Mathew Ryan (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Ferry
Georg

differentcook schreef: 31 mei 2024, 07:57 Zonder informatie te hebben lijkt het me waarschijnlijker dat hij zelf een gewicht niet had kunnen houden en deze niet bijtijds heeft kunnen ontwijken
Eerder werd hier gesteld door AZ4life dat: 'Er is een onderdeel van een apparaat losgekomen en daarbij op zijn oogkas terechtgekomen.'
De Rode Baron
Goalscorer

salmonyappi schreef: 30 mei 2024, 15:15 Dat het beter moet is wel duidelijk. Wat jij echter schetst (en ook niet voor het eerst) is wel erg depri hoor……..Er zijn nog wat maanden waarin iets kan gebeuren. Je sorteert wel erg vroeg voor………
salmonyappi schreef: 28 mei 2024, 08:58 Je volgt AZ en Huiberts al een tijdje; dan weet je ook dat dit grotendeels het elftal is en blijft waar we het komend seizoen mee hebben te dealen. Aangevuld met de hoogstnodige (in Huiberts visie en niet de onze!) versterkingen. Wensdenken is prima, maar ik verwacht niet veel wijzigingen, eerlijk gezegd………
Volgens mij ben je het wel met me eens.
'At your service '
MB80
Invaller

Graag of niet. Redelijke keeper, misschien wel prima ivm buikduiker Verhulst of dramatische Vindahl. Maar geen topper.

Dus schakel maar door Max en vis een nieuwe keeper op die meteen vanaf de voorbereiding er is. Want Vindahl los van zijn matige prestaties had geen voorbereiding meegedaan.
salmonyappi
Harde Kern

De Rode Baron schreef: 31 mei 2024, 15:50 Volgens mij ben je het wel met me eens.
Nou nee, want ik constateer hoe iets er uit ziet en jij buigt het om naar een zeer depressief verhaal met bijna de conclusie dat het echt niets gaat worden; en dat moet je uiteraard eerst afwachten.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Basisspeler

MB80 schreef: 31 mei 2024, 17:49 Graag of niet. Redelijke keeper, misschien wel prima ivm buikduiker Verhulst of dramatische Vindahl. Maar geen topper.

Dus schakel maar door Max en vis een nieuwe keeper op die meteen vanaf de voorbereiding er is. Want Vindahl los van zijn matige prestaties had geen voorbereiding meegedaan.
Ik begrijp niet helemaal dat mensen zo over Ryan praten. Maar ik krijg hier ook een déjà vu van met het vertrek van Bizot.
Zoveel teksten als 'oké keeper, maar hij stompt alles weg. Nu kunnen we eindelijk een keeper kopen die wél kan meevoetballen en ballen klem heeft.'
Onbegrijpelijk.

Volgens mij begrijpen mensen niet hoe moeilijk het is om een goede, betrouwbare keeper te vinden.

Even wat quotes opgehaald van het topic (heb namelijk toch nachtdienst:

Lowietje
Bizot omschrijven als een voor AZ begrippen uitzonderlijk goede keeper is echt bizar. Hoeveel knulligheden, blunders en fouten heeft ie wel niet begaan. Hoe raar op ballen en spelers afspringt, ballen raar wegslaat, een en al onrust die vent. En dan hoppa roepen. Hele gekke kerel. Blij als we dadelijk hopelijk een stabiele keeper hebben.
Ferry
Nog geen slotje voor die overspannen volleyballer?
Pauluz
Bizot was een degelijke keeper. Bij vlagen goed, maar soms ook erg onder de maat. En altijd maar ballen weg stompen ipv vangen, daar kan ik me aan irriteren.
En ik heb de reactie gevonden waar Antti nog steeds over praat (van ene benside beard)
Als Verhulst nu elk oefenduel een goede pot neerzet en zich zo tot #1 kan manifesteren, vind ik het prima. Marco was en is ook geen op en top hoogvlieger, heeft zelfs dure punten gekost met domme acties en rode kaart(en).
Uiteraard Langedijk
Nou, ik hoop dat Bizot alsnog de voorkeur krijgt en wij snel een vervanger hebben. Anders is onze labiele keeper straks weer de weg kwijt.
differentcook
Harde Kern

SchoorlAZ schreef: 01 jun 2024, 02:38 Ik begrijp niet helemaal dat mensen zo over Ryan praten. Maar ik krijg hier ook een déjà vu van met het vertrek van Bizot.
Zoveel teksten als 'oké keeper, maar hij stompt alles weg. Nu kunnen we eindelijk een keeper kopen die wél kan meevoetballen en ballen klem heeft.'
Onbegrijpelijk.

