AZ-FC Vaduz (do 15 sep, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Langedijk schreef: 02 sep 2022, 13:48 Hoog tijd voor een betere advocaat

Feyenoord misdraagt zich 12 keer en mag nog steeds met 100% publiek spelen
Zo jammer he dat er telkens wat neer`gekalkt wordt zonder even de moeite te nemen dat je eerst even wat onderzoekt. #-o

Zulke dingen posten is dan zo makkelijk en staat ook zo stom.....
Of valt dat ook onder jouw emotie
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

FugAZi schreef: 02 sep 2022, 15:19 OK Thx, ik kan maar naar 1 wedstrijd (Dnipro), dat gaat wel een ander plekje worden als die tribunes eerst mogen kiezen voor de ik in de vrije verkoop kan kopen.
Tegen Dnipro-1 kan iedereen weer gewoon in z'n eigen vak terecht, dus ik neem aan dat de seizoenkaarthouders van W, X1 en X2 dan ook weer gewoon in hun eigen vak gaan staan/zitten.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 02 sep 2022, 17:11 Tegen Dnipro-1 kan iedereen weer gewoon in z'n eigen vak terecht, dus ik neem aan dat de seizoenkaarthouders van W, X1 en X2 dan ook weer gewoon in hun eigen vak gaan staan/zitten.
Natuurlijk, dankjewel.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 02 sep 2022, 14:12 Paar bekertjes? Denk dat jij je flink vergist.
Het aantal is behoorlijk toe aan het nemen en er is geen enkele aanleiding toe.
Het valt echt wel mee. Vanaf mijn plek is het allemaal goed te zien. Soms is er wel een aanleiding hoor, bijvoorbeeld een Brobbey die gaat staan juichen voor de Ben-Side ;). Maar nee, het is zeker niet nodig. Echter het sluiten van complete vakken is wel heel erg overdreven.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ fanatic 4-life schreef: 02 sep 2022, 22:18 Het valt echt wel mee. Vanaf mijn plek is het allemaal goed te zien. Soms is er wel een aanleiding hoor, bijvoorbeeld een Brobbey die gaat staan juichen voor de Ben-Side ;). Maar nee, het is zeker niet nodig. Echter het sluiten van complete vakken is wel heel erg overdreven.
Jij vind het okay en jij vind het meevallen.
Daar zit een behoorlijk verschil in mening over.

Je vind vast ook dat een beker bier niet hard aankomt neem ik aan?

Ik kan mij het blik bier richting Wijndal in de kuip nog wel goed herinneren en de momenten dat mensen liever aanstekers gooiden dan pils: het is een principe kwestie.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ fanatic 4-life schreef: 02 sep 2022, 22:18 Soms is er wel een aanleiding hoor, bijvoorbeeld een Brobbey die gaat staan juichen voor de Ben-Side ;).
In zo'n geval lokt de speler wel een reactie uit inderdaad. Maar dan nog is dat geen reden om dingen op het veld te gooien.

In de Europese wedstrijden tegen Bodø Glimt en Gil Vicente was er geen speler die de Ben-Side aan het uitdagen was, dus dan is er al helemaal geen reden om te gaan gooien.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Forza AZ schreef: 03 sep 2022, 11:02 In zo'n geval lokt de speler wel een reactie uit inderdaad. Maar dan nog is dat geen reden om dingen op het veld te gooien.

In de Europese wedstrijden tegen Bodø Glimt en Gil Vicente was er geen speler die de Ben-Side aan het uitdagen was, dus dan is er al helemaal geen reden om te gaan gooien.
Helemaal mee eens. Maar zelfs als onze eigen ploeg gescoord heeft vindt dit volk dat je dit moet” vieren” met het gooien van bekers bier op het veld. ( Zie de foto van Pavlidis, waarbij hij juicht voor die betreffende vakken en er een beker bier zijn kant op komt) . Echt. De waanzin van die gasten omdat te doen. Zo ongelooflijk primitief van dat volk. Ik zeg: net ervoor voorlopig. Jammer maar helaas. Die ongeleide projectielen in die vakken gaan toch geen ander gedrag vertonen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Afbeelding
Bijlagen
Screenshot_20220904-083529-412.png
Screenshot_20220904-083529-412.png (397.42 KiB) 1001 keer bekeken
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1377
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Anders straks maar zoals in Engeland. Bier kan je drinken onder de tribune en er mag niets mee het vak op. Ik red me wel 2x drie kwartier zonder bier.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Metalingus schreef: 05 sep 2022, 10:28 Anders straks maar zoals in Engeland. Bier kan je drinken onder de tribune en er mag niets mee het vak op. Ik red me wel 2x drie kwartier zonder bier.
Dat lijkt me nog de beste oplossing dan als het gooien zich blijft voordoen. In ieder geval veel beter dan een net voor het vak.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Forza AZ schreef: 05 sep 2022, 10:35 Dat lijkt me nog de beste oplossing dan als het gooien zich blijft voordoen. In ieder geval veel beter dan een net voor het vak.
Ook een prima idee. Maaarrr…..nu het handhaven . Gaat dat lukken ? Ik heb daar niet zo heel veel vertrouwen in eigenlijk. Gezien het verleden. Maar op zich; prima oplossing.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3165
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Metalingus schreef: 05 sep 2022, 10:28 Anders straks maar zoals in Engeland. Bier kan je drinken onder de tribune en er mag niets mee het vak op. Ik red me wel 2x drie kwartier zonder bier.
Dan zeg ik mijn scc per direct op. En met mij nog velen denk ik.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
fanatico
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:00
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef: 05 sep 2022, 10:28 Anders straks maar zoals in Engeland. Bier kan je drinken onder de tribune en er mag niets mee het vak op.
Dit zie ik ook wel landelijk gebeuren, aangezien het overal raak is.

