AZ-SC Dnipro-1 (do 3 nov, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12549
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

:|
we can come an end
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1252
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

MB80 schreef: 03 nov 2022, 18:49 Pavlidis.. :oops: :oops:
Als Verhulst mogelijk een fout maakt is de beer los, als Pavlidis een enorme blunder maakt, groter kan bijna niet, komt er een smilie. Klopt weinig van he
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12549
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Rjansen17 schreef: 03 nov 2022, 20:02 Als Verhulst mogelijk een fout maakt is de beer los, als Pavlidis een enorme blunder maakt, groter kan bijna niet, komt er een smilie. Klopt weinig van he
Ja, spitsen mogen vrijblijvend falen.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

AZ wint weer eens uiterst moeizaam in de Jut en Jul League. Dat maakt ons een Jut en Jul ploegje. In ieder geval weer bij de laatste 16 en dus nu is het ergste Jut en Jul gehalte er wel vanaf.
Duidelijk dat Pavlidis nog ver van topvorm verwijderd is. En dat terugwandelen in buitenspelpositie waarna hij niet mee kan doen als de bal heroverd wordt is ook erg irritant. Gelukkig maakte hij de winnende dus de eerste ligt er alweer in van 'm. En Odgaard kan weer van de 9 af straks waardoor hij veel beter tot z'n recht kan komen.

Yuki speelde eindelijk weer eens een goede helft toen hij op z'n vertrouwde plek stond. Dat mag ook wel gezegd worden na al die slechte wedstrijden van hem.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZA'dam schreef: 03 nov 2022, 20:10 AZ wint weer eens uiterst moeizaam in de Jut en Jul League. Dat maakt ons een Jut en Jul ploegje. In ieder geval weer bij de laatste 16 en dus nu is het ergste Jut en Jul gehalte er wel vanaf.
Duidelijk dat Pavlidis nog ver van topvorm verwijderd is. En dat terugwandelen in buitenspelpositie waarna hij niet mee kan doen als de bal heroverd wordt is ook erg irritant. Gelukkig maakte hij de winnende dus de eerste ligt er alweer in van 'm. En Odgaard kan weer van de 9 af straks waardoor hij veel beter tot z'n recht kan komen.

Yuki speelde eindelijk weer eens een goede helft toen hij op z'n vertrouwde plek stond. Dat mag ook wel gezegd worden na al die slechte wedstrijden van hem.
Een goede helft? Op die ene voorzet na heeft hij weer bijna alles verkeerd gedaan. Zo een voorzet maakt niet alles goed voor mij
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZA'dam schreef: 03 nov 2022, 20:10
Yuki speelde eindelijk weer eens een goede helft toen hij op z'n vertrouwde plek stond. Dat mag ook wel gezegd worden na al die slechte wedstrijden van hem.
Hij deed ook in de tweede helft bijna alles fout. Zeker verdedigend. Met 1 goede voorzet maak je dat niet goed.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

En ik had nog wel speciaal op hem gelet, kijkend door mijn meest objectieve bril.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wildcat schreef: 03 nov 2022, 18:08 Karlsson begint weer steeds meer leuke dingen te doen. :)

Heel AZ begint weer wat herkenbaarder te spelen ook
Karlsson verdedigde ook goed en scherp mee deze wedstrijd. Meer op het team gericht. Mooi om te zien.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Punten zijn binnen, centjes zijn binnen, volgende-volgende ronde is binnen.
Goed voor de reputatie in ieder geval.

Ik zeg: deze winter de bonuscentjes investeren in een goede doelman.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Over het tegendoelpunt:

De vorige keer was het dan het wegduwen van Kerkez, maar dit keer staat er toch écht niet iemand anders op die plek. Hij heeft nu stuivertje gewisseld met de nog kleinere Clasie, maar toch lijkt hij daar te staan op opdracht, want niemand anders doet het.

Oh en als dit niemand bij AZ te verwijten is, dan gaan we nog vaak en tegentreffer van deze variant zien.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Genoten in het stadion, tegen een stugge tegenstander, veel kansen gecreëerd. Heerlijke goals =D>

Op naar een leuke loting, hup AZ!
Laatst gewijzigd door Sir Robbert op 04 nov 2022, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sjoerd100
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 19:14
Locatie: noord-scharwoude
Contacteer:

Spelen we eerst uit, eerst thuis of wordt dat bepaalt met de loting?
AZ ALKMAAR
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

sjoerd100 schreef: 04 nov 2022, 07:11 Spelen we eerst uit, eerst thuis of wordt dat bepaalt met de loting?
Vorig seizoen was het door de plek in de poule bepaald, neem aan dat het dit seizoen weer zo is. Dat betekent voor ons eerst uit en thuis eindigen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 03 nov 2022, 19:24 Die fase zijn we allang voorbij. Dit is de 12e kutpot op rij in de groepsfase. Tegen louter B-teams. De eerste de beste play-off wedstrijd eruit, en men telt het weer als succesvol Europees seizoen. De eeuwige cirkel.
Tja. Ik begrijp je sentiment en écht goed is het natuurlijk niet.

Maar op zich is elke keer overwinteren en poulewinst zowel sportief als financieel érg lekker meegenomen.

Volgens mij spelen we de volgende wedstrijd pas op 9 maart en met een beetje geluk zijn we dan op volle oorlogssterkte om bijvoorbeeld ook een Lazio Roma te verslaan.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

sjoerd100 schreef: 04 nov 2022, 07:11 Spelen we eerst uit, eerst thuis of wordt dat bepaalt met de loting?
Eerst uit (9 maart) en dan thuis (16 maart).
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

SimonPoulsen schreef: 03 nov 2022, 19:24 Die fase zijn we allang voorbij. Dit is de 12e kutpot op rij in de groepsfase. Tegen louter B-teams. De eerste de beste play-off wedstrijd eruit, en men telt het weer als succesvol Europees seizoen. De eeuwige cirkel.
Wat een azijnpisser ben je. Geef mij ook zo een “ eeuwige cirkel” waarin je effe bijna 8 miljoen kan bijtellen. Menig club wil ruilen voor jouw “ eeuwige cirkel”. Maar niets is goed genoeg voor jou.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Goed sfeertje weer op de Benside. Molenaartribune gaat ( heeeel) langzaam ook overstag qua sfeer. Wanneer was dat seizoen ook weer toen we Waterreus een half jaar hadden? Kan er niet weer zoiets bedacht worden voor de tweede seizoenshelft? Verhulst kan echt niet meer.
Volgend jaar april weten we meer
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Roadman schreef: 04 nov 2022, 13:33 Wat een azijnpisser ben je. Geef mij ook zo een “ eeuwige cirkel” waarin je effe bijna 8 miljoen kan bijtellen. Menig club wil ruilen voor jouw “ eeuwige cirkel”. Maar niets is goed genoeg voor jou.

Ik zou het leuk vinden als AZ weer eens n serieuze wedstrijd wint in Europa, dat is alweer jaren geleden. Of in ieder geval beetje leuk voetbal. Klopt inderdaad. Dat is toch waar we voor spelen, of spelen we puur voor de centen? Naast het geld is er weinig leuks meer aan aan die hele Conference League. 12 poulewedstrijden, 12x matig met de hakken over de sloot of punten verspeeld tegen kermisteams. En verder alle serieuze p/o wedstrijden verloren: Bodo, Celtic, Rijeka, Kairat, Kiev, Lask. Met gigantische lucky wins tegen Plzen en Antwerp. Fantastisch allemaal die inkomsten, heel goed voor AZ, ben ik ook heel blij mee. Maar mijn punt was dat we best wat ambitieuzer mogen zijn, en niet ALS (ik hoop het niet) we er weer uit gaan in de eerste de beste p/o ronde, spreken van een geslaagd Europees jaar.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

SimonPoulsen schreef: 04 nov 2022, 14:09 Ik zou het leuk vinden als AZ weer eens n serieuze wedstrijd wint in Europa, dat is alweer jaren geleden. Of in ieder geval beetje leuk voetbal. Klopt inderdaad. Dat is toch waar we voor spelen, of spelen we puur voor de centen? Naast het geld is er weinig leuks meer aan aan die hele Conference League. 12 poulewedstrijden, 12x matig met de hakken over de sloot of punten verspeeld tegen kermisteams. En verder alle serieuze p/o wedstrijden verloren: Bodo, Celtic, Rijeka, Kairat, Kiev, Lask. Met gigantische lucky wins tegen Plzen en Antwerp. Fantastisch allemaal die inkomsten, heel goed voor AZ, ben ik ook heel blij mee. Maar mijn punt was dat we best wat ambitieuzer mogen zijn, en niet ALS (ik hoop het niet) we er weer uit gaan in de eerste de beste p/o ronde, spreken van een geslaagd Europees jaar.
Napoli is 2 seizoenen geleden toch? Thuis ook een prima pot toen, ook thuis prima tegen Sociedad. Jaar daarvoor nog een mooie pot tegen United. Afgelopen 2 seizoenen loten we gunstig in de Conference League, door onze coëfficiënt. Wel een beetje typisch dat je alleen de nederlagen benoemd, en Antwerp, een mooie pot is dan weer lucky. Het leest als een half leeg glas.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Sir Robbert schreef: 04 nov 2022, 15:39 Napoli is 2 seizoenen geleden toch? Thuis ook een prima pot toen, ook thuis prima tegen Sociedad. Jaar daarvoor nog een mooie pot tegen United. Afgelopen 2 seizoenen loten we gunstig in de Conference League, door onze coëfficiënt. Wel een beetje typisch dat je alleen de nederlagen benoemd, en Antwerp, een mooie pot is dan weer lucky. Het leest als een half leeg glas.
Nee, dat is azijn pissen van hem. Het deugd nooit voor hem. Selectief geheugen inderdaad ook nog eens. En ja, de centen zijn heel belangrijk voor deze club. Mag het ? Het is een bedrijf dat winst moet maken. Niks fout mee.
Plaats reactie