ajax-AZ (za 6 mei, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Paul schreef: 06 mei 2023, 21:36 Nou ja, vandaag dus niet [-X

Heel triest. Net 4 en 5 mei geweest en dan met deze teksten komen. Vraag me alleen af of ze ooit hun les zullen leren
Spoiler: waarschijnlijk niet
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Toch weer geërgerd aan Makkelie die bij iedere twijfelachtige situatie in ajax haar voordeel vloot. Slappe zakken zijn het.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Paul schreef: 06 mei 2023, 21:36 Nou ja, vandaag dus niet [-X

Heel triest. Net 4 en 5 mei geweest en dan met deze teksten komen. Vraag me alleen af of ze ooit hun les zullen leren
Als je straalbezopen bent en flink doorgesnoven heb je geen realiteitszin meer.
Een stadionverbod voor dit soort soort sukkels.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 06 mei 2023, 22:01 Als je straalbezopen bent en flink doorgesnoven heb je geen realiteitszin meer.
Aan de ene kant zijn ze oliedom. Aan de andere kant: wat hebben ze gezongen? Als het ‘wie niet springt, die is een Jood’ zou zijn: daar heb ik vroeger ook wel eens aan meegedaan. Dan moeten ze ajax maar verbieden om die achterlijke, onterechte ‘geuzennaam’ te voeren. Als het ‘Hamas…’ zou zijn dan zitten ze terecht vast. Althans: ze zullen niet alle 154 hebben meegedaan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6579
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 06 mei 2023, 22:50 Aan de ene kant zijn ze oliedom. Aan de andere kant: wat hebben ze gezongen? Als het ‘wie niet springt, die is een Jood’ zou zijn: daar heb ik vroeger ook wel eens aan meegedaan. Dan moeten ze ajax maar verbieden om die achterlijke, onterechte ‘geuzennaam’ te voeren. Als het ‘Hamas…’ zou zijn dan zitten ze terecht vast. Althans: ze zullen niet alle 154 hebben meegedaan.

Er is ook zon nieuwe domme trend waar ze "clubnaam x doodddd" zingen. En het woord k@nker valt vaker dan ze ademhalen. Eigenlijk is er allemaal geen beginnen aan.
MB80
Invaller
Berichten: 2285
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

salmonyappi schreef: 06 mei 2023, 21:28 En dat zit bij ons op de tribune? Wat een eikels.
Stadionverbod svp. Lost ook meteen het gezeik op bij de ben Side.

Zal wel geen straf worden vanuit AZ maar waar duidelijk is dit een alternatief of Westerbork bezoek
https://www.ad.nl/rotterdam/makers-van- ... ~a9d2c1a8/
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1251
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Heel erg jammer dat onze jeugd niet een jaar verder is. Achterin prima pot, natuurlijk wat fouten,maar excelente keeper. Mijnans slaagt er niet in om bij Pavlidis te komen, die daardoor tegen een overtal stond. Verder volkomen vleugelam. Onze linksbuiten speelt 8 van de 10 van de ballen terug en een rechtbuiten hebben wij, op Lahdo na, helaas niet. Hopen op Karlsson en de Wit. Dit seizoen was een gemiste kans. Op papier prima selectie, maar enorm veel blessures en als wij 3e of 4e worden, is dat uitermate teleurstellend Doelstellingen dan niet gehaald lijkt mij en exit Jansen en toch uit in Londen gelijkspelen met veel mazzel, thuis de Wit de winnende en dan wie weet een winnende finale. Verliezen en het eerder genoemde scenario is een feit en heb ik het hele seizoen misschien 4 a 5 leuke potten gezien😭
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 06 mei 2023, 22:50 Aan de ene kant zijn ze oliedom. Aan de andere kant: wat hebben ze gezongen? Als het ‘wie niet springt, die is een Jood’ zou zijn: daar heb ik vroeger ook wel eens aan meegedaan. Dan moeten ze ajax maar verbieden om die achterlijke, onterechte ‘geuzennaam’ te voeren. Als het ‘Hamas…’ zou zijn dan zitten ze terecht vast. Althans: ze zullen niet alle 154 hebben meegedaan.
Tja. We waren er niet bij, maar ik ga er van uit dat ze ze niet voor niets hebben opgepakt.
Vooral extra dom omdat ze al verschillende keren waren gewaarschuwd. Ga je dan door en loop je er nog bij (je kan je op een gegeven moment ook van de groep distantiëren……), tja………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Ik schaam me weer eens kapot voor het niveau van de gemiddelde fanatieke voetbalsupporter. Daags na 4/5 mei dit soort liedjes te gaan zingen, dan spoor je toch niet? En elke keer maar zeiken over verplichte buscombi's... tsja, de burgemeesters in den lande hebben groot gelijk om combi's op te leggen of uitsupporters te weren. Dit tuig, nu van AZ, wil je toch niet in je stad hebben?
@Langedijk: de liedjes die door een deel van de mensen in de bus terug van Brussel en op het plein tijdens de huldiging van de o18 te berde werden gebracht, waren ook beschamend: 'Heb je ook gehoord van die club'. Dat zal nu ook het geval wel zijn geweest.

