijdag 28 april 13.00 uur kunnen indien nog beschikbaar ook alle AZ Clubkaarthouders met een geverifieerd account kaarten bestellen.
Van Alkmaar begint de victorie
Plaats reactie