Mathew Ryan (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
salmonyappi
Harde Kern

Ferry schreef: 30 mei 2024, 12:43 Maar tegelijkertijd voelt dit als slecht personeelsbeleid door Huiberts. Met een Owusu die er helemaal nog niet klaar voor is.
What else is new……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
RoycosoepieAZ
Oude garde

Ok, weten we dat ook weer. Owusu zou ik eerst nog wat vlieguren geven in jong AZ of verhuren, komt nu nog te vroeg. Etienne Vaessen is transfervrij. Die wilde toch een stap omhoog maken. Nou een uitgelezen kans voor hem. Zal zeker geen miljoenen salaris vragen. Komt dat Max ook weer mooi uit, win win situatie =D>
De Rode Baron
Goalscorer

SimonPoulsen schreef: 30 mei 2024, 10:37 Wat een geblunder van Huiberts.
Neem het Ryan eens kwalijk, je speelt een topseizoen en je concurrent is totaal uit vorm. Maar je krijgt pas na afloop van het seizoen een lullige aanbieding van 1 jaar.

En Owusu dan. Die zag dus dat Ryan alsnog een aanbieding kreeg, een duidelijk signaal. En dan gaan we die jongen nu alsnog doorschuiven?
Ach, we zijn het inmiddels wel gewend. Hoe lang zit onze beste Max al niet te blunderen voor de vleugels waar we er inmiddels 6 van hebben rondlopen en er feitelijk geen een van voldoet!
Goed, straks dus een AZ-loos Pavlidis, Yuki, Ryan elftal, een onzekere achterhoede met groentje Owusu, een Bazoer die daar leiding moet geven maar zelf nauwelijks een kopduel weet te winnen, backs Wolfe en Kasius die het niveau domweg niet aan kunnen, een middenveld met Clasie, Mijnans en Belic dat nauwelijks dat van een club als NEC of Heerenveen overstijgt, vleugels die hun mannetje niet kunnen passeren en een centrumspits waarvan de namen van Parrot of Lammers dan rondgaan... nou we gaan heerlijke tijden tegemoet. Dit seizoen heeft onze Griek nog veel verbloemd en als Max ons niet verrast om goede versterkingen binnen te halen voor de tientallen miljoenen die gaan binnen komen voor Koopmeiners, Yuki en Pavlidis, gaan we een vrije val maken.
Bijlagen
zucht.jpg
zucht.jpg (35.76 KiB) 1536 keer bekeken
'At your service '
salmonyappi
Harde Kern

De Rode Baron schreef: 30 mei 2024, 13:35 Ach, we zijn het inmiddels wel gewend. Hoe lang zit onze beste Max al niet te blunderen voor de vleugels waar we er inmiddels 6 van hebben rondlopen en er feitelijk geen een van voldoet!
Goed, straks dus een AZ-loos Pavlidis, Yuki, Ryan elftal, een onzekere achterhoede met groentje Owusu, een Bazoer die daar leiding moet geven maar zelf nauwelijks een kopduel weet te winnen, backs Wolfe en Kasius die het niveau domweg niet aan kunnen, een middenveld met Clasie, Mijnans en Belic dat nauwelijks dat van een club als NEC of Heerenveen overstijgt, vleugels die hun mannetje niet kunnen passeren en een centrumspits waarvan de namen van Parrot of Lammers dan rondgaan... nou we gaan heerlijke tijden tegemoet. Dit seizoen heeft onze Griek nog veel verbloemd en als Max ons niet verrast om goede versterkingen binnen te halen voor de tientallen miljoenen die gaan binnen komen voor Koopmeiners, Yuki en Pavlidis, gaan we een vrije val maken.
Dat het beter moet is wel duidelijk. Wat jij echter schetst (en ook niet voor het eerst) is wel erg depri hoor……..Er zijn nog wat maanden waarin iets kan gebeuren. Je sorteert wel erg vroeg voor………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SjaakTrekhaak
Fanatic

Ferry schreef: 30 mei 2024, 12:43 Het kan ook zijn dat Ryan de boot afhield - trouwens. Rond februari was er zo'n quote dat hij zei: '1,5 jaar hadden we afgesproken, dus ik wil verder kijken...'
Precies. Als ik het een beetje begrepen heb, was hij helemaal klaar met AZ vanwege het ongeval in de sportschool. Als in, echt klaar. Dan ga je die persoon niet direct daarna een aanbieding doen. Want je maakt sowieso geen kans. Dan kan je beter even de gemoederen laten bedaren en dan op een moment dat het wat beter vlot, alsnog proberen.

