AZ-FC Groningen (za 11 maa, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Karlsson heeft minder respect voor Barasi en gaat zelf meer in de spits spelen
we can come an end
Noorderling
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 mei 2017, 16:30

Ik wordt hier zo bedroefd van.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 11 mar 2023, 20:41 Karlsson heeft minder respect voor Barasi en gaat zelf meer in de spits spelen
Het is en blijft ook echt ongekende armoede wat AZ aanvallend kan brengen. Waar feyenoord consequent de wedstrijden wint dankzij de bank, wordt AZ er eigenlijk nooit beter van.

Zo zonde.


Zon reijnders is eigenlijk ook rijp voor een wissel.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Wat een irritante eikel is die Leo Driessen. :shock:
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

SimonPoulsen schreef: 11 mar 2023, 20:44 Het is en blijft ook echt ongekende armoede wat AZ aanvallend kan brengen. Waar feyenoord consequent de wedstrijden wint dankzij de bank, wordt AZ er eigenlijk nooit beter van.

Zo zonde.


Zon reijnders is eigenlijk ook rijp voor een wissel.
Meerdink!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bertje schreef: 11 mar 2023, 20:50Meerdink!
Die sparen we voor woensdag.

Heel veelzeggend trouwens dat Lahdo en Brederode geen speeltijd krijgen. Die vinden ze dus gewoon niet goed genoeg. Lekker dan. Weer in het ootje genomen door ome Max.

Maargoed, zowaar gewoon weer 3 punten. Blij dat Sam weer terug is, dat geeft mogelijkheden.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tja de wedstrijd doodgespeeld...
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 11 mar 2023, 20:57 Die sparen we voor woensdag.

Heel veelzeggend trouwens dat Lahdo en Brederode geen speeltijd krijgen. Die vinden ze dus gewoon niet goed genoeg. Lekker dan. Weer in het ootje genomen door ome Max.

Maargoed, zowaar gewoon weer 3 punten. Blij dat Sam weer terug is, dat geeft mogelijkheden.
Die kregen een andere wedstrijd speeltijd, zo komt iedereen aan de beurt. Wel zo goed voor de spirit
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 11 mar 2023, 21:18 Die kregen een andere wedstrijd speeltijd, zo komt iedereen aan de beurt. Wel zo goed voor de spirit
Spirit me reet, tis geen vriendenteam (al lijkt dat soms wel). Wissels moeten iets toevoegen en ons aan het resultaat helpen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wat een treurnis. Was om moedeloos van te worden. Een aaneenschakeling van slordigheden/onzorgvuldigheden wat een ander woord is voor fouten. Maar ja, soms (en bij AZ best vaak dit seizoen) is dat nou eenmaal de dynamiek van zo'n wedstrijd.
Wel fijn dat je tussen twee zware Europese wedstrijden door "gewoon even" de drie punten pakt. Hoop dat dat volgende week tegen Twente ook gaat lukken, drie dagen na een zware wedstrijd tegen een toptegenstander.
Fijn ook dat Beukema weer op de weg terug is.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Dit Groningen is ook wel echt afgrijselijk slecht, die spelen komend seizoen KKD. Ik zit normaal echt niet rustig bij een 1-0 voorsprong, maar Groningen probeerde het niet eens
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik heb alleen de samenvatting net gezien, dus ik ga uiteraard niet oordelen wie er goed of slecht heeft gespeeld, maar we hadden drie jongens in de verdediging van (feitelijk JAZ) 18, 19 en 19 jaar. Bovendien is het een feit dat veel teams na een zware wedstrijd in Europa niet goed spelen en vaak punten verspelen. Heeft AZ ook zo vaak gedaan, én we moeten donderdag weer…….maar we pakken wél drie punten.
Dus laten we iets minder mopperen :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 11 mar 2023, 22:51 Ik heb alleen de samenvatting net gezien, dus ik ga uiteraard niet oordelen wie er goed of slecht heeft gespeeld, maar we hadden drie jongens in de verdediging van (feitelijk JAZ) 18, 19 en 19 jaar.
Waarvan 1 geen verdediger is.

Maar terug naar de rest van je comment: als je vandaag de wedstrijd niet gezien hebt, niet mopperen over het mopperen :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 11 mar 2023, 22:51 Bovendien is het een feit dat veel teams na een zware wedstrijd in Europa niet goed spelen en vaak punten verspelen.
Lazio speelt gelijk tegen Bologna
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 12 mar 2023, 00:54 Lazio speelt gelijk tegen Bologna
Bologna is een sub topper; Groningen niet.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1241
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Clasie gisteren weer op eenzame hoogte
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 11 mar 2023, 23:23 Waarvan 1 geen verdediger is.

Maar terug naar de rest van je comment: als je vandaag de wedstrijd niet gezien hebt, niet mopperen over het mopperen :wink:
Ik doel meer op het non-stop gemopper, niet alleen over deze wedstrijd :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

salmonyappi schreef: 11 mar 2023, 22:51 Ik heb alleen de samenvatting net gezien, dus ik ga uiteraard niet oordelen wie er goed of slecht heeft gespeeld, maar we hadden drie jongens in de verdediging van (feitelijk JAZ) 18, 19 en 19 jaar. Bovendien is het een feit dat veel teams na een zware wedstrijd in Europa niet goed spelen en vaak punten verspelen. Heeft AZ ook zo vaak gedaan, én we moeten donderdag weer…….maar we pakken wél drie punten.
Dus laten we iets minder mopperen :wink:
Goed: Clasie
Redelijk: Mijnans, Panta, Ryan
6-je: Karlsson, Goes, Mihailovic, Beukema, Kerkez
Matig: Reijnders, Odgaard, Barasi
Off-day: Pavlidis
Om te janken: de Jong (kan 'ie weinig aan doen, misbruikt op verkeerde positie), Mees de Wit
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Barasi kun je beter verhuren of verkopen. Die heeft niet het niveau van het 1e elftal. Je kan beter een backup spits kopen voor het geval Pavlidis geblesseerd is of uit vorm.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

RoycosoepieAZ schreef: 12 mar 2023, 11:29 Barasi kun je beter verhuren of verkopen. Die heeft niet het niveau van het 1e elftal. Je kan beter een backup spits kopen voor het geval Pavlidis geblesseerd is of uit vorm.
Meerdink!
Die jongen is echt goed en verdient zeker een kans.
Ben ik nou de enige die dat ziet?


De eerste tien minuten speelde AZ goed tot zeer goed zelfs. Fris en fruitig. Aanvallend. One touch voetbal. Zakte daarna als een kaartenhuis in elkaar.
Heel vreemd....
Plaats reactie