Volgens mij begrijpen mensen niet hoe moeilijk het is om een goede, betrouwbare keeper te vinden.

Even wat quotes opgehaald van het topic (heb namelijk toch nachtdienst:

Lowietje

Ferry

Pauluz

En ik heb de reactie gevonden waar Antti nog steeds over praat (van ene benside beard)

Uiteraard Langedijk
Dank voor het spitten. Ja, het forum is een openbaar gekkenhuis :roll:
we can come an end
Ferry
Georg

Mathew Ryan op de korrel bij Derby County.
https://www.derbytelegraph.co.uk/sport/ ... an-9354436
salmonyappi
Harde Kern

Tja……met alleen Owusu (die er nog niet klaar voor is lees ik steeds…) gaan we het niet redden……

En Ryan zou een Championship-team verkiezen boven top 5 eredivisie? Dan weet ik wel waar het om gaat……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SjaakTrekhaak
Fanatic

salmonyappi schreef: 20 jun 2024, 06:28 Tja……met alleen Owusu (die er nog niet klaar voor is lees ik steeds…) gaan we het niet redden……

En Ryan zou een Championship-team verkiezen boven top 5 eredivisie? Dan weet ik wel waar het om gaat……..
Het lekkere weer?
Metalingus
Oude garde

salmonyappi schreef: 20 jun 2024, 06:28 Tja……met alleen Owusu (die er nog niet klaar voor is lees ik steeds…) gaan we het niet redden……

Zij hebben waarschijnlijk een veiligere fitnessruimte
Metalingus
Oude garde

differentcook schreef: 01 jun 2024, 09:24 Dank voor het spitten. Ja, het forum is een openbaar gekkenhuis :roll:
Die wedstrijd bij Sparta waarbij de voorsprong van 0-4 werd verkloot, mag je volledig op het conto van Bizot schrijven. Daar deed hij de laatste 3 letters van zijn achternaam eer aan. En zo waren er nog wel wedstrijden waarin hij er niet lekker uitzag.
Hij heeft ook een superserie met bijna een record aan clean sheets gehad. Met aan het eind van die serie een domme rode kaart na 5 minuten bij Sparta.
En ik dacht ook wel eens “vang die bal nu een keer” ipv dat eeuwige stompen.
Maar voor AZ begrippen over het geheel gezien een prima keeper.
SchoorlAZ
Basisspeler

Metalingus schreef: 20 jun 2024, 06:46 Die wedstrijd bij Sparta waarbij de voorsprong van 0-4 werd verkloot, mag je volledig op het conto van Bizot schrijven. Daar deed hij de laatste 3 letters van zijn achternaam eer aan. En zo waren er nog wel wedstrijden waarin hij er niet lekker uitzag.
Hij heeft ook een superserie met bijna een record aan clean sheets gehad. Met aan het eind van die serie een domme rode kaart na 5 minuten bij Sparta.
En ik dacht ook wel eens “vang die bal nu een keer” ipv dat eeuwige stompen.
Maar voor AZ begrippen over het geheel gezien een prima keeper.
Als een doelman één keer een fout maakt is het 95% van de tijd meteen een goal. Bij een spits of middenvelder ligt dit heel anders. Bizot was een geweldige doelman voor AZ. Veel meer dan een prima keeper. Ryan is iets minder, maar net zo goed een uitstekende keeper voor het niveau van AZ. Het gras is altijd groener, zeker wanneer het gaat over jongens uit de eigen jeugd. Maar we mogen in onze handen knijpen het een keeper als Ryan, op meerdere vlakken.
MB80
Invaller

SchoorlAZ schreef: 20 jun 2024, 06:49 Als een doelman één keer een fout maakt is het 95% van de tijd meteen een goal. Bij een spits of middenvelder ligt dit heel anders. Bizot was een geweldige doelman voor AZ. Veel meer dan een prima keeper. Ryan is iets minder, maar net zo goed een uitstekende keeper voor het niveau van AZ. Het gras is altijd groener, zeker wanneer het gaat over jongens uit de eigen jeugd. Maar we mogen in onze handen knijpen het een keeper als Ryan, op meerdere vlakken.
Flauw om Bizot af te vallen op die pot tegen Sparta.

Pas je dezelfde “logica” toe op Pavlidis - bijvoorbeeld uit tegen Volendam dit jaar - dan wilt quick boys hem ook niet… mist even 5 1 op 1s en wanhoopspogingen.
Ferry
Georg

salmonyappi schreef: 20 jun 2024, 06:28 Dan weet ik wel waar het om gaat……..
Hij zit natuurlijk in de laatste jaren van zijn carriere. Kan dan nog een flink salaris scoren (1 miljoen+), misschien wat tekenbonus.
In een mooie competitie.
Tja, AZ heeft dan gewoon niet zoveel extra's te bieden...
differentcook
Harde Kern

MB80 schreef: 20 jun 2024, 07:57 Flauw om Bizot af te vallen op die pot tegen Sparta.

