Sven Mijnans (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10216
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 12 feb 2024, 14:41 Ik vind Mijnans geen miskoop (ook geen voltreffer) die nog zeker kan doorgroeien. Vorig seizoen speelde hij echt wel aardig in meerdere wedstrijden op 10. Het is niet geweldig of een speler die AZ echt verder helpt, maar voor 2 miljoen zou het een prima selectiespeler zijn. Ik denk wel dat we momenteel iets sterker nodig hebben op 10, maar hij is dit seizoen compleet misbruikt op de 8 positie, waardoor hij veel wedstrijden niet goed speelde. Toch kan je wel zien dat samen met zijn blessure we een stuk slechter zijn gaan presteren.
Mee eens.

Je kan hem prima als 14e man met doorgroeimogelijkheden erbij hebben.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Speelt prima als vrije man op rechts. Zou dat - wat mij betreft - dat ook wel op nummer 10 kunnen doen in de meeste wedstrijden.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 25 feb 2024, 18:26 Speelt prima als vrije man op rechts. Zou dat - wat mij betreft - dat ook wel op nummer 10 kunnen doen in de meeste wedstrijden.
Op die positie moet je aanvallend toch veel meer brengen. Wat voegt hij precies toe? Hij is de enige middenvelder die creativiteit kan brengen, maar doet het niet. Weinig duelkracht en matige schoten van afstand.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 25 feb 2024, 18:40 Op die positie moet je aanvallend toch veel meer brengen. Wat voegt hij precies toe? Hij is de enige middenvelder die creativiteit kan brengen, maar doet het niet. Weinig duelkracht en matige schoten van afstand.
Onze voetbalkenner :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10216
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 11 mar 2024, 12:03 Onze voetbalkenner :lol:
Het was niet de zondag van Langedijk zullen we maar zeggen.

:wink:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... sliga.html

:roll:

Nog vrijwel niks laten zien en contract tot 2028. Paar goals/assists tegen grootmachten Excelsior en Volendam, en meneer wil meteen naar de Bundesliga.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 20 mar 2024, 13:44 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... sliga.html

:roll:

Nog vrijwel niks laten zien en contract tot 2028. Paar goals/assists tegen grootmachten Excelsior en Volendam, en meneer wil meteen naar de Bundesliga.
Begrijpend lezen is nog steeds lastig voor je? We horen niks van je na zijn goede wedstrijden, maar O WEE als hij wat ambitie toont om uiteindelijk een stap te maken hoor. Dan "wil meneer meteen naar de Bundesliga."

Quote:

De middenvelder wil zich namelijk in de kijker spelen. “Om de interesse te wekken vanuit het buitenland, moet ik nog productiever worden.” Ook weet hij wel in welke topcompetitie hij in de toekomst zou willen spelen. “Ik heb niet perse een voorkeur, maar ik ben een type voor de Bundesliga”, besluit de ambitieuze Mijnans.

Sleutelwoorden voor onze altijd goedgemutste vriend Langedijk:

Om de interesse te wekken, moet ik nog productiever worden

...weet hij wel in welke topcompetitie hij in de toekomst(!) zou willen spelen
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 20 mar 2024, 16:08 Begrijpend lezen is nog steeds lastig voor je? We horen niks van je na zijn goede wedstrijden, maar O WEE als hij wat ambitie toont om uiteindelijk een stap te maken hoor. Dan "wil meneer meteen naar de Bundesliga."

Quote:

De middenvelder wil zich namelijk in de kijker spelen. “Om de interesse te wekken vanuit het buitenland, moet ik nog productiever worden.” Ook weet hij wel in welke topcompetitie hij in de toekomst zou willen spelen. “Ik heb niet perse een voorkeur, maar ik ben een type voor de Bundesliga”, besluit de ambitieuze Mijnans.

Sleutelwoorden voor onze altijd goedgemutste vriend Langedijk:

Om de interesse te wekken, moet ik nog productiever worden

...weet hij wel in welke topcompetitie hij in de toekomst(!) zou willen spelen
Ik kan prima lezen. Hij wil zich de komende maanden in de kijker spelen en droomt hardop van een stap hogerop. Dat betekent dus deze zomer.

Welke goede wedstrijden bedoel je precies? Die tegen een dramatisch Excelsior en een armzalig Volendam? Tja. In dat soort wedstrijden valt zelfs De Wit niet op in negatieve zin.

Laat meneer Mijnans zich eerst maar eens onderscheiden in een topwedstrijd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 20 mar 2024, 17:20 Ik kan prima lezen. Hij wil zich de komende maanden in de kijker spelen en droomt hardop van een stap hogerop. Dat betekent dus deze zomer.

Welke goede wedstrijden bedoel je precies? Die tegen een dramatisch Excelsior en een armzalig Volendam? Tja. In dat soort wedstrijden valt zelfs De Wit niet op in negatieve zin.

Laat meneer Mijnans zich eerst maar eens onderscheiden in een topwedstrijd.
Blijft desondanks toch lastig merk ik. Terwijl het toch dikgedrukt had voor je.
Verschil tussen komende periode en meteen.