Vind het wel jammer. Want hij is een van de weinige in de selectie met een echte winnaarsmentaliteit. Iets dat hem waarschijnlijk ook een beetje naar de uitgang duwt. Want hij zal het vast moeilijk vinden om bij een net-niet-club als AZ te spelen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

De farce compleet.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
differentcook
Harde Kern

SjaakTrekhaak schreef: 30 mei 2024, 15:35 Precies. Als ik het een beetje begrepen heb, was hij helemaal klaar met AZ vanwege het ongeval in de sportschool. Als in, echt klaar. Dan ga je die persoon niet direct daarna een aanbieding doen. Want je maakt sowieso geen kans. Dan kan je beter even de gemoederen laten bedaren en dan op een moment dat het wat beter vlot, alsnog proberen.

Vind het wel jammer. Want hij is een van de weinige in de selectie met een echte winnaarsmentaliteit. Iets dat hem waarschijnlijk ook een beetje naar de uitgang duwt. Want hij zal het vast moeilijk vinden om bij een net-niet-club als AZ te spelen.
Huh?
Waar heb je dat van? Zou AZ niet eerder klaar zijn met Ryan bij zo´n ongeval ipv andersom?
En had hij in april (of begin mei) niet een interview gegeven waarin hij liet doorschemeren graag te verlengen, maar nog geen aanbod gekregen te hebben?

Dit kan trouwens ook gewoon een tussenstap zijn in het onderhandelingsspel.
we can come an end
Love AZ Til I Die!
Fanatic

differentcook schreef: 30 mei 2024, 16:08 Huh?
Waar heb je dat van? Zou AZ niet eerder klaar zijn met Ryan bij zo´n ongeval ipv andersom?
En had hij in april (of begin mei) niet een interview gegeven waarin hij liet doorschemeren graag te verlengen, maar nog geen aanbod gekregen te hebben?
Hij heeft gedreigd om naar de rechter te stappen omdat het ongeval in de Gym bij AZ is gebeurd. Alleen heeft AZ dat kunnen afhouden door speeltijd als hij weer fit was.
differentcook
Harde Kern

Love AZ Til I Die! schreef: 30 mei 2024, 16:39 Hij heeft gedreigd om naar de rechter te stappen omdat het ongeval in de Gym bij AZ is gebeurd. Alleen heeft AZ dat kunnen afhouden door speeltijd als hij weer fit was.
En geschil over wiens verzekering de dekking zou doen?
En speeltijd krijgen onder dreiging met een rechtzaak?
Rare praktijken ...
we can come an end
SimonPoulsen
Georg

Love AZ Til I Die! schreef: 30 mei 2024, 16:39 Hij heeft gedreigd om naar de rechter te stappen omdat het ongeval in de Gym bij AZ is gebeurd. Alleen heeft AZ dat kunnen afhouden door speeltijd als hij weer fit was.
Speeltijd? De man was toch gewoon eerste doelman.
En waarom gaat Max dan wel lastminute in de pers zitten leuren met een contracverlening.
Of zit ik echt naar een groot toneelstuk te kijken? Waar zijn ze in godsnaam allemaal mee bezig.
Ferry
Georg

differentcook schreef: 30 mei 2024, 16:44 En geschil over wiens verzekering de dekking zou doen?
Ik verwachtte destijds ook dat de arbeidsinspectie onderzoek zou (moeten) doen. Het is immers een ongeval op werklokatie/werkterrein tijdens werktijd met letsel tot gevolg.