Pas je dezelfde “logica” toe op Pavlidis - bijvoorbeeld uit tegen Volendam dit jaar - dan wilt quick boys hem ook niet… mist even 5 1 op 1s en wanhoopspogingen.
Precies, goed om wat redelijkheid erin te brengen en deze spiegel voor te houden
we can come an end
Langedijk
Fanpage-junk

MB80 schreef: 20 jun 2024, 07:57 Flauw om Bizot af te vallen op die pot tegen Sparta.
Het was natuurlijk niet die ene pot. Bizot was toen echt een paar maanden de weg kwijt en mentaal niet zo sterk. Neemt niet weg dat hij onderaan de streep een goede keeper voor AZ was. Alleen van dat stompen werd ik helemaal gek.

Ryan naar Derby County. Tja. Blijkbaar geen interesse van betere clubs die ook goed betalen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Antti Opdam
Gewoon Dirk

Langedijk schreef: 20 jun 2024, 09:46 Ryan naar Derby County. Tja. Blijkbaar geen interesse van betere clubs die ook goed betalen.
In tegenstelling tot de harde van de lobby van de SchoorlAZen van deze wereld bleek de feitelijke wereld weer eens iets weerbarstiger.

Celtic is nog niet op de lijn gekomen?

Het lijkt me wel moeilijk leven. Dan vind je dus Vindahl een waardeloze keeper en Ryan een geweldige keeper, maar staat de eerste in de belangstelling van Celtic (een andere Champions League kandidaat) en vertrekt de ander naar een Derby Country.

Dan kan je dat waarschijnlijk alleen nog maar verklaren vanuit een redenering als "de voetbalwereld is gek geworden."

Anders raak je toch volledig in de war ...
SchoorlAZ
Basisspeler

Antti Opdam schreef: 20 jun 2024, 10:24 In tegenstelling tot de harde van de lobby van de SchoorlAZen van deze wereld bleek de feitelijke wereld weer eens iets weerbarstiger.

Celtic is nog niet op de lijn gekomen?

Het lijkt me wel moeilijk leven. Dan vind je dus Vindahl een waardeloze keeper en Ryan een geweldige keeper, maar staat de eerste in de belangstelling van Celtic (een andere Champions League kandidaat) en vertrekt de ander naar een Derby Country.

Dan kan je dat waarschijnlijk alleen nog maar verklaren vanuit een redenering als "de voetbalwereld is gek geworden."

Anders raak je toch volledig in de war ...
De één had op Drommel en Schubert na het laagste reddingspercentage van alle keepers in de Eredivisie en de andere de op één na hoogste na Benitez.

Verder probeer je het weer leuk te framen. Misschien vind je nog ergens een Instagram post over hoe goed Vindahl is, terwijl je ze vele blunders (bijna elke wedstrijd) van dit seizoen in de Europa League keihard negeert, maar Ryan hier wél op afrekent. Dat doe je ook altijd wel leuk moet ik zeggen.

Overigens: als je online zoekt op de geruchten van Vindahl naar Celtic, dan kom je er snel achter dat ze aan ontzettend veel keepers gelinkt worden. De supporters zelf maken er inmiddels grappen over dat ze met 40 keepers beginnen aan het volgende seizoen. Dit artikel (https://www.footballinsider247.com/celt ... b-sources/)van gisteren of eergisteren zegt overigens dat ze hun eerste keuze zijn misgelopen en nu overgaan op een Slovaakse jongen.

Ik raad je aan om 'celtic goalkeeper' op te zoeken. Dan lees je zo 20 artikelen van de laatste twee dagen met allemaal verschillende namen.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

vriend schreef: 27 mei 2024, 13:09 Maar je bewierookt Vindahl.

Ik ben het met je eens als het over Clasie gaat. Maar je kijk op keepers is in het beste geval dubieus te noemen.
En in het allerbeste geval haarscherp?

PS. Derby County speelde afgelopen seizoen in League One (niet te verwarren met de Champions League).
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SchoorlAZ schreef: 20 jun 2024, 11:07 Ik raad je aan om 'celtic goalkeeper' op te zoeken. Dan lees je zo 20 artikelen van de laatste twee dagen met allemaal verschillende namen.
Staat Ryan daartussen en zo nee, waarom denk je van niet?

(Ook mooi on topic.)
Plaats reactie