Wouter Goes (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 04 apr 2024, 10:00 Helaas moet ik concluderen dat hij gisteren echt een onwijs slechte wedstrijd speelde.
Stond bij de 2-0 totaal verkeerd opgesteld, en raakt vervolgens meteen na de aftrap de bal kwijt, dat leidt tot de 3-0.
Hij was inderdaad niet best. Maar fouten van hem accepteer ik (nog) wat makkelijker dan van de structurele dissonanten. En Goes maakte natuurlijk niet die 2 achterlijke slidings.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1362
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 04 apr 2024, 10:04 Hij was inderdaad niet best. Maar fouten van hem accepteer ik (nog) wat makkelijker dan van de structurele dissonanten. En Goes maakte natuurlijk niet die 2 achterlijke slidings.
Prima dat je fouten van Goes makkelijker accepteert. Bazoer had daar beter niet kunnen glijden, toegegeven, maar hij komt door het verkeerd instappen van Goes tegen 3 aanvallers te staan. Bij de 2e penalty gleed Belic volgens mij meer uit dan dat hij echt een sliding maakte. Overigens had de bal een paar minuten later ook de stip gekund, als Pavlidis meer theater had gemaakt. Was meteen de 2e gele voor Hoogma geweest. Met 1-3 tegen 10 man was AZ misschien net iets minder kansloos geweest.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 382
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Aanvoerder in seizoen 2025/2026, let maar op.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SjaakTrekhaak schreef: 04 apr 2024, 11:55 Aanvoerder in seizoen 2025/2026, let maar op.
Denk het ook. Is nu al de meest coachende speler in de achterhoede, als je Ryan niet meetelt dan.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

SchoorlAZ schreef: 04 apr 2024, 12:46 Denk het ook. Is nu al de meest coachende speler in de achterhoede, als je Ryan niet meetelt dan.
Deze reden lees ik bovengemiddeld vaak de laatste tijd :lol:

Als we de verliespartijen niet meerekenen doen we het eigenlijk best wel goed.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6594
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Perry schreef: 04 apr 2024, 13:02 Deze reden lees ik bovengemiddeld vaak de laatste tijd :lol:

Als we de verliespartijen niet meerekenen doen we het eigenlijk best wel goed.
Ja en als je PSV Feyenoord en Twente niet meetelt, staan we gewoon eerste.

Al die heisa om niks.

Ongeslagen en koploper.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Perry schreef: 04 apr 2024, 13:02 Deze reden lees ik bovengemiddeld vaak de laatste tijd :lol:

Als we de verliespartijen niet meerekenen doen we het eigenlijk best wel goed.
Ik had moeten zeggen 'van de verdediging' waarschijnlijk.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Talent van de Eredivisie in de maand maart.
In de maand april is hij helaas persoonlijk verantwoordelijk voor zo'n 4/5 goals in twee wedstrijden...
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 382
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

SjaakTrekhaak schreef: 04 apr 2024, 11:55 Aanvoerder in seizoen 2025/2026, let maar op.
Vandaag drama helaas.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Verdedigend is het echt gewoon brandhout met deze jongen zodra hij een beetje onder druk komt.

Leuk dat hij het middenveld lekker kan indribbelen soms maar het is een verdediger en verdedigend komt hij gewoon te kort. Bij nagenoeg iedere goal rent hij maar als kip zonder kop een kant op.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6594
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hij is ook de hele wedstrijd bezig met "irritant zijn" en "slimmigheidjes" die hij van z'n held Ramos heeft gezien. Lijkt ten kostte te gaan van z'n kerntaak.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 06 apr 2024, 20:55 Verdedigend is het echt gewoon brandhout met deze jongen zodra hij een beetje onder druk komt.

Leuk dat hij het middenveld lekker kan indribbelen soms maar het is een verdediger en verdedigend komt hij gewoon te kort. Bij nagenoeg iedere goal rent hij maar als kip zonder kop een kant op.
Normaal gesproken is hij verdedigend ook echt goed. Laatste twee wedstrijden een complete inzinking gehad qua niveau.
Eens ook met bovenstaande comment dat hij te veel bezig lijkt te zijn met maniertjes. De laatste goal is schrijnend hiervoor. Dat is toch geen plek en tijd om een speler te duwen? Moller Wolfe staat potverdomme de 1 op 1 (uiteraard) te verliezen, Goes geeft die Uneken een duw en die gozer loopt op z'n gemak weg bij hem. Onbegrijpelijk deze inzinking.

