Mathew Ryan (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SchoorlAZ schreef: 20 jun 2024, 11:07 De één had op Drommel en Schubert na het laagste reddingspercentage van alle keepers in de Eredivisie en de andere de op één na hoogste na Benitez.
Als dit overigens een onderschrijving is van de menig dat je jezelf niet helemaal moet blind staren op bepaalde statistieken dan deel ik die.
differentcook
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 20 jun 2024, 11:44 Als dit overigens een onderschrijving is van de menig dat je jezelf niet helemaal moet blind staren op bepaalde statistieken dan deel ik die.
Alleen statistieken die je bij je uitgangspunt kunt laten passen zijn van belang 8)
we can come an end
Antti Opdam
Gewoon Dirk

differentcook schreef: 20 jun 2024, 11:56 Alleen statistieken die je bij je uitgangspunt kunt laten passen zijn van belang 8)
Exact.

8)
SimonPoulsen
Co

Antti Opdam schreef: 20 jun 2024, 11:42 Staat Ryan daartussen en zo nee, waarom denk je van niet?

(Ook mooi on topic.)
Ryan is zeker ook in verband gebracht met Celtic door hetzelfde AZAlerts die nu dit nieuws van Derby melden....
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SimonPoulsen schreef: 20 jun 2024, 12:22 Ryan is zeker ook in verband gebracht met Celtic door hetzelfde AZAlerts die nu dit nieuws van Derby melden....
Aha. Ik vond die niet in de eerste zoektocht.

Dan kan je een transfervrije 'geweldenaar' als Ryan binnenhalen, maar kijk je toch ook nog naar de belachelijke en afgeschreven Vindahl (voor 4 miljoen pond).

Merkwaardig allemaal.

Dit forum volgende zou het allemaal toch een open deur moeten zijn ...
SimonPoulsen
Co

Antti Opdam schreef: 20 jun 2024, 12:28 Aha. Ik vond die niet in de eerste zoektocht.

Dan kan je een transfervrije 'geweldenaar' als Ryan binnenhalen, maar kijk je toch ook nog naar de belachelijke en afgeschreven Vindahl (voor 4 miljoen pond).

Merkwaardig allemaal.

Wacht het nou maar rustig af. Je denkt toch niet dat Celtic echt 5 miljoen gaat aftikken voor de Witte Poema?
Ryan lijkt gewoon even alle clubs langs te gaan en kiest straks de meest lucratieve optie uit. Kan me niet voorstellen dat dat Derby is.
Langedijk
Fanpage-junk

Dit topic is best vermakelijk. Ik kom niet meer bij als Antti straks gelijk krijgt.

Statistisch gezien...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Antti Opdam
Gewoon Dirk

Langedijk schreef: 20 jun 2024, 12:47 Dit topic is best vermakelijk. Ik kom niet meer bij als Antti straks gelijk krijgt.

Statistisch gezien...
... is die kans ongeveer 100%.

8)
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SimonPoulsen schreef: 20 jun 2024, 12:37 Je denkt toch niet dat Celtic echt 5 miljoen gaat aftikken voor de Witte Poema?
Ik kreeg vlak daarvoor zinnig advies:

Wacht het nou maar rustig af.

Overigens zou mijn 'educated guess' zijn dat Celtic voor een andere keeper gaat.

Ryan vinden ze gewoon niet goed genoeg (óf ze nemen hem als tweede keeper die de concurrentie aan moet) en Vindahl heeft nog één jaar aan ervaring nodig. Bovendien ook wat te duur geworden voor clubs als Celtic en AZ.
SchoorlAZ
Basisspeler

Antti Opdam schreef: 20 jun 2024, 12:28 Aha. Ik vond die niet in de eerste zoektocht.

Merkwaardig allemaal.

:lol: :lol: :lol: =D> Knap hoe je óók dit weer probeert om te draaien. Even keihard op je plek gezet, en vervolgens geef je er weer je eigen Antti draai aan. :lol:
Overigens denk ik niet dat beide keepers in de picture zijn bij Celtic. Het zijn slechts geruchten namelijk. Dat zegt helemaal niks. Jij bent juist degene die ook altijd zegt dat het niet uitmaakt wat analytici zeggen bij ESPN, daar hecht je geen waarde aan.

Nee. Alleen feiten en harde cijfers.
Tot je er mee wordt geconfronteerd.
Dan ga je Instagram posts en YouTube filmpjes en geruchten gebruiken voor je argumenten.
Het is zwaktebod op zwaktebod.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SchoorlAZ schreef: 20 jun 2024, 13:28 Het is zwaktebod op zwaktebod.
Dit klinkt als een accurate samenvatting van mijn leven.

8)

Fijn dat ik hier dan ook zo over kom.
Langedijk
Fanpage-junk

SchoorlAZ schreef: 20 jun 2024, 13:28 Even keihard op je plek gezet
Je kunt hem nog niet op zijn plek zetten, want hij kan nog steeds gelijk krijgen. Net zoals jij (in theorie) nog steeds gelijk kunt krijgen dat Pavlidis en Sugawara samen 40+ miljoen gaan opbrengen.

Statistieken zeggen niet altijd alles. Vindahl had bijvoorbeeld slechtere verdedigers voor zich dan Bizot en Ryan. Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat Vindahl een goede keeper is.
differentcook
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 20 jun 2024, 13:40 Dit klinkt als een accurate samenvatting van mijn leven.

8)

Fijn dat ik hier dan ook zo over kom.
:lol: :lol:
we can come an end
SchoorlAZ
Basisspeler

Langedijk schreef: 20 jun 2024, 14:31 Je kunt hem nog niet op zijn plek zetten, want hij kan nog steeds gelijk krijgen. Net zoals jij (in theorie) nog steeds gelijk kunt krijgen dat Pavlidis en Sugawara samen 40+ miljoen gaan opbrengen.

Statistieken zeggen niet altijd alles. Vindahl had bijvoorbeeld slechtere verdedigers voor zich dan Bizot en Ryan. Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat Vindahl een goede keeper is.
Hij is op zijn plek gezet met zijn argument over het gerucht. Hij zei iets in de trend van "Als Ryan zo goed is, waarom wordt hij dan niet aan Celtic gelinkt, maar Vindahl wel?" en vervolgens blijkt dat Ryan ook (net zoals tientallen andere keepers overigens) aan Celtic wordt gelinkt. Begrijp niet wat er zo moeilijk aan is?

Het was net zoals die keer dat jij zei dat je dramatische statistieken zonder bal van Sugawara had, weet je nog?

En heb ik gezegd dat Pavlidis en Sugawara samen 40 miljoen gaan opbrengen? Kan je die link naar me sturen van die post?
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SchoorlAZ schreef: 20 jun 2024, 14:43 Hij is op zijn plek gezet met zijn argument over het gerucht. Hij zei iets in de trend van "Als Ryan zo goed is, waarom wordt hij dan niet aan Celtic gelinkt, maar Vindahl wel?" en vervolgens blijkt dat Ryan ook (net zoals tientallen andere keepers overigens) aan Celtic wordt gelinkt. Begrijp niet wat er zo moeilijk aan is?
Goed lezen. Blijkbaar.

Letterlijk zei ik (want ik mis gelukkig ook wel eens een nieuwsbron):

Staat Ryan daartussen en zo nee, waarom denk je van niet?

(Ook mooi on topic.)

De koppeling met Vindahl heb ik daar (ook niet gemaakt).

Overigens het enige 'serieuze' gerucht (MSM) dat Ryan linkt aan Celtic stamt ook nog uit 2021. (Of ik moet weer iets gemist hebben.)

Maar goed, laten we geen semantische discussie voeren over 'serieuze' geruchten en minder serieuze geruchten. AZalerts heeft gemeld dat Celtic de situatie rond Ryan in de gaten houdt ...

We zullen zien waar hij eindigt ...
salmonyappi
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 20 jun 2024, 11:40 En in het allerbeste geval haarscherp?

PS. Derby County speelde afgelopen seizoen in League One (niet te verwarren met de Champions League).
Championship.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Langedijk
Fanpage-junk

SchoorlAZ schreef: 20 jun 2024, 14:43
Het was net zoals die keer dat jij zei dat je dramatische statistieken zonder bal van Sugawara had, weet je nog?

En heb ik gezegd dat Pavlidis en Sugawara samen 40 miljoen gaan opbrengen? Kan je die link naar me sturen van die post?
Ja, dat weet ik nog. De 6 rode balkjes. Maar die hadden waarschijnlijk donkerrood of paars moeten zijn.

Helaas kan ik die quote zo niet vinden. Maanden geleden en kan in diverse topics staan. Je kunt hem zelfs verwijderd hebben 8)

Maar het kan nog , 21 miljoen voor een verdediger die niet kan verdedigen.

Verder maar weer over Ryan in dit topic
Antti Opdam
Gewoon Dirk

salmonyappi schreef: 20 jun 2024, 16:09 Championship.
Zijn toch tweede geworden in League One?
salmonyappi
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 20 jun 2024, 18:40 Zijn toch tweede geworden in League One?
Je hebt gelijk. Ik heb “lui” gezocht (zag op Wiki staan dat ze “tegenwoordig” uitkomen in de Championship, maar dat was natuurlijk oud nieuws).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Basisspeler

Langedijk schreef: 20 jun 2024, 16:12 Ja, dat weet ik nog. De 6 rode balkjes. Maar die hadden waarschijnlijk donkerrood of paars moeten zijn.

Helaas kan ik die quote zo niet vinden. Maanden geleden en kan in diverse topics staan. Je kunt hem zelfs verwijderd hebben 8)

Maar het kan nog , 21 miljoen voor een verdediger die niet kan verdedigen.

Verder maar weer over Ryan in dit topic
Ja, dat weet je nog heel goed. Dat geloof ik best. Afgaan noemen we dat. Daar heb ik (en anderen hier) van genoten.

Over de comments: ik heb niks verwijderd én ik heb niet gezegd of gewed dat Pavlidis en Sugawara samen 40 miljoen moeten opbrengen.
Volgens mij zei je een paar dagen geleden ook nog 30 miljoen, of was dat met iemand anders? Beetje vaag verhaal wordt het zo.
30 miljoen acht ik overigens wel gewoon realistisch.

21 miljoen voor een verdediger met een eenjarig contract is niet realistisch. Zoiets zou ik ook nooit zeggen. Dat brengen verdedigers van topniveau op met een eenjarig contract. Niet verdedigers uit de Eredivisie. Kerkez bracht dat niet eens op....
Plaats reactie