AZ-FC Vaduz (do 15 sep, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

dirkjan schreef: 05 sep 2022, 11:13 Dan zeg ik mijn scc per direct op. En met mij nog velen denk ik.
Als al die biergooiende eikels dan óók niet meer komen, is die maatregel prima. Lost dat ook het probleem op.

@MO7, dit gaat over de wedstrijd. De Molenaar wordt straks opgescheept met die sukkels die zich op de vd Ben niet kunnen gedragen. Ben benieuwd hoeveel last mijn tribune ervan zal krijgen. AZ had hier veel cordater tegen op moeten treden, maar laten het wéér gewoon gebeuren.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Grifo schreef: 11 sep 2022, 12:09 De Molenaar wordt straks opgescheept met die sukkels die zich op de vd Ben niet kunnen gedragen.
Iedereen met een seizoenkaart op de Van de Ben-tribune kon alleen passpartouts kopen op hun eigen tribune. Dus tenzij degenen die zich misdroegen alleen een clubcard hebben zullen ze niet op de Molenaar-tribune gaan zitten.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3165
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Grifo schreef: 11 sep 2022, 12:09 Als al die biergooiende eikels dan óók niet meer komen, is die maatregel prima. Lost dat ook het probleem op.
Als je geen bier meer mag drinken op de tribune zullen die eikels wel geen eikels meer blijken omdat ze niet meer met bier kunnen gooien.
Verder hou ik op over dit onderwerp. Is een discussie die eindeloos zal blijken.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 03 sep 2022, 10:58 Je vind vast ook dat een beker bier niet hard aankomt neem ik aan?

Ik kan mij het blik bier richting Wijndal in de kuip nog wel goed herinneren en de momenten dat mensen liever aanstekers gooiden dan pils: het is een principe kwestie.
Dat komt niet hard aan nee. Een blik bier wel. Rare vergelijking.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ fanatic 4-life schreef: 12 sep 2022, 12:58 Dat komt niet hard aan nee. Een blik bier wel. Rare vergelijking.
Het argument is dat het ook wel eens aanstekers of andere objecten geweest zijn.
Het onderliggende punt is dat het gooien van objecten in de brede zin uit den boze is.


Anyway om terug on topic te gaan:

Vaduz moet je natuurlijk gewoon oprollen, elk ander resultaat is een blamage, dus ik hoop dat we weer een mooie ruime overwinning gaan zien donderdag.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11209
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Waarschijnlijk eerst weer een half uur kat uit de boom kijken en de bal achterin een beetje rond laten gaan. Uitgelezen kans voor Jansen om weer niet te verliezen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Langedijk schreef: 12 sep 2022, 17:04 Waarschijnlijk eerst weer een half uur kat uit de boom kijken en de bal achterin een beetje rond laten gaan. Uitgelezen kans voor Jansen om weer niet te verliezen.
Wellicht eens verstandig om de spelers met weinig speelminuten, zoals Bazoer, Vanheusden, Barasani, Fedde de Jong enz.enz. een aan het werk zetten tegen een team van het nivo AFC 34.

En je geeft je selectiespelers rust , geen blessures en spaart wat krachten voor zondag ( hoewel dat overbodig is tegen een 020 in deze vorm. Hoeveel rust je ook neemt)
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Roadman schreef: 12 sep 2022, 19:03 Wellicht eens verstandig om de spelers met weinig speelminuten, zoals Bazoer, Vanheusden, Barasani, Fedde de Jong enz.enz. een aan het werk zetten tegen een team van het nivo AFC 34.
Ik zie AFC'34 niet winnen bij Konyaspor en Rapid Wien.

In de Zwitserse 2e divisie doen ze het dan wel slecht, maar in Europa boeken ze wel goede resultaten. Uiteraard moet AZ wel winnen, maar om nu te denken dat je met een B-elftal er even makkelijk van wint is vragen om problemen.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Forza AZ schreef: 12 sep 2022, 21:17 Ik zie AFC'34 niet winnen bij Konyaspor en Rapid Wien.