Hoe ouder ik word hoe meer ik me erger aan zoveel domheid van de mens in zijn algemeenheid (zie stemgedrag bij verkiezingen) en van 'de voetbalsupporter' in het bijzonder.

Als straf al deze jochies op eigen/ouders kosten een reisje Auswitsch geven ter educatie. En de meerderjarigen die ertussen zitten beboeten en dit geld doneren aan 4/5 mei comitees/onderhoud monumenten.
Laatst gewijzigd door Grifo op 07 mei 2023, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
____________
Hoc est nihil
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wildcat schreef: 06 mei 2023, 21:47 Toch weer geërgerd aan Makkelie die bij iedere twijfelachtige situatie in ajax haar voordeel vloot. Slappe zakken zijn het.
Ergerlijk dat dat penaltymomentje rond minuut 75 nimmer werd herhaald en een VAR-controle niet in beeld is verschenen. Het had er alle schijn van dat Van Brederode (denk ik dat het was) op zijn hak werd getrapt.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6555
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Grifo schreef: 07 mei 2023, 08:30 Hoe ouder ik word hoe meer ik me erger aan zoveel domheid van de mens in zijn algemeenheid (zie stemgedrag bij verkiezingen) en van 'de voetbalsupporter' in het bijzonder.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar aan de andere kant: ik ben er niet bij geweest.
Ik denk ook dat de hoofdstedelijke politie ook 'graag en gemakkelijk' een metro oppakt met voetbalsupporters.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Ferry schreef: 07 mei 2023, 09:00 Ik ben het helemaal met je eens. Maar aan de andere kant: ik ben er niet bij geweest.
Ik denk ook dat de hoofdstedelijke politie ook 'graag en gemakkelijk' een metro oppakt met voetbalsupporters.
Ik denk dat een politieeenheid dat juist níet graag zou doen, ivm kans op escalatie. Nederland is vooral een land van pappen en nathouden, ook als het gaat om ingrijpen van politie. Met dat laatste ben ik meestal wel blij overigens.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2309
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 06 mei 2023, 20:52 We staan nog niet achter nee, maar ik vind niet dat AZ het nou heel goed doet. Liever niet verliezen dan wel willen winnen, zeg maar
Feit blijft dat je met dit gelijkspel geen ene mallemoer opgeschoten bent.
AZ heeft weer verzuimd (waar hebben we dit toch eerder gezien) om het heft in eigen hand te nemen en over ajax heen te springen en definitief Europees voetbal af te dwingen.
Nu ben je weer afhankelijk van anderen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5439
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 06 mei 2023, 22:01 Als je straalbezopen bent en flink doorgesnoven heb je geen realiteitszin meer.
Een stadionverbod voor dit soort soort sukkels.
Een straatverbod. Alleen nog onder begeleiding in het openbaar. ;)
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Huilen met de wolven in het bos, dat is wat de meeste forummers hier doen. Ik weet niet welke liedjes er gezongen zijn, maar ik kan het wel raden. Het zijn de liedjes die overal in de stadions al tientallen jaren gezongen worden en die niets met discriminatie of racisme te maken hebben. Het is puur om te treiteren. En om dan een trein met 150 supporters stil te zetten en de mannen een nachtje vast te zetten, gaat veel en veel te ver. Maar dat kan allemaal in Nederland. Voetbal wordt steeds minder leuk. Binnenkort geen bier meer, geen hatelijke liedjes en wedstrijden op dinsdagmorgen vroeg i v m de uitzendrechten. Ik ben er klaar mee
Volgend jaar april weten we meer
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1251
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