Iig: slecht gemanaged door de organisatie. De contractverlenging van vorige week lijkt een beetje een toneelstukje.
Love AZ Til I Die!
Fanatic

SimonPoulsen schreef: 30 mei 2024, 16:47 Speeltijd? De man was toch gewoon eerste doelman.
En waarom gaat Max dan wel lastminute in de pers zitten leuren met een contracverlening.
Of zit ik echt naar een groot toneelstuk te kijken? Waar zijn ze in godsnaam allemaal mee bezig.
Klopt maar hij zou er even uit liggen door de blessure. Het wil wel eens gebeuren dat een vervanger het zo goed doet, dat je buiten de gratie valt.

Dat wilde hij voorkomen. Want anders zou AZ een schadeclaim kunnen verwachten en dat is nu niet gebeurd.

Dat helpt hem natuurlijk ook beter aan een nieuwe club en wellicht natuurlijk nog een stap hogerop in plaats van als hij niet meer had gespeeld.

Iets of iemand heeft de boot afgehouden en dat is door de last minute aanbieding voor de bühne gedaan of als laatste poging. Het lijkt op slecht management omdat de meeste AZ fans al langer zagen dat Owusu er nog niet klaar voor is.

Echter wordt er tegelijkertijd gezegd dat Owusu een moeilijke periode achter de rug heeft gehad met zijn vader door een ziekte. Dat zou nu stabiel zijn, waardoor hij weer fris is in het hoofd is en zijn niveau weer haalt op o.a. trainingen.

Maar het is een ongrijpbaar dossier aan het worden...
SimonPoulsen
Georg

Love AZ Til I Die! schreef: 30 mei 2024, 17:25 Klopt maar hij zou er even uit liggen door de blessure. Het wil wel eens gebeuren dat een vervanger het zo goed doet, dat je buiten de gratie valt.

Dat wilde hij voorkomen. Want anders zou AZ een schadeclaim kunnen verwachten en dat is nu niet gebeurd.

Dat helpt hem natuurlijk ook beter aan een nieuwe club en wellicht natuurlijk nog een stap hogerop in plaats van als hij niet meer had gespeeld.

Iets of iemand heeft de boot afgehouden en dat is door de kast minute aanbieding voor de bühne gedaan of als laatste poging. Het lijkt er iig al dat het slecht gemanaged is, omdat de meeste AZ fans al langer zagen dat Owusu er nog niet klaar voor is.

Echter wordt er tegelijkertijd gezegd dat Owusu een moeilijke periode achter de rug heeft gehad met zijn vader door een ziekte. Dat zou nu stabiel zijn, waardoor hij weer fris is het hoofd is en zijn niveau weer haalt op o.a. trainingen.

Maar het is een ongrijpbaar dossier aan het worden...
Wat dat betreft snap ik Ryan wel. Het klimaat richting hem is dus altijd geweest van je bent een tussenpaus. Het duidelijke vertrouwen en waardering richting hem was er niet. En op zon laatste speeldag was men te druk met de grote Dani show, ipv Ryan te verleiden om te blijven. Zowel op als naast het veld. Dan zou ik ook verder gaan kijken. Zeker als een Celtic interesse heeft.
Love AZ Til I Die!
Fanatic

SimonPoulsen schreef: 30 mei 2024, 17:34 Wat dat betreft snap ik Ryan wel. Het klimaat richting hem is dus altijd geweest van je bent een tussenpaus. Het duidelijke vertrouwen en waardering richting hem was er niet. En op zon laatste speeldag was men te druk met de grote Dani show, ipv Ryan te verleiden om te blijven. Zowel op als naast het veld. Dan zou ik ook verder gaan kijken. Zeker als een Celtic interesse heeft.
Dat is natuurlijk wel de insteek geweest als overbrugging naar Owusu.

Alleen zijn ze iets te lang in blijven geloven dat Owusu het kon overnemen, dat had in mijn optiek eerder richting beide partijen Owusu en Ryan wellicht besproken moeten worden zodat beide daar in konden schikken.

Owusu een verhuur traject en Ryan de waardering geven die hij verdient en op zou hebben gehoopt.