In de Zwitserse 2e divisie doen ze het dan wel slecht, maar in Europa boeken ze wel goede resultaten. Uiteraard moet AZ wel winnen, maar om nu te denken dat je met een B-elftal er even makkelijk van wint is vragen om problemen.
Ons “ B “ elftal is toch veel beter en sterker als deze amateurs uit dit mini staatje.
Kom op zeg.
En dat ze het in Europa goed doen zegt niets. We weten niet de sterkte van de Cyprioten.
En dat ze van Rapid Wien winnen ?
Volendam wint van Twente :D . RKC bijna gelijk tegen PSV. ( bedankt scheids)

Maw. Als je voor deze tegenstander op volle sterkte moet aantreden, dan ben je niet goed wijs. Sorry hoor.
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Er staat al weken een veredeld B-team dat uitstekende resultaten boekt.

Tegen Vaduz winnen we wel: 2-0.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1375
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Smit260 schreef: 12 sep 2022, 22:57 Er staat al weken een veredeld B-team dat uitstekende resultaten boekt.

Tegen Vaduz winnen we wel: 2-0.
Die gasten staan 9e in de Zwitserse 2e divisie. 4 punten uit 8 wedstrijden. Alles onder de 5-0 moet AZ zich kapot schamen
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 13 sep 2022, 05:34 Die gasten staan 9e in de Zwitserse 2e divisie. 4 punten uit 8 wedstrijden. Alles onder de 5-0 moet AZ zich kapot schamen
Dat zeiden de fans van Rapid Wien ook :lol:
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Forza AZ schreef: 12 sep 2022, 21:17 Ik zie AFC'34 niet winnen bij Konyaspor en Rapid Wien.

In de Zwitserse 2e divisie doen ze het dan wel slecht, maar in Europa boeken ze wel goede resultaten. Uiteraard moet AZ wel winnen, maar om nu te denken dat je met een B-elftal er even makkelijk van wint is vragen om problemen.
Grootste gevaar van deze wedstrijd: Onderschatting, gecombineerd met dat we zondag tegen 020 moeten wat iedereen veel interessanter vindt (ik ook).
Kijkend naar Europese resultaten van Vaduz, weten ze zich extra op te laden, wat heel begrijpelijk is, en dan weer ten koste van competitie gaat (gebeurt overal).

AZ moet gewoon met sterkste opstelling beginnen (eventueel 1 of 2 spelers rust geven, zoals Clasie) gas geven (en scoren) zodat je vanaf rust / minuut 60 spelers rust geven en extra speeltijd voor bijvoorbeeld Fedde en Peer
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

DonnyDelano schreef: 13 sep 2022, 05:34 Die gasten staan 9e in de Zwitserse 2e divisie. 4 punten uit 8 wedstrijden. Alles onder de 5-0 moet AZ zich kapot schamen
AZ gaat gewoon weer controlerend voetbal spelen zoals altijd en zal een zuinige 2-0 overwinning boeken, met wellicht een kers op de taart: 3-0.

Vergeet niet dat je de volgende spelers mist die normaal gewoon in de basis staan, of ze zitten momenteel op de bank omdat ze net terug zijn van een blessure: Bazoer, Karlsson, Pavlidis, Martins Indi & Vanheusden.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2264
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Smit260 schreef: 13 sep 2022, 10:57 AZ gaat gewoon weer controlerend voetbal spelen zoals altijd en zal een zuinige 2-0 overwinning boeken, met wellicht een kers op de taart: 3-0.

Vergeet niet dat je de volgende spelers mist die normaal gewoon in de basis staan, of ze zitten momenteel op de bank omdat ze net terug zijn van een blessure: Bazoer, Karlsson, Pavlidis, Martins Indi & Vanheusden.
Zo is het.
Wordt weer een half miljoen verdiend en een stap gezet naar groepswinst die nog eens 3 miljoen oplevert.
Jongens gaan speeltijd krijgen door in te vallen na een uur waardoor anderen, zoals Clasie, wat rust krijgen.
Hoewel, als het erg makkelijk gaat zou de uitslag wel groter kunnen worden.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Roadman schreef: 02 sep 2022, 10:16 Zullen die stumperds zich daar wel inhouden of verklooien ze het daar ook voor de rest. Blijft typisch dat het ook alleen maar uit bepaalde vakken komt. Zitten daar dus alleen maar die losers en stumperds ? Waar ook weinig sociale controle daarop blijkbaar is. In de andere vakken zie je zulk gedrag iig niet.
Lul niet zo man. De beste supporters zitten achter het doel en produceren het meeste lawaai. De rest van het stadion is kaaskijker, op een paar uitzonderingen na.Ze hebben toch camera s? Dan pik je die raddraaiers er uit en geeft ze een stadionverbod. Ben je overal van af
Volgend jaar april weten we meer
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

galblazer schreef: 13 sep 2022, 17:41 Lul niet zo man. De beste supporters zitten achter het doel en produceren het meeste lawaai. De rest van het stadion is kaaskijker, op een paar uitzonderingen na.Ze hebben toch camera s? Dan pik je die raddraaiers er uit en geeft ze een stadionverbod. Ben je overal van af
Dus 'beste supporter' ben je door veel lawaai te produceren, ongeacht andere eventuele gedragingen?

