Mathew Ryan (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 10 dec 2023, 19:25 Een waardeloze lul deze man. Tijdens een hersteltraining, op dit moment…

Laatste minuut dus gespeeld voor AZ. Na de winterstop graag een serieuze keeper.
Man man, wat ben je toch een heetgebakerd kereltje. Je weet helemaal niet hoe het is gebeurd maar je hebt je mening alweer klaar. En het is ook meteen weer “een waardeloze lul” en kan moven.

Tel eens tot tien voor je reageert.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 10 dec 2023, 21:04 Man man, wat ben je toch een heetgebakerd kereltje. Je weet helemaal niet hoe het is gebeurd maar je hebt je mening alweer klaar. En het is ook meteen weer “een waardeloze lul” en kan moven.
Hij staat alom bekend als een fanatieke fitnesser. Meer hoef ik niet te weten. Waar moet een keeper precies van ‘herstellen’? Die terugspeelballen?

Laatste wedstrijd voor AZ ja. Die is pas in februari weer terug, en dan zou er allang een betere keeper op doel moeten staan. Althans, bij een club met ambitie.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 10 dec 2023, 21:18 Hij staat alom bekend als een fanatieke fitnesser. Meer hoef ik niet te weten. Waar moet een keeper precies van ‘herstellen’? Die terugspeelballen?
Dus iemand mag geen fanatiek fitnesser zijn? (Heb je trouwens ook weer “van horen zeggen”). Je weet helemaal niet wat hij doet in the gym. En je weet niet hoe het is gebeurd. Dus een en al vooringenomenheid.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2256
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 10 dec 2023, 21:21 Dus iemand mag geen fanatiek fitnesser zijn? (Heb je trouwens ook weer “van horen zeggen”). Je weet helemaal niet wat hij doet in the gym. En je weet niet hoe het is gebeurd. Dus een en al vooringenomenheid.
Joh, weet je wel met wie je discussieert? :lol:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6558
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 10 dec 2023, 21:21 En je weet niet hoe het is gebeurd. Dus een en al vooringenomenheid.
Ik vraag me het oprecht af. Gebroken oogkas tijdens een hersteltraining. Hoe doe je dat?
Of is er toch ergens gewoon een opstootje geweest...?
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

DonnyDelano schreef: 10 dec 2023, 15:41 Je kunt het Owusu niet aandoen, uit bij Legia. Met heel veel tegenzin, doe maar Hobie. Wel uitstekende timing van Ryan, hoe de fuck loop je een hoofdwond op in de gym?!?
Hij probeerde een medicinbal te vangen.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 10 dec 2023, 21:21 Dus iemand mag geen fanatiek fitnesser zijn? (Heb je trouwens ook weer “van horen zeggen”). Je weet helemaal niet wat hij doet in the gym. En je weet niet hoe het is gebeurd. Dus een en al vooringenomenheid.
Het staat letterlijk in dat flutkrantje: "Dat gebeurde tijdens een ongeluk in de gym van het trainingscomplex in Wijdewormer. Ryan staat bekend als een fitnessbeest. De keeper gaat vaak direct na een wedstrijd nog even aan de apparaten hangen, zoals na het laatste Conference Leagueduel met Zrinjski Mostar."

Na die fantastische prestatie in Mostar dus ook. Hij kan beter wat minder aan de 'apparaten hangen' en wat meer ballen tegenhouden. Te veel spieren om snel naar de grond te gaan waarschijnlijk. Ontslag op staande voet voor de keeperstrainer (10 jaar te laat) zou gepast zijn.

Leg mij maar eens uit hoe je tijdens een rustige hersteltraining een gebroken oogkas kunt oplopen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 11 dec 2023, 07:58
Leg mij maar eens uit hoe je tijdens een rustige hersteltraining een gebroken oogkas kunt oplopen.
Ja, dat is het ‘m nou juist: dat weten we niet. Maar jij hebt je mening al weer klaar.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 10 dec 2023, 21:18 Hij staat alom bekend als een fanatieke fitnesser. Meer hoef ik niet te weten. Waar moet een keeper precies van ‘herstellen’? Die terugspeelballen?