galblazer schreef: 07 mei 2023, 12:29 Huilen met de wolven in het bos, dat is wat de meeste forummers hier doen. Ik weet niet welke liedjes er gezongen zijn, maar ik kan het wel raden. Het zijn de liedjes die overal in de stadions al tientallen jaren gezongen worden en die niets met discriminatie of racisme te maken hebben. Het is puur om te treiteren. En om dan een trein met 150 supporters stil te zetten en de mannen een nachtje vast te zetten, gaat veel en veel te ver. Maar dat kan allemaal in Nederland. Voetbal wordt steeds minder leuk. Binnenkort geen bier meer, geen hatelijke liedjes en wedstrijden op dinsdagmorgen vroeg i v m de uitzendrechten. Ik ben er klaar mee
Gaat helemaal niet te ver. Jochies zijn 4 x gewaarschuwd. Schaam me rot, heel snel stadionverboden.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2309
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Rjansen17 schreef: 07 mei 2023, 12:38 Gaat helemaal niet te ver. Jochies zijn 4 x gewaarschuwd. Schaam me rot, heel snel stadionverboden.
Blijkbaar was galblazer er bij, aangezien hij schijnt te weten welke liedjes er wel gezongen zijn.
En dat dit soort fratsen de reden is waarom voetbal steeds minder leuk is, daar gaat hij ook voor het gemak maar even aan voorbij.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6555
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Nog 11 mensen vast. https://www.at5.nl/artikelen/220345/nog ... nbare-orde

Naast antisemitische leuzen vernieling van busramen en mishandelen en beledigen van twee agenten.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Zo in triest deze figuren, zetten onze mooie club compleet voor schut, en geeft de Halsema's van deze wereld en andere voetbal haters weer alle gelegenheid om SCHANDE te spreken
Maar het ergste is dat ze mij en tienduizenden andere AZ fans voor lul zetten met hun gedrag [-X [-X [-X
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

galblazer schreef: 07 mei 2023, 12:29 Huilen met de wolven in het bos, dat is wat de meeste forummers hier doen. Ik weet niet welke liedjes er gezongen zijn, maar ik kan het wel raden. Het zijn de liedjes die overal in de stadions al tientallen jaren gezongen worden en die niets met discriminatie of racisme te maken hebben. Het is puur om te treiteren. En om dan een trein met 150 supporters stil te zetten en de mannen een nachtje vast te zetten, gaat veel en veel te ver. Maar dat kan allemaal in Nederland. Voetbal wordt steeds minder leuk. Binnenkort geen bier meer, geen hatelijke liedjes en wedstrijden op dinsdagmorgen vroeg i v m de uitzendrechten. Ik ben er klaar mee
Je baseert je hele betoog op “ik weet niet welke liedjes er gezongen zijn” (net als ik en alle anderen overigens) Dus weet je niet of het discriminerend was of niet. Mocht het wél discriminerend zijn geweest vind ik de maatregel gewoon prima. Je moet hier iets aan (gaan) doen. Waren het puur “treiterliedjes” (waarbij ik me afvraag welke teksten dat dan zijn) is het inderdaad overdreven.

Verder eens dat voetbal steeds minder leuk wordt, maar daar moeten we niet de ordehandhavers de schuld van geven, maar die sukkels die dingen op het veld gooien e.d. En de kopers van de uitzendrechten (wedstrijden op vrijdag- en zondagavonden en zaterdagmiddagen zijn natuurlijk waardeloos).
Ik blijf erbij: bier voor de wedstrijd, bier in de pauze en bier na afloop is prima (als je daar behoefte aan hebt, ik zit na één biertje al vol).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie