Mathew Ryan (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Loetje1990
Herry en/of Berry
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 jul 2023, 15:13

Ryan wilt graag naar de MLS of Saudie Arabië ff centen pakken nog
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12593
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Loetje1990 schreef: 02 apr 2024, 16:43 Regels uit 2020, die zijn ondertussen veranderd
Vorig jaar was die regel ook nog zo. Als je weet of denkt dat het sindsdien is veranderd, geef dan even de forummers daar een bewijsje van.
https://www.vi.nl/nieuws/opzeggen-of-op ... een-rijtje
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1421
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Misschien wil Bizot wel afbouwen in Nederland en keert hij terug bij AZ. Kan Owusu nog een jaartje samen optrekken met Bizot en daarna het stokje definitief overnemen te nemen. Bizot wordt dan de nieuwe keeperstrainer van AZ.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6619
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

sister of mercy schreef: 02 apr 2024, 18:06 Misschien wil Bizot wel afbouwen in Nederland en keert hij terug bij AZ. Kan Owusu nog een jaartje samen optrekken met Bizot en daarna het stokje definitief overnemen te nemen. Bizot wordt dan de nieuwe keeperstrainer van AZ.
Koekoek!

Afbouwen?! Een van de beste keepers in Frankrijk. Die gaat een stap naar een topteam maken. Kon al naar de premier league in de winter.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1225
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

differentcook schreef: 02 apr 2024, 16:33 Deze regel geldt niet voor spelers die aan het einde van hun eerste contract zitten.:
https://www.transfermarkt.nl/1-april-re ... ews/357870
Bedankt voor het nodige stukje educatie :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16276
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

“We hebben een jong team en ik probeer het team in mentaal opzicht te helpen door ze mee te geven dat ze niet te euforisch worden als we winnen, maar ook niet te down zijn als we een keer verliezen. Ik denk dat we ervan kunnen profiteren als we in mentaal opzicht neutraal blijven. We moeten niet teveel gefocust zijn op de uitkomst, maar we moeten gewoon doen wat we moeten doen, ondanks de omstandigheden.”
Wijze woorden van onze keeper aan ons allen op deze fanpage :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12593
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 20 apr 2024, 11:23 Wijze woorden van onze keeper aan ons allen op deze fanpage :wink:
inderdaad
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3269
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Welke 'omstandigheden' doelt hij dan: de kwantiteit die Huiberts de laatste tijd aandraagt? 8)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12593
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 20 apr 2024, 11:47 Welke 'omstandigheden' doelt hij dan: de kwantiteit die Huiberts de laatste tijd aandraagt? 8)
Alle omstandigheden, willekeurig welke omstandigheden
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9187
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Loetje1990 schreef: 02 apr 2024, 16:43 Ryan wilt graag naar de MLS of Saudie Arabië ff centen pakken nog
Dat hoop jij ja :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

DeTorenburch schreef: 02 apr 2024, 16:24 Volgens bronnen wisten ze ook de Nelissen weg zou gaan.
Dat heeft AZAlerts niet gezegd. AZAlerts heeft het NHD gequote. Zie bronvermelding.
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
MB80
Invaller
Berichten: 2290
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Beetje tijdige duidelijkheid zou fijn zijn….gaat Ryan? Zo ja, zsm Wellenreuther of Vaessen als eerste keepervastleggen voordat een PAF hen opvist als tweede keeper.

Ryan is “ok” voor AZ, geen punten pakker zoals wellemreuther, of unnerstal maar het idee van nog een jaar Ryan voelt beter dan Owusu in het diepe gooien… dat zegt meer over Owusu dan Ryan bijna….
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16276
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MB80 schreef: 23 apr 2024, 06:19 Beetje tijdige duidelijkheid zou fijn zijn….gaat Ryan? Zo ja, zsm Wellenreuther of Vaessen als eerste keepervastleggen voordat een PAF hen opvist als tweede keeper.

Ryan is “ok” voor AZ, geen punten pakker zoals wellemreuther, of unnerstal maar het idee van nog een jaar Ryan voelt beter dan Owusu in het diepe gooien… dat zegt meer over Owusu dan Ryan bijna….
Ik ben wel voor Wellenreuther. Uitstekende keeper voor AZ.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6619
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Raar gedoe. Ryan zal onderhand ook denken graag of niet. (hij heeft zelf bevestigd nog geen aanbieding te hebben gehad). Waar wachten ze überhaupt op?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9187
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 23 apr 2024, 20:51 Ik ben wel voor Wellenreuther. Uitstekende keeper voor AZ.
Die heeft toch een contract tot 2025? (ze hebben hem gekocht na een eerdere huur afgelopen zomer).
Als bij Feyenoord stom genoeg zijn om hem te laten gaan, zeker doen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2624
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 23 apr 2024, 22:07 Die heeft toch een contract tot 2025? (ze hebben hem gekocht na een eerdere huur afgelopen zomer).
Als bij Feyenoord stom genoeg zijn om hem te laten gaan, zeker doen.
Wellenreuter heeft duidelijk aangegeven dat hij ergens eerste keeper wil worden. En als dat niet bij Feyenoord kan dan maar ergens anders. Als Benitez bij PSV vertrekt zullen die wel de eerste keus zijn. Dan heeft AZ het nakijken.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10240
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MB80 schreef: 23 apr 2024, 06:19 Beetje tijdige duidelijkheid zou fijn zijn….gaat Ryan? Zo ja, zsm Wellenreuther of Vaessen als eerste keepervastleggen voordat een PAF hen opvist als tweede keeper.

Ryan is “ok” voor AZ, geen punten pakker zoals wellemreuther, of unnerstal maar het idee van nog een jaar Ryan voelt beter dan Owusu in het diepe gooien… dat zegt meer over Owusu dan Ryan bijna….
Even los van de alternatieven (Vaessen) of referentie (Unnerstall) ben ik het hier wel mee eens.

Dat was hier voor Ryan pleiten zegt vooral iets over wat Owusu aan het doen is.

(En helaas is de Witte Poema nu weggekaapt. :wink: )
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6619
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Antti Opdam schreef: 24 apr 2024, 06:52 Even los van de alternatieven (Vaessen) of referentie (Unnerstall) ben ik het hier wel mee eens.

Dat was hier voor Ryan pleiten zegt vooral iets over wat Owusu aan het doen is.

(En helaas is de Witte Poema nu weggekaapt. :wink: )
Ik snap echt niet waarom jij zon hekel aan Ryan hebt. Keept toch gewoon een uitstekend seizoen? Nauwelijks fouten en veel goede reddingen gemaakt. Reboundje weggegeven in de drukte tegen Utrecht misschien. Zon Vaessen is absoluut niet beter dan Ryan. Soms moet je ook koesteren wat je hebt. Ja Unnerstal en Wellenreuther zijn toppers. En een Olij of DeLange zou in de buurt komen. Maar verder zie ik in de eredivisie weinig betere (constantere) keepers met zoveel ervaring en rust.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10240
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 24 apr 2024, 08:24 Ik snap echt niet waarom jij zon hekel aan Ryan hebt. Keept toch gewoon een uitstekend seizoen? Nauwelijks fouten en veel goede reddingen gemaakt. Reboundje weggegeven in de drukte tegen Utrecht misschien. Zon Vaessen is absoluut niet beter dan Ryan. Soms moet je ook koesteren wat je hebt. Ja Unnerstal en Wellenreuther zijn toppers. En een Olij of DeLange zou in de buurt komen. Maar verder zie ik in de eredivisie weinig betere (constantere) keepers met zoveel ervaring en rust.
Laat ik 'm even omkeren: welke wedstrijden heeft hij echt voor je gewonnen (Eagles thuis en?) en heb je hem ook in Europa gezien ( - 3.26 goals prevented)?

Eredivisie goal prevented (bron Sofascore):

Unnerstall 8.75
Benitez 6.43
Olij 3.32
Ramaj 1.99
Ryan 1.87
De Lange 1.72

Ryan is gewoon een matige keeper. Dat wisten we overigens al. De beste man heeft (ondanks misleidende beeldvorming hier en in 'de media') nooit op Champions League niveau of voor de prijzen* gekeept.

Het is gewoon één van de vele pseudo - vedetten die AZ rijk is en waar we weer zo snel mogelijk vanaf moeten als we door willen groeien en weer met de top 3 zouden willen concurreren.

(*In de geest van Clasie: wat Belgisch gerommel daargelaten.)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6619
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Antti Opdam schreef: 24 apr 2024, 09:23 Laat ik 'm even omkeren: welke wedstrijden heeft hij echt voor je gewonnen (Eagles thuis en?) en heb je hem ook in Europa gezien ( - 3.26 goals prevented)?

Eredivisie goal prevented (bron Sofascore):

Unnerstall 8.75
Benitez 6.43
Olij 3.32
Ramaj 1.99
Ryan 1.87
De Lange 1.72

Ryan is gewoon een matige keeper. Dat wisten we overigens al. De beste man heeft (ondanks misleidende beeldvorming hier en in 'de media') nooit op Champions League niveau of voor de prijzen* gekeept.

Het is gewoon één van de vele pseudo - vedetten die AZ rijk is en waar we weer zo snel mogelijk vanaf moeten als we door willen groeien en weer met de top 3 zouden willen concurreren.

(*In de geest van Clasie: wat Belgisch gerommel daargelaten.)
Overigens stond Ryan tot April, toen AZ besloot een zenuwinzinking te krijgen, enorm hoog in dat lijstje. Geen idee waarom Champions league niveau ineens relevant is, dat is totaal niet het niveau van AZ. Maarja anders kwam je argument niet van de grond.

125 premier league wedstrijden
13 la liga wedstrijden
81 interlands waarvan 10 op een WK


Inderdaad een kutwedstrijd tegen Zrjinski. Maar stopte ook wederom de beslissende pingel in Noorwegen. Verder uiterst stabiel en betrouwbaar dit seizoen. Tal van goede reddingen en voetballend sterk. Wat mij betreft moet je bij een gigantische leegloop dit seizoen juist vasthouden aan de spelers met ervaring die een goed seizoen draaien (Bazoer en Ryan) als je nog enige volwassenheid in je selectie wilt houden. Clasie wordt wat ouder, eens. Maar heeft ook zeker geen slecht seizoen gespeeld. Maar ik ben benieuwd welke "vedetten" die voldoen aan jou verwachtingen jij haalbaar acht voor AZ.
Plaats reactie