AZ-Sparta (za 8 apr, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Het wordt er niet beter op... Twee 'makkelijke' thuiswedstrijden en 1 punt als je volop in 'strijd' bent voor de tweede plek. Strijd is iets wat ik al lang niet meer bij AZ gezien heb. Iedereen staat stil, het zijn individuen die geen idee hebben wat te doen met een bal en dan hebben we ook nog een trainer die doodleuk start met Mihailovic ipv Lahdo en die het vertrouwen van Goes weer de grond in drukt door Bazoer daar neer te zetten. Wat een avond.
Na afloop was ik er wel klaar mee en riep ik boe. Werd ik uitgescholden en verzocht lekker thuis te blijven de volgende keer. Tsja, als kritiekloos supporteren de norm is dat ben k bang dat er niks gebeurt en Lahdo volgende week weer op de bank mag beginnen.

Treurig spandoek trouwens weer bij de Ben Side.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Joostess schreef: 09 apr 2023, 05:56 Het wordt er niet beter op... Twee 'makkelijke' thuiswedstrijden en 1 punt als je volop in 'strijd' bent voor de tweede plek. Strijd is iets wat ik al lang niet meer bij AZ gezien heb. Iedereen staat stil, het zijn individuen die geen idee hebben wat te doen met een bal en dan hebben we ook nog een trainer die doodleuk start met Mihailovic ipv Lahdo en die het vertrouwen van Goes weer de grond in drukt door Bazoer daar neer te zetten. Wat een avond.
Na afloop was ik er wel klaar mee en riep ik boe. Werd ik uitgescholden en verzocht lekker thuis te blijven de volgende keer. Tsja, als kritiekloos supporteren de norm is dat ben k bang dat er niks gebeurt en Lahdo volgende week weer op de bank mag beginnen.

Treurig spandoek trouwens weer bij de Ben Side.
Treurig inderdaad……maar ja, als dat witte poeder in en uit je neusgaten stuift zie je de wereld nu eenmaal anders.

Ik begrijp overigens heus wel dat je je club niet moet laten barsten en dat de spelers op hun manier erg hun best doen, maar je mag ook wel eens een seintje afgeven (als het echt de spuigaten uitloopt) in de vorm van gewoon weglopen i.p.v. de spelers bedanken voor wederom een wanprestatie.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Blij toe dat ik gisteravond niet in het stadion kon zitten, thuis voor de buis was het al een kwelling.

Wat stond er op het spandoek?
____________
Hoc est nihil
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Grifo schreef: 09 apr 2023, 07:39 Blij toe dat ik gisteravond niet in het stadion kon zitten, thuis voor de buis was het al een kwelling.

Wat stond er op het spandoek?
Iets in de richting van "voor het familiegevoel de kids mee, ga maar lekker naar vak J"
MB80
Invaller
Berichten: 2249
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DonnyDelano schreef: 09 apr 2023, 07:46 Iets in de richting van "voor het familiegevoel de kids mee, ga maar lekker naar vak J"
Gaat de benside voortaan in J zitten ja? Fijn, scheelt weer onnodig gezeik steeds met die kleuters.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Joostess schreef: 09 apr 2023, 05:56 Het wordt er niet beter op... Twee 'makkelijke' thuiswedstrijden en 1 punt als je volop in 'strijd' bent voor de tweede plek. Strijd is iets wat ik al lang niet meer bij AZ gezien heb. Iedereen staat stil, het zijn individuen die geen idee hebben wat te doen met een bal en dan hebben we ook nog een trainer die doodleuk start met Mihailovic ipv Lahdo en die het vertrouwen van Goes weer de grond in drukt door Bazoer daar neer te zetten. Wat een avond.
Na afloop was ik er wel klaar mee en riep ik boe. Werd ik uitgescholden en verzocht lekker thuis te blijven de volgende keer. Tsja, als kritiekloos supporteren de norm is dat ben k bang dat er niks gebeurt en Lahdo volgende week weer op de bank mag beginnen.

Treurig spandoek trouwens weer bij de Ben Side.
Je hebt helemaal gelijk en je mag boe roepen ook.
Goed verwoord.
=D>
Met deze trainer gaat het volgend seizoen weer net zo. Sympathieke man, maar zeer zwakke trainer.
Tactisch onnavolgbaar.
Kortom.....Treurnis alom.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Joostess schreef: 09 apr 2023, 05:56 Het wordt er niet beter op... Twee 'makkelijke' thuiswedstrijden en 1 punt als je volop in 'strijd' bent voor de tweede plek. Strijd is iets wat ik al lang niet meer bij AZ gezien heb. Iedereen staat stil, het zijn individuen die geen idee hebben wat te doen met een bal en dan hebben we ook nog een trainer die doodleuk start met Mihailovic ipv Lahdo en die het vertrouwen van Goes weer de grond in drukt door Bazoer daar neer te zetten. Wat een avond.
Na afloop was ik er wel klaar mee en riep ik boe. Werd ik uitgescholden en verzocht lekker thuis te blijven de volgende keer. Tsja, als kritiekloos supporteren de norm is dat ben k bang dat er niks gebeurt en Lahdo volgende week weer op de bank mag beginnen.

Treurig spandoek trouwens weer bij de Ben Side.


Van mij heb je gelijk. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Die vreselijke wissels, dat rondspelen. altijd maar weer die Hadzidiakos in de basis. En dan die Mihailovic in de basis als linksbuiten. Wat een verstand. Zagen jullie hem gebaren naar Kerkez waar de bal heen moest terwijl hij zichzelf verstopte? Zes miljoen betaald voor die gozer. Weggegooid geld net zoals de contractverlenging van Jansen. Twee kanjers van fouten van Huibers
Volgend jaar april weten we meer
Plaats reactie