Zullen we die subjectiviteit aub loslaten en gewoon man en paard benoemen? Als de Vd Ben AZ over een dood punt helpt en voor een goede sfeer zorgt wordt dat ook gewoon benoemd. Soms is het positief en soms niet. Mag je best ook benoemen hoor. 'Beste' kan ik helemaal niks mee. Ik betaal ook netjes mijn seizoenskaart, Europese kaarten, wat biertjes en nog wat merch per jaar.
____________
Hoc est nihil
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Grifo schreef: 13 sep 2022, 22:39 Dus 'beste supporter' ben je door veel lawaai te produceren, ongeacht andere eventuele gedragingen?

Zullen we die subjectiviteit aub loslaten en gewoon man en paard benoemen? Als de Vd Ben AZ over een dood punt helpt en voor een goede sfeer zorgt wordt dat ook gewoon benoemd. Soms is het positief en soms niet. Mag je best ook benoemen hoor. 'Beste' kan ik helemaal niks mee. Ik betaal ook netjes mijn seizoenskaart, Europese kaarten, wat biertjes en nog wat merch per jaar.
"Beste supporter"ben je door trouw je club te steunen (op jouw manier) wanneer dat kan. Dat je weinig lawaai maakt doet daar niets aan af. Net zo min als dat plastic bekertje bier op het veld dat doet.

On topic: ik hoop dat Jansen de eerste 45 minuten vol gas geeft met de basis elf en in de rust jongens als Buurmeester, Fedde de Jong en Koopmeiners kan laten invallen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 14 sep 2022, 11:39 "Beste supporter"ben je door trouw je club te steunen (op jouw manier) wanneer dat kan. Dat je weinig lawaai maakt doet daar niets aan af. Net zo min als dat plastic bekertje bier op het veld dat doet.

On topic: ik hoop dat Jansen de eerste 45 minuten vol gas geeft met de basis elf en in de rust jongens als Buurmeester, Fedde de Jong en Koopmeiners kan laten invallen.
Dat bekertje kost je club boetes, personeelskosten en veel te veel tijd. Tijd, energie en geld dat beter in andere zaken gestopt kunnen worden. Dus nee door een bekertje te gooien support je de club niet, want je bent de club tot last.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Al deze berichten zijn hier off-topic. Wil je het over de biergooiers hebben? Zet het in de map Algemeen Beleid of zoiets.

Vaduz dus. Ze hebben inderdaad Rapid Wien uitgeschakeld (met Ferdi Druijf), maar dat had ook mede met een rode kaart in de tweede wedstrijd te maken. Het gevaar voor onderschatting lonkt natuurlijk, maar aan de andere kant moeten we deze ploeg ook echt niet groter maken dan dat ze zijn.

Totale marktwaarde van dit team? Maar liefst 5,85M€. Speler die de hoogste waarde vertegenwoordigd:
Arbehit Xhemajli, 500k€ (oud-Sunderland, wie kent 'm niet :roll: ). Van de 10 ploegen, staan ze 9e in de Challenge League / eerste Divisie van Zwitserland.

Het lijkt er op dat ze 3-4-3 spelen, waarbij de middelste man voorin inzakt. Het is dus bijna een 3-5-2. De spits van vorig seizoen hebben ze voor maar liefst 100k€ verkocht. In zijn plaats speelt nu Hasler, een 31-jarige speler die ze transfervrij bij FC Thun vandaan hebben gehaald, maar wel om de hoek woont. De andere veelscorende speler is Ciçek (vorig jaar goed voor 16 goals in de Zwiterse 1e divisie). Deze Zwitserse Turk speelt al zo'n beetje z'n hele leven in Zwitserland. O.a. voor Sankt Gallen, Winterthur, Schaffhausen en natuurlijk Neuchatel Xamax.

Ja nee... dit is echt niveautje NAC Breda / Helmond Sport / VVV. Jong AZ zou nog een goede kans maken denk ik. Als AZ het hier laat liggen hebben ze het echt aan zichzelf te danken.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie