Djordje Mihailovic (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 04 jan 2024, 18:14 Niet helemaal, zijn vorige club en zaakwaarnemer zullen nog een percentage opstrijken. Ik gok ook dat dit is waarom er nog onderhandelt wordt. AZ zal denk ik proberen op een break-even uit te komen hier als de transfersomlieden die hier op 3 miljoen zitten gelijk hebben.
Ik vind het in ieder geval een heel positieve uitkomst. Je zou zeggen dat er geen enkel obstakel meer is om een goede aankoop van 3/4 miljoen te doen met bijbehorend salaris. Stuur 2miljoen + vBrederode 1.5 jaar verhuren richting NEC voor Mattsson.

Of als Huiberts echt wil uitpakken ga je een keer wel over de 5 miljoen om Nanasi of Aravena te strikken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9167
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 04 jan 2024, 18:21 Ik vind het in ieder geval een heel positieve uitkomst. Je zou zeggen dat er geen enkel obstakel meer is om een goede aankoop van 3/4 miljoen te doen met bijbehorend salaris. Stuur 2miljoen + vBrederode 1.5 jaar verhuren richting NEC voor Mattsson.

Of als Huiberts echt wil uitpakken ga je een keer wel over de 5 miljoen om Nanasi of Aravena te strikken.
Ik zou sowieso een aantal van onze jongens gaan aanbieden bij kleinere clubs.
Niet omdat ik ze af wil kraken, maar ik denk dat er een paar zijn die het nodig hebben.
Van Brederode past in dat rijtje, Goudmijn ook (nog altijd), maar Meerdink mogelijk ook wel (Over dat laatste is blijkbaar al eens gesproken).

Terug naar het onderwerp: als we er geen verlies op hebben dan is het natuurlijk prima gedaan. Maar zoals zo vaak moeten we ons niet te snel rijk rekenen. De bedragen blijken bij AZ meestal eerder lager dan hoger in de berichtgeving werd gemeld vooraf/tijdens de transfer.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 378
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

SimonPoulsen schreef: 04 jan 2024, 18:21 Ik vind het in ieder geval een heel positieve uitkomst.
Precies.

Hij is gehaald voor 3 vast + 3 variabel. Na een jaar is hij (veel) te licht bevonden. Als je hem dan na een jaar kan verkopen voor ongeveer het vaste bedrag, is dat fantastisch gehandeld. In de veronderstelling dat de variabelen (voor het grootste gedeelte) niet gehaald zijn, moeten we hier gewoon hartstikke blij mee zijn.

Hij had uitstekende statistieken en het zag er in de MLS-videos best aardig uit. Ik snap waarom Max hem gehaald heeft. Maar you win some, you loose some. Helaas is het niet geworden wat eenieder er van gehoopt had. Kan gebeuren. Maar dan moet je snel doorschakelen. Dat gebeurt nu en valt te prijzen. Mag ook wel eens gezegd worden.

Slap klam handje geven voor bewezen diensten, het beste wensen met zijn privéomstandigheden in de USA en meteen doorschakelen naar een nieuwe 10 (Mattsson [-o<).
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SjaakTrekhaak schreef: 04 jan 2024, 18:37 Ik snap waarom Max hem gehaald heeft.
Ik niet.

Want je weet dat er een 'trainer' is die zijn kwaliteiten toch niet gaat benutten. Die statistieken niet belangrijk vindt, en rustig blijft aanmodderen met de slechtste nummer 10 van de Eredivisie.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2256
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 05 jan 2024, 08:26 Ik niet.

Want je weet dat er een 'trainer' is die zijn kwaliteiten toch niet gaat benutten. Die statistieken niet belangrijk vindt, en rustig blijft aanmodderen met de slechtste nummer 10 van de Eredivisie.
Je voegt ook zoveel toe aan dit forum. Het zonnetje van het fanpage forum ben je. Altijd positief. Glas half vol in plaats van leg. Geweldige gozer om een keer gezellig een biertje mee te doen...
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

SchoorlAZ schreef: 05 jan 2024, 14:53 Je voegt ook zoveel toe aan dit forum. Het zonnetje van het fanpage forum ben je. Altijd positief. Glas half vol in plaats van leg. Geweldige gozer om een keer gezellig een biertje mee te doen...
Ga weg met je gejammer. Langedijk is 1 van de weinigen die dit forum de moeite waard maken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 05 jan 2024, 17:13 Ga weg met je gejammer. Langedijk is 1 van de weinigen die dit forum de moeite waard maken.
Misschien voor mensen die verlichting ervaren door te zien dat iemand het nog zwaarder heeft dan zichzelf? :roll: :)
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Djordje Mihailovic werd in de zomer van 2022 gecontracteerd nadat Huiberts naast Ezequiel Bullaude greep, die naar Feyenoord zou gaan. Zou hij irrationeel hebben gehandeld door de emotie/nijd die daarmee gepaard ging?
we can come an end
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2256
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

pAZcal schreef: 05 jan 2024, 17:13 Ga weg met je gejammer. Langedijk is 1 van de weinigen die dit forum de moeite waard maken.
Elke discussie over tactiek, nieuwe spelers, huidige spelers etc. wordt monddood gemaakt met een simpele "max. kan niet aankopen/Jansen kan niet trainen/onze spelers kunnen niet voetballen."

Het riedeltje wordt echt heel vermoeiend. Gelukkig is Aboukhlal weg, want dat was helemaal een feest met Langedijk destijds.
Alleen al om die reden hoop ik dat we geen jongen van Marokkaanse afkomst aantrekken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9167
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Lijkt door zijn keuring heen te zijn gekomen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2285
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 06 jan 2024, 12:20 Lijkt door zijn keuring heen te zijn gekomen.
Goed doorgeselecteerd. Bleek geen speler van de buitenklasse en heeft geen nut nog 1-2 jaar aan te modderen en andere spelers a la Kwakman of Smit in de weg te zitten komend seizoen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 06 jan 2024, 04:00 Elke discussie over tactiek, nieuwe spelers, huidige spelers etc. wordt monddood gemaakt met een simpele "max. kan niet aankopen/Jansen kan niet trainen/onze spelers kunnen niet voetballen."
- Deze ‘trainer’ heeft geen tactiek. Die discussie is dus overbodig.

- Voordat ik nieuwe spelers 3 wedstrijden in actie heb gezien, heb ik zelden een mening over ze. Iedereen krijgt een kans.

- De spelers voegen iets toe of niet. Dat eeuwige nuanceren gaat aan mij voorbij.

SchoorlAZ schreef: 06 jan 2024, 04:00 Het riedeltje wordt echt heel vermoeiend. Gelukkig is Aboukhlal weg, want dat was helemaal een feest met Langedijk destijds.
Alleen al om die reden hoop ik dat we geen jongen van Marokkaanse afkomst aantrekken.
Dat hoop ik met je mee. Die gasten hebben geen mentaliteit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 05 jan 2024, 17:13 Langedijk is 1 van de weinigen die dit forum de moeite waard maken.
Dank je! :hart: :wink: :lol:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3249
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeZuivelDuivel schreef: 06 jan 2024, 12:20 Lijkt door zijn keuring heen te zijn gekomen.
Goed zo, als Dani hem nu ook nog volgt naar de MLS of kelder PL en Mijnans even niet meer uit de lappenmand wil komen,
dan komt Pascalleke van zelf een keer met de gedachte om Odgaard daar te proberen. Alhoewel, ik denk dat ie dan bij vlieggewichtjes als Goudmijn of Dantas uit komt (over een schot uit de tweede lijn gesproken 😞).
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2256
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 06 jan 2024, 18:42 Goed zo, als Dani hem nu ook nog volgt naar de MLS of kelder PL en Mijnans even niet meer uit de lappenmand wil komen,
dan komt Pascalleke van zelf een keer met de gedachte om Odgaard daar te proberen. Alhoewel, ik denk dat ie dan bij vlieggewichtjes als Goudmijn of Dantas uit komt (over een schot uit de tweede lijn gesproken 😞).
Ging goed gisteren met Odgaard op 10 inderdaad. Wisselwerking met Pavlidis leek ook goed te zitten.
Overigens heeft Dantas een prima afstandsschot. Altijd geplaatst, hard en laag.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 07 jan 2024, 05:04 Overigens heeft Dantas een prima afstandsschot. Altijd geplaatst, hard en laag.
Nou alleen nog tegen het netje :wink: :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9167
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 07 jan 2024, 08:07 Nou alleen nog tegen het netje :wink: :lol:
Het liefst erin graag, er tegen lukt Odgaard ook nog wel :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 07 jan 2024, 14:53 Het liefst erin graag, er tegen lukt Odgaard ook nog wel :lol:
Als ie tegen (de goede kant van) het netje komt zit ie er meestal wel in hoor 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 05 jan 2024, 21:00 Misschien voor mensen die verlichting ervaren door te zien dat iemand het nog zwaarder heeft dan zichzelf? :roll: :)
Hahahahaha.

Mooi.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Plaats reactie