Dat is wel of niet gebeurd, maar dat heb ik nergens met informatie vernomen.

Voor ons ziet het er van buitenaf uit alsof Max te laat een aanbieding heeft gedaan...
SimonPoulsen
Georg

Love AZ Til I Die! schreef: 30 mei 2024, 17:44 Dat is natuurlijk wel de insteek geweest als overbrugging naar Owusu.

Alleen zijn ze iets te lang in blijven geloven dat Owusu het kon overnemen, dat had in mijn optiek eerder richting beide partijen Owusu en Ryan wellicht besproken moeten worden zodat beide daar in konden schikken.

Owusu een verhuur traject en Ryan de waardering geven die hij verdient en op zou hebben gehoopt.

Dat is wel of niet gebeurd, maar dat heb ik nergens met informatie vernomen.

Voor ons ziet het er van buitenaf uit alsof Max te laat een aanbieding heeft gedaan...
Dan lijkt niet alleen zo, dat is gewoon zo. Dat is zowel door Huiberts als Ryan zelf bevestigd.
Een doemscenario ontvouwt zich wat iedereen zag aankomen nu.
Door iemand te halen ga je je talenten helemaal afschrijven.
er wil niemand komen als 2e keeper.
En dan zit je dus nu met Owusu en Verhulst, tel uit je winst.
Love AZ Til I Die!
Fanatic

SimonPoulsen schreef: 30 mei 2024, 17:49 Dan lijkt niet alleen zo, dat is gewoon zo. Dat is zowel door Huiberts als Ryan zelf bevestigd.
Een doemscenario ontvouwt zich wat iedereen zag aankomen nu.
Door iemand te halen ga je je talenten helemaal afschrijven.
er wil niemand komen als 2e keeper.
En dan zit je dus nu met Owusu en Verhulst, tel uit je winst.
Vaessen halen als concurrentie kan, maar die zal alleen komen als je hem iets kan garanderen wss.

Maar het is allemaal verre van ideaal...
SchoorlAZ
Basisspeler

SjaakTrekhaak schreef: 30 mei 2024, 15:35 Precies. Als ik het een beetje begrepen heb, was hij helemaal klaar met AZ vanwege het ongeval in de sportschool. Als in, echt klaar. Dan ga je die persoon niet direct daarna een aanbieding doen. Want je maakt sowieso geen kans. Dan kan je beter even de gemoederen laten bedaren en dan op een moment dat het wat beter vlot, alsnog proberen.

Wat is er dan precies gebeurt in de sportschool?
SjaakTrekhaak
Fanatic

SchoorlAZ schreef: 31 mei 2024, 05:45 Wat is er dan precies gebeurt in de sportschool?
Machine ging kapot tijdens gebruik en daardoor keihard gewicht in zijn gezicht gekregen met gebroken oogkas tot gevolg. Maar dat had natuurlijk ook heel anders kunnen aflopen. Maar ik heb weinig insider informatie hoor; ik deel enkel hoe ik het begrepen heb.
differentcook
Harde Kern

SjaakTrekhaak schreef: 31 mei 2024, 07:52 Machine ging kapot tijdens gebruik en daardoor keihard gewicht in zijn gezicht gekregen met gebroken oogkas tot gevolg. Maar dat had natuurlijk ook heel anders kunnen aflopen. Maar ik heb weinig insider informatie hoor; ik deel enkel hoe ik het begrepen heb.
Oh, dat laatste is wel erg belangrijk. Het is je eigen idee?
Zonder informatie te hebben lijkt het me waarschijnlijker dat hij zelf een gewicht niet had kunnen houden en deze niet bijtijds heeft kunnen ontwijken
we can come an end
SjaakTrekhaak
Fanatic

differentcook schreef: 31 mei 2024, 07:57 Oh, dat laatste is wel erg belangrijk. Het is je eigen idee?
Zonder informatie te hebben lijkt het me waarschijnlijker dat hij zelf een gewicht niet had kunnen houden en deze niet bijtijds heeft kunnen ontwijken
Nee, was niet zijn schuld. Dat weet ik.
Plaats reactie