AZ-SC Cambuur (za 25 feb, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12576
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 25 feb 2023, 23:29 Ook dat maakt het niet leuker of minder erg.
En ”dit soort wedstrijden”? Alle wedstrijden zijn zo de laatste tijd. Het maakt niet uit tegen wie we spelen. En mogen we met alle ambitie en verse aankopen en “geweldige” trainer dan niet verwachten dat we de nummer laatst oprollen?
De laatste wedstrijd voor die tegen Feyenoord was niet zo. Ik bedacht me net (want zit te zoeken naar antwoorden) zou het ook meespelen dat AZ nu steeds heel veel tijd tussen de wedstrijden heeft, waardoor ze minder gaan spelen?

Ja, het is niet leuk, dat is een open deur (maar kan ik verder niets mee)

En even de nummer laatst oprollen gebeurt veel te weinig om het te verwachten. Die 'fout' blijft gemaakt worden. Laaggeklasseerde eredivisieploegen kunnen het een ploeg als AZ die het spel moet maken lastig maken. (ik kan alleen hopen dat dat anders is als iedereen fit is)
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5444
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wildcat schreef: 25 feb 2023, 20:19 Die Karlsson is echt zooooooooo kut, is echt by far de slechtste van AZ.

Echt slechter dan jongens als Hatzidiakos en Sugawara over het hele seizoen gezien. Echt klaar met deze knurft
Oké, Karlsson is uit vorm. Eens. Maar ga nou niet doen alsof ie slechter is dan onze 'cultheld' Hatzidiakos. Hij speelt breed, naar achteren, of naar de tegenstander.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik lees dat ik weer een galavoorstelling heb gemist. Dat zul je net zien als je in het buitenland zit.

Onze grote leider achterin was weer ongelukkig zeker. En de medewerker van AZ was hier ook weer aanwezig om alles recht te lullen.

Niks gemist dus.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Langedijk schreef: 26 feb 2023, 05:45 Ik lees dat ik weer een galavoorstelling heb gemist. Dat zul je net zien als je in het buitenland zit.

Onze grote leider achterin was weer ongelukkig zeker. En de medewerker van AZ was hier ook weer aanwezig om alles recht te lullen.

Niks gemist dus.
Had je anders verwacht?
Niet alleen onze grote leider achterin was ongelukkig.
Zo waren er nog een stuk of zeven.
Niks gemist.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1256
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Wildcat schreef: 25 feb 2023, 20:19 Die Karlsson is echt zooooooooo kut, is echt by far de slechtste van AZ.

Echt slechter dan jongens als Hatzidiakos en Sugawara over het hele seizoen gezien. Echt klaar met deze knurft
Wat een onzin zeg, legt de eerste helft een de bal panklaar voor Pavlidis, zorgt ervoor dat odgaard zijn enige goede bal van de wedstrijd kan koppen( mooie redding) en heeft pech bij afgekeurde goal (terecht) en dan vergelijken met Hatzediakos of Sugawara, die ik niet echt slecht vond? Kom op zeg, haal die blinde vlek weg. Hij heeft zeker niet het niveau van vorig jaar maar nog steeds mooie speler.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1256
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Wat ik gewoon niet begrijp is dat Jansen niet wisselt, kan he dat spelers niet thuis geven. Soms onbegrijpelijk maar het kan. Neem Reijnders, lopen met de bal en lopen en bal kwijt. Overkomt hem zo vaak. Dan hebben wij toch net een mio aankoop gedaan, Kerkez, eerste helft geblesseerd, wissel hem dan. Die domme Hatzediakos actie kwam toch echt omdat Kerkez weer eens volledig fout stond. Odgaard, op het knap inkoppen na de voorzet van Karlsson na echt totaal niet gezien, plichtmatig huppelen, meer niet, wissel die jongen dan. Clasie, niet in de wedstrijd, dom geel op zak: Buurmeester. Wat gaat er in zijn hoofd om....
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6605
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 25 feb 2023, 23:36 De laatste wedstrijd voor die tegen Feyenoord was niet zo. Ik bedacht me net (want zit te zoeken naar antwoorden) zou het ook meespelen dat AZ nu steeds heel veel tijd tussen de wedstrijden heeft, waardoor ze minder gaan spelen?