Laatste wedstrijd voor AZ ja. Die is pas in februari weer terug, en dan zou er allang een betere keeper op doel moeten staan. Althans, bij een club met ambitie.
Meer hoef je niet te weten? Nee, je zou je wel eens ergens in verdiepen. Simpel roeptoeteren is natuurlijk veel makkelijker. Er is een onderdeel van een apparaat losgekomen en daarbij op zijn oogkas terechtgekomen. Daar heeft hij nul schuld aan en is brute pech. Sterker nog, hij heeft nog mazzel gehad, het had veel erger af kunnen lopen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 11 dec 2023, 06:37 Ik vraag me het oprecht af. Gebroken oogkas tijdens een hersteltraining. Hoe doe je dat?
Of is er toch ergens gewoon een opstootje geweest...?
Waarom zou je in hemelsnaam een opstootje insinueren? Daar is werkelijk nul sprake van.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6558
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 11 dec 2023, 08:51 Waarom zou je in hemelsnaam een opstootje insinueren? Daar is werkelijk nul sprake van.
Waar is dan wel sprake van? Wat is er gebeurt?
Het klinkt raar dat je bij een hersteltraining je oogkas breekt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ 4 Life schreef: 11 dec 2023, 08:50 Meer hoef je niet te weten? Nee, je zou je wel eens ergens in verdiepen. Simpel roeptoeteren is natuurlijk veel makkelijker. Er is een onderdeel van een apparaat losgekomen en daarbij op zijn oogkas terechtgekomen. Daar heeft hij nul schuld aan en is brute pech. Sterker nog, hij heeft nog mazzel gehad, het had veel erger af kunnen lopen.
Tenzij hobie verhulst wat dingetjes heeft losgedraait...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 11 dec 2023, 09:44 Waar is dan wel sprake van? Wat is er gebeurt?
Het klinkt raar dat je bij een hersteltraining je oogkas breekt.
Lees mijn eerdere post en kap gewoon met dat soort bizarre verhalen de wereld in helpen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6558
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 11 dec 2023, 10:18 Lees mijn eerdere post en kap gewoon met dat soort bizarre verhalen de wereld in helpen.
Wat een verwijten weer op de maandagmorgen. Excuseer - maar het breken van een oogkas bij een hersteltraining komt op mij nogal 'raar' over.
En ja, dan laat de externe communicatie van AZ ook te wensen over. Dan wordt er gegist. Niet onlogisch.
Goh, de wereld is weer te klein.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 11 dec 2023, 10:22 Wat een verwijten weer op de maandagmorgen. Excuseer - maar het breken van een oogkas bij een hersteltraining komt op mij nogal 'raar' over.
En ja, dan laat de externe communicatie van AZ ook te wensen over. Dan wordt er gegist. Niet onlogisch.
Goh, de wereld is weer te klein.
Zo raar is het helemaal niet. In een gym zijn er talloze dingen die er kunnen gebeuren. Je kan ook een gewicht op je voet laten vallen, een stang op je borst etc. Ik vind het inderdaad apart dat er overal weer wat achter moet worden gezocht en dat er dan weer van dit soort insinuaties gaan komen. En online gaat het dan hard, jij gooit het balletje op en een ander ziet het dan weer als waarheid.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6558
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 11 dec 2023, 10:45 Zo raar is het helemaal niet. In een gym zijn er talloze dingen die er kunnen gebeuren. Je kan ook een gewicht op je voet laten vallen, een stang op je borst etc. Ik vind het inderdaad apart dat er overal weer wat achter moet worden gezocht en dat er dan weer van dit soort insinuaties gaan komen. En online gaat het dan hard, jij gooit het balletje op en een ander ziet het dan weer als waarheid.
Waarom meldt AZ dit dan zelf niet ihkv transparantie om ook die speculatie voor te zijn?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 11 dec 2023, 10:48 Waarom meldt AZ dit dan zelf niet ihkv transparantie om ook die speculatie voor te zijn?
Er staat in de officiele berichtgeving gewoon dat hij de blessure heeft opgelopen op de training, zoals dat altijd wel wordt vermeld. Waarom moet daar per se een complete situatieschets bij?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6558
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 11 dec 2023, 10:54 Waarom moet daar per se een complete situatieschets bij?
Lees mijn vorige post nog eens.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 11 dec 2023, 08:50 Er is een onderdeel van een apparaat losgekomen en daarbij op zijn oogkas terechtgekomen.
Hoe weet je dat?

Gebroken jukbeen is het trouwens
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1361
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Niet zeiken, doe maar een helm op. Na Twente uit mag je herstellen
Plaats reactie