Alkmaar , City of Dreams

Ben-Side








Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

dirkjan schreef: 05 sep 2022, 11:13 Dan zeg ik mijn scc per direct op. En met mij nog velen denk ik.
Och. Ik denk het niet. Want je kunt je biertje altijd nog drinken hoor. Alleen niet op de tribune. Is dat zoveel meer waarde om met een plastic beker in je hand met evenementen bier op de tribune naar een potje voetbal zitten kijken ?
Dan ligt de lat wel erg laag.

Dus jij spreekt je dan uit om een net voor die vakken te hangen. Want…we moeten wat. Straks kan er niemand nog naar een Europese wedstrijd omdat er zonodig vanaf de tribune met bier moet worden gegooid.

Ik kan je 1 ding verzekeren. Zover zal de club het never nooit laten komen.
Dus….of het 1 of het ander. Zegt u het maar….
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1520
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Forza AZ schreef: 05 sep 2022, 10:35 Dat lijkt me nog de beste oplossing dan als het gooien zich blijft voordoen. In ieder geval veel beter dan een net voor het vak.
Gewoon die gasten eruit pikken toch? Kan toch niet zo moeilijk zijn met een paar camera's? Bier verbieden terwijl je alle horeca in eigen beheer hebt zijnde AZ, is ook niet heel ideaal. Ik sta zelf in vak W, en gooi uiteraard geen bier. De UEFA maakt gewoon geen onderscheidt en flikkert een heel vak dicht, volgende keer gooien die gasten weer lachend bier. Overigens is het als je in het stadion zit en de wedstrijd kijkt, ook bijna niet te zien wie wat gooit, vaak zat zelf een biertje in mijn nek na een doelpunt, ergens van boven, geen idee wie. Ook in dat opzicht zo makkelijk om te zeggen dat we het dan zelf maar moeten corrigeren, en dat is dan nog naast het feit dat je waarschijnlijk een tik op je bek krijgt van een groepje tokkies, fijne wedstrijd. Individueel straffen is de meest faire manier, alleen heeft de UEFA daar geen boodschap aan, dus helaas even op de blaren zitten.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Sir Robbert schreef: 05 sep 2022, 16:42 Gewoon die gasten eruit pikken toch? Kan toch niet zo moeilijk zijn met een paar camera's?
Uiteraard is dat het beste, maar blijkbaar is dat toch lastiger dan je denkt. Want anders zou dat biergooien al lang gestopt zijn.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Forza AZ schreef: 05 sep 2022, 17:18 Uiteraard is dat het beste, maar blijkbaar is dat toch lastiger dan je denkt. Want anders zou dat biergooien al lang gestopt zijn.
Sir Robbert spreekt zichzelf tegen. Enerzijds: “ die gasten eruit pikken”

Daarna zegt hij zelf dat dit onmogelijk is.( met de redenen die we al benoemt hebben)

Voetbalpubliek is anders als GrandPrix publiek. Is afgelopen zaterdag gebleken met die fakkelgooier. Die zijn zelf corrigerend. Voetbalpubliek, blijkt nu, is dat niet.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Verder over de wedstrijd aub
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1520
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Roadman schreef: 05 sep 2022, 17:37 Sir Robbert spreekt zichzelf tegen. Enerzijds: “ die gasten eruit pikken”

Daarna zegt hij zelf dat dit onmogelijk is.( met de redenen die we al benoemt hebben)

Voetbalpubliek is anders als GrandPrix publiek. Is afgelopen zaterdag gebleken met die fakkelgooier. Die zijn zelf corrigerend. Voetbalpubliek, blijkt nu, is dat niet.
Helemaal niet, je leest, al dan niet bewust, niet goed.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Gelukkig zijn de seizoenkaarten voor W, X1 en X2 niet helemaal geblokkeerd. Kunnen we toch nog gewoon naar de wedstrijden toe. Dan maar 2x in X3 zitten. :D
Plaats reactie