Klamp jij je lekker vast aan die ene wedstrijd tegen excelsior.
Dat tweede is wel een heel erg wanhopig hersenspinsel, ik hoop dat het de drank is. Als je zoiets nuchter opschrijft....
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1300
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

SimonPoulsen schreef: 26 feb 2023, 11:12 Klamp jij je lekker vast aan die ene wedstrijd tegen excelsior.
Dat tweede is wel een heel erg wanhopig hersenspinsel, ik hoop dat het de drank is. Als je zoiets nuchter opschrijft....
Te veel tijd tussen wedstrijden, te veel wedstrijden na elkaar, te veel wind, te weinig afstand tot de maan... De excuses waarom het nooit kut is zijn volgens mij eindeloos bij hem.

Oh nee, als het wél kut is, dan is het omdat de supporters te eentonige liedjes zingen. :^o
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Waarom ik vrees dat dat f***ing feyenoord kampioen wordt is doordat zij dus wél snel scoren in een wedstrijd, en eigenlijk elke wedstrijd weer. Ook nu weer binnen 10 minuten 0-1 tegen Fortuna.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 26 feb 2023, 11:29 Waarom ik vrees dat dat f***ing feyenoord kampioen wordt is doordat zij dus wél snel scoren in een wedstrijd, en eigenlijk elke wedstrijd weer. Ook nu weer binnen 10 minuten 0-1 tegen Fortuna.
Sterker nog - Feyenoord speelt zoals je hoopt dat AZ zou spelen. Druk op de tegenstander, aanvallend en doelgericht.
Inmiddels 0-2 na 15 minuten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12576
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Doe eens lief, SimonPoulsen en Bombaman.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Trouwens: ik spoel 4x terug bij de samenvatting maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat Hatzidiakos toch echt de bal speelt………..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 26 feb 2023, 11:37 Doe eens lief, SimonPoulsen en Bombaman.
Je weet inmiddels toch wel dat er hier (in vooral het wedstrijdtopic) geen plaats is voor realistische, relativerende en optimistische supporters. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12576
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 26 feb 2023, 11:43 Je weet inmiddels toch wel dat er hier (in vooral het wedstrijdtopic) geen plaats is voor realistische, relativerende en optimistische supporters. :wink:
Dan minimaal aardig doen tegen je medeforummer ipv standaard gehakketak
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 26 feb 2023, 11:41 Trouwens: ik spoel 4x terug bij de samenvatting maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat Hatzidiakos toch echt de bal speelt………..
Ja dat dacht ik ook te zien. Maar hij had gewoon mee moeten lopen en het aan Ryan moeten overlaten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 26 feb 2023, 11:45 Dan minimaal aardig doen tegen je medeforummer ipv standaard gehakketak
Je gaat zo langzamerhand bijna denken dat het állemaal jouw schuld is……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 26 feb 2023, 11:49 Ja dat dacht ik ook te zien. Maar hij had gewoon mee moeten lopen en het aan Ryan moeten overlaten.
O, het was zeker niet slim, dat is duidelijk. Maar Nijhuis had ‘m niet gegeven…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12576
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 26 feb 2023, 11:49 Je gaat zo langzamerhand bijna denken dat het állemaal jouw schuld is……
Mijn idee erover is dat sommige mensen hier zijn om frustraties te botvieren en mensen die die in stilte verwerken om positieve bijdragen te leveren niet begrepen/gevoeld worden en dus ook doelwit van de frustratie zijn.
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 26 feb 2023, 11:50 O, het was zeker niet slim, dat is duidelijk. Maar Nijhuis had ‘m niet gegeven…..
Dat is ongelovelijk dat er zoveel verschil is tussen scheidsrechters, wat een willekeur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6605
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 26 feb 2023, 11:37 Doe eens lief, SimonPoulsen en Bombaman.
Ik ben altijd lief. :p

Maar als je zulk soort dingen opschrijft, kun je een reactie verwachten #-o
Plaats reactie