Nou ja, je kan natuurlijk niet alles hebben hé. Misschien ben jij weer heel goed in andere dingen. Keeperstalent ontdekken misschien? Oh nee..
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 20 mar 2024, 17:43 Blijft desondanks toch lastig merk ik. Terwijl het toch dikgedrukt had voor je.
Verschil tussen komende periode en meteen.
Je kunt wel van alles dik gaan drukken. Maar de woorden 'in de toekomst' heb je zelf verzonnen, want die zijn in het artikel niet te lezen. Hij rept over de komende maanden, en niet over het komende seizoen. Waarom zijn de komende maanden zo belangrijk?
SchoorlAZ schreef: 20 mar 2024, 17:43 Nou ja, je kan natuurlijk niet alles hebben hé. Misschien ben jij weer heel goed in andere dingen. Keeperstalent ontdekken misschien? Oh nee..
Geen idee wat je hier bedoelt. Met keepers bemoei ik me zo min mogelijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 20 mar 2024, 19:09 Waarom zijn de komende maanden zo belangrijk?
Om van de zomer naar Duitsland te gaan natuurlijk!
Mee naar het EK welteverstaan :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 20 mar 2024, 20:17 Om van de zomer naar Duitsland te gaan natuurlijk!
Mee naar het EK welteverstaan :D
Als dat in plaats van die vreselijke Wijnaldum is: graag

Maar ik vrees dat een assist tegen Volendam niet genoeg is
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Langedijk schreef: 20 mar 2024, 19:09 Je kunt wel van alles dik gaan drukken. Maar de woorden 'in de toekomst' heb je zelf verzonnen, want die zijn in het artikel niet te lezen. Hij rept over de komende maanden, en niet over het komende seizoen. Waarom zijn de komende maanden zo belangrijk?



Geen idee wat je hier bedoelt. Met keepers bemoei ik me zo min mogelijk.
SchoorlAZ heeft gelijk. Misschien goed om vaker door te klikken bij die prutsite, want in het originele artikel wordt nergens gerept over periode of maanden, en al helemaal niet door Mijnans zelf. Er wordt hem gewoon een clichévraag gesteld over welke competitie hij in de toekomst zou willen spelen en hij zegt zelf dat hij nog productiever moet worden. Geen idee waarom hij hiervoor op de vingers getikt moet worden….

Interessant vind ik ook het stukje over Martens, die de dynamiek in de selectie heeft veranderd.

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... bundesliga
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 20 mar 2024, 19:09 Je kunt wel van alles dik gaan drukken. Maar de woorden 'in de toekomst' heb je zelf verzonnen, want die zijn in het artikel niet te lezen. Hij rept over de komende maanden, en niet over het komende seizoen. Waarom zijn de komende maanden zo belangrijk?
Heb ik niet verzonnen.

Bundesliga
Mede dankzij zijn nieuwe rol scoorde de AZ-speler twee keer en bereidde hij twee goals voor in de afgelopen drie duels. En dat is iets wat hij meer wil gaan doen. De middenvelder wil zich namelijk in de kijker spelen. “Om de interesse te wekken vanuit het buitenland, moet ik nog productiever worden.” Ook weet hij wel in welke topcompetitie hij in de toekomst zou willen spelen. “Ik heb niet perse een voorkeur, maar ik ben een type voor de Bundesliga”, besluit de ambitieuze Mijnans.


Ondanks dat (want het maakt wezenlijk niks uit voor deze discussie), is er een groot verschil tussen komende maanden en meteen.
Maar omdat jij dat niet helemaal lijkt te begrijpen, probeer ik het zo duidelijk mogelijk te maken voor je. Graag gedaan.
Langedijk schreef: 20 mar 2024, 19:09 Geen idee wat je hier bedoelt. Met keepers bemoei ik me zo min mogelijk.
Ik doel op je eerdere suggestie om Noppert te kopen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 21 mar 2024, 06:44 Heb ik niet verzonnen.
Zoals Leeuwenhart hierboven aangeeft: ik heb alleen het stukje op VZ gelezen en verder niet doorgeklikt naar ESPN. Je hebt dus gelijk, want ik heb de nuances gemist.

Mijn opmerking over topwedstrijden blijft trouwens gewoon staan. Zijn goals en assists voor AZ waren tegen Excelsior (6), Volendam (2), RKC (2), Emmen (1), Sparta (1), Zwolle (1), Fortuna (1) en ajax (1). Niet bepaald hoogvliegers.
SchoorlAZ schreef: 21 mar 2024, 06:44 Ik doel op je eerdere suggestie om Noppert te kopen.
Ik heb zijn naam misschien 1 keer laten vallen. Niet zo gek bij iemand die een WK heeft gespeeld. Die jongen heeft daarna een mooie transfer gemist en dat zie je terug op het veld. Bizot heeft ook een hele slechte periode gehad bij AZ.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1360
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Langedijk schreef: 21 mar 2024, 07:24 Zoals Leeuwenhart hierboven aangeeft: ik heb alleen het stukje op VZ gelezen en verder niet doorgeklikt naar ESPN. Je hebt dus gelijk, want ik heb de nuances gemist.
Het is sowieso aan te raden om altijd het originele interview erbij te halen. VZ, VP en al die andere flutsites pakken alleen wat snedige quotes voor de reacties.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Mijnans is een nutteloze speler. Ook op rechts. Te traag, verstopt zich rond de middellijn, gaat nooit buitenom, schiet zelden op doel, heeft dramatische cijfers.

De zoveelste miskoop van Huiberts.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 06 apr 2024, 18:56 Mijnans is een nutteloze speler. Ook op rechts. Te traag, verstopt zich rond de middellijn, gaat nooit buitenom, schiet zelden op doel, heeft dramatische cijfers.

De zoveelste miskoop van Huiberts.
De zoveelste "creatieve speler" die jarenlang in de as speelt, die we dan gaan zitten verkutten op de flank. Evjen, Gudmundsson, Odgaard, Mijnans. Het houdt nooit op.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 379
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

SimonPoulsen schreef: 06 apr 2024, 19:38 De zoveelste "creatieve spelers" die jarenlang in de As speelt, die we dan gaan zitten verkutten op de flank. Evjen, Gudmundsson, Odgaard, Mijnans. Het houdt nooit op.
Nu je het zo opsomt, is dat inderdaad wel treurig. Alleen met Stengs ging dat redelijk.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

En met Martens
we can come an end
Plaats reactie