Het is een geweldige verdediger (in wording), maar de laatste twee wedstrijden is hij minstens goed aan 5 tegengoals...
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10224
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 07 apr 2024, 03:11 Het is een geweldige verdediger (in wording), maar de laatste twee wedstrijden is hij minstens goed aan 5 tegengoals...
Het is in de zestien altijd al een luchtdekker geweest.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Goes deelt de afgelopen wedstrijden mee in de malaise. Maar hij wordt ook volledig in de steek gelaten door krankzinnig slechte backs en de mensen voor hem.

Lekker laten staan
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 07 apr 2024, 03:11 Normaal gesproken is hij verdedigend ook echt goed. Laatste twee wedstrijden een complete inzinking gehad qua niveau.
Eens ook met bovenstaande comment dat hij te veel bezig lijkt te zijn met maniertjes. De laatste goal is schrijnend hiervoor. Dat is toch geen plek en tijd om een speler te duwen? Moller Wolfe staat potverdomme de 1 op 1 (uiteraard) te verliezen, Goes geeft die Uneken een duw en die gozer loopt op z'n gemak weg bij hem. Onbegrijpelijk deze inzinking.

Het is een geweldige verdediger (in wording), maar de laatste twee wedstrijden is hij minstens goed aan 5 tegengoals...
“Ook echt goed”. Vind dat nogal overdreven, positioneel al vaak erg zwak gebleken wanneer AZ onder druk komt. Tegen 4 van de 5 tegenstanders is dat niet het geval dus dan zie je er al snel goed uit.

Vind eigenlijk al onze 5 centrale verdedigers lood om oud ijzer, allemaal plus en minpunten en onder aan de streep zijn ze allemaal ongeveer het zelfce niveau
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10224
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 08 apr 2024, 20:03 “Ook echt goed”. Vind dat nogal overdreven, positioneel al vaak erg zwak gebleken wanneer AZ onder druk komt. Tegen 4 van de 5 tegenstanders is dat niet het geval dus dan zie je er al snel goed uit.

Vind eigenlijk al onze 5 centrale verdedigers lood om oud ijzer, allemaal plus en minpunten en onder aan de streep zijn ze allemaal ongeveer het zelfce niveau
Mwah. Ja. Zit wat in. Toch zouden Goes, Dekker, Penetra en Bazoer allemaal wel het niveau aan moeten kunnen om richting de top 3 te groeien. Met Hatzidiakos en Wuytens speelden we ook degelijke wedstrijden.

De echte problemen zitten er omheen: luchtdekkers en duels - verliezers Sugawara, Wolfe en Clasie bijvoorbeeld.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 08 apr 2024, 20:03 “Ook echt goed”. Vind dat nogal overdreven, positioneel al vaak erg zwak gebleken wanneer AZ onder druk komt. Tegen 4 van de 5 tegenstanders is dat niet het geval dus dan zie je er al snel goed uit.

Vind eigenlijk al onze 5 centrale verdedigers lood om oud ijzer, allemaal plus en minpunten en onder aan de streep zijn ze allemaal ongeveer het zelfce niveau
Ik breek hier een lans voor hem en zeg dat ik hem verdedigend ook echt goed vind. We kunnen daarover van mening verschillen, maar dat alle 5 verdedigers lood om oud ijzer zijn, ben ik totaal niet met je eens.

Indi is echt heel slecht en traag, ook doet Penetra het totaal niet meer goed. Die 5e is Dekker? Die is echt onderkant ED niveau
vriend
Basisspeler
Berichten: 2619
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 09 apr 2024, 08:47 Mwah. Ja. Zit wat in. Toch zouden Goes, Dekker, Penetra en Bazoer allemaal wel het niveau aan moeten kunnen om richting de top 3 te groeien. Met Hatzidiakos en Wuytens speelden we ook degelijke wedstrijden.

De echte problemen zitten er omheen: luchtdekkers en duels - verliezers Sugawara, Wolfe en Clasie bijvoorbeeld.
Ik vind Bazoer ook een luchtdekker. Zie de 2e goal van PSV afgelopen weekend.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 584
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

SjaakTrekhaak schreef: 04 apr 2024, 11:55 Aanvoerder in seizoen 2025/2026, let maar op.
Ik zie Goes onder contract 2026, klopt dit nog ? In dat geval wordt hij te oud en volgend jaar verkocht. :wink:
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1828
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

bk wcm schreef: 09 apr 2024, 10:29Ik zie Goes onder contract 2026, klopt dit nog ?
https://www.telegraaf.nl/sport/15658714 ... anger-vast
